Jaquote:
Ik ben groot en gespierd, maar voor de rest ben ik aardig metroseksueelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef error het volgende:
[..]
Pas je wel op? Want als zo'n enorme hetero als jij suggereert dat ie homo is kan ie wel eens schrikken en het allemaal ontkennen!
DD/E, ligt aan het merk BH.quote:
Dat vertelde je al eens..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, naja, dat is een tic van mijik onthoud echt de meest zinloze, onzinnige dingen
heel erg
Ow, dat zijn dan wel ff flinke kolossen dan die je aan je lijf hebt hangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
DD/E, ligt aan het merk BH.
Helaas.
Je hebt me twee keer gezi... laat maar, daar let jij niet opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dat zijn dan wel ff flinke kolossen dan die je aan je lijf hebt hangenMaar echt vanneeehh dat je zegt: die hep E?
Hoe wou in vredesnaam een topic in iemands hersenpan doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets wat niet in jou hersenpan past..
nee daar ga jij pas na het huwelijk achterkomen en dan kost het weer teringveel geld om te scheiden als ie bagger blijkt te zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef BB_Koning het volgende:
Overigen sweet ik neit zoals Steven wel weet bij zijn liefie of hij goed in bed is...![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee daar ga jij pas na het huwelijk achterkomen en dan kost het weer teringveel geld om te scheiden als ie bagger blijkt te zijn
Mja, leren jekkie, zonnebril... je weet iig wel hoe je iets inpaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt me twee keer gezi... laat maar, daar let jij niet op
Als ik een strak shirtje aan heb, is er in ieder geval geen misverstand meer over van welk geslacht ik ben, laat ik het zo zeggen
Het probleem is meer het achterliggende spierweefsel dan de borst zelf, die zijn niet belachelijk groot (nou ja, ik vind dan van wel, maar als je het vergelijkt met anorexiamodellen met dezelfde cup valt het wel mee).
Preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, leren jekkie, zonnebril... je weet iig wel hoe je iets inpakt
Waar zitten d'r borsten dan? Ik zie alleen een loshangend stukje stof?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen met grote borsten zijn koeien.
[afbeelding]
quote:
Verdachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik kruip ook onder de wolSlaap lekker!
Ok, ga maar alvast, ik kom er zo aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
En ik, ik ga OOK slapen!
Opschieten dan, anders doe'k 't zelfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, ga maar alvast, ik kom er zo aan![]()
Let nu op wat je zegt, zometeen mag je weer met de auto de snelweg op om iemand te gaan ophalenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opschieten dan, anders doe'k 't zelf
Hij mag me any time ophalen om.......... handjes vast te houden en te knuffelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let nu op wat je zegt, zometeen mag je weer met de auto de snelweg op om iemand te gaan ophalen![]()
Ja daag!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let nu op wat je zegt, zometeen mag je weer met de auto de snelweg op om iemand te gaan ophalen![]()
Tuurlijk wel, dan belt hij wel als een soort van TomTom om je de goede richting uit te sturenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag!Ik heb niet eens een volledige foto gezien van onze BB. Denk je nou echt dat ik daar 's nachts voor ga rijden?
*ondersteuntquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef davidov het volgende:
*strompel*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef TehRockstar het volgende:
vet tof man, met de jongens van 't corps zeker.
Wat je zag was al leuk, het gedeelte dat ik voor je verborgen gehouden heb, zal je over de streep trekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag!Ik heb niet eens een volledige foto gezien van onze BB. Denk je nou echt dat ik daar 's nachts voor ga rijden?
Leg me geen woorden in de mond.quote:
O? Dat compenseert voor de rest bedoel je?quote:het gedeelte dat ik voor je verborgen gehouden heb, zal je over de streep trekken
Ik hoor het welquote:Nu nog bedenken of ik dat gedeelte ook wil laten zien![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
naar D kan ik blindelings rijden
Nee. Not you.quote:
Kom je nu ook op een andere plek in Nederland te wonen, of blijft dat op het centrale/strategische midden van ons land ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen... Wat moet je toch veel regelen voor een verhuizing zeg...
Ach ja, alle grote spullen (bed, kast enzo) zijn al over, nu de rest nog...
Ik gok hemelsbreed zo'n 2 kilometerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef Stroekie het volgende:
Kom je nu ook op een andere plek in Nederland te wonen, of blijft dat op het centrale/strategische midden van ons land ?
mocht je op gesprek mogen komen dan wel vragen om stagiaires hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig... wat een fijne vacature zie ik nu ergens online....
Eens gaan broeden op een brief...
Je gaat voor een carrière als job-hopper?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig... wat een fijne vacature zie ik nu ergens online....
Eens gaan broeden op een brief...
Why?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:11 schreef Stroekie het volgende:
mocht je op gesprek mogen komen dan wel vragen om stagiaires hoor![]()
![]()
'k Werk sinds oktober 2004 bij huidige werkgever.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef NathaN het volgende:
Je gaat voor een carrière als job-hopper?
Ik vind je neit meer liefquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:05 schreef Ang3l het volgende:
O? Dat compenseert voor de rest bedoel je?
Na al die posten van je over het feit dat ze zo schattig waren ga ik dat echt niet meer nader toelichten hoorquote:
Oh, de schandknaapjes uitzendkrachtjes...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef Stroekie het volgende:
Na al die posten van je over het feit dat ze zo schattig waren ga ik dat echt niet meer nader toelichten hoor![]()
Ah, ik dacht dat je laatst een nieuwe baan had. Was dat intern, dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
'k Werk sinds oktober 2004 bij huidige werkgever..
Heb tijdje getwijfeld tussen interne en externe vacature. Gekozen voor de interne idd, miv 1 juli.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:37 schreef NathaN het volgende:
Ah, ik dacht dat je laatst een nieuwe baan had. Was dat intern, dan?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:56 schreef DennisMoore het volgende:
Maar er bestaan betere werkgevers, en leukere functies. Dus tja....
Eigenlijk ook de enige manier om je inkomen wat sneller op te krikken.quote:
dat is toch gewoon een onkostenvergoeding om je aanwezigheid te vergoedenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:19 schreef Sunjammer het volgende:
De maandelijkse belediging die ze salaris noemen?
Krijg je minder dan je verdient? Betalen ze minder dan vergelijkbare werkgevers?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:19 schreef Sunjammer het volgende:
De maandelijkse belediging die ze salaris noemen?
Ik heb niks te klagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Krijg je minder dan je verdient? Betalen ze minder dan vergelijkbare werkgevers?
Hier wel. Nadeeltje is dat het werk schaars is en een vaste aanstelling zeker. Maar zodra ik de kans krijg op een beter (vast) salaris, grijp ik die en heeft de baas het nakijken...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:39 schreef DennisMoore het volgende:
Krijg je minder dan je verdient? Betalen ze minder dan vergelijkbare werkgevers?
Da's wel lastig ja, gebrek aan aanbod en zekerheid. Gelukkig heb je een specifieke opleiding en ervaring.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef NathaN het volgende:
Hier wel. Nadeeltje is dat het werk schaars is en een vaste aanstelling zeker. Maar zodra ik de kans krijg op een beter (vast) salaris, grijp ik die en heeft de baas het nakijken...
gecondoleerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
oma overleden net..ze was nog warm
Dat is zeldzaam. Het wordt minder melodramatisch naarmate de serie vordert gelukkig. Dat is zo triest naar al die rennende jongens kijkt, is natuurlijk omdat ie zelf niet meer kan, maar dat laten ze in de nieuwere afleveringen godzijdank achterwege. Dus daar moet je het niet om laten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef DennisMoore het volgende:
Dr House die naar het Lacrosse-spel kijkt terwijl er een emotioneel tranentrekkend muziekje klinkt... no thanks.
Sterkte...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Auw...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Toch blijft het meestal vervelend. Sterkte!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
tnxhet was beter zo.. ze wilde al niet meer leven en haar gezondheid was dramatisch.. vanavond even op mijn moeder passen
Is zeker een voordeel, maar maakt het ook lastiger passend werk te vinden. Ik heb daar enorm veel geluk mee gehad. Daarom probeer ik me ook buiten het werk om te ontwikkelen in andere richtingen, zij het in hetzelfde/aanverwant vakgebied.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:21 schreef DennisMoore het volgende:
Da's wel lastig ja, gebrek aan aanbod en zekerheid. Gelukkig heb je een specifieke opleiding en ervaring.
In welke richting specifiek, dan?quote:Ikzelf vind heel veel dingen wel interessant en ben meer een generalist, zonder specifieke opleiding voor een bepaalde functie. En dat heeft z'n voor- en nadelen.
Ben de laatste jaren in aanraking gekomen met de zorgsector, en da's best boeiend en interessant, al die veranderingen die er plaatsvinden. De veranderende relaties tussen en clustering van zorgverleners, verzekeraars en patiënten. De grote rol van overheid, beroepsverenigingen, softwareleveranciers en servicebureaus.
Wil ik voorlopig wel in verder..
Amateurisme is inderdaad een alomtegenwoordig kwaad. Ik merk het bij ons ook en dat werkt enorm frustrerend. Maar ik probeer er wel zoveel mogelijk verandering in aan te brengen. Voordeeltje daarvan is dat het enorm veel creativiteit bij me losmaakt en ik steeds meer inzicht krijg in andere facetten van het productieproces. Dat maakt het voor mij weer aantrekkelijker om het werk te blijven doen en het relatief te lage salaris maar min of meer voor lief te nemen (al laat ik de baas wel geregeld merken dat ik te weinig krijg).quote:Voornaamste reden om weg te willen bij huidige werkgever is het heersende amateurisme (hoewel het bij veel bedrijven bar en boos schijnt te zijn) en de frustratie die dat bij mij heeft, en pas daarna het te lage salaris.
Sterker nog, House (het personage) belichaamt min of meer de afkeer tegen de touchy feely-cultuur in de VS. Maar het wisselt per script(schrijver) hoe sterk dat naar voren komt, ook omdat je toch een zekere mate van sympathie voor je hoofdpersoon moet krijgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
Dat is zeldzaam. Het wordt minder melodramatisch naarmate de serie vordert gelukkig. Dat is zo triest naar al die rennende jongens kijkt, is natuurlijk omdat ie zelf niet meer kan, maar dat laten ze in de nieuwere afleveringen godzijdank achterwege. Dus daar moet je het niet om laten.
Ik vond de laatste aflevering van seizoen twee zo "slecht" omdat ze hem helemaal gingen analyseren enzo. Hij moet gewoon een sumbitch zijn, en het hoe en waarom boeit me echt niet. Alsof je altijd ergens een reden voor moet hebben. Hij doet zijn werk goed, hij leert zijn slaafjes meer dan ze ooit in medschool hadden kunnen leren, hij laat verder iedereen nadenken over het leven door ze af en toe flink op hun nummer te zetten... en in de laatste aflevering wordt dat allemaal onderuit gehaald door het hoe en waarom en dat we maar vooral medelijden met hem moeten hebben want hij is zo geworden door zijn ongeluk etc.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sterker nog, House (het personage) belichaamt min of meer de afkeer tegen de touchy feely-cultuur in de VS. Maar het wisselt per script(schrijver) hoe sterk dat naar voren komt, ook omdat je toch een zekere mate van sympathie voor je hoofdpersoon moet krijgen.
Ik ben het wel met DM eens dat het sentiment eromheen soms net wat teveel is. Maar het personage House blijft enorm boeien, niet in de laatste plaats door simpelweg briljant acteerwerk van Hugh Laurie. Ik vond hem als komiek al goed, maar met deze rol is hij echt gigantisch in mijn achting gestegen. Nu wordt hij tenminste ook niet meer zo overschaduwd door comedy-partner Stephen Fry.
Ben ik nog steeds niet met je eens. In drama (of überhaupt in een verhaal) hoort elk karakter (of in elk geval, elk belangrijk karakter) gemotiveerd te zijn en dus een reden te hebben voor zijn/haar gedrag. Neem je de moeite niet dat uit te diepen, dan krijg je het bordkarton waar ze in soaps zo in uitblinken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:20 schreef wonderer het volgende:
Ik vond de laatste aflevering van seizoen twee zo "slecht" omdat ze hem helemaal gingen analyseren enzo. Hij moet gewoon een sumbitch zijn, en het hoe en waarom boeit me echt niet. Alsof je altijd ergens een reden voor moet hebben. Hij doet zijn werk goed, hij leert zijn slaafjes meer dan ze ooit in medschool hadden kunnen leren, hij laat verder iedereen nadenken over het leven door ze af en toe flink op hun nummer te zetten... en in de laatste aflevering wordt dat allemaal onderuit gehaald door het hoe en waarom en dat we maar vooral medelijden met hem moeten hebben want hij is zo geworden door zijn ongeluk etc.
Volgens mij was hij VOOR die infarct al een klootzak. Misschien iets minder erg, maar dan nog. Zo verbitterd raak je echt niet alleen omdat je meisje een beslissing voor je neemt terwijl je in coma ligt.
Sterkte Blub! En gecondoleerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
tnxhet was beter zo.. ze wilde al niet meer leven en haar gezondheid was dramatisch.. vanavond even op mijn moeder passen
gecondoleerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Morgen wordt het 24 graden!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef Waxxer het volgende:
*trui aantrek*
Koud al he, qua seizoen?
Op de rouwkaart van mijn tante staat: "Het is goed geweest. Als ik buitenkom schijnt de zon." Dat zei ze de laatste tijd vaak. Maandag toen ze stierf regende het de hele ochtend. Toen ze aan het einde van de middag met de lijkenwagen werd opgehaald en buiten werd gedragen begon de zon te schijnen.quote:
Wel apart hoe dat soort "toevalligheden" ontstaan. Is wel mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de rouwkaart van mijn tante staat: "Het is goed geweest. Als ik buitenkom schijnt de zon." Dat zei ze de laatste tijd vaak. Maandag toen ze stierf regende het de hele ochtend. Toen ze aan het einde van de middag met de lijkenwagen werd opgehaald en buiten werd gedragen begon de zon te schijnen.
Morgen wordt ze begraven. Morgen schijnt de zon.
Vandaar.
was er echt geen ruimte voor een paar dagen in between jobs verlofquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb vandaag afscheid genomen op mijn werk, nog gestressed tot de laatste minuut in verband met een deadline en begin morgen direct mij m'n nieuwe werkgever..
Jamaar, dan moet ik NOG een topic gaan volgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef wonderer het volgende:
En misschien moeten we de rest van de discussie in het House topic voortzetten
We doen ons best.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Leven we weer?
Dat mag ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet ik NOG een topic gaan volgen
Sowieso moet eerst die box maar eens aankomen. En daarna is msn wellicht handiger.
Voor die tijd is vast ook wel wat te verzinnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Dat mag ookVanaf volgende week een hoop te bepraten
*dat niet doe*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
*Hotel Babylon kijk*
Hoe dat dan?quote:
tijd voor een knuffel van Stroekquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef BB_Koning het volgende:
Jeetje, ik ben kennelijk toch gefrustreerd
ik gelukkig niet, zoals sommigen anderen binnen onze organisatie gisteren en vandaagquote:
zo wordt er wel heel veel gras voor jullie voeten weggemaaid voor volgende weekquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik gelukkig niet, zoals sommigen anderen binnen onze organisatie gisteren en vandaag
tja als ie zelf niet op stapt moeten we hem ontslaan, tenzij hij verandering belooft en verantwoordelijkheid neemtquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wordt er wel heel veel gras voor jullie voeten weggemaaid voor volgende week
vergaderen jullie overdag of in de avondurenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja als ie zelf niet op stapt moeten we hem ontslaan, tenzij hij verandering belooft en verantwoordelijkheid neemt
Uitzendbureauquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:15 schreef DennisMoore het volgende:
Wat voor contract heb je dan?
Hooo, nu zie ik hem niet meer, nu kan ik hem niet meer nakijken als hij naar zn kamertje loopt en heerlijk met dat kontjequote:Op vrijdag 1 september 2006 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat is dat nu ?
Het je te duidelijk zitten lonken naar die meneer in het strakke pak ?
En je hebt natuurlijk uit woede wel direct je rekening daar opgezet en alles over gezet naar de Oranje leeuw ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hooo, nu zie ik hem niet meer, nu kan ik hem niet meer nakijken als hij naar zn kamertje loopt en heerlijk met dat kontje![]()
![]()
je gaat het nog eens opnieuw proberen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch maar weer een tvp'tje.
soms kunnen wij ook best wel lief en leuk zijn hoor, al blijven dat uitzonderingen op de regelquote:
ja die jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor God en gebodquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie houdt er zich tegenwoordig nog aan de regels?
Ja hij moet ook beter op z'n eigen schepping lettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die hele God ook maar een prutser.
Wat een lelijke mannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:47 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.erotic-boys.com/cologne/
Is dit niet 1 van de vreemdste dinges die je ooit gezien hebt?![]()
Dat is mooi.quote:
we vergaderen volgende week in het klooster in Nuenen vanaf 19 uur op de donderdagavondquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vergaderen jullie overdag of in de avonduren
in dat laaste geval kan ik wel even stiekum een kijkje gaan nemen.
Of verwacht je topdrukte op de publieke tribune en moet er gereserveerd worden voor een plaatsbewijs.
en wel internet ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:29 schreef Weemz het volgende:
Zo... Druk druk druk druk druk...
En moe... Maar wel leuke huisgenoten
Nee, ik zit nu thuis-thuis....quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
en wel internet ?
de besluitvorming vind gepland plaats tussen 19 uur en 19.45, met een verwachte uitloopquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we vergaderen volgende week in het klooster in Nuenen vanaf 19 uur op de donderdagavond
dat moet agenda technisch wel lukkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de besluitvorming vind gepland plaats tussen 19 uur en 19.45, met een verwachte uitloop
ik kan het ook voor je laten opnemen want er is lokale tv bij
verder moet je morgen de krant in de gaten houden hierin komt een reactie van de burgemeester
zowieso de hele week zal er over media aandacht niet te klagen zijn
oud nieuwsquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
Jeetje.
Ik ben een beetje een viezerik.
Zijn dat soort dingen er dan nog?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
vertel ons liever dingen die we nog niet van je weten![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn dat soort dingen er dan nog?.
Maar vertel JIJ maar eens hoe je ervaringen zijn zo na 1 dag op je nieuwe jobquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn dat soort dingen er dan nog?.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vertel JIJ maar eens hoe je ervaringen zijn zo na 1 dag op je nieuwe job
Na een hartelijk maar weemoedig afscheid (met een herhaalde toezegging van de algemeen directeur dat ik altijd terug kan komen) volgende vandaag een hartelijk welkom, waarbij ik meteen werd overladen met een grote bos bloemen, een gloednieuwe laptop & mobiel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt in elk geval minder stressvol dan die post van gisteren
en dat weekend ga je natuurlijk gedeeltelijk vullen met het uitzoeken van een nieuwe Peusjquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na een hartelijk maar weemoedig afscheid (met een herhaalde toezegging van de algemeen directeur dat ik altijd terug kan komen) volgende vandaag een hartelijk welkom, waarbij ik meteen werd overladen met een grote bos bloemen, een gloednieuwe laptop & mobiel..
En nou lekker weekend!
Nee joh. Dat boeit me allemaal niet zo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat weekend ga je natuurlijk gedeeltelijk vullen met het uitzoeken van een nieuwe Peusj![]()
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehaltequote:
Dat was één van de meest debiele acties die hier ooit is gevoerd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehalte
Wellicht moet CDP weer eens een nieuw Tournament starten. Dat hielp afgelopen winter in elk geval wel om een hele reeks oude bekenden (tijdelijk) terug te laten keren
En hoe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehalte
Wellicht moet CDP weer eens een nieuw Tournament starten. Dat hielp afgelopen winter in elk geval wel om een hele reeks oude bekenden (tijdelijk) terug te laten keren
de inhoud was niet altijd even verheffend neequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was één van de meest debiele acties die hier ooit is gevoerd..
Zoiets lukt alleen als je nu een Wie Heeft De Mooiste Penis-tournement gaat organiseren. En dat lijkt me weinig realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de inhoud was niet altijd even verheffend nee
maar het had wel een stimulerende werken en zorgde er wel voor dat mensen die al een hele poos elders waren weer in het topic kwamen posten
In dat geval meld ik nu al op voorhand dat ik nu NIET de rol van stempolitie ga vervullenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoiets lukt alleen als je nu een Wie Heeft De Mooiste Penis-tournement gaat organiseren. En dat lijkt me weinig realistisch..
Vertel / foto / cijfer!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Ik heb vanavond Stephan leren kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Ik heb vanavond Stephan leren kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herinner me nu de droom die ik vannacht had. Het ging over een jongen die 15 jaar was, en een biertje wilde, maar dat mocht hij niet dus kreeg hij de opdracht om naar de zon te reizen om daar een biertje te halen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je doet toch echt dingen veel sneller als je dronken bent
Je bent niet de enige die Stephan heetquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kende me toch al?
Ik kwam vanavond eerst Danny en Tommie tegen op 't terras, en toen Jerre en z'n vriendje Mau en toen in de Mac ook nog 's Marloesallemaal toen ik eigenlijk al bij Pup had moeten zitten om Daywatch te kijken. Die we overigens uitgezet hebben omdat ik steeds in slaap viel
Amen to thatquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je doet toch echt dingen veel sneller als je dronken bent
Naar Mmmmmm?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TofIk heb vannacht eindelijk dat ene smsje gestuurd
klinkt spannend!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee dat is niet waar, ik heb Cybart en zijn vriend zien fietsen
Lang droogstaan maakt mensen ook makkelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat de alcohol me wat makkelijker maakte
Dan zal het beiden geweest zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang droogstaan maakt mensen ook makkelijker
Als je maar uitkijkt zaterdag! Dan vind ik alles best!quote:
Is het een tweepersoons matras?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt zaterdag! Dan vind ik alles best!
Handjes van me af, en van DIk zal Mark toewijzen tot het matras, waar jij dan toevallig ook ligt
Nah, ik ben ook alleen naar Toronto gegaan 2 jaar terug. En Wonderer is ook alleen naar de VS gegaan enzo. Helemaal niet eng!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Wat grappig
Nou spreek ik sinds een tijdje een jongen uit toscane op MSN (lekker ding). Hij verhuist vanaf 2 Oktober naar Rome en gata daar aan de universiteit Nederlands studeren. Hij vroeg of ik deze winter langs wilde komen, weekendje Rome. Lijkt me leuk, maar creepy
Nou gaat m'n beste vriendin vanaf 8 Sept (mijn verjaardag) naar Italië plots. Voor 2 maanden. En jawel, zij gaat aan de Universiteit van Rome in die tijd italiaans studeren
Ik heb ze maar even elkaars mail-adres gegeven. Kan de ene Nederlands oefenen en de ander Italiaans. En kan zij mooi ff hem kuren voordat ik er heen ga
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Romequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, ik ben ook alleen naar Toronto gegaan 2 jaar terug. En Wonderer is ook alleen naar de VS gegaan enzo. Helemaal niet eng!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik samen met Mark op zo'n smal bedje?
Jahaaa.. dat snapte ik. Ach, als ie niet leuk is zoek je een andere leuke Italiaan op?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Rome
Ga je met mij mee dan? Das minder saaiquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Rome![]()
En Wonderer GING weliswaar alleen, maar ze ging naar iemand toe daar waar ze al lange tijd iets mee had. Da's heel wat anders. Alleen reizen vind ik niet eng.
En dan samen bij Giacomo op bezoek?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga je met mij mee dan? Das minder saai![]()
Als je stil doet vind ik alles best. Ik slaap toch heerlijk langs iemand in m'n eigen kingsize bedje. En kom ons niet waker maken! We houden van uitslapen!quote:
ik was niet verdreitig, ik was boos omdat ze me ontslagen haddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
aaaw BB, niet huilen, alles komt heus wel goed.
*aai over je bol*
*bekijkt gastenlijst*quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je stil doet vind ik alles best. Ik slaap toch heerlijk langs iemand in m'n eigen kingsize bedje. En kom ons niet waker maken! We houden van uitslapen!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*bekijkt gastenlijst*
wie dan?
Oeoeoe, lekker met zn drieen.........Italiaans ijs etenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan samen bij Giacomo op bezoek?
*lik lik lik*quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oeoeoe, lekker met zn drieen.........Italiaans ijs etenItaliaans ijs is zooo lekke romig
![]()
Puh-Puh-Puh-Peeeeeeeeh... of Duh-Duh-Duh-Deeeeeeeh....quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef Ang3l het volgende:Goh. Nou. Wie zou het zijn?
Hij heeft de plek al reserveerd zo'n 2 weken geleden.
Verdomme, waarom willen ze dat je al die shit doet naast je studie, fuck! Zo kom je nooit aan de bak bij een topbedrijf! Ja, ik solliciteer voor een business course bij P&G.quote:Gezocht profiel
We zijn op zoek naar academici van alle studies die binnen 1-2 jaar afstuderen... en die serieuze interesse hebben in een baan in Marketing of Sales. Beschik jij over analytisch vermogen, leiderschap en commercieel gevoel? Neem je graag het initiatief en heb je doorzettingsvermogen? Heb je dit aangetoond tijdens je studie?
maar dan wel met de smaak van pistache notenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt t toch wel over ijsjes, he?![]()
![]()
Jij maakt pas echt indruk door gewoon geen pasfoto mee te sturen, maar een kiekje van je brede borstkasquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdomme, waarom willen ze dat je al die shit doet naast je studie, fuck! Zo kom je nooit aan de bak bij een topbedrijf! Ja, ik solliciteer voor een business course bij P&G.
Mn cv is niet al te boeiend, dus ik hoop indruk te kunnen maken met mn scriptie als ik echt ga werken.
Hoooo, ik wil marketing manager worden, geen advertentiemodel voor een before- and afterpic voor een nieuwe tondeusequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij maakt pas echt indruk door gewoon geen pasfoto mee te sturen, maar een kiekje van je brede borstkas![]()
In Chicken Tikka Masala houdt een Indiase jongen, Jimmy, zn relatie met een Britse jongen, Jack, geheim voor zn familie. Jack vindt dat niet leuk en maakt van die grappige dubbelzinnige opmerkingen over Jimmy:quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan wel met de smaak van pistache noten![]()
Ik begin je steeds onaardiger te vinden..quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je stil doet vind ik alles best. Ik slaap toch heerlijk langs iemand in m'n eigen kingsize bedje. En kom ons niet waker maken! We houden van uitslapen!
Ik had het over breed, niet gladquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoooo, ik wil marketing manager worden, geen advertentiemodel voor een before- and afterpic voor een nieuwe tondeuse![]()
Die laatste.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Puh-Puh-Puh-Peeeeeeeeh... of Duh-Duh-Duh-Deeeeeeeh....
Jamaar jamaar!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik begin je steeds onaardiger te vinden..
De eerste keer dat ik naar de VS ging was het ook eng. Maar ik ben wel blij dat ik gegaan benquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Rome![]()
En Wonderer GING weliswaar alleen, maar ze ging naar iemand toe daar waar ze al lange tijd iets mee had. Da's heel wat anders. Alleen reizen vind ik niet eng.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jamaar!!!
Je mag ook alleen op met matrasje hoor.
Gooi ik Mark wel op het luchtbed.
Is wel saaierquote:
Hij's wel lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wel saaier
Of wil je dat ik hem ( http://www.gay.nl/0oDAMN ) voor je uitnodig?
Hij was gister toch drùk in de Mac, met z'n MacFlurry. Zal wel te veel suiker in hebben gezeten. Danny en Tommy aan de suiker.... er is geen houden meer aan.
Hij deed mijn tepels pijnquote:
Ze waren me aan het afranselen met vlaggetjes van de Mac gister!quote:
Omg, 70 kilo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wel saaier
Of wil je dat ik hem ( http://www.gay.nl/0oDAMN ) voor je uitnodig?
Hij was gister toch drùk in de Mac, met z'n MacFlurry. Zal wel te veel suiker in hebben gezeten. Danny en Tommy aan de suiker.... er is geen houden meer aan.
Tis ene lief breezermeisjequote:
Dat is nóg weinig voor iemand van 1.85quote:
Idd ik weeg 85quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is nóg weinig voor iemand van 1.85![]()
Anorexiakindje met je bolle buik, ja paradoxaal![]()
66 kilo met 1,71 is wel extreemquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat noemen we een vitaminetekort.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Valt wel meequote:
Ik kan wel als ik wil, maar heb geen zin..quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:55 schreef samjustme het volgende:
Gaat iemand vanavond nog uit?
Ik ga pas volgende week uit, dus een saai weekend
ik heb wel vetrolletjes hoor.. kleintjes, dat welquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Valt wel mee
Je moet eigenlijk evenveel wegen als je lang bent.
Ik zou eigenlijk zelf minder moeten wegen. Moet 10 kilo afvallen wil 75 worden.
Ben 1.80m
Ik kan niet elke week uit anders moet ik elke week smoesjes verzinnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan wel als ik wil, maar heb geen zin..
Stappen is overal leuk, als je maar met leuke mensen bentquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kan niet elke week uit anders moet ik elke week smoesjes verzinnen.
Maar volgende week ga ik naar een 'hetero' tent![]()
'quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Valt wel mee
Je moet eigenlijk evenveel wegen als je lang bent.
Ik zou eigenlijk zelf minder moeten wegen. Moet 10 kilo afvallen wil 75 worden.
Ben 1.80m
Idd maar ik ga naar discotheken die ik niet ken dus spannend, ik hou alleen niet van dat iedereen zo intensief staartquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stappen is overal leuk, als je maar met leuke mensen bent
Volgens BMI ben ik nog steeds gezond zit net onder 25quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'
Ik weeg 25 kilo minder dan ik lang ben. Dikke mensen stinken.
Hehe.. mja, daar ga je je ongemakkelijk van voelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd maar ik ga naar discotheken die ik niet ken dus spannend, ik hou alleen niet van dat iedereen zo intensief staart
Gelukkig ga ik met een aantal andere mensen heen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hehe.. mja, daar ga je je ongemakkelijk van voelen
Ik ben geen Marokkaan dat weet Kugari-Kenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een grote Marokkaan ben je![]()
Marokkanen zijn stomquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan dat weet Kugari-Ken
dik niet echtquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Marokkanen zijn stom
Ben jij dik?![]()
Als partner zijn ze niet te vetrouwenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Marokkanen zijn stom
Ben jij dik?![]()
Je heoft niet dun te zijn, zolang je maar strak bent. En nu niet komen zeggen dat je een 'normale' bouw hebt, want dan ben je gewoon dikquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
dik niet echt
Maar ik heb geen dun lijf
Maar ik moet weer mijn biceps trainen, was mee gestopt want de ene kant groeide verkeerd
Ik haat fitness denk je dat ik het voor de lol doe.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je heoft niet dun te zijn, zolang je maar strak bent. En nu niet komen zeggen dat je een 'normale' bouw hebt, want dan ben je gewoon dik![]()
Heb je ene bol kontje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik haat fitness denk je dat ik het voor de lol doe.
Van steppen krijg je stevige billen haha
HAHAquote:
En zie je schattig uit?quote:
Roel is beeldschoon, ik ben ook gek op mquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
En zie je schattig uit?
Hoewel niemand op dit moment Kugari-Ken kan overtreffen![]()
Nou ik dacht ik vertel zijn naam niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Roel is beeldschoon, ik ben ook gek op m![]()
Fuck heb je met hem gedate?quote:
Ik zal 't hem melden als ie vanavond hier isquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
En zie je schattig uit?
Hoewel niemand op dit moment Kugari-Ken kan overtreffen![]()
Je moet niet gekwetst voelen wat ik nu tegen je ga zeggen maar hoezo draag je mannenkleren en probeer je niet op een vrouw te lijken, want dat ben je.quote:
*fluistert* Met KK wel jaquote:
Hij is niet vaak op msn jammerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal 't hem melden als ie vanavond hier is
Maar uhm, jij bent toch ook een man en begon qua manieren toch ook steeds meer op een vrouw te lijken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je moet gekwetst voelen wat ik nu tegen je ga zeggen maar hoezo draag je mannenkleren en probeer je niet op een vrouw te lijken, want dat ben je.
edit ik bedoelde niet gekwetst voelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar uhm, jij bent toch ook een man en begon qua manieren toch ook steeds meer op een vrouw te lijken?![]()
Ik draag mannenkleren en ben blij dat ik een lul hebquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar uhm, jij bent toch ook een man en begon qua manieren toch ook steeds meer op een vrouw te lijken?![]()
Gaat het om de kleding dan? Ok, dat is de uitdrukking. Kleren maken de man. Maar dat vind ik bullshit. Laat een nicht stoere mannenkleren dragen en dan is 't nog steeds een wijf qua manierenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik draag mannenkleren en ben blij dat ik een lul heb
ik ben geen nicht, ik ben nog steeds een man en overigens ik kan het vrij goed verbergenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat het om de kleding dan? Ok, dat is de uitdrukking. Kleren maken de man. Maar dat vind ik bullshit. Laat een nicht stoere mannenkleren dragen en dan is 't nog steeds een wijf qua manieren
HAHA ik hoop dat je niet met hem hebt gedatequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, ik heb nu wel een gay.nl-profiel![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA ik hoop dat je niet met hem hebt gedate
Fuck shit. Why o whyquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sprak ik nu net mijn manipulatieve mond voorbij?
Ik heb niet 1 keer met hem afgesproken......., maar 2 keerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA ik hoop dat je niet met hem hebt gedate
Tja. Hij is nu eenmaal een gewild manquote:
Jij hoer! En mt mij nog nooit!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb niet 1 keer met hem afgesproken......., maar 2 keer![]()
Staat daten gelijk aan "iets hebben" dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:18 schreef samjustme het volgende:
Hoe lang hadden ze iets?
en hoezo was het uit?
Neequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat daten gelijk aan "iets hebben" dan?
Maar ik heb nu toch niks met hem en iedereen heeft een verleden dus het is je vergevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb niet 1 keer met hem afgesproken......., maar 2 keer![]()
Ik denk dat ik KK vanavond maar eens ga uithoren over jullie date. Stevig aan de "tand" voelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee
Als het gewoon bij daten bleef dan is het goed haha
We hebben nog niet gedate. Ik moet wel iemand iets langer kennen om te datenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik KK vanavond maar eens ga uithoren over jullie date. Stevig aan de "tand" voelen
Ook dat zal ervan komen, maar ja, ik meot met zoveel mensne concurreren om jouquote:
O okquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
We hebben nog niet gedate. Ik moet wel iemand iets langer kennen om te daten
Whaha. Ja is ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook dat zal ervan komen, maar ja, ik meot met zoveel mensne concurreren om jou![]()
In de tussentijd mag ie uitgaan met wie hij wil maar als ik met hem afspreek dan verwacht ik eerlijkheidquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O okwat überschattig dan dat je nu al alleenrecht opeist
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
In de tussentijd mag ie uitgaan met wie hij wil maar als ik met hem afspreek dan verwacht ik eerlijkheid
Misschien ben ik te naif ben al door 2 klote Marokkanen bedrogen, in de zeik genomen maar jaquote:
Ik bedoelde meer naïef om te denken dat iedere afspraak via MSN op een romantische basis berust. KK & BB .... KK & ik *giechelt*quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien ben ik te naif ben al door 2 klote Marokkanen bedrogen, in de zeik genomen maar ja
Puur om seks zal je bedoelen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer naïef om te denken dat iedere afspraak via MSN op een romantische basis berust. KK & BB .... KK & ik *giechelt*
Jij ziet MSN echt als een datingservice, of niet?quote:
In dat geval ga ik meer mn best doen, dan moet ik je ook maar doordringend aankijken...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha. Ja is ookJe hebt tot nu toe nog van niemand concurrentie hoor.
Wil dat zeggen dat er eindelijk een foto zonder balkje komt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In dat geval ga ik meer mn best doen, dan moet ik je ook maar doordringend aankijken...![]()
BB & Stevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer naïef om te denken dat iedere afspraak via MSN op een romantische basis berust. KK & BB .... KK & ik *giechelt*
Hot passionate wild steamy se... o neequote:
Ik zie niet msn als datingsitequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ziet MSN echt als een datingservice, of niet?
Je kunt ook als vrienden afspreken. Ik ken KK ook van Fok en MSN, maar om nou te zeggen dat onze eerste meet/date op romantiek of sex berustte? Neh![]()
Mannen zijn toch ook gewoon klootzakken? Je moet er alleen de minst slechte uitkiezen. The lesser of many evils.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zie niet msn als datingsite
en overigens ik ben vrij slecht in daten ik heb tot nu toe alleen maar klootzaken ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |