We doen ons best.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Leven we weer?
Dat mag ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet ik NOG een topic gaan volgen
Sowieso moet eerst die box maar eens aankomen. En daarna is msn wellicht handiger.
Voor die tijd is vast ook wel wat te verzinnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
Dat mag ookVanaf volgende week een hoop te bepraten
*dat niet doe*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
*Hotel Babylon kijk*
Hoe dat dan?quote:
tijd voor een knuffel van Stroekquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef BB_Koning het volgende:
Jeetje, ik ben kennelijk toch gefrustreerd
ik gelukkig niet, zoals sommigen anderen binnen onze organisatie gisteren en vandaagquote:
zo wordt er wel heel veel gras voor jullie voeten weggemaaid voor volgende weekquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik gelukkig niet, zoals sommigen anderen binnen onze organisatie gisteren en vandaag
tja als ie zelf niet op stapt moeten we hem ontslaan, tenzij hij verandering belooft en verantwoordelijkheid neemtquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wordt er wel heel veel gras voor jullie voeten weggemaaid voor volgende week
vergaderen jullie overdag of in de avondurenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja als ie zelf niet op stapt moeten we hem ontslaan, tenzij hij verandering belooft en verantwoordelijkheid neemt
Uitzendbureauquote:Op vrijdag 1 september 2006 07:15 schreef DennisMoore het volgende:
Wat voor contract heb je dan?
Hooo, nu zie ik hem niet meer, nu kan ik hem niet meer nakijken als hij naar zn kamertje loopt en heerlijk met dat kontjequote:Op vrijdag 1 september 2006 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat is dat nu ?
Het je te duidelijk zitten lonken naar die meneer in het strakke pak ?
En je hebt natuurlijk uit woede wel direct je rekening daar opgezet en alles over gezet naar de Oranje leeuw ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hooo, nu zie ik hem niet meer, nu kan ik hem niet meer nakijken als hij naar zn kamertje loopt en heerlijk met dat kontje![]()
![]()
je gaat het nog eens opnieuw proberen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch maar weer een tvp'tje.
soms kunnen wij ook best wel lief en leuk zijn hoor, al blijven dat uitzonderingen op de regelquote:
ja die jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor God en gebodquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie houdt er zich tegenwoordig nog aan de regels?
Ja hij moet ook beter op z'n eigen schepping lettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die hele God ook maar een prutser.
Wat een lelijke mannenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:47 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.erotic-boys.com/cologne/
Is dit niet 1 van de vreemdste dinges die je ooit gezien hebt?![]()
Dat is mooi.quote:
we vergaderen volgende week in het klooster in Nuenen vanaf 19 uur op de donderdagavondquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vergaderen jullie overdag of in de avonduren
in dat laaste geval kan ik wel even stiekum een kijkje gaan nemen.
Of verwacht je topdrukte op de publieke tribune en moet er gereserveerd worden voor een plaatsbewijs.
en wel internet ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:29 schreef Weemz het volgende:
Zo... Druk druk druk druk druk...
En moe... Maar wel leuke huisgenoten
Nee, ik zit nu thuis-thuis....quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
en wel internet ?
de besluitvorming vind gepland plaats tussen 19 uur en 19.45, met een verwachte uitloopquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we vergaderen volgende week in het klooster in Nuenen vanaf 19 uur op de donderdagavond
dat moet agenda technisch wel lukkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de besluitvorming vind gepland plaats tussen 19 uur en 19.45, met een verwachte uitloop
ik kan het ook voor je laten opnemen want er is lokale tv bij
verder moet je morgen de krant in de gaten houden hierin komt een reactie van de burgemeester
zowieso de hele week zal er over media aandacht niet te klagen zijn
oud nieuwsquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
Jeetje.
Ik ben een beetje een viezerik.
Zijn dat soort dingen er dan nog?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
vertel ons liever dingen die we nog niet van je weten![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn dat soort dingen er dan nog?.
Maar vertel JIJ maar eens hoe je ervaringen zijn zo na 1 dag op je nieuwe jobquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn dat soort dingen er dan nog?.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vertel JIJ maar eens hoe je ervaringen zijn zo na 1 dag op je nieuwe job
Na een hartelijk maar weemoedig afscheid (met een herhaalde toezegging van de algemeen directeur dat ik altijd terug kan komen) volgende vandaag een hartelijk welkom, waarbij ik meteen werd overladen met een grote bos bloemen, een gloednieuwe laptop & mobiel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt in elk geval minder stressvol dan die post van gisteren
en dat weekend ga je natuurlijk gedeeltelijk vullen met het uitzoeken van een nieuwe Peusjquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na een hartelijk maar weemoedig afscheid (met een herhaalde toezegging van de algemeen directeur dat ik altijd terug kan komen) volgende vandaag een hartelijk welkom, waarbij ik meteen werd overladen met een grote bos bloemen, een gloednieuwe laptop & mobiel..
En nou lekker weekend!
Nee joh. Dat boeit me allemaal niet zo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat weekend ga je natuurlijk gedeeltelijk vullen met het uitzoeken van een nieuwe Peusj![]()
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehaltequote:
Dat was één van de meest debiele acties die hier ooit is gevoerd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehalte
Wellicht moet CDP weer eens een nieuw Tournament starten. Dat hielp afgelopen winter in elk geval wel om een hele reeks oude bekenden (tijdelijk) terug te laten keren
En hoe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de opkomst is hier de laatste tijd erg laag en een hoog deja vu gehalte
Wellicht moet CDP weer eens een nieuw Tournament starten. Dat hielp afgelopen winter in elk geval wel om een hele reeks oude bekenden (tijdelijk) terug te laten keren
de inhoud was niet altijd even verheffend neequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was één van de meest debiele acties die hier ooit is gevoerd..
Zoiets lukt alleen als je nu een Wie Heeft De Mooiste Penis-tournement gaat organiseren. En dat lijkt me weinig realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de inhoud was niet altijd even verheffend nee
maar het had wel een stimulerende werken en zorgde er wel voor dat mensen die al een hele poos elders waren weer in het topic kwamen posten
In dat geval meld ik nu al op voorhand dat ik nu NIET de rol van stempolitie ga vervullenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoiets lukt alleen als je nu een Wie Heeft De Mooiste Penis-tournement gaat organiseren. En dat lijkt me weinig realistisch..
Vertel / foto / cijfer!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Ik heb vanavond Stephan leren kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Ik heb vanavond Stephan leren kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herinner me nu de droom die ik vannacht had. Het ging over een jongen die 15 jaar was, en een biertje wilde, maar dat mocht hij niet dus kreeg hij de opdracht om naar de zon te reizen om daar een biertje te halen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je doet toch echt dingen veel sneller als je dronken bent
Je bent niet de enige die Stephan heetquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kende me toch al?
Ik kwam vanavond eerst Danny en Tommie tegen op 't terras, en toen Jerre en z'n vriendje Mau en toen in de Mac ook nog 's Marloesallemaal toen ik eigenlijk al bij Pup had moeten zitten om Daywatch te kijken. Die we overigens uitgezet hebben omdat ik steeds in slaap viel
Amen to thatquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je doet toch echt dingen veel sneller als je dronken bent
Naar Mmmmmm?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TofIk heb vannacht eindelijk dat ene smsje gestuurd
klinkt spannend!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee dat is niet waar, ik heb Cybart en zijn vriend zien fietsen
Lang droogstaan maakt mensen ook makkelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat de alcohol me wat makkelijker maakte
Dan zal het beiden geweest zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang droogstaan maakt mensen ook makkelijker
Als je maar uitkijkt zaterdag! Dan vind ik alles best!quote:
Is het een tweepersoons matras?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt zaterdag! Dan vind ik alles best!
Handjes van me af, en van DIk zal Mark toewijzen tot het matras, waar jij dan toevallig ook ligt
Nah, ik ben ook alleen naar Toronto gegaan 2 jaar terug. En Wonderer is ook alleen naar de VS gegaan enzo. Helemaal niet eng!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Wat grappig
Nou spreek ik sinds een tijdje een jongen uit toscane op MSN (lekker ding). Hij verhuist vanaf 2 Oktober naar Rome en gata daar aan de universiteit Nederlands studeren. Hij vroeg of ik deze winter langs wilde komen, weekendje Rome. Lijkt me leuk, maar creepy
Nou gaat m'n beste vriendin vanaf 8 Sept (mijn verjaardag) naar Italië plots. Voor 2 maanden. En jawel, zij gaat aan de Universiteit van Rome in die tijd italiaans studeren
Ik heb ze maar even elkaars mail-adres gegeven. Kan de ene Nederlands oefenen en de ander Italiaans. En kan zij mooi ff hem kuren voordat ik er heen ga
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Romequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, ik ben ook alleen naar Toronto gegaan 2 jaar terug. En Wonderer is ook alleen naar de VS gegaan enzo. Helemaal niet eng!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik samen met Mark op zo'n smal bedje?
Jahaaa.. dat snapte ik. Ach, als ie niet leuk is zoek je een andere leuke Italiaan op?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar wel saai (vind ik dan). Met dat enge doelde ik meer op naar HEM gaan in Rome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |