Wel je cam aan he?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef rompompom het volgende:
Ik ga nu beginnen, J.!
Dat eerste is nog afwachtenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk jonger.
En zie er jonger uit.
Je weet dat je moeder overmatig behaard is al?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee, dat is dago al.
Hij en MT hebben me geadopteerd.
Hij weet het niet, maar toch.
En dan heb je er opeens een 11ling bij...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee, dat is dago al.
Ik zal hem dit weekend even inlichten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee, dat is dago al.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef ehqo het volgende:
Ik voel me oud.
Ik waarschuw je niet nóg een keer Spook!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef SPK het volgende:
[..]
Je weet dat je moeder overmatig behaard is al?
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef SPK het volgende:
[..]
Grappig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef SPK het volgende:
[..]
Jullie kind heeft het recht om het te wetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik waarschuw je niet nóg een keer Spook!
M'n ma zei al dat jullie dan m'n schoolkosten over kunnen nemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal hem dit weekend even inlichten.
Hahaha haha ha.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef SPK het volgende:
[..]
Jullie kind heeft het recht om het te weten![]()
Zometeen denkt ze dat Dago zn benen harst.
Eh.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef SPK het volgende:
[..]
Jullie kind heeft het recht om het te weten![]()
Zometeen denkt ze dat Dago zn benen harst.
We zitten in 2 SC's met elkaar te posten, laat maar gaan.quote:
Browniesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef Neenetje het volgende:
Brownies bijna ding ding ding.
We'll find out soon..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef SPK het volgende:
[..]
Krijg je ze net zo goed, als je ze kan kopen![]()
Ze moeten echt superklef zijn
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was tof je gekend te hebben
Dus zo denk jij over janets bak kunstenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was tof je gekend te hebben
Mijn bakkunsten zijn heul degelijk hoor..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dus zo denk jij over janets bak kunsten.
Het geluk is met de dommen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef ehqo het volgende:
Soda, SODA. Master Yoda.
Ik ben in de war.
Aspirientje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef ehqo het volgende:
Soda, SODA. Master Yoda.
Ik ben in de war.
Confused you are.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef ehqo het volgende:
Soda, SODA. Master Yoda.
Ik ben in de war.
Carrot cake was erg lekker..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja met een mooie naam dan he' Carrot ofzo
Hij staat er nog
soa?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:53 schreef ehqo het volgende:
Soda, SODA. Master Yoda.
Ik ben in de war.
eiken had ik gekozenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Als ik mocht kiezen tussen violet en pinksteren, dan koos ik grenen.
Dawast.
Groetjes.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Dawast.
Groetjes.
Smerige sletquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Dawast.
Groetjes.
Veldmuis?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Dawast.
Groetjes.
Waarom dat nou weer?quote:
Zie ik eruit als een Brabander? Nou? Hm?quote:
Zijn ze van Dr oetker trouwens?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef Neenetje het volgende:
Gruwelijk lekker, die brownies.
Je hebt wel een zachte 'g' als je typt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Brabander? Nou? Hm?
Nee meer als een Noorderling ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Brabander? Nou? Hm?
Nou die post sloeg nergens op vandaar een nergens op slaande reactiequote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef rompompom het volgende:
Oh, trouwens:
Brownies zijn voor negers
Ook wel eens als ik praat hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt wel een zachte 'g' als je typt.
Oh god, please.quote:
Neger.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef rompompom het volgende:
Oh, trouwens:
Brownies zijn voor negers
Neem er gewoon eenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben die Hyves uitnodigingen zo zat he![]()
Ik ook! Zullen we samen een community beginnen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef Neenetje het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neem er gewoon eenhet is best leuk
... ik zie inene allemaal mensen terug waarvan ik denk ohjoh
!
Dat zie ik jou zo zeggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
"met de assistente van dokter van de ploeeeeeeeg".
Maar nu weet je nog niet hoe paars voelt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef ehqo het volgende:
Mijn badgordijn liet me zojuist zien wat groen was. Wel aardig, voor een badgordijn van de Hema.
Voor een optimale ervaring van paars moet ik in de kamer van Bizz zijn, heb ik vernomen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar nu weet je nog niet hoe paars voelt!
Right-o.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Voor een optimale ervaring van paars moet ik in de kamer van Bizz zijn, heb ik vernomen.
Het was inene nogal stil jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef ehqo het volgende:
Resurrectie.
Ja pfft been there done that.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik zou Jezus veel meer waarderen als hij ook op zijn handen over het water kon lopen. Hij doet wel érg makkelijk.
Radslagje erbij, hm?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja pfft been there done that.
Kreeg jij er ook weer een van onze grote vriend Jan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef Neenetje het volgende:
Terug. Slaap zacht, prinselijk tronie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:17 schreef mcDavid het volgende:
Welterusten, echter.
En dat dan die witte jurk omhoog valt...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef ehqo het volgende:
Ik zie het voor me. Dat zou nog eens een profeet zijn.
Bijbel-illustraties.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En dat dan die witte jurk omhoog valt...![]()
Onderbroekloze profeten..
wie ben jij danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
RPP al weg zeker?
RPP werkt en zit op zee hequote:
nou nee hoor, ik weet het inderdaad.. had hem al een tijd niet meer gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
RPP werkt en zit op zee he. hij kan hier nog wel ergens rondzweven denk ik
... heb je em dringend nodig dan
.
Woow je post wel vaak op fok zie ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou nee hoor, ik weet het inderdaad.. had hem al een tijd niet meer gezien.
leek me leuk hem weer eens te spreken
Onder welke naam kom je dan vaker op BeF?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik heb het hier wel eens drukker meegemaakt
haha goed detective-werkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Woow je post wel vaak op fok zie ik!
Ik ken het gevoel vrind.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef DeLeider het volgende:
verveling
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
RPP al weg zeker?
nee ik heb vooral veel meegegluurt, en maar enkele avondjes meegedaan.. maar dat is alweer een tijdje geleden moet ik toegevenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Onder welke naam kom je dan vaker op BeF?
Of gluur je gewoon.
Hm waarom niet fok is best leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha goed detective-werk
ik kwam hem voorheen inderdaad tegen op een ander forum.. hier ben ik niet vaak nee
Och dat geeft toch nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee ik heb vooral veel meegegluurt, en maar enkele avondjes meegedaan.. maar dat is alweer een tijdje geleden moet ik toegeven![]()
ja fok is zeker best leuk, maar dat forum is heel rustig.. dus voor mij als het vlot gaat lastig bij te benenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hm waarom niet fok is best leuk.
Nee, ik loop vanavond beetje af en aan. Was net even eten, de shift zit er weer bijna opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
heeej wat leuk? ben je getipt?
ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Och dat geeft toch niet! doe maar gezellig mee er is geen hol aan nu
.
Ohzo! Ja ik kan het soms ook moeilijk bijhoudenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja fok is zeker best leuk, maar dat forum is heel rustig.. dus voor mij als het vlot gaat lastig bij te benen![]()
Heej meer volkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo.
ja dus je bent weer lekker aan het werk hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik loop vanavond beetje af en aan. Was net even eten, de shift zit er weer bijna op
maar ja dat schijnt hier dan weer niet zo erg te zijn hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohzo! Ja ik kan het soms ook moeilijk bijhouden.
Neh idd het gaat toch bijna nooit ergens overquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar ja dat schijnt hier dan weer niet zo erg te zijn he![]()
daarom.. en dom een eind heenkletsen is niet altijd even moeilijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neh idd het gaat toch bijna nooit ergens over!!!
Doch, immer tiet en bier.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neh idd het gaat toch bijna nooit ergens over!!!
Preciesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
daarom.. en dom een eind heenkletsen is niet altijd even moeilijk![]()
maar ik dacht altijd dat hier steeds een vast clubje zat.. maar dat is gewoon steeds een ander vast clubje zekerquote:
Ja, ik kom eigenlijk helemaal nooit meer op Essel. Ik weet niet waarom eigenlijk, was denk gewoon uitgekeken..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja dus je bent weer lekker aan het werk he
ik had al eens eerder op het andere forum gevraagd naar je, toen je daar eens kwam lurken.. maar goed als ik wat van je wil weten, weet ik waar te kijken uiteraard![]()
Oh nee hoor. het is gewoon een topic waar vaste users zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar ik dacht altijd dat hier steeds een vast clubje zat.. maar dat is gewoon steeds een ander vast clubje zeker![]()
ow maar dat maakt niet uit hoor, tis alleen wel stil zonder jouquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik kom eigenlijk helemaal nooit meer op Essel. Ik weet niet waarom eigenlijk, was denk gewoon uitgekeken..
Maar hoest-ie?
uhmquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh nee hoor. het is gewoon een topic waar vaste users zittenmaar er komen mensen bij... er vallen mensen af... en sommigen komen gewoon eenmalig
Tof! Jij werkt bij een transportbedrijf toch? Nog op Kreta geweest dit jaar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow maar dat maakt niet uit hoor, tis alleen wel stil zonder jou![]()
met mij gaat het goed, dank je
deze week vrij, dus vandaar dat ik nog even op fok kwam gluren
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
uhm![]()
ja of gewoon soms.. ik kom bij en val af
haha.. ja nog steeds transportbedrijf jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof! Jij werkt bij een transportbedrijf toch? Nog op Kreta geweest dit jaar?
Ahuhquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar ja dan ben ik hier wel aan het juiste adres dus
Het moest wel van erg diep komen hoor! Vooral dat van je werkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:48 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha.. ja nog steeds transportbedrijf ja
en nee geen Kreta dit jaar.. denk ook niet dat dat er voorlopig inzit.. ben er nu wel al erg vaak geweest![]()
jij kan goed onthouden![]()
ach we maken er wat van... is het hier 's avonds ook wat?quote:
nou maar toch... haha ik vind het nogal wat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het moest wel van erg diep komen hoor! Vooral dat van je werk
Ik kan me wel voorstellen dat je Kreta wel een beetje gezien hebt nu. Ik ben zelf dit jaar voor naar Kos geweest, na Kreta vorig jaar. Griekenland is ok, olee olee
nou... meestal snachts en savonds wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ach we maken er wat van... is het hier 's avonds ook wat?
misschien kom ik dan wat vaker even kijken
ja want als ik moet werken he.. die wekker gaat altijd zo verdomde vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nou... meestal snachts en savonds wel jasoms ook niet
.
nou vind het anders wel zo gezelligquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:56 schreef ehqo het volgende:
Best een kutreeks, dit. Ik zou er niet meer posten.
Hmm ja hier nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja want als ik moet werken he.. die wekker gaat altijd zo verdomde vroeg
Stel je niet aan. You know you love it.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:56 schreef ehqo het volgende:
Dan ga ik wel met je meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou maar toch... haha ik vind het nogal wat.
ja Griekenland wil ik zeker ook meer van zien... island hoppen ofzo..lijkt me ook wel wat![]()
Waaromquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:56 schreef ehqo het volgende:
ja dat doe je beter.. maar ja dat moet je wel liggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hmm ja hier niet. Horeca... laat beginnen... laat eindigen
!
Het is dat ik niets beter heb te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Stel je niet aan. You know you love it.
gezelligquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met je meeLijkt me tof!
En je kan hier de hele dag eigenlijk wel terecht hoor. Overdag de werkers en dat gaat langzaam over in de nachtbrakers
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Stel je niet aan. You know you love it.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
Momentje, even my opposite number uit bed trappen
Hij was al wakker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
Momentje, even my opposite number uit bed trappen
Met de rest van de familie alles in orde ook trouwens?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
gezellig![]()
ok... tja onwennigheid..posten moet ik gewoon![]()
yep familie is ook oke.. nog met moeders op stap geweest vandaagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij was al wakker. [afbeelding]
[..]
Met de rest van de familie alles in orde ook trouwens?
Posten moet zeker! <O~
Ik zit trouwens nu met Mary J. Blige in m'n hoofd door je sig![]()
Nou het is best vervelendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja dat doe je beter.. maar ja dat moet je wel liggen
maar volgens mij ligt niets mij![]()
wie niet hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nou het is best vervelendookal mag ik heerlijk uitslapen elke dag.
en dat gevoel heb ik ook!
Geld groeit idd helaas niet aan een boomquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:03 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wie niet he
maar ja we moeten toch ergens van leven he
Goed om te horenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
yep familie is ook oke.. nog met moeders op stap geweest vandaag
haha ja mijn sig komt daar ook van.. en ik vind het wel toepasselijk voor mij.. voor iedereen waarschijnlijk
Adem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:03 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wie niet he
maar ja we moeten toch ergens van leven he
nee en zeker niet op mijn balkonnetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Geld groeit idd helaas niet aan een boom...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Opknoop in je zakdoek?
Trusten!
ja precies ik zie het ook als de lessen die geleerd moeten wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed om te horen
Ach een beetje drama op z'n tijd houdt het wel spannend op zich
Over knoop in je zakdoek gesprokenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Opknoop in je zakdoek?
Trusten!
Ik stel de videorecorder vast in. En de tissues.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Over knoop in je zakdoek gesproken... in oktober word de uitzending waar in mijn debieltjes zaten uitgezonden
. en ik zit in het publiek
...
Hmmquote:
Goed ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja precies ik zie het ook als de lessen die geleerd moeten worden
ok slaap lekker RPPquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
HmmLekker slapen zo
[..]
Goed idee
Nog een goed idee: Ik in m'n bed. Na een korte nacht gister, ga ik nu wat inhalen! Ik hoop dat je wat vaker langs komt waaien, da's gezellig
wat is er meis?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:15 schreef Bizznitch het volgende:
Waarom verdomme...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:15 schreef Bizznitch het volgende:
Waarom verdomme...
ow... waarvan? of is dat te direkt?quote:
té lang verhaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow... waarvan? of is dat te direkt?
ik weet dat gevoelens inderdaad lastig kunnen zijn![]()
yayquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok.. dan kan ik je niet meer dan deze geven dus
Nee joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:30 schreef Bizznitch het volgende:
Nou we zijn weer alleen denk ik.
ja ik denk het ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:30 schreef Bizznitch het volgende:
Nou we zijn weer alleen denk ik.
Ja ik luisterde dus Queen - Love of my lifequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik denk het ook
weet niet of het je helpt.. maar ik heb ook niet zo'n best gevoel
en prompt dat ik erover nadenk.. luister ik het nummer Aaliya - Try Again
dust yourself up and try again
hmmz ja I knowquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja ik luisterde dus Queen - Love of my life!
en daar ga je dan! *wuuuu
*
!
Ge-voe-lens?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij blijft liever stil bij gevoelens?
*glas water gooit*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar me los te weken van m'n pc.
Blubquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:36 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Biz 10 minuten onder water houdt.
Trust.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik taai ook af.. weltrusten alvast voor jullie
Truste en tot een volgende keer wellichtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
Welterusten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
Brilaap, die postte hier vroeger ook.quote:
Zo was er nog een... Die is toen doen iedereen weggebashed hier... Het had met PS te makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Welterusten!
[..]
Brilaap, die postte hier vroeger ook.
Tot ik hem heb weggepest door na een post van mij in m'n fokasutra topic, hem consequent Blupaap te noemen.
Ze deed jammer genoeg erg emoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zo was er nog een... Die is toen doen iedereen weggebashed hier... Het had met PS te maken
Correctie, dat was in fok!an legendsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Brilaap, die postte hier vroeger ook.
Tot ik hem heb weggepest door na een post van mij in m'n fokasutra topic, hem consequent Blupaap te noemen.
Geen idee.. maar zoiets hebben we ook ooit gedaan met AMD64...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zo was er nog een... Die is toen doen iedereen weggebashed hier... Het had met PS te maken
Ja daar was ik bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Correctie, dat was in fok!an legends
Fok!an legends...
[..]
Geen idee.. maar zoiets hebben we ook ooit gedaan met AMD64...
November vorig jaar.quote:De legende van de [BeF]meet
Na lang uitgesteld te hebben was het uiteindelijk zo ver. De [BeF]meet... Oehhh.. Iedereen zat opgewonden op zijn stoeltje te stuiteren. De reden dat ik dit nog kan opschrijven is: Ik ging niet. Een aantal voor mij bekende users ging wel. Jongens, ik mis jullie nog altijd.. mn msnlijst is zo leeg nu!!
De meet werd gehouden in Utrecht, op een plaats waar Frituur en Café dicht bij elkaar te vinden waren. Gezelligheid alom, aangeschoten [BeF]fers ook. Gespreksonderwerpen variëerden van "het lekkerste bier" tot natuurlijk de meest voor de hand liggende discussiepunten van Fok!, zoals de onvermijdelijke tieten van IJsmeis. "Waar was jij toen je de zip kreeg?" "achter m'n supertoffe pc natuurlijk, waar anders?". En zo ging het nog even door.. Bier vloeide rijkelijk en de stemming werd er steeds beter op. Vooral nadat het eerste bittergarnituur met een triomfantelijk gezicht door DeLeider werd binnen gedragen.
De tijd kwam om afscheid te nemen van elkaar. De avond zat er op.. en sommigen moesten nog een aardig eindje reizen. Na wat ge"smaksmaksmak" en gehuil op het station wilde de eerste BeFfer het feest verlaten. Maar.. wat was dat? Wie stond daar nou? Hij bleef staan. De anderen volgden de richting van zijn blik en kregen de schrik van hun leven. Waren dat.. nee.. hahaha.. dat kan toch niet? Waren dat Danny en Yvonne? Ze leken er wel heel erg op.
Yvonne zag de geschrokken gezichten en lachte duivels en binnensmonds. Ja jongens, kom even hier.. Iedereen liep gedwee richting de twee fok!icons. Als jullie nog niet moe zijn, wij hebben iets leuks geregeld voor de eerste BeFmeet. Ook een slaapplaats, dus maak je daar maar niet druk om. Met vreugdesprongetjes werd dit nieuws ontvangen. De Fok!bus staat hiervoor, stap maar in, dan komt die verassing vanzelf, goed? Natuurlijk was dat goed.
Tot zo ver heb ik het persoonlijk meegekregen, omdat één van de BeFfers me onderweg nog even had gebeld om dit grappige relaas aan mij te vertellen. Op dat moment vond ik het nog jammer dat ik niet toch was meegegaan. Tot op fok de volgende dag de eerste .zipjes verschenen. Jullie zullen ze vast gezien hebben, dus daar hoef ik niet over uit te weiden, maar míjn God, wat een .zipjes. Groter was mijn verbazing dat ieder teken van bestaan van deze users compleet verdwenen was, hun fotoboeken en postgeschiedenissen gewist! Het bestaan van deze users werd stuctureel ontkend, het vragen naar deze users leverde een permban op. Het enige dat nog aan deze users herinnerde waren de zipjes, die natuurlijk naamloos waren.. en de lege plekken in mijn msn-lijst.
Vreemd? Ohhh.. dat zeker.
Maar ik kan niks bewijzen
Heb jij triomfantelijk de bittergarnituur binnengedragen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het is toch een keertje gebeurd![]()
En?quote:
Lachenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heb jij triomfantelijk de bittergarnituur binnengedragen?
[..]
En?
Ik heb komkommer, een flesje water én een wortel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:00 schreef DeLeider het volgende:
Ik heb alleen nog frikandellen...
Njah, je kan wel een paar frikandellen hebben, ik heb nog 3 pakken liggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb komkommer, een flesje water én een wortel.
ruilen?
* Bizznitch ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef Neenetje het volgende:
Moe.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Njah, je kan wel een paar frikandellen hebben, ik heb nog 3 pakken liggen
*checkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:13 schreef DeLeider het volgende:
Mietjes
Grmbl, ik wou je net een frikandel aanbieden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
*check
Ik ga slapen, truste schatjes.
Zo is er in geen maanden een TTT te vinden en zo zijn het er twee in één dag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef Chowi het volgende:
Hey, mijn naamtopic is TTT.
Dat bewijst maar weer dat ONZ leuk is bij vlagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo is er in geen maanden een TTT te vinden en zo zijn het er twee in één dag..
Het is op zich meestal wel leuk, alleen niet altijd TTT leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat ONZ leuk is bij vlagen.
e. De enige man die mijn hartje sneller doet kloppen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef ehqo het volgende:
j. De verloren zoon.
Koest.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vermoord j. door met m'n boot over hem heen te varen.
Ja ho, het is niet mijn idee. Ik zou hem nooit pijn willen doen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Koest.
j. is een weelderig man, en het dichts bij homofiel dat ik kan komen.
Maar je deed 14.gif. Dribbel is slecht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho, het is niet mijn idee. Ik zou hem nooit pijn willen doen!
[afbeelding]
De sentimenten zijn wederzijds, e.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:02 schreef ehqo het volgende:
j. is een weelderig man, en het dichts bij homofiel dat ik kan komen.
Ik vond het wel stoer van mezelfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar je deed 14.gif. Dribbel is slecht.
FOK! maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had al 20 minuten in de trein moeten zitten. Ik zit nog in m'n pyjama.
Zullen we een nieuwe maken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef Chowi het volgende:
Kut. Ik had de oven te op een te hoge stand gezet. Nu is mijn cake mislukt.
Ja,quote:
Ik las pils-liksters.quote:Pilsliksters moeten op kosten letten
Uitgegeven: 30 augustus 2006 18:43
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2006 20:38
DEN HAAG - Vrouwen die de pil slikken, moeten zelf de kosten in de gaten houden als ze overwegen om over te stappen op een andere pil. Ze kunnen daarover informatie vinden op de website medicijnkosten.nl van het College van Zorgverzekeringen. Dat schrijft minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid) woensdag in antwoord op vragen van de PvdA.
Zulks een weelderige overdaad aan smileys.quote:
Whehe, dat las ik ook eerst.quote:
Whooaaaaaaa Gertjeeeehhh!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de tune van Samson & Gert in mijn hoofd.
quote:
Overdaad baat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Zulks een weelderige overdaad aan smileys..
STFU HET IS MIDDAG!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef DeLeider het volgende:
Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |