Maak maar even "Meld hier je katertje/poesje" van de TT.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:21 schreef Misstique het volgende:
Mag een poesje ook?
Mijn eerste post van vandaag is een fipo, hoe tof.quote:
Døne!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Maak maar even "Meld hier je katertje/poesje" van de TT.
Dat vind ik tellen als "vorige dag". Pas als je gaat slapen, of andere activiteiten in bed uitvoert rond dat tijdstip, ga je langzaam over in de nieuwe dag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef Chowi het volgende:
Mijn eerste post van vandaag is een fipo, hoe tof.
Oh nee, ik heb na 0:00 ook al gepost..
Oh okay! Maar officieel is het natuurlijk niet mijn eerste post, dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat vind ik tellen als "vorige dag". Pas als je gaat slapen, of andere activiteiten in bed uitvoert rond dat tijdstip, ga je langzaam over in de nieuwe dag.
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ton vol patat!
No way, ik ben net wakker. Eerst maar eens een peuk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ton vol patat!
Wel een beetje veel. Maar ik zou iig een poging wagenquote:
Jij zou stoppen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
No way, ik ben net wakker. Eerst maar eens een peuk..
Ik help wel mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een beetje veel. Maar ik zou iig een poging wagen
Ja moeder.quote:
Mits een ranzige hoeveelheid mayo, curry, sate en ketchup erbij, want alleen friet is ook maar weinig smaakvolquote:
Goesso, geef die smerige stinkstok maar aan je ma.quote:
*sigaret met trillende handjes aanreikt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goesso, geef die smerige stinkstok maar aan je ma.
Dank je.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
*sigaret met trillende handjes aanreikt.
Yeah rightquote:
Torture!quote:
Ik was wel echt een tijdje gestopt. Maar toen ik me bedacht dat ik dan mijn hele leven niet meer zou mogen roken had ik zoiets van "oh well, fuck it".quote:
Ow, ik zie al waar die handen heen gaan.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow, ik zie al waar die handen heen gaan..
Goedemorgen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen, lief leuk schattig volk.
Ik denk dat ze een tekort aan tieten heeft, nu ze verloofd is met Dago. Gelukkig heeft ze ons.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow, ik zie al waar die handen heen gaan..
Dat weet je heel goed! Waarom zat je niet aan mijn tieten tijdens de meet, hm? Ben ik dan soms te min?quote:
Wij zijn de trouwe tieten in nood.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een tekort aan tieten heeft, nu ze verloofd is met Dago. Gelukkig heeft ze ons.
Ik ben heul verlegen irl.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet je heel goed! Waarom zat je niet aan mijn tieten tijdens de meet, hm? Ben ik dan soms te min?
Oh, dus je wóú wel?quote:
*Por.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
Dat weet je heel goed! Waarom zat je niet aan mijn tieten tijdens de meet, hm? Ben ik dan soms te min?
Ja hallo.quote:
Nou, mijn permissie heb je hoor.quote:
Wanneer plannen we de volgende meet?quote:
Blauw boven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef Slarioux het volgende:
Dit wordt echt een modjes-only reeks. Score!
Ik weet niet hoor. Z.s.m?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wanneer plannen we de volgende meet?.
Mogguh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
HOI SLARI.
Je hebt wel wat van mij weg, wat dat betreft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry jongens, ik en mijn tieten hebben een aandachtstekort.
Heb je dit weekend al plannen?quote:
HALLO TIETEN VAN C_C!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry jongens, ik en mijn tieten hebben een aandachtstekort.
Oh, gewoon. Geen idee. Enzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mogguh!
Vanwaar de caps? Wat heb ik gedaan? Of juist niet gedaan?
We schijnen dan ook op elkaar te lijken. Zegt men. Ik weet niet meer precies wie 'men' is though.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt wel wat van mij weg, wat dat betreft.
Ze zeggen gedag terug.quote:
Oh god, nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je dit weekend al plannen?.
Dat heb ik ook al eens gehoord, inderdaad!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We schijnen dan ook op elkaar te lijken. Zegt men. Ik weet niet meer precies wie 'men' is though.
Dan niet hoor.quote:
16 blauwe posts achter elkaar, en jij verneukt het effe!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef JDude het volgende:
* Zwarte verf koopt.
Oh, heb ik wel plannen dan?quote:
We kunnen zijn reactie weghalen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
16 blauwe posts achter elkaar, en jij verneukt het effe!
Ben ik ook eens nuttig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Chowi het volgende:
16 blauwe posts achter elkaar, en jij verneukt het effe!
Ik vatte je post anders op.quote:
Ik denk niet dat hij me dat zou vergeven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
We kunnen zijn reactie weghalen natuurlijk..
Kutforum ook!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vatte je post anders op..
Dan doe ik het wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij me dat zou vergeven.
Groeten aan de krullevaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ander paar sokken aan en weg, richting het pittoreske Arnhem. Adieu!
Doe ze de groeten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ander paar sokken aan en weg, richting het pittoreske Arnhem. Adieu!
Die is verkeerd uit bed gestapt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Groeten van de rechtersok terug. De linker heeft een ochtendhumeur.
Met de verkeerde teen uit bed gestapt zeker, hm?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Groeten van de rechtersok terug. De linker heeft een ochtendhumeur.
Nee, dan haal je de volgende namelijk ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoerenkots, ik haal de trein helemaal niet meer. Dan maar nog een halfuurtje blijven zitten.
Kut, de jouwe is beter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
Met de verkeerde teen uit bed gestapt zeker, hm?
quote:
Immer.quote:
quote:
Ja, nee, niet een halfuur inderdaad. Ik neem die van 12.07, met overstap in Utrecht. Anders moet ik 20 minuten wachten op m'n aansluiting richtingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dan haal je de volgende namelijk ook niet.
En je kunt om het kwartier van Rotterdam naar Arnhem, dus vort, op weg jij!
Die vond ik leuker dan die van JDquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met de verkeerde teen uit bed gestapt zeker, hm?
Mja, zo hoort het ook!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die vond ik leuker dan die van JD.
Pak je toch lijn 3 naar Velp?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, niet een halfuur inderdaad. Ik neem die van 12.07, met overstap in Utrecht. Anders moet ik 20 minuten wachten op m'n aansluiting richtingVelp
.
Timing!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:31 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ik verdwaal in m'n eigen wijk nog wel 's. En ben 1 keer met de bus geweest en dat was van Velp naar Arnhem. Ja, nee, dat zou een lange dag veroorzaken.quote:
Whehehe. Kan Litso heel Velp doorsjouwen voor een leuk potje zoek-de-doek.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik verdwaal in m'n eigen wijk nog wel 's. En ben 1 keer met de bus geweest en dat was van Velp naar Arnhem. Ja, nee, dat zou een lange dag veroorzaken.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Whehehe. Kan Litso heel Velp doorsjouwen voor een leuk potje zoek-de-doek.
Immer slechtquote:
Ik geloof je, pak de trein maar inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding].
Als je je dan bedenkt dat hij een nóg slechter richtingsgevoel hebt, kan je je voosrstellen dat we elkaar dan gewoon niet zien.
Van zuid naar noord in een half uur slechtsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef Pheno het volgende:
Arnhem, heerlijke stad om het openbaar vervoer te testen
Ik volg je voorbeeld. Adieu iedereen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:41 schreef Slarioux het volgende:
Anyway, ik ben weer weg.
Tata iedereen en de tieten van c_c!
NEEquote:
Puur is juist uberlekker, hoe puurder hoe beterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat Pheno zegt. Te pure chocola is.. Maar sokiela is wel met een hoop
.
Wellus!quote:
NEIN, AUFMACHEN!quote:
*ineen duiktquote:
Sorry, de duitse grens doet iets niet goed met me. 3 km afstand maarquote:
Zó. Jij durft!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:59 schreef ehqo het volgende:
Zojuist smeerde ik een broodje vlokken voor mijn neefje. Er viel een hele grote uit het pak, die at ik mooi zelf op.
Ik moet morgenochtend nog even langs, paar formuliertjes afhandelen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Neenetje het volgende:
Zo.. school ook weer achter de rug.
Ohnoez. Nouw aaj wil daai.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Je zei "In the modern age" dubbel Chowi.
DD!quote:
Redundantie. Grappig woord.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Je zei "In the modern age" dubbel Chowi.
Ja je bent m'n lieve kleine biermeisje, oftewelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
DD!. Wil je nog iets zeggen voor ik mijn ziel verruil voor het eeuwige?
Nou ja, okay, misschien kan ik met medicatie mijn leven nog wel even rekken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja je bent m'n kleine lieve biermeisje, oftewelHIERBLIJVEN JIJ
![]()
Mijn medicatie werkt altijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, okay, misschien kan ik met medicatie mijn leven nog wel even rekken..
Alcohol werkt goed bij adervernauwing!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mijn medicatie werkt altijd
Kijk maar, zij leeft ook nog steeds en kijk eens hoe vrolijk ze is
[afbeelding]
Ook zonder adervernauwing hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alcohol werkt goed bij adervernauwing!
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ook zonder adervernauwing hoor
Well, duh.quote:
Like, kreeg je een telefoontje dat het binnen 7 dagen zou gebeuren?quote:
Het is toch algemeen bekend dat iedereen sterft als hij/zij iets dubbel zegt? Dat is geváárlijk mên.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Like, kreeg je een telefoontje dat het binnen 7 dagen zou gebeuren?
Sure.quote:
Hmja, ik wacht wel.quote:
Je twijfelt aan mijn kwaliteiten?quote:
Nee, ik wacht op jouw initiatief. Die durf je toch niet te nemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je twijfelt aan mijn kwaliteiten?
Je kent me te goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op jouw initiatief. Die durf je toch niet te nemen.
Daar heb ik een gave voor gecreëerd.quote:
Zo blijkens het is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar heb ik een gave voor gecreëerd.
Living life on the edge. On the edge.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat iedereen sterft als hij/zij iets dubbel zegt? Dat is geváárlijk mên.
(15:13:40) (&Bioslock) [BeF] #733 Meld hier je katertje/poesjequote:
Doe mijnheer de groeten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
(15:13:40) (&Bioslock) [BeF] #733 Meld hier je katertje/poesje
(15:13:44) (&Bioslock) MIJN UITSPRAAK!
(15:13:49) (&Bioslock) Zeg er iets van. Chriz.
Groetjes,
BS.
De tijd gaat snel hè?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
Oh, dat was al dertig minuten geleden.
De tijd gaat juist te langzaam.quote:
Best kansloos, op zich.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Bwuh, zit hij dagelijks mee te lezen zonder te posten ofzo?
Het is zijn leven.quote:
Op fok rondhangen is an sich al kansloos, eigenlijkquote:
zélfs op FOK! geen sociaal leven hebben is toch wel echt nog een stapje erger!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op fok rondhangen is an sich al kansloos, eigenlijk
Nee, als je een sociaal leven op FOK! gecreëerd hebt, is dat gewoon erg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zélfs op FOK! geen sociaal leven hebben is toch wel echt nog een stapje erger!
Niet zo hè!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef Pheno het volgende:
Op fok rondhangen is an sich al kansloos, eigenlijk
KT!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
Her face is a map of the world, is a map of the world.
Pervert!quote:
Wat leuk, jij bent 1 dag bezig, ik moet er nog 1!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:38 schreef mcDavid het volgende:
niet dat jullie daar wat aan hebben, maar het is toch wel héél wat anders als bij INHolland!
en ja, dat merk ik al na 1 dag!
Daar moet op gedronken worden!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat leuk, jij bent 1 dag bezig, ik moet er nog 1!
Breda. Vanavond stadje in.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
Daar moet op gedronken worden!
in de buurt?
Ga zingen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:56 schreef Neenetje het volgende:
Arrrrggghhh.. someone make her go awayyyyyy...Huisgenoten.. laat me alleen!
Ik had net een amandalbroodje, maar tompouce ga ik morgen eensch halen...quote:
Wel zo'n echte hè. Van de bakker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik had net een amandalbroodje, maar tompouce ga ik morgen eensch halen...
Nice! Ja! Delen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:14 schreef Neenetje het volgende:
Ik ga vanavond brownies bakken.
Zal ik er nootjes in doen?
Neen. Dat verpest de chocoladesmaak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef Neenetje het volgende:
zal ik ook appel door de brownie doen?
Nee alleen choco, veel!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef Neenetje het volgende:
zal ik ook appel door de brownie doen?
Ja hoor, je zit goed.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen. Dat verpest de chocoladesmaak.
Okidokie.quote:
Toekomstig mods doen ook mee.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Okidokie.
[..]
Toekomstig mods doen ook mee.
Whats up doc?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Ja hoi.
Hoi.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
Heb jij ook gesolliciteerd voor B&H?
zie de PI.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik niet mee mag doen met de Frontpage prijsvraag..
Tof, ik ga meedoen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik niet mee mag doen met de Frontpage prijsvraag..
Kuthoer.quote:
Lief dat je voor me opkomt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:05 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Jij noemt mijn schat geen kuthoer he.
Misschien een goed idee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef DeLeider het volgende:
Ik moet ook zo'n kloon nemen...
Ik "ooooh liefje!"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef DeLeider het volgende:
Ik moet ook zo'n kloon nemen...
Nee joh.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Misschien een goed idee.
Jawel!quote:
Maar misschien ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook hoor lieverd..
Alleen dan ontkennend.
Jij bent ook diana en fallacy?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook hoor lieverd..
Alleen dan ontkennend.
Hoer, haal wat drinken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook diana en fallacy?Geile dondert!
Jawel!quote:
Ik ben er nog wel meer..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar wie haalt mijn drinkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
Ik ben er nog wel meer..
Maar Diana is m'n andere persoonlijkheid, degene met de grote bek.
En.. en... en...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is heel misschien niet zo handig onze geheimpjes te verklappen liefje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
Ik ben er nog wel meer..
Maar Diana is m'n andere persoonlijkheid, degene met de grote bek.
Misschien heeft DL zin voor je te lopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar wie haalt mijn drinken![]()
Niet zeggen..quote:
Nee maar ach, zij kan er ook niets aan doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Het is heel misschien niet zo handig onze geheimpjes te verklappen liefje.
Neen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Het is heel misschien niet zo handig onze geheimpjes te verklappen liefje.
[..]
Misschien heeft DL zin voor je te lopen.
Ja?quote:
*aait.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef Bizznitch het volgende:
*meldt
Hoeveel heb je er voor overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet zeggen..![]()
[..]
Nee maar ach, zij kan er ook niets aan doen.
Janetje en Diana wel, ik niet en Misschiennetje weet het nog niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef Renesite het volgende:
Kunnen jullie ook het hele rattaplan waarmee je een man blij maakt?![]()
![]()
![]()
![]()
Niks.quote:
Hoi hoi hoi.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Janetje en Diana wel, ik niet en Misschiennetje weet het nog niet.
M'n andere persoonlijkheden moet je het zelf maar vragen.
Dat verandert de zaken natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En als ik nu eens een heel sexy foto post.
Van achter of van voor?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi.
Ik neem gelijk de trein.
Had ik nu maar sexy foto'squote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat verandert de zaken natuurlijk.
Ik had het over de trein.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kies maarIedereen! Elke persoonlijkheid!
*knip*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan maak je er maar een paar, godverdomme.
Ik had het ook over de treinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik had het over de trein.
En ik heb 11 persoonlijkheden waarvan een aantal mannelijk.
Succes.
*'knikkert' kloon nummer zoveel voor de trein.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Succes.
Lief doen Jeetje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Succes.
Hey!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
*'knikkert' kloon nummer zoveel voor de trein.
Leuke edit wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had het ook over de trein
Maare, Dankje.
Je reageert wel een beetje traag hoor. Het lijkt wel of je elke keer van account moet wisselen. Over wissels gesproken, ga er eens eentje van dichtbij bekijken!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:34 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Hey!
Vrouwen, het is allemaal stront.
Rpp, je bent net een wijf.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je reageert wel een beetje traag hoor. Het lijkt wel of je elke keer van account moet wisselen. Over wissels gesproken, ga er eens eentje van dichtbij bekijken!
Nee joh, dat zou 'ie nooit doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je reageert wel een beetje traag hoor. Het lijkt wel of je elke keer van account moet wisselen. Over wissels gesproken, ga er eens eentje van dichtbij bekijken!
Sickoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Op m'n harde schijf staat alles veilig
Vuns!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is dan wel weer kloppend. Net als mijn... Naja, laat maar
Ik ook niet. bewijs het maar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik maak geen foto's van m'n tieten, sicko
M'n hart, bedoelde ik! Jij denkt meteen weer aan wat anders, maar dan moet je mij geen vuns noemenquote:
hihi.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja godver, je hoofd stond er niet op.
Je wordt er wel een beetje ondeugend van he, met je lachje!quote:
Hihiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
M'n hart, bedoelde ik! Jij denkt meteen weer aan wat anders, maar dan moet je mij geen vuns noemen
Ja onwijs.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je wordt er wel een beetje ondeugend van he, met je lachje!
Even reageren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:01 schreef ehqo het volgende:
Even posten.
Je baalt dat je er niet bij was, hmm?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben héél even weg en het ontaardt hier weer in een vunzig gedoe.
Hehe!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je baalt dat je er niet bij was, hmm?
Sweet!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef Misstique het volgende:
Seks.
Ik wil seksquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef Misstique het volgende:
Seks.
Op pagina 6?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef SPK het volgende:
Terugvindpostgevalachtigiets
Als een vlek op een hagelwit overhemd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef SPK het volgende:
Terugvindpostgevalachtigiets
Ik heb gewoon 1 grote paginaquote:
Ok.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen het alsnog even inhalen.
12!16!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef rompompom het volgende:
Wow, zeven zwarte posts achter elkander. Dat is een record dat we sinds heul lang net gehaald hebben!
Ik heb alleen sex met oude mannetjes.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mijn hart, gebroken, onherstelbaar beschadigd...
Ik geloof niet in wat er in de bijbel staat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef SPK het volgende:
[..]
Vele laatsten zullen de eersten zijn![]()
Dan stap ik maar weer eens op.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb alleen sex met oude mannetjes.
Ik ook niet echt, maarja wat had jij gezegd, als je ziet dat het postaantal op 291 al wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik geloof niet in wat er in de bijbel staat.
Ja als zo'n ouwe lul zonder z'n kunstgebit in je beft, word je wel lekker nat...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb alleen sex met oude mannetjes.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maarja wat had jij gezegd, als je ziet dat het postaantal op 291 al was
Begin jij maar. Ik kijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |