Maak maar even "Meld hier je katertje/poesje" van de TT.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:21 schreef Misstique het volgende:
Mag een poesje ook?
Mijn eerste post van vandaag is een fipo, hoe tof.quote:
Døne!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Maak maar even "Meld hier je katertje/poesje" van de TT.
Dat vind ik tellen als "vorige dag". Pas als je gaat slapen, of andere activiteiten in bed uitvoert rond dat tijdstip, ga je langzaam over in de nieuwe dag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef Chowi het volgende:
Mijn eerste post van vandaag is een fipo, hoe tof.
Oh nee, ik heb na 0:00 ook al gepost..
Oh okay! Maar officieel is het natuurlijk niet mijn eerste post, dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat vind ik tellen als "vorige dag". Pas als je gaat slapen, of andere activiteiten in bed uitvoert rond dat tijdstip, ga je langzaam over in de nieuwe dag.
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ton vol patat!
No way, ik ben net wakker. Eerst maar eens een peuk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ton vol patat!
Wel een beetje veel. Maar ik zou iig een poging wagenquote:
Jij zou stoppen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
No way, ik ben net wakker. Eerst maar eens een peuk..
Ik help wel mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een beetje veel. Maar ik zou iig een poging wagen
Ja moeder.quote:
Mits een ranzige hoeveelheid mayo, curry, sate en ketchup erbij, want alleen friet is ook maar weinig smaakvolquote:
Goesso, geef die smerige stinkstok maar aan je ma.quote:
*sigaret met trillende handjes aanreikt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goesso, geef die smerige stinkstok maar aan je ma.
Dank je.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
*sigaret met trillende handjes aanreikt.
Yeah rightquote:
Torture!quote:
Ik was wel echt een tijdje gestopt. Maar toen ik me bedacht dat ik dan mijn hele leven niet meer zou mogen roken had ik zoiets van "oh well, fuck it".quote:
Ow, ik zie al waar die handen heen gaan.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow, ik zie al waar die handen heen gaan..
Goedemorgen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen, lief leuk schattig volk.
Ik denk dat ze een tekort aan tieten heeft, nu ze verloofd is met Dago. Gelukkig heeft ze ons.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow, ik zie al waar die handen heen gaan..
Dat weet je heel goed! Waarom zat je niet aan mijn tieten tijdens de meet, hm? Ben ik dan soms te min?quote:
Wij zijn de trouwe tieten in nood.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een tekort aan tieten heeft, nu ze verloofd is met Dago. Gelukkig heeft ze ons.
Ik ben heul verlegen irl.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet je heel goed! Waarom zat je niet aan mijn tieten tijdens de meet, hm? Ben ik dan soms te min?
Oh, dus je wóú wel?quote:
*Por.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
Dat weet je heel goed! Waarom zat je niet aan mijn tieten tijdens de meet, hm? Ben ik dan soms te min?
Ja hallo.quote:
Nou, mijn permissie heb je hoor.quote:
Wanneer plannen we de volgende meet?quote:
Blauw boven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef Slarioux het volgende:
Dit wordt echt een modjes-only reeks. Score!
Ik weet niet hoor. Z.s.m?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wanneer plannen we de volgende meet?.
Mogguh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
HOI SLARI.
Je hebt wel wat van mij weg, wat dat betreft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry jongens, ik en mijn tieten hebben een aandachtstekort.
Heb je dit weekend al plannen?quote:
HALLO TIETEN VAN C_C!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry jongens, ik en mijn tieten hebben een aandachtstekort.
Oh, gewoon. Geen idee. Enzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mogguh!
Vanwaar de caps? Wat heb ik gedaan? Of juist niet gedaan?
We schijnen dan ook op elkaar te lijken. Zegt men. Ik weet niet meer precies wie 'men' is though.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt wel wat van mij weg, wat dat betreft.
Ze zeggen gedag terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |