--------------------------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:58 schreef DHuuf het volgende:
Ik heb ook een redelijk leipe opel. Die van m'n sig. Ik ben nu te moe ik plaats morgen wel foto's.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef DHuuf het volgende:
Foto's komen er aan, ik zal ook de dyno uitdraai zoeken dan maak ik daar ook wel een foto van.
Mijn digicam is @ mijn vriendin en die is werken dus nog ff geduld.
Het is van origine een kadett 1,8GT waar ik een 2l blok in had gelegd. Vanaf dat blok erin leggen is het een beetje "uit de hand" gelopen. Aan het blok zijn nu nog maar 2 dingen origineel, dat zijn de carterpan en de opnemer voor de ontsteking![]()
Ik ga hier (nog) geen merken neerzetten, ik heb nog een aantal weddenschappen lopen en ik wil niet dat die mensen bang worden![]()
o.a. is er aan veranderd:
- 2,0 -> 2,1l opgeboord
- alles wat te flowen valt is geflowt
- oliekanalen zijn aangepast
- koelvloeistof kanalen zijn aangepast
- gesmede drijfstangen en zuigers (aangepast aan turbo)
- aangepaste krukas en lagerschalen
- de meest agressieve nokenassen die te krijgen zijn (kenners weten het wel)
- grotere injectoren
- k&n open luchtfilter![]()
- 2 garrett turbo's, een kleine en een grote.
- versterkte koppakking (metaal 1,6mm)
- koelradiator van een diesel
- seperate throttle bodies
- weggewerkte aftermarket FMIC voor een calibra turbo
- direct port nos van holley
- volledig vrij programmeerbare ECU
- uitlaat is 68mm van voor tot achter met alleen een einddemper van een M5
- aangepaste close ratio 6-bak van calibra
Dat zijn wel zo'n beetje de belangrijkste dingen. Meer als dat en merken wil ik zoals ik al zei nog niet noemen. Ik rijd nu met 1,95 bar, het blok kan (als het goed is) tot 2,6 bar ongeveer.
Van buiten ziet de auto er niet uit, en dat is ook de bedoeling. Hij is maar 2cm verlaagd en er zitten originele stalen velgen onder. Het onderstel op zich is wel volledig aangepast, evenals de remmen.
De linkerdeur is gedeukt en het linker voorscherm is de verkeerde kleurAls iemand nog de juiste kleur deur en linkerscherm weet uit te halen dan hoor ik het graag.
Het enige waaraan de auto is te herkennen is het geluid en de motorkap, die ligt een paar mm hoger omdat het anders niet paste en is gelakt in hittebestendige grijze coating. De gewone lak fikte er gewoon vanaf als ik een stukje flink had geblazen.
hele topic hier te lezen: [url] Mooie Opels topic (hoe meer bash'es des te meer opels)[/url]quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef DHuuf het volgende:
[..]
zodra alles is afgewerkt plaats ik een topic met heel veel foto's enzo. Het is nog niet de bedoeling dat ik nu al heel bekend word dan knijpen de mensen waar ik weddenschappen mee heb hem misschien.
Maar als alles klaar is komt er een zeer uitgebreid topic, met bouwverslag.
was mischien handig geweest als ik dat voor ik het topic opende na had gekekenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij was in januari voor het laatst op Fok
Mail hem anders even de URL van dit topic of zo, ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef isitreal het volgende:
[..]
was mischien handig geweest als ik dat voor ik het topic opende na had gekeken![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mail hem anders even de URL van dit topic of zo, ik ben ook wel benieuwd
quote:
quote:
Whehehequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
dacht zo iemand moet toch ergens bekend zijn bij opel clubs:
dus profiel:
DHuuf email [afbeelding]
google op dfuuf:
http://gathering.tweakers(...)ge/26159880#26159880
dat icoon en onderschrift kwam me fucking bekend voor, en toen wist ik het weer:
http://forum.fok.nl/topic/824942
goh ik zie een paar overeenkomsten![]()
![]()
het was mij inderdaad ook al opgevallen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
dacht zo iemand moet toch ergens bekend zijn bij opel clubs:
dus profiel:
DHuuf email [afbeelding]
google op dfuuf:
http://gathering.tweakers(...)ge/26159880#26159880
dat icoon en onderschrift kwam me fucking bekend voor, en toen wist ik het weer:
http://forum.fok.nl/topic/824942
goh ik zie een paar overeenkomsten![]()
![]()
volgensmij was jij de enige die serieus wat geloofde van wat die kerel allemaal aan het brazelen was... of vergis ik me nu?quote:
sorry het was TFquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef Youp het volgende:
[..]
volgensmij was jij de enige die serieus wat geloofde van wat die kerel allemaal aan het brazelen was... of vergis ik me nu?
Jaja, leuk. Waar zie jij 700pk staan? Lees mijn laatste post in HIER voor uitleg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het was mij inderdaad ook al opgevallen..
hij heeft nu een gare Corolla GTi met 700 pk
Van die kadett bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:58 schreef zBus het volgende:
Rag hier dan gewoon ff die 2 dyno uitdraaien hier neer. Dan praat niemand er meer over.
Van de Corolla mag ook.quote:
preciesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
Jah, en dan geen van internet gerukt scannetje van iemand anders, maar een échte, met ehhh... laten we zeggen een 20 eurocent muntje erbij in de scanner![]()
Ja lachen he....maar het KAN wel....quote:
Als je er genoeg geld tegenaan gooit is alles mogelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja lachen he....maar het KAN wel....![]()
Wedden om 1000 ¤ dat er een Opel C20LET blok in NL is wat 500+ Pk (krukas) uitkotst ????![]()
Maar da's niet die van Mr. D'Huuf aka Bloody_Hell.... die valt nog steeds onder de schreeuwerds zonder bewijs![]()
Sterker nog; hij probeerde mij een blok te verkopen met een turbo erop, toen ik na veel vragen en lang zeiken een foto kreeg (net gemaakt) was dat de eerste foto die Google vond van zo'n blok, alleen had ie het kleppendeksel FF een andere kleur gesoeptquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als je er genoeg geld tegenaan gooit is alles mogelijk.
Maar komop je hebt waarschijnlijk de foto`s in dat andere topic ook gezien, als dat een 433 PK sterke Opel is dan eet ik mijn sok op.
Het zou leuk zijn als hij het blok in een oude Manta of Ascona gooit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sterker nog; hij probeerde mij een blok te verkopen met een turbo erop, toen ik na veel vragen en lang zeiken een foto kreeg (net gemaakt) was dat de eerste foto die Google vond van zo'n blok, alleen had ie het kleppendeksel FF een andere kleur gesoept![]()
Kijk hier maar voor een ECHT turbo projekt, da's die waar ik het over had, en als je de ander 26 pagina's van het topic ook FF leest, vanaf dag 1 van de blokopbouw krijg je een beetje inzicht in wat zoiets kost en hoeveel voetjes het in de aarde heeft gehad om zover te komen![]()
Probleem is nu dat hij die PK's never op straat krijgt op een 400 meter baan om te draggen met een FWD auto, blok komt nu wel in een Astra F GSi chassis te liggen, maar gaat denk ik op termijn toch over in een RWD auto, anders heb je er niks aan![]()
Geduld is een schone zaak. Ik heb werk, dus niet zoals half fok iedere dag de tijd om hier te zitten. Die sheets komen er aan.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
En....hij houdt wederom mooi strak de bek dicht hahaha![]()
ik wacdht ook af.quote:Op zondag 5 november 2006 03:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Ik heb werk, dus niet zoals half fok iedere dag de tijd om hier te zitten. Die sheets komen er aan.
quote:Op zondag 5 november 2006 03:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Ik heb werk, dus niet zoals half fok iedere dag de tijd om hier te zitten. Die sheets komen er aan.
knap dan dat je nu al hard aan het werk bent terwijl je een paar dagen geleden pas fatsoenlijk uit je bed kon komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:01 schreef Bloody_Hell het volgende:
Nu is voor de eerste keer in heel lang dat ik me goed voel en ook op meer dan 20m van mijn bed kan zijn..
quote:Op zondag 12 november 2006 15:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
knap dan dat je nu al hard aan het werk bent terwijl je een paar dagen geleden pas fatsoenlijk uit je bed kon komen
Dat zou betekenen dat dhuuf die opel met zoveel pk's echt heeft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:00 schreef Youssef het volgende:
Is dit de Rietvaerder onder de vierwielers?
Ik ben bezig met een eigen bedrijf. Er bestaat ook ander werk dan werk waar je lichamelijk mee bezig bent. Als je kon lezen, had je dat al gemerkt.quote:Op zondag 12 november 2006 15:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
knap dan dat je nu al hard aan het werk bent terwijl je een paar dagen geleden pas fatsoenlijk uit je bed kon komen
Nah, dat beviel niet.quote:
Jij kan het weten.quote:Op zondag 12 november 2006 09:37 schreef Sounddragon het volgende:
Het schijnt erg lastig te zijn om op Inet een dyno uitdraai te vinden met een 20 ¤cent muntje erop![]()
Aantal maanden ook goed ???quote:Op donderdag 23 november 2006 01:55 schreef Bloody_Hell het volgende:[..]
Jij kan het weten.
Ik weet wel dat ik nou eenmaal niet binnen een aantal dagen een uitdraai gevonden heb en hem dan bij mijn ouders ingescand heb. Het is nou niet echt dat je zegt een priotiteit voor mij.
Oftewel: kap met zeiken en wacht gewoon af.
Heeft hij dat turbo-blok al aan je geleverd?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aantal maanden ook goed ???![]()
Die uitdraai IS er gewoon niet, als je zo met je tjoeningsbedrijf bezig zou zijn, met eigen bank, dan had je desnoods dat hok een keertje extra op de bank kunnen pleuren en de nieuwe uitdraai, die al in de comp zit en dus niet gescand hoeft te wordenFF online kunnen zetten.... vergeet het 20 ¤c muntje niet
![]()
En afwachten doen we nu al een jaartje ofzo ????![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:55 schreef Sounddragon het volgende:
Neuh, denk dattie nog bezig is om uit te vlooien van wie die foto was die hij geleengoogled had om mee te pimpen![]()
Ik vond het groen gesoepte kleppendeksel ook niet mooi, dus dat moet ie dan minstens nog FF veranderen![]()
Ik heb die foto niet meer, kan hem ook niet meer vinden op Google, was toen de 2e foto die Google vond, alleen met een rood kleppendekselquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]Post die photosoep eens
b.t.w. de schade aan je astra alweer hersteld?
Hoe wil ik dat ding op de bank zetten als ik hem niet meer heb? Word lastig he. De enige uitdraai die ik van die kadett heb is een papieren. Uiterlijk donderdag zal ik hem online pleuren.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aantal maanden ook goed ???![]()
Die uitdraai IS er gewoon niet, als je zo met je tjoeningsbedrijf bezig zou zijn, met eigen bank, dan had je desnoods dat hok een keertje extra op de bank kunnen pleuren en de nieuwe uitdraai, die al in de comp zit en dus niet gescand hoeft te wordenFF online kunnen zetten.... vergeet het 20 ¤c muntje niet
![]()
En afwachten doen we nu al een jaartje ofzo ????![]()
mag ik even lachen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:18 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Hoe wil ik dat ding op de bank zetten als ik hem niet meer heb? Word lastig he. De enige uitdraai die ik van die kadett heb is een papieren. Uiterlijk donderdag zal ik hem online pleuren.
Trouwens, zoals ik al eerder gezegd heb zal dat wachten van jullie me aan mijn reet roesten. Het enige wat er gebeurt als ik die uitdraai plaats is dat iemand weer iets te klagen heeft en het gezeik van voor af aan begint. Helaas zijn de mensen hier te jaloers om toe te geven dat sommige dingen nou eenmaal beter zijn dan de dingen die ze zelf hebben.
![]()
Jij mag lachen maar dan lach je ook om jezelf. Jij hebt namelijk al eens precies hetzelfde gezegd.quote:
zal best. maar niet over een kadett.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Jij mag lachen maar dan lach je ook om jezelf. Jij hebt namelijk al eens precies hetzelfde gezegd.
Preciesquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef isitreal het volgende:
en daar ging je laatste beetje geloofwaardigheid
Nee hoor, je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 november 2006 00:08 schreef Bloody_Hell het volgende:
Weet je wat, we draaien het eens om. Bewijs maar eens dat die uitdraai fake is. Blijkbaar is alles wat ik aanlever vantevoren al niet goed. Ik doe de moeite om die uitdraai te zoeken, moet mijn ouders lastig vallen om een scanner te lenen en vervolgens is het nog niet goed. Zijn jullie bang om je ongelijk toe te geven?
Wil je echt de discussie aangaan over die uitdraai dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:17 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ah, je weet het niet dus ga je maar onzin lullen? De typische fok tactiek. Mensen bekijk het lekker.
Ja. Wat klopt er volgens jou niet? Moet ik anders als laatste optie het kenteken samen met de uitdraai en een briefje met daarop FOK YOU inscannenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wil je echt de discussie aangaan over die uitdraai dan?
Die uitdraai heb ik hier moeten zoeken, als je gelezen had. Die foto is NIET gesoept. Dat bestand komt rechtstreeks van de scanner, ik heb hem met irfanview gerenamed naar jpg omdat de originele bmp 5 mb is. Als je het originele bestand wilt hebben zet je je mailadres maar neer.quote:Jij wilt ons wijs maken dat je half Dld doorrijdt om een uitdraai te maken om er vervolgens een 20cent munstuk op de soepen![]()
Tsja blijkbaar is al mijn bewijs vantevoren al gephotoshopped ofzo. Die uitdraai komt rechtstreeks van de scanner. De mensen hier hebben blijkbaar problemen met toegeven dat ze fout zitten. Ik maak nog een scan met het kenteken en een briefje en als ze dan nog zeggen dat het geshopt is boeit het mij ook niet meer.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:44 schreef CiQNiZ het volgende:
Bloody_Hell... Hoe meer je je wilt bewijzen (probeert te bewijzen) hoe meer ze willen geloven dat het niet klopt... Het is het niet waard lijkt me. Je auto heb je toch voor jezelf (gehad), niet voor Fok!.
Tsjah, het blok was uit elkaar geklapt als in scheur in het onderblok. Zo ongeveer alles wat kapot kon was kapot, en daarbij was hij van buiten ook niet meer je van het. Einde verhaal dus, sloop op. Maar die toyota is echt een flinke verbetering. Ik heb voor het "door de week" rijden een suzuki baleno gti en die rijd best lekker maar toch is de toyota qua motor en wegligging stukken beter, terwijl hij 10 jaar ouder is.quote:Jammer trouwens dat je voor een Japanner was gegaan. Die Kadett had het echt nog wel kunnen trekken, mits je het allemaal een beetje aangepast/versterkt had. Er zijn wel gekkere Kadettjes in de wereld. Er is ook een Corsa A (origineel een Hollandse 1.2) in Engeland bijvoorbeeld met 2xC20LET met elk 350PK. Een op de voorwielen en een op de achterwielen.
Ik heb ook in de meest gekke auto's gereden (waarvan je nooit zou verwachten dat ze uberhaupt over de 200 gaan) met snelheden over de 250.
V-Max??? Daar gaat mijn Cali ook heenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:52 schreef Bloody_Hell het volgende:
Het is op die uitdraai inderdaad nogal raar geschreven nu je het zegt.
Dat bedrijf bouwt trouwens ook blokken voor opels, en hun toppertje is een calibra met een 2l16v turbo met dik 650pk. Die kadett stelde dus in vergelijk nog niet eens zo heel veel voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |