Sparenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef itsme het volgende:
Bewoners
verkoop opnieuw niet de huid voor de beer verschoten is. morgen komt de weekopdracht pas. Bb raad aan vroeg naar bed te gaan om krachten te ...
en nu weet ik het niet meer![]()
misschien heeft me mailtje dan toch geholpenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Spablauw het volgende:
Bewoners hadden op een Weekopdracht gehoopt. “Ja zo’n anticlimax, dat je iets verwacht en dat er niet komt”, bevestigt Marcel. Maar dat zal niet lang meer duren. Hoe het nieuws goed in de gaten!
VAn de Talpa site!
Ja, jullie hebben verzonnen dat er niet mag geslowchat in COS, dat is ook onzin!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef itsme het volgende:
setjes? janine en 2 anderen moeten setjes maken? Marlies en Tijn Jeroen?
Hilde doet gewoon mee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHH De zeekoe deelt mee in de opdracht.... Moet zij niet meedoen??? Dit is erger dan Tanja.....
ho ho, ze heeft wel een ingegroeide haar bij der poes hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Janine, stel jezelf toch eens niet zo aan zeg
Zet nu in hoe op hoe laat Etienne de woorden "Luie Negerin" spreektquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef Kinga het volgende:
Janine doet natuurlijk weer niet mee.
niet als je het ook gelijk probeert te typen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef rubstar het volgende:
nu komt weer het eeuwig lange bespreken van de boodschap, wat staat er precies hoe werkt dat, laat mij is lezen... als je het 1x hoort is het toch duidelijk of niet..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef rubstar het volgende:
[..]
ho ho, ze heeft wel een ingegroeide haar bij der poes he![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef rubstar het volgende:
[..]
ho ho, ze heeft wel een ingegroeide haar bij der poes he![]()
Ja, ze denken O Mikie is er, kom op die gozert gunnen we wel even wat lekkersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Ik wil niet overkomen als iemand die de hele dag de streams zit af te speuren naar naaktbeelden, maar iedere keer als ik de streams aanslinger staat er weer één in zijn of haar blote kont. lijkt wel of ze het er om doen...
[afbeelding]
Hij is enorm nukkig vanavond, misschien krijgen we nog wel ruzie te zienquote:
He,wat rottig voor je.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Ik wil niet overkomen als iemand die de hele dag de streams zit af te speuren naar naaktbeelden, maar iedere keer als ik de streams aanslinger staat er weer één in zijn of haar blote kont. lijkt wel of ze het er om doen...
[afbeelding]
Dat wel weer, ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:11 schreef Spablauw het volgende:
Janine is dus heel slim! Ze doet niet mee, maar deelt dus mee in de prijs die de winnaar krijgt!
Daar krijgt ze wel problemen meequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:11 schreef Spablauw het volgende:
Janine is dus heel slim! Ze doet niet mee, maar deelt dus mee in de prijs die de winnaar krijgt!
en als ze dan toch bezig zijn kan iemand dan ook die verwaande autoritaire kop van Hilde wat verbouwen bewerkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:11 schreef golfer het volgende:
Kan iemand de stembanden van die hysterisch pratende Monique even uit haar strot trekken?
Slim?? .. ik vind het het toppunt van je snor drukken!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:11 schreef Spablauw het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, ze denken O Mikie is er, kom op die gozert gunnen we wel even wat lekkers![]()
Dat is nu toch het geval dunkt me?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me wel tof om eens een huis met bewoners op IQ te selecteren. Een paar met een IQ van 70 en een paar met 135+. Dat zou klappen geven oooooor!
Voor mensen met het IQ van 70 is het risico te groot, de kans dat ze zichzelf opsluiten op de wc doordat ze niet meer weten hoe het slot van de deur moet is levensgrootquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me wel tof om eens een huis met bewoners op IQ te selecteren. Een paar met een IQ van 70 en een paar met 135+. Dat zou klappen geven oooooor!
Ik zeg: concentratiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Spablauw het volgende:
"Het wordt een spannende dag!" staat in de brief.
Het lijkt me slim dat het Fokforum dus ook vroeg naar bed gaat om de krachten te sparen, het wordt een lange dag!![]()
Ik schakel net in en begrijp er niks van.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
En waarom nu al een weekopdracht voor morgen aankondigen?
Het lijkt me beter als Wally Walrus bij de zwembadopdrachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
Sjaan als coach. Je moet het maar willen.
dat ze vroeg naar bed gaan vanavond.. zodat BB morgenvroeg kan beginnen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
haar snor inclusief verstopte kuthaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Slim?? .. ik vind het het toppunt van je snor drukken!
Heb ik een mede genoot gevonden? Egbert moet er als eerste uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoor ook Egbert met z'n grote bek. Ja ja het is toch, ja ja je weet niet, ja ja aja ik had ook, ja ja
Om even een uurtje wat leven in de brouwerij te schoppen bij het saaie zooitje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Als ze zich dat nu pas beseffen zijn ze ook te dom om kwaad te wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Scrupules het volgende:
"janine wint altijd"
ik hoop dat dat kwaad bloed zet
Om ze op stang te jagenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Mag ik jullie er op wijzen dat "morgeN'' officeel vannavond om 2400+ uur in gaat....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
BB zou toch harder dan ooit worden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ze vroeg naar bed gaan vanavond.. zodat BB morgenvroeg kan beginnen?
Ze wint altijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef rubstar het volgende:
Janine deelt mee in de prijs als haar groep wint toch?.. het kan niet zo zijn dat ze altijd wint.
Ja dat dacht ik dus ook al. Die worden hun bed uitgehaaldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Mag ik jullie er op wijzen dat "morgeN'' officeel vannavond om 2400+ uur in gaat....![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Inca het volgende:
Ze liggen zo allemaal in hun nest en uurtje later begint de opdracht![]()
Aardappels schillen in ploegendienstquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
mag jij maar ze zeiden dat ze vroeg moesten gaan slapen dus rond 22:00/23:00 denk ik dan gaan ze heus niet al om 00:01 een opdracht gevenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Mag ik jullie er op wijzen dat "morgeN'' officeel vannavond om 2400+ uur in gaat....![]()
Wishfull thinking denk ik, maar wie weetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook al. Die worden hun bed uitgehaald![]()
volgens mij niet.. ze deelt mee in de prijs voor de winnaar, als haar groep wint.. die sloerie verdient het niet om altijd te winnen!quote:
dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
BB is toch harder dan ooit zeggen ze?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
mag jij maar ze zeiden dat ze vroeg moesten gaan slapen dus rond 22:00/23:00 denk ik dan gaan ze heus niet al om 00:01 een opdracht geven
waarom niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ik denk ook niet dat ze de opdracht midden in de nacht gaan doen
Of juist helemaal nietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef miraculeus het volgende:
[..]
en dan 24 uur lang een opdracht, "het wordt een spannende dag"
ik vind het tot nu toe maar pussy ass motherfuckers..maja zou wel een stunt zijn!! =)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BB is toch harder dan ooit zeggen ze?
Zou best kunnen hoor... Als ze echt hard zijn ,doen ze dat gewoon!
Dat is de Smurfenschmink, te koop bij Vader Abrahamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef berney het volgende:
Wat voor maskerspul gebruiken die meiden? Wil ik ook eens proberen..
Ik geef 'm groot gelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef Kinga het volgende:
Tijn heeft het een beetje gehad met z'n allen..
Zemoeten ook gewoon zeggen zij mag hem 1 keer voorlezen en daarna weer terug brengenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef berney het volgende:
Ik snap niet als iemand de brief moet voorlezen. Iemand anders die brief moet hebben om hem te lezen.
Het is duidelijk zat toch?
Ze worden weer eens gematst...
effe serieus graag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is de Smurfenschmink, te koop bij Vader Abraham
ja daar erger ik me ook kapot aan...maja vorig jaar dan... werd het niet goed gelezen en week na week rantsoenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef berney het volgende:
Ik snap niet als iemand de brief moet voorlezen. Iemand anders die brief moet hebben om hem te lezen.
Het is duidelijk zat toch?
Ze worden weer eens gematst...
Ze probeert eronder uit te komen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef eborn het volgende:
Hilde: "Wij zijn helemaal niet samen in het huis gekomen"
Pffffffffffffffffffffffff
En ze moest eens weten wat Etienne in zijn broek heeft zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik blijf erbij dat Milica sjaggie is omdat E10 méér naar een van die wannabe Hilton zusjes trekt.
Vergis je niet! E10 komt nadat ie buiten is meteen in een reclame voor de Unox Bierworstjes! Die is binnen voordat ie 20 is!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze moest eens weten wat Etienne in zijn broek heeft zitten
Dan is ze zo genezen![]()
Of, vorig jaar hadden ze weekopdrachten die bij voorbaat al zouden mislukken zo moeilijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
ja daar erger ik me ook kapot aan...maja vorig jaar dan... werd het niet goed gelezen en week na week rantsoen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Vergis je niet! E10 komt nadat ie buiten is meteen in een reclame voor de Unox DUITSEBierworstjes! Die is binnen voordat ie 20 is!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef Kinga het volgende:
Met andere woorden, van Tijn mogen de kampers oprotten
dus...... NEUKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
en het is dus idd maar bewezen dat ze wel (gaan) neuken want micheline slikt de pil. "het is toch woensdag he? want als k zwanger wordt is het niet mijn fout"
Hopelijk maakt ze geluid, ik wil der welus horenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef natronic het volgende:
[..]
dus...... NEUKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gewoon buikspieroefeningen..quote:
Ziet er meer uit alsof hij z'n rug kapot wil hebben, voor die buikspieren doet het volgens mij weinig.quote:
Je gaat met dit weer toch niet in de tuin zitten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef miraculeus het volgende:
de winnaars van de weekopdracht mogen in de tuin en de rest niet?
Nee morgen pasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:33 schreef Terreros85 het volgende:
Is de weekopdracht nou al bekend dan?
Zoiets dacht ik ook al jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef miraculeus het volgende:
de winnaars van de weekopdracht mogen in de tuin en de rest niet?
nopequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:33 schreef Terreros85 het volgende:
Is de weekopdracht nou al bekend dan?
wie denk je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:34 schreef berney het volgende:
De Kampers zijn??
na het voorlezen van de opdrachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef flugeltje het volgende:
Hilde gaat altijd over d'r grenzen heen, zo is ze
Ik ben benieuwd hoe snel ze op gaat geven bij een fysiek zware opdracht
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Marcia is echt erg verlegen zo te zien
ja eerst wel, maar nu over die kut groep int algemeen en Rik is bang dat hij een dezer dagen uit gaat flippen of zoals hij het zegt "dan ga ik echt vals worden"quote:
haha met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
verlegen vrouwen zijnen Marcia al helemaal
![]()
Ja eindelijk iemand met verstand, Marcia is echt een lief meisje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha met jou kan ik pratenalhoewel er iets raars aan Marcia is.. dunno what
paultjuhhh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
eyyyyyyyyyyz
Als die loskomt, is ze volgens mij idd een beestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja eindelijk iemand met verstand, Marcia is echt een lief meisje.
Ze is verlegen, lief koppie, en een geil lijf.
Ik wed dat ze in bed een beest is.
Ik gok erop dat Marcia weleens bij de laatste 3 kan zitten.![]()
Ohja echt waarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
paultjuhhh!
Je moest de groeten hebben van Janine.
Avondeten waar Semih tegen Etiënne zei dat ie gerust bij hen aan tafel mag zitten omdat hij niet rechts georiënteerd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |