Sparenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef itsme het volgende:
Bewoners
verkoop opnieuw niet de huid voor de beer verschoten is. morgen komt de weekopdracht pas. Bb raad aan vroeg naar bed te gaan om krachten te ...
en nu weet ik het niet meer![]()
misschien heeft me mailtje dan toch geholpenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Spablauw het volgende:
Bewoners hadden op een Weekopdracht gehoopt. “Ja zo’n anticlimax, dat je iets verwacht en dat er niet komt”, bevestigt Marcel. Maar dat zal niet lang meer duren. Hoe het nieuws goed in de gaten!
VAn de Talpa site!
Ja, jullie hebben verzonnen dat er niet mag geslowchat in COS, dat is ook onzin!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef itsme het volgende:
setjes? janine en 2 anderen moeten setjes maken? Marlies en Tijn Jeroen?
Hilde doet gewoon mee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHH De zeekoe deelt mee in de opdracht.... Moet zij niet meedoen??? Dit is erger dan Tanja.....
ho ho, ze heeft wel een ingegroeide haar bij der poes hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Janine, stel jezelf toch eens niet zo aan zeg
Zet nu in hoe op hoe laat Etienne de woorden "Luie Negerin" spreektquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef Kinga het volgende:
Janine doet natuurlijk weer niet mee.
niet als je het ook gelijk probeert te typen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef rubstar het volgende:
nu komt weer het eeuwig lange bespreken van de boodschap, wat staat er precies hoe werkt dat, laat mij is lezen... als je het 1x hoort is het toch duidelijk of niet..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef rubstar het volgende:
[..]
ho ho, ze heeft wel een ingegroeide haar bij der poes he![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef rubstar het volgende:
[..]
ho ho, ze heeft wel een ingegroeide haar bij der poes he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |