Gewoon in de winkel. Zijn normale petten hoor, hun dragen hem alleen anders.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef r0x het volgende:
maar... waar kopen die marokkanen en hun wannabe-mocro gevolg die petjes?
vraag jij het anders evenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:11 schreef Apropos het volgende:
Ze zouden het je graag uitleggen, hoor ik hier, maar dan moet je het wel vragen.
hun nog wel... toe maar..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef XiChico het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel. Zijn normale petten hoor, hun dragen hem alleen anders.
Volgens mij knijpt die strakke pet de bloedtoevoer naar je hersens af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
oow jah jij jaloers
ik heb ook zo´n pet en wie dit niet zit zitten is een jaloers
ik heb geen strakke petquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef GSi het volgende:
[..]
Volgens mij knijpt die strakke pet de bloedtoevoer naar je hersens af.
Ontzettende schooier.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb geen strakke pet
[afbeelding]
check it out
Let's try that again, but now in Dutch!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:28 schreef garnage-patrick het volgende:
laatst was er een persoon, zo'n wannebee marrokaan maar ut was un blanke... die droeg zijn pet ook zo... dus ik druk dat ding op zijn kop en zeg dat die kutpet nou goed zit.
dus die gozer helemaal flippe en wil hem slaan... toen hebben me vriende en ik het hem maar ff afgeleert om me te proberen te slaan.
toen ging de wekker![]()
maar mensen draag die pet normaal! het ziet er niet uit!
En we hebben een winnaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:31 schreef TrentReznor het volgende:
Heeft niemand nou nog een foto gevonden van zo'n aerodynamisch verhoogd pethoof?![]()
Je zal maar de eigenaar van die auto zijn, krijg je dagelijks van die cu2-poseer mannetjes op je erfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:00 schreef osmo het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar
[afbeelding]
quote:
The Gamequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef osmo het volgende:
Binnenkort lopen ze weer allemaal rond zoals deze rapneger:
[afbeelding]
(en dan maar hopen dat er veel verkeer is)
en toch dit topic aanmakenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef JK het volgende:
hmm ik zie dat Braun er ook al een topic over had geopend 3 maanden terug... Marokkaan! Zet je pet normaal op je hersens!
Omdat ze sowieso al even crimineel zijn?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef Atuniel het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom de Marrokaanse jeugd zich spiegelt aan de bad black mofo's in Amerika![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
oow jah jij jaloers
ik heb ook zo´n pet en wie dit niet zit zitten is een jaloers
Inderdaad, de ganse Fokwereld is verkocht van mijn DPM shirtjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:20 schreef SimtekF1 het volgende:
TS>> Maak je druk zeg, wees blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft wat betreft kleding, anders zou het toch goed saai zijn op straat.
Ik snap echt niet dat je daar last van hebt.
Gratis gekregen bij een dvd'tje met een gaypr0n versie van Pirates of the Caribbean?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, de ganse Fokwereld is verkocht van mijn DPM shirtje
[afbeelding]
Iedereen wilt die nu ook gaan kopen maar ik zeg de winkel niet en iedereen begint me zomaar te bashen
Het lijkt wel alsof er een tekening van een klein kind achterop is geplaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, de ganse Fokwereld is verkocht van mijn DPM shirtje
[afbeelding]
Iedereen wilt die nu ook gaan kopen maar ik zeg de winkel niet en iedereen begint me zomaar te bashen
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef osmo het volgende:
[..]
Gratis gekregen bij een dvd'tje met een gaypr0n versie van Pirates of the Caribbean?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |