Marokko?quote:Op donderdag 13 april 2006 03:24 schreef wonderer het volgende:
Steeds vaker zie ik van die (voornamelijk) Marokkaanse patsertje rondlopen met een pet van parachutestof, die dan zo klein is gezet dat die pet niet over hun hoofd kan, maar zo'n beetje halverwege blijft hangen.
Wat is dit voor trend? Het ziet er echt belachelijk uit en ik kan er met mijn pet niet bij (pun intended) dat dit een stoere look is waarmee ze veel respect krijgen van hun moroc brothers...
Waar komt dit vandaan??
quote:Op donderdag 13 april 2006 06:59 schreef Casparovvv het volgende:
Ik snap wat je bedoeld. Belachelijk idd, evenals die bontkraagcapuchons als het niet regent.
1988 all over again.quote:Op donderdag 13 april 2006 06:59 schreef Casparovvv het volgende:
Ik snap wat je bedoeld. Belachelijk idd, evenals die bontkraagcapuchons als het niet regent.
mja, ik dacht dat het nog enig praktisch nut zou hebben als het regent. Hoewel het er ongeacht het weer natuurlijk idioot uit ziet.quote:
Nee. Een pet die half op het hooft gedragen word. Hij ligt echt op het hoofd. En meestal is het van neppe Burberry ofzo (WANKERS!)quote:Op donderdag 13 april 2006 20:11 schreef XiChico het volgende:
Je bedoeld gewoon zo'n Trucker pet die Ashton Kutcher vaak draagt?
Oke dat is idd gewoon gaar. Maar dat komt niet door die petjes, sommige kneusjes dragen die petten gewoon scheef, al hadden ze XXXXXL NY petjes op dan zouden ze het toch voor mekaar krijgen dat die scheef zat op hun hoofdquote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Nee. Een pet die half op het hooft gedragen word. Hij ligt echt op het hoofd. En meestal is het van neppe Burberry ofzo (WANKERS!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |