Hmm, nee da's meer de stijl van de Antillianen of andersoortige negroïde jongens.quote:
Idd, raarr staat dat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, nee da's meer de stijl van de Antillianen of andersoortige negroïde jongens.
Marokkanen dragen een Nike pet die veel te strak staat afgesteld en dan gans hoog op 't hoofd.
Ze verkleden zich raar en vertonen agressief en leugenachtig gedrag, ik kan er om lachen........somsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef berber-mocro het volgende:
probeer marokkanen anders te respecteren!
Met een beetje proppen kan er denk ik best een broodje shoarma in daar hoor, misschien zelfs nog een pita kaas erbij ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, nee da's meer de stijl van de Antillianen of andersoortige negroïde jongens.
Marokkanen dragen een Nike pet die veel te strak staat afgesteld en dan gans hoog op 't hoofd.
ook al bang?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze verkleden zich raar en vertonen agressief en leugenachtig gedrag, ik kan er om lachen........soms
Respecteer ons maar eerst, waarom moeten wij altijd jullie respecteren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef berber-mocro het volgende:
probeer marokkanen anders te respecteren!
En dan misslaan, zodat je zo'n viespeuk vol in het gelaat raakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef Sebasser het volgende:
Het is tof om die personen die dat doen het even goed te leren dmv de pet goedslaan
Nouja haat, we mogen toch wel even uitleggen hoe je een pet stevig op je hoofd zet? Met die hollandse windvlagen is ie zo weg als je hem zo klein zet en dan los op je koppie draagt. Noem het dus eerder een waarschuwing van een bezorgd landgenoot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef Syytön het volgende:
Wat een hoop haat tegen onze medelanders ineens!
weet je wat grappig is/./....aan medelanders vragen met een petje van een amerikaans team welke spelers er in dat team zitten, of waar ze uberhaupt vandaan komen....quote:
Of omdat je het mooi vindquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
weet je wat grappig is/./....aan medelanders vragen met een petje van een amerikaans team welke spelers er in dat team zitten, of waar ze uberhaupt vandaan komen....![]()
ik ga toch ook niet met een new york yankees pet lopen omdat P.diddy dat doet, triest,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |