Hmm, nee da's meer de stijl van de Antillianen of andersoortige negroïde jongens.quote:
Idd, raarr staat dat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, nee da's meer de stijl van de Antillianen of andersoortige negroïde jongens.
Marokkanen dragen een Nike pet die veel te strak staat afgesteld en dan gans hoog op 't hoofd.
Ze verkleden zich raar en vertonen agressief en leugenachtig gedrag, ik kan er om lachen........somsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef berber-mocro het volgende:
probeer marokkanen anders te respecteren!
Met een beetje proppen kan er denk ik best een broodje shoarma in daar hoor, misschien zelfs nog een pita kaas erbij ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, nee da's meer de stijl van de Antillianen of andersoortige negroïde jongens.
Marokkanen dragen een Nike pet die veel te strak staat afgesteld en dan gans hoog op 't hoofd.
ook al bang?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze verkleden zich raar en vertonen agressief en leugenachtig gedrag, ik kan er om lachen........soms
Respecteer ons maar eerst, waarom moeten wij altijd jullie respecteren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef berber-mocro het volgende:
En dan misslaan, zodat je zo'n viespeuk vol in het gelaat raakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef Sebasser het volgende:
Het is tof om die personen die dat doen het even goed te leren dmv de pet goedslaan
Nouja haat, we mogen toch wel even uitleggen hoe je een pet stevig op je hoofd zet? Met die hollandse windvlagen is ie zo weg als je hem zo klein zet en dan los op je koppie draagt. Noem het dus eerder een waarschuwing van een bezorgd landgenoot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef Syytön het volgende:
Wat een hoop haat tegen onze medelanders ineens!
weet je wat grappig is/./....aan medelanders vragen met een petje van een amerikaans team welke spelers er in dat team zitten, of waar ze uberhaupt vandaan komen....quote:
Of omdat je het mooi vindquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
weet je wat grappig is/./....aan medelanders vragen met een petje van een amerikaans team welke spelers er in dat team zitten, of waar ze uberhaupt vandaan komen....![]()
ik ga toch ook niet met een new york yankees pet lopen omdat P.diddy dat doet, triest,
Heeft eigenlijk natuurlijk niets met het "marokkaan" zijn te maken, alhoewel Braun het wel zo doet voorkomen. Het is gewoon de zoveelste jeugdcultuur met een rare stijl. Destijds vonden we gabbers, alto's, metalhead en gothics toch ook raar? Dat is het voorrecht van ouwe lullen die geen middelbare scholier meer zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef berber-mocro het volgende:
HAHAHAH GRAPPIG HAHAHAHHAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
weet je wat grappig is/./....aan medelanders vragen met een petje van een amerikaans team welke spelers er in dat team zitten, of waar ze uberhaupt vandaan komen....![]()
ik ga toch ook niet met een new york yankees pet lopen omdat P.diddy dat doet, triest,
Allemaal in een glanspak en het liefst met traditioneel gewaad de vloerbedekking slijten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:42 schreef Repeat het volgende:
Dat irriteert mij ook mateloos!
Dat is vaak hetzelfde tuig wat de ganse dag in de mediamarkt de xbox bezet houdt
ja dan heb je dikke pret !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Doet me overigens ook denken aan van die shirts van The Ramones en The Clash die ze bij de H&M verkopen; volgens mij weten de draagsters maar amper dat het "een bandje ofzo" is.quote:
Destijds? gothics zijn nog steeds freaks of naturequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk natuurlijk niets met het "marokkaan" zijn te maken, alhoewel Braun het wel zo doet voorkomen. Het is gewoon de zoveelste jeugdcultuur met een rare stijl. Destijds vonden we gabbers, alto's, metalhead en gothics toch ook raar? Dat is het voorrecht van ouwe lullen die geen middelbare scholier meer zijn.
Maargoed, afgezien van het feit dat ik het nogal raar vind staan lijtk het me eigenlijk vooral onhandig voor die drager in kwestie en ook niet lekker zitten. Overigens zijn het misschien met name jongeren van marokkaanse afkomst, maar zoals ik al aangeef lang niet alleen maar. De meesten dragen trouwens nog steeds geen petje of een petje op "normale" wijze; misschien toch omdat het onhandig is?
Nouja, gothics zijn alweer een beetje uit toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Destijds? gothics zijn nog steeds freaks of nature![]()
ja, en die arme controllers van die xboxquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Allemaal in een glanspak en het liefst met traditioneel gewaad de vloerbedekking slijten!
Stel hufters.
....... wat een vmbo verklaringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Die pj's zijn gewoon bij hun levensinstelling.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef Shadowlyse het volgende:
Je vergeet de vermelden dat ze daarbij ook vaak trainingsbroeken dragen die ze dan in hun sokken stoppen en die sokken trekken ze dan hoog op, en dan lopen ze er "gangster" bij en vinden zichzelf de ma j3 weEt t0ch
![]()
Daardoor had ik een grote blunder gemaakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef Shadowlyse het volgende:
Je vergeet de vermelden dat ze daarbij ook vaak trainingsbroeken dragen die ze dan in hun sokken stoppen en die sokken trekken ze dan hoog op, en dan lopen ze er "gangster" bij en vinden zichzelf de ma j3 weEt t0ch
![]()
Een maikuuul topic loopt altijd stormquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daardoor had ik een grote blunder gemaakt.
Ik typte Sokkel ipv sokken en daardoor werd het een stormloop topic
je vergeet de hele che guevara hypequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Doet me overigens ook denken aan van die shirts van The Ramones en The Clash die ze bij de H&M verkopen; volgens mij weten de draagsters maar amper dat het "een bandje ofzo" is.
Ja maar het gaat dan vooral om de complete combinatie heh, dus inclusief het petje..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef Shadowlyse het volgende:
![]()
Vind ik uit mijn vrouwelijk perspectief een vreselijke pet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef BrauN het volgende:
Overigens moet ik er bij vermelden dat ik zelf ook precies zo'n type pet heb. Nike petje met klein zilveren logotje op de zijkant.
Maar hé! Ik had 'm 3 jaar geleden al, voordat het allochtoons tuig ze had geadopteerd als statussymbool!![]()
check al die kapselsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Kwam toevallig net deze tegen op internet![]()
http://www.superdudes.nl/!!!!!!*THUG/pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |