Voor mij als brabander zijnde heb ik een net zo grote haat tegen psv als tegen 010...kapot bombarderen zeg ik! (uiteraard met een paar pilsjes op hmmmquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef PLAE@ het volgende:
Sinds wanneer is psv ook een aartsrivaal van ons. Het is niet dat ie naar Feyenoord gaat ofzo.
KJH komt helemaal niet uit jullie jeugd, hij is opgeleid bij De Graafschap en heeft kort voor jullie gespeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan die spits die jullie nu hebben he?!![]()
Je vergeet Michael Reiziger.quote:Blijkbaar zien al die spelers PSV toch ook als een mooie club anders zouden ze niet komen
Jullie Huntelaar en Stam, wij Kluivert......het zij zo
Nog een keer voor jou, KJH heeft 5 jaar bij PSV in de jeugd doorgebracht en is dus een product van de PSV opleiding, know your facts Tony......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH komt helemaal niet uit jullie jeugd, hij is opgeleid bij De Graafschap en heeft kort voor jullie gespeeld.![]()
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog een keer voor jou, KJH heeft 5 jaar bij PSV in de jeugd doorgebracht en is dus een product van de PSV opleiding, know your facts Tony......
Vanaf 2000 tot 2004 lijkt mij maar vier jaar, daarnaast is hij hiervan dus anderhalf jaar verhuurd geweest..........quote:In 2000 verhuisde hij naar de jeugdopleiding van PSV, waar hij in de jeugdcompetitie van de nationale A-jeugd veelvuldig scoorde en als een zeer groot talent te boek stond. Uiteindelijk zou hij slechts één keer aan spelen toekomen in het eerste elftal van PSV, op 23 november 2002 in de wedstrijd RBC Roosendaal - PSV (0-3) viel hij na 76 minuten in voor Mateja Kezman. De spits werd voor een half seizoen verhuurd aan De Graafschap. Het jaar daarna werd Huntelaar verhuurd aan AGOVV Apeldoorn. Daar maakte hij naam en faam door met 26 doelpunten topscorer van de eerste divisie te worden. PSV bood hem de optie om een nieuw contract te tekenen, om hem voor het volgende seizoen opnieuw te kunnen uitlenen. Huntelaar zag niets in deze constructie en tekende een contract bij SC Heerenveen. Vanaf 1 juli 2004 speelde Huntelaar bij SC Heerenveen, waar hij in 45 competitiewedstrijden 33 keer scoorde. Sinds januari 2006 speelt hij zijn wedstrijden voor Ajax. In het seizoen 2005/2006 scoorde hij in een geheel seizoen met Europacups en jeugd-interlands meegerekend, in totaal 54 keer waardoor hij 2e staat op de Ranglijst van Nederlandse topschutters in de afgelopen 50 jaar.
In 2000 arriveerde hij in de jeugdopleiding bij PSV en in 2002/03 al maakte hij op huurbasis de overstap naar De Graafschap, daarna dus zoals bekend AGOVV (ook op huurbasis), Heerenveen en Ajax. Ruim twee jaar dus in de jeugdopleiding van PSV gezeten, dan denk ik toch echt dat het De Graafschap is dat hem heeft opgeleid, in 2000 was hij namelijk al 17 jaar en grotendeels gevormd als voetballer. Jammer, Piet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog een keer voor jou, KJH heeft 5 jaar bij PSV in de jeugd doorgebracht en is dus een product van de PSV opleiding, know your facts Tony......
Know your facts..........quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:56 schreef PyTh het volgende:
Dan 4 ipv 5 jaar.
Hij blijft afkomstig van PSV en daar mee uit
Tweëenhalf jaar eigenlijk, maar maakt niet zoveel uit. Het gaat erom dat KJH nu bij Ajax speelt en Patrick Kluivert bij PSV, jij hoopt dat KJH niets presteert dit seizoen en ik hoop dat Patrick Kluivert faalt. Eigenlijk is dat hele voetbal maar een saaie aangelegenheid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:56 schreef PyTh het volgende:
Dan 4 ipv 5 jaar.
Hij blijft afkomstig van PSV en daar mee uit
quote:
Toch hoop ik nog altijd dat de transfer van Patrick Kluivert naar PSV zal afketsen, laat Amr Zaki en/of Diego Tardelli maar naar Eindhoven vertrekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Ik was er inderdaad van overtuigd.
Dat gaat echt niet gebeuren of de Medische keuring moet nog roet in het eten gooien maar dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog altijd dat de transfer van Patrick Kluivert naar PSV zal afketsen, laat Amr Zaki en/of Diego Tardelli maar naar Eindhoven vertrekken.
18 maart, dat is gedurfd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
12 november 2006 is het overigens Ajax - PSV en 18 maart 2007 PSV - Ajax.![]()
Och, die medische keuring kan nog best problemen opleveren, sinds Euro2000 is Patrick Kluivert niet meer fit geweest en dat heeft zijn carrière verprest. Moet je nagaan, Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij zijn beide van 1 juli 1976, maar de carrière van Patrick Kluivert ging al bergafwaarts, toen Ruud van Nistelrooij internationaal doorbrak. Treurig om te zien dat Patrick Kluivert op dertigjarie leeftijd wel naar PSV moet om zijn carrière te redden, andere clubs moeten hem al niet meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren of de Medische keuring moet nog roet in het eten gooien maar dat moet geen probleem zijn.
Kluivert gaat opbloeien bij PSV en lekker CL spelen!![]()
Op die dag zijn we precies 107 jaar de beste van Nederland.quote:
Zullen we er een kratje opzetten, wie er dit seizoen meer scoort? KJH of Patrick Kluivert?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:22 schreef PyTh het volgende:
Net te horen gekregen dat hij op dit moment medisch gekeurd wordt in het St. Anna
Zus van een collega heeft net geassisteeerd bij de MRI scan
Het komt goed Tony, Patrick gaat vlammen bij PSV!
Okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen we er een kratje opzetten, wie er dit seizoen meer scoort? KJH of Patrick Kluivert?
Deal.quote:
quote:Topclubs volgen RKC verdediger Donk
Het Brabants Dagblad meldt dat Ajax en PSV de verrichtingen van RKC verdediger Donk volgen. De 20-jarige centrale verdediger staat ook in de belangstelling van AZ. Volgens hoofdredacteur Johan Derksen zou hij al dichtbij een vertrek naar Alkmaar zijn. Dat noemde Algemeen directeur Henry van der Vegt echter voorbarig. ''AZ heeft informeel laten blijken dat het wel geïnteresseerd is in Donk. Maar concreet is er nog niet onderhandeld.''
nee ik ook niet, maar ik gun het hem wel. alleen het voelt raarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
En toch....vind ik het niet leuk....
Ik gun hem alle geluk, alleen niet bij PSV, Feyenoord en AZ.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar ik gun het hem wel. alleen het voelt raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |