Ik heb niet eens een t-shirt gekochtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef most_wanted het volgende:
Die t-shirt ziet er niet uit.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Kauki het volgende:
Dat bovenste shirt![]()
Ben je nu al een garderobe voor carnaval aan het aanleggen joh?![]()
In zoeen winkel vooraan de stad gek, maar ze hadden niet zoveel want de nieuwe collectie was langzamerhand aant binnenkomen, in die winkel krijg je ook g-star, replay, etc etcquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Borkydude het volgende:
Waar haal je DPM69?
Nee .... zo hoog ben je nog niet opgeklommen. Zelfs een breezerdrinkende josti staat in de rangorde nog boven je!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ben ik nu een breezer ?
Een attention whore weet ik al schatjes dat hoeven jullie niet te zeggen k thnx hvj nwly !!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee .... zo hoog ben je nog niet opgeklommen. Zelfs een breezerdrinkende josti staat in de rangorde nog boven je!
o ja:
[afbeelding]
Winkel ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat een ongelovelijk lelijke creatie dat zie ik weinigdat draag je toch niet serieus ofwel? waar komt dat vandaan.. Zwarte Markt?
marktplaatsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat een ongelovelijk lelijke creatie dat zie ik weinigdat draag je toch niet serieus ofwel? waar komt dat vandaan.. Zwarte Markt?
zal vast niet goedkoop zijn? Voor die prijs waar ik het op schat zijn er wel beter dingenquote:
Nee gek het was ook nog salequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Eamon het volgende:
[..]
zal vast niet goedkoop zijn? Voor die prijs waar ik het op schat zijn er wel beter dingenCarnaval begint hendig vroeg dit jaar
vandaar! niemand wil da gekke ding hebbe! dus maikuuull koopt hem wel in de salequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek het was ook nog sale
Ik dacht ook van: oei dat zal wel 60 knakkers worden, maar het was de zachte prijs van 30 lollereuro's
Maar die andere zwarte was ook ubervet maar die koste 50, helaarsch was hij me te klein
Wat een reacties hier trouwensvet he gek, je moet toch iets hebben om op te vallen opstap ?
maar niemand hier wilt dat want zij gaan niet opstap / staan de ganse tijd te hangen
of te slippen. Wanneer maak je een x een slip bij nachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek het was ook nog sale
Ik dacht ook van: oei dat zal wel 60 knakkers worden, maar het was de zachte prijs van 30 lollereuro's
Maar die andere zwarte was ook ubervet maar die koste 50, helaarsch was hij me te klein
Wat een reacties hier trouwensvet he gek, je moet toch iets hebben om op te vallen opstap ?
maar niemand hier wilt dat want zij gaan niet opstap / staan de ganse tijd te hangen
Eigenlijk ging ik vandaag naar het stad omdat dit de enige dag is in 5 weken tijd dat ik eindelijk eens naar de stad kan gaan zonder dat iets dicht is, want normaal ist tot half 5 stage en dan thuis eten en dan is de stad dicht oft is te laat en mag ik niet meer de straat uit voor mijn moeder, alleen nog hier voor op het stoepkequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef P-azz het volgende:
[..]
vandaar! niemand wil da gekke ding hebbe! dus maikuuull koopt hem wel in de saleverrek!
heb je een skelter?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eigenlijk ging ik vandaag naar het stad omdat dit de enige dag is in 5 weken tijd dat ik eindelijk eens naar de stad kan gaan zonder dat iets dicht is, want normaal ist tot half 5 stage en dan thuis eten en dan is de stad dicht oft is te laat en mag ik niet meer de straat uit voor mijn moeder, alleen nog hier voor op het stoepke
Vertrouw me, zelfs in breezerkringen is dit níet stoerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Samsonneke het volgende:
Verkapt-Zie-Mij-Stoere-Kleding-Hebben-En-Op-Een-Enge-Breezer-Lijken-Waarop-Ik-Heel-Trots-Ben-Topic.
Zo verkapt is t nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Samsonneke het volgende:
Verkapt-Zie-Mij-Stoere-Kleding-Hebben-En-Op-Een-Enge-Breezer-Lijken-Waarop-Ik-Heel-Trots-Ben-Topic.
Die koste 100knakkers, de gemiddelde broek kost 50-60, maar ik vind die niet zo relax :/ meestal kocht ik ze bij Van Bree, maar na 1 jaar had je niks meer aan die broeken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Piovan het volgende:
Hey gek, watf heb je aan een gstar broek??
Voor dat geld heb je 3 leuke andere.
Inderdaad, dit is gewoon net zo fout als kleren van de Zeeman ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vertrouw me, zelfs in breezerkringen is dit níet stoer.
Geweren heeft toch ook iedereen ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De tekst "de puta madre" zie je tegenwoordig overal en dan bedoel ik ook echt OVERAL!!!
TIs zo triest als je daar nog mee rondloopt....
laat je échte gun eens zien, zo, op je hoofd, en dan een foto, en dan en dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geweren heeft toch ook iedereen ?
Das toch triest als je daar nog mee gaat pimpen ?
[afbeelding]
Agreequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja lap zeg heequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Samsonneke het volgende:
Ik moet huilen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Mastertje het volgende:
hahahaha heeft je moeder dat t-shirt gemaakt?
das geen geweer, dat is gewoon een bibi gun uit tsjechië van 10 euro, waar ie het rode kopje ervan af gesloopt heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je niet, en dan weet je zelf ook, je wou alleen even melden dat je ook een G-Star hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Fetai het volgende:
OMFG... Ik heb volgens mij dezelfde broek als Maikuuul![]()
Mits we daarna neuqsekszx hebben vind ik het goed, ik weet niet hoe die winkel heet gek was pas de 2de keer dat ik daar ben geweestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef Kindervriend het volgende:
Maikuuul, je kleding is übervet! Laat die haters hier maar lullen! NTB!
Waar heb je dat shirt gehaald? Ik zoek die al zķķķ lang, maar dan in het roze!
Als ik de roze heb en jij de zwarte aan doet, dan gaan we samen naar de Feesfebrik, okee?
Wow ja echt he..! Een G-star broek!! Wat bijzonder is dat toch he...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je niet, en dan weet je zelf ook, je wou alleen even melden dat je ook een G-Star hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[afbeelding]
C&A hahahahahaha, o lachen met jouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mits we daarna neuqsekszx hebben vind ik het goed, ik weet niet hoe die winkel heet gek was pas de 2de keer dat ik daar ben geweesthun kleding is aparter dan normale boring Fok! aka C&A kleding
Alsof G-Star zo imponerend is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je niet, en dan weet je zelf ook, je wou alleen even melden dat je ook een G-Star hebt.
Zo die foto is echt zo oudquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het niet, maar je kan echt niet door die foto zien of je dezelfde heb, zijn zoveel verschillende.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Alsof G-Star zo imponerend is.
Ik merk het al wel weer... Corkydude is ook van het niveau G-Star, DePutaMadre en al die andere Score meuk.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:42 schreef Elys het volgende:
die Companion I.F.U , was gewoon een afkorting
I Fuck U!
Toch heb ik gelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
C&A hahahahahaha, o lachen met jouhahahahahahahahahahaha echt
*onder tafel*
gewoon niet komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik trouwens eens naar een PUB meeting kom doe ik die truitje aan, of mijn witte g-star ?
Kloon Aantal posts: 156 (gemiddeld 7 per dag)quote:
vermoord mequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kloon Aantal posts: 156 (gemiddeld 7 per dag)![]()
![]()
vermoord haar !!
äpkeltje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:47 schreef Elys het volgende:
[..]
vermoord meik ben een kloon oooooh wereld ramp
!
hahahhij heeft t verandert! doodsverwensing
![]()
Wowquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:47 schreef Elys het volgende:
[..]
vermoord meik ben een kloon oooooh wereld ramp
!
hahahhij heeft t verandert! doodsverwensing
![]()
ONZ of niet, eigelijk moet je gewoon een ban om wie je bentquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wowalsof ik nu een ban krijg
dit is ONZ weetje nog ?
Ik ben in mijn hele leven nog nooit in de C&A geweest.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hele leven nog nooit in de C&A geweest.
En tķch heb je gelijk?
Over mijn dooie lijk.
Joy Albertsbaan 30quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar hebje die blauwe broek dan vandaan ?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/79000/79000_jenenik.JPGquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar hebje die blauwe broek dan vandaan ?
Jij moet echt niks zeggen, want jij lijkt me nou echt zo'n type die z'n kleding door z'n moeder laat halen en rondloopt in driekwartsbroeken en CoolCat shirtjes enzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joy Albertsbaan 30
9301 AZ Roden 050 - 5013440
Dat shirt ook trouwens![]()
Toffe zaak, kan je (ik zie je lul al stijgeren) Gstar broeken enzo halen, ik denk, voor mij dan, overbodige informatie. Want ik ben géén kuddepaard.
Elys VS Maikuuulquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef Elys het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/79000/79000_jenenik.JPG
die was vast ook heel duur!
edit: k bedoel dat meisje daar rechts niet je g-star shirtje!
Haha, die edit!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef Elys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef Elys het volgende:
[..]
okequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Haha, die edit!Jij bent de humor zelve!
Mag ik je beffen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:55 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Jij moet echt niks zeggen, want jij lijkt me nou echt zo'n type die z'n kleding door z'n moeder laat halen en rondloopt in driekwartsbroeken en CoolCat shirtjes enzo.
lamlul ik bedoel niet de kleren van je vriendin, ik bedoel dat wicht zelfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
useless reactie ten top, denk jij dat ik die hele klerenkast van me vriendin koop ofzo ?
Alsof ik beslis wat zij koopt
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:55 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Jij moet echt niks zeggen, want jij lijkt me nou echt zo'n type die z'n kleding door z'n moeder laat halen en rondloopt in driekwartsbroeken en CoolCat shirtjes enzo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Piovan het volgende:
Jong watf is mis met dat meisje kut elys sterf
Gelukkig ben je een bewijs van mij schuldig - ik heb ook veel tegen een kloon te bewijzenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wel.
Totdat het tegendeel bewezen is.
haha owja voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Piovan het volgende:
stom wicht tyf op lelijkerd hoerenjas
äpke!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wel.
Totdat het tegendeel bewezen is.
Nog een äpke, dat is nr 3quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef Piovan het volgende:
mensen voeg maar toe ook maikul gek
piovan1@hotmail.com
En jij wilt dat wel eraf likken he ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:00 schreef Elys het volgende:
[..]
haha owja voor de duidelijkheid
ik voeg je niet toe !
volgens mij heeft maikuuul honing op zijn reet, want piovan is op zoek naar iets zoets
maak je dat op in de reacties die ik je heb gegeven in dit topic?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jij wilt dat wel eraf likken he ?
Ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ben ik nu een breezer ?
Een attention whore weet ik al schatjes dat hoeven jullie niet te zeggen k thnx hvj nwly !!
Er nog serieus op ingaan ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef Elys het volgende:
[..]
maak je dat op in de reacties die ik je heb gegeven in dit topic?
jou iq is volgens mij nog lager als de niveau van je bijbaan
DAN HET niveau van je bijbaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef Elys het volgende:
[..]
maak je dat op in de reacties die ik je heb gegeven in dit topic?
jou iq is volgens mij nog lager als de niveau van je bijbaan
Ik zag hetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef P-azz het volgende:
[..]
DAN HET niveau van je bijbaan![]()
![]()
![]()
WHWHAHAHAHAHA
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Voor iemand die zķ lomp loopt is er gewoon geen normale kleding.
ik ook , niet om de reactie maar om de fotoquote:
Geef gewoon toe dat je met een uberlarge dildo in je kut zit te prakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef Elys het volgende:
[..]
ik ook , niet om de reactie maar om de foto
dat wil je maar al te graag zien meneer de vakkenvullerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je met een uberlarge dildo in je kut zit te prakken
Die kopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Voor iemand die zķ lomp loopt is er gewoon geen normale kleding.
ongesteld, last van de regen of ben jij verliefd op Maikuul!?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:08 schreef Elys het volgende:
[..]
dat wil je maar al te graag zien meneer de vakkenvuller
quote:
quote:hallo, dit is mijn lollerbakkes
last van maikuuul en ongestelde regenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef P-azz het volgende:
[..]
ongesteld, last van de regen of ben jij verliefd op Maikuul!?![]()
ga GTST kijke ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef Elys het volgende:
[..]
last van maikuuul en ongestelde regen
aawhquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef Elys het volgende:
[..]
aawhwie is er nou verliefd op maikuuul dan !
en daar past geen mes a lá van gogh in, hijzelf past erin
Nu Opeens wel hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:13 schreef Piovan het volgende:
Elys ik trek mijn sterfgedoe in
Ik adoreer U
Who the fuck is Elys (8)quote:
Tss kloonquote:
To Be Continuedquote:
wtf brabbel jijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef Piovan het volgende:
Elys lekkerding (ofzo)
daar waren we na het zien van de OP al uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef M-I-L-F het volgende:
De Puta Madre is Pauper..
G-Star is Pauper..
Capsize is Kamper..
Dus eigenlijk heb je best kutkledij gekocht.
Ik heb eigenlijk ook wel medelijden met die jongenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef Elys het volgende:
[..]
daar waren we na het zien van de OP al uit
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:31 schreef Piovan het volgende:
flikker op jonk met apke
wat ben je nou voor een blije necro
sterf intergrity sterf hard
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:32 schreef Elys het volgende:
hehenu mag Int dood en ik mag leven
hoeraa!
Kanker jij bent echt treurig, jij bent zeker zon dikke student, zon dikke hockeyslet waarvan iedereen zich afvraagt hoe de fuck is die Elys toch zo kkdik geworden.quote:
haha nog zo'n maikuuul retelikkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef dady het volgende:
[..]
Kanker jij bent echt treurig, jij bent zeker zon dikke student, zon dikke hockeyslet waarvan iedereen zich afvraagt hoe de fuck is die Elys toch zo kkdik geworden.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef dady het volgende:
[..]
Kanker jij bent echt treurig, jij bent zeker zon dikke student, zon dikke hockeyslet waarvan iedereen zich afvraagt hoe de fuck is die Elys toch zo kkdik geworden.
niet waar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef Jugaros het volgende:
DIe puta Madre is ernstigmaar ook een beetje breezer
Hmmm... ik snap het niet...teken het eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb toensjus getrainierd
Nee gek, met carnaval heeft die ouwe tog altijd dit aan, jeweetog:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Kauki het volgende:
Dat bovenste shirt![]()
Ben je nu al een garderobe voor carnaval aan het aanleggen joh?![]()
Je tilt met je armen een gewicht op en dan ga je masturberenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hmmm... ik snap het niet...teken het eens
Welke oorlogquote:
lolleräpke!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef yosander het volgende:
Äpke.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Mastertje het volgende:
hahahaha heeft je moeder dat t-shirt gemaakt?
Ik krijg gewoon een slappe piemel van je terwijl ik geen idee heb hoe je eruit ziet dat zegt genoeg. Hele leuke dekmantel zon forum ofniet.quote:
bwahaha, dus voor het lezen van die reactie zat je met een kloppende stamper naar dit topic te kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:31 schreef dady het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een slappe piemel van je terwijl ik geen idee heb hoe je eruit ziet dat zegt genoeg. Hele leuke dekmantel zon forum ofniet.
Neej dat merk pwnt en het ziet er bijna altijd wel leuk uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:04 schreef Gatenkaas het volgende:
effe offtopic,
Ik draag G-Star shirts, ben ik nu breezer?
Heb je al aan hulp gedacht? Ik kan me voorstellen dat je traumatische ervaringen beleefd met zo'n shirt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej dat merk pwnt en het ziet er bijna altijd wel leuk uit
Wat jij zegt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej dat merk pwnt en het ziet er bijna altijd wel leuk uit
Showtekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Puta madre puta puta madre. I fuck u mamma eh?
proest das net niks moet ik is foto's gaan maken van mijn klerenkastquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Tevens een aandacht topic lieve Fokkers van me
Check deze nieuwe kleers
De Puta Madre
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
G-star Stylo jeweet
[afbeelding]
[afbeelding]
Capsize trui
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik nu een breezer ?
Zo maak je hier geen vrienden hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef C2C het volgende:
[..]
proest das net niks moet ik is foto's gaan maken van mijn klerenkast
(12 broeken en weet ik het hoe veel tshirts en vestjes)
dah maar tis wel zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Zo maak je hier geen vrienden hoor![]()
Nee, jij bent gewoon een zwaar irritant ventje. En als je dat niet bent, dan ben je 't toch. Zo... Puh...quote:
ik vind em wel tof en origineelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef keepwalking het volgende:
[afbeelding]
Wat een raar shirt, ziet er niet uit.
Broek is goed, en dat andere shirtgeval is niet mijn smaak, maar iig beter dan dat roze doodskop mormel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |