Ik heb niet eens een t-shirt gekochtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef most_wanted het volgende:
Die t-shirt ziet er niet uit.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Kauki het volgende:
Dat bovenste shirt![]()
Ben je nu al een garderobe voor carnaval aan het aanleggen joh?![]()
In zoeen winkel vooraan de stad gek, maar ze hadden niet zoveel want de nieuwe collectie was langzamerhand aant binnenkomen, in die winkel krijg je ook g-star, replay, etc etcquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Borkydude het volgende:
Waar haal je DPM69?
Nee .... zo hoog ben je nog niet opgeklommen. Zelfs een breezerdrinkende josti staat in de rangorde nog boven je!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ben ik nu een breezer ?
Een attention whore weet ik al schatjes dat hoeven jullie niet te zeggen k thnx hvj nwly !!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee .... zo hoog ben je nog niet opgeklommen. Zelfs een breezerdrinkende josti staat in de rangorde nog boven je!
o ja:
[afbeelding]
Winkel ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat een ongelovelijk lelijke creatie dat zie ik weinigdat draag je toch niet serieus ofwel? waar komt dat vandaan.. Zwarte Markt?
marktplaatsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat een ongelovelijk lelijke creatie dat zie ik weinigdat draag je toch niet serieus ofwel? waar komt dat vandaan.. Zwarte Markt?
zal vast niet goedkoop zijn? Voor die prijs waar ik het op schat zijn er wel beter dingenquote:
Nee gek het was ook nog salequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Eamon het volgende:
[..]
zal vast niet goedkoop zijn? Voor die prijs waar ik het op schat zijn er wel beter dingenCarnaval begint hendig vroeg dit jaar
vandaar! niemand wil da gekke ding hebbe! dus maikuuull koopt hem wel in de salequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek het was ook nog sale
Ik dacht ook van: oei dat zal wel 60 knakkers worden, maar het was de zachte prijs van 30 lollereuro's
Maar die andere zwarte was ook ubervet maar die koste 50, helaarsch was hij me te klein
Wat een reacties hier trouwensvet he gek, je moet toch iets hebben om op te vallen opstap ?
maar niemand hier wilt dat want zij gaan niet opstap / staan de ganse tijd te hangen
of te slippen. Wanneer maak je een x een slip bij nachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek het was ook nog sale
Ik dacht ook van: oei dat zal wel 60 knakkers worden, maar het was de zachte prijs van 30 lollereuro's
Maar die andere zwarte was ook ubervet maar die koste 50, helaarsch was hij me te klein
Wat een reacties hier trouwensvet he gek, je moet toch iets hebben om op te vallen opstap ?
maar niemand hier wilt dat want zij gaan niet opstap / staan de ganse tijd te hangen
Eigenlijk ging ik vandaag naar het stad omdat dit de enige dag is in 5 weken tijd dat ik eindelijk eens naar de stad kan gaan zonder dat iets dicht is, want normaal ist tot half 5 stage en dan thuis eten en dan is de stad dicht oft is te laat en mag ik niet meer de straat uit voor mijn moeder, alleen nog hier voor op het stoepkequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef P-azz het volgende:
[..]
vandaar! niemand wil da gekke ding hebbe! dus maikuuull koopt hem wel in de saleverrek!
heb je een skelter?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eigenlijk ging ik vandaag naar het stad omdat dit de enige dag is in 5 weken tijd dat ik eindelijk eens naar de stad kan gaan zonder dat iets dicht is, want normaal ist tot half 5 stage en dan thuis eten en dan is de stad dicht oft is te laat en mag ik niet meer de straat uit voor mijn moeder, alleen nog hier voor op het stoepke
Vertrouw me, zelfs in breezerkringen is dit níet stoerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Samsonneke het volgende:
Verkapt-Zie-Mij-Stoere-Kleding-Hebben-En-Op-Een-Enge-Breezer-Lijken-Waarop-Ik-Heel-Trots-Ben-Topic.
Zo verkapt is t nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Samsonneke het volgende:
Verkapt-Zie-Mij-Stoere-Kleding-Hebben-En-Op-Een-Enge-Breezer-Lijken-Waarop-Ik-Heel-Trots-Ben-Topic.
Die koste 100knakkers, de gemiddelde broek kost 50-60, maar ik vind die niet zo relax :/ meestal kocht ik ze bij Van Bree, maar na 1 jaar had je niks meer aan die broeken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Piovan het volgende:
Hey gek, watf heb je aan een gstar broek??
Voor dat geld heb je 3 leuke andere.
Inderdaad, dit is gewoon net zo fout als kleren van de Zeeman ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vertrouw me, zelfs in breezerkringen is dit níet stoer.
Geweren heeft toch ook iedereen ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De tekst "de puta madre" zie je tegenwoordig overal en dan bedoel ik ook echt OVERAL!!!
TIs zo triest als je daar nog mee rondloopt....
laat je échte gun eens zien, zo, op je hoofd, en dan een foto, en dan en dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geweren heeft toch ook iedereen ?
Das toch triest als je daar nog mee gaat pimpen ?
[afbeelding]
Agreequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja lap zeg heequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Samsonneke het volgende:
Ik moet huilen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Mastertje het volgende:
hahahaha heeft je moeder dat t-shirt gemaakt?
das geen geweer, dat is gewoon een bibi gun uit tsjechië van 10 euro, waar ie het rode kopje ervan af gesloopt heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je niet, en dan weet je zelf ook, je wou alleen even melden dat je ook een G-Star hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Fetai het volgende:
OMFG... Ik heb volgens mij dezelfde broek als Maikuuul![]()
Mits we daarna neuqsekszx hebben vind ik het goed, ik weet niet hoe die winkel heet gek was pas de 2de keer dat ik daar ben geweestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef Kindervriend het volgende:
Maikuuul, je kleding is übervet! Laat die haters hier maar lullen! NTB!
Waar heb je dat shirt gehaald? Ik zoek die al zóóó lang, maar dan in het roze!
Als ik de roze heb en jij de zwarte aan doet, dan gaan we samen naar de Feesfebrik, okee?
Wow ja echt he..! Een G-star broek!! Wat bijzonder is dat toch he...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je niet, en dan weet je zelf ook, je wou alleen even melden dat je ook een G-Star hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[afbeelding]
C&A hahahahahaha, o lachen met jouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mits we daarna neuqsekszx hebben vind ik het goed, ik weet niet hoe die winkel heet gek was pas de 2de keer dat ik daar ben geweesthun kleding is aparter dan normale boring Fok! aka C&A kleding
Alsof G-Star zo imponerend is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je niet, en dan weet je zelf ook, je wou alleen even melden dat je ook een G-Star hebt.
Zo die foto is echt zo oudquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |