Nee ik ken het verschil, heb nl. wel al eens een echte stalkert gehadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:30 schreef Miyanou het volgende:
volgens mij vertoont hij een stalkpatroon, ik zou hem maar eens heel goed duidelijk maken dat hij hiermee moet stoppen omdat je anders naar de politie gaat
Mijn collega (1 van de vier) heeft idd al eens gezegd op mijn verzoek dat ik er niet was. Ze heeft zelf een rare ex, dus ze snapte me wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef HighLander het volgende:
Anders laat je je collega wel opnemen, en die het verhaal doen.
Desnoods iets over geen lijn voor privegesprekken, overlast veroorzaken of whatever... Maar direct zeggen dat je er geen behoefte aan hebt kan ook, al krijg je dan " dat wil ik van haar zelf horen"
Werkt alleen bij goede en bevriende collega's trouwens.
"Dit is de voicemail van Syrena. Als je J. bent, bel me a.u.b. niet meer. Het zal nooit meer iets worden tussen ons en vrienden zie ik de toegevoegde waarde niet van. Ben je T.: Oooohh schatje wat ben ik blij dat we gaan samenwonen!!"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef Bob-B het volgende:
Neem een boodschap op, op zo'n hendig voice recordertje en alsie opneemt speel je het zo af en hang je meteen op!
Ik zou nog even aan de formulering werken als ik jou was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:12 schreef Syrena het volgende:
"Dit is de voicemail van Syrena. Als je J. bent, bel me a.u.b. niet meer. Het zal nooit meer iets worden tussen ons en vrienden zie ik de toegevoegde waarde niet van. Ben je T.: Oooohh schatje wat ben ik blij dat we gaan samenwonen!!"
![]()
Mja, vanaaf maar ff oefenenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik zou nog even aan de formulering werken als ik jou was.
En er wel intrappenquote:Elke keer als ik kortaf was aan de telefoon kwam de zielige puppy-stem
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef Salsagirl het volgende:
Laat je vriend bellen?
En hem duidelijk vertellen dat hij er mee moet op houden en snel ook..
Nou dan maar kort en stondig zeggen...dat hij je met rust moet laten..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Syrena het volgende:
[..]dat bood vriendje idd al aan ja.
Maar dan denkt ie vast dat ik gedwongen ben het contact te verbreken![]()
Ik moet het zelf doen. En zo snel mogelijkMezelf wapenen tegen de puppystem!
Misschien belde ie wel om zijn huwelijk aan te kondigen?!
Ik heb net niet voor niks NIET gemeld dat ie weer gebeld had tegen m'nquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef Camplo het volgende:
Mèn als de ex van me girl zo irri bleef doen, dan ging ik zelf wel ff langs. Niet goedschiks, dan maar HARDschiks. (kwaad vind ik het niet).
Hij is een digibeet van de ergste soort. Als ik nu een mail zou sturen leest ie dat over zes weken pas ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Rottdog het volgende:
Anders de link van dit topic ff opsturen
De 1 na laatste keer begon ie zelfs te huilenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef hetisleuk het volgende:
ik zie dat al helemaal voor me, zo'n vent met zo'n puppy stem .... echt diep en diep triest als je je als vent zo opstelt. Als ik een meid zou zijn zou ik hem gewoon uitlachen en nog een fijne dag wensen.
Het laatste denk ik. Plus dat ik voorheen echt een jaknikker was, alles was ok, is je hobby voetbal? Tof!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:52 schreef Schaduwtje het volgende:
Een stalker gehad.. een kerel die je triest blijft volgen.. je moet nogal de moeite waard zijn... of je valt op het verkeerde soort mannen...
Welk licht heb je gezien als je nu nog steeds niet voor jezelf durft op te komen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het laatste denk ik. Plus dat ik voorheen echt een jaknikker was, alles was ok, is je hobby voetbal? Tof!(ik haat voetbal) Voor je koken? No problem. Niet voor mezelf opkomen, altijd beschikbaar, leuk, aardig, lief, ik laat je vrij al gaat het ten koste van mezelf
![]()
Kortom, waar andere vrouwen al lang en breed gillend waren afgehaakt, bleef ik. Met mijn stomme kop. Tot ik het licht zag twee jaar geleden
Nou nee dus. Vandaar (onder andere) die assertiviteitstraining. Ik kan dat gewoon niet. Ik kan best in een winkel mijn geld terug eisen of de gemeente een gemene brief schrijven over m'n vergunning die ik nog steeds niet heb.... maar iemand die ik liefheb (of in dit geval, HADquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:05 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Welk licht heb je gezien als je nu nog steeds niet voor jezelf durft op te komen?
NIet lullig bedoeld hoor, maar kom op. Je kan toch wel door de telefoon tegen iemand zeggen dat ie op moet hoeren?
Ja dat doe ik nu wel, bij het lief dat ik nu heb. En dan voel ik me echt een grote trutquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:11 schreef Friek_ het volgende:
Uiteindelijk komt het toch erop neer dat je voor jezelf moet opkomen. Niet het makkelijkste voor je, als ik het zo lees. Ook je mening uiten gaat je niet makkelijk af, terwijl zoiets toch essentieel is voor het vinden van een goede partner en het afstoten van de slechte. Probeer eens in de situatie waar je een leugentje voor bestwil zegt juist de waarheid te zeggen. "Voetbal? Gatverdamme, rotsport."
Als het het dekbedovertrek is waar je mee zit, dan valt het nog mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nu wel, bij het lief dat ik nu heb. En dan voel ik me echt een grote trutvooral omdat hij het ook gewoon bij mij doet en ik echt moeite heb om dan aan te nemen dat hij mijn dekbedovertrek afschuwelijk vind, maar dat dat niet wil zeggen dat IK afschuwelijk ben.
Ja ik ben raar![]()
Er zal vast nog meer zijn waar ie wijselijk nog niks over zegtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als het het dekbedovertrek is waar je mee zit, dan valt het nog mee.![]()
Ik zou er hooguit nog aan toevoegen dat hij een afgesloten hoofdstuk voor je is. Verder hoef je geen hele verhalen op te hangen hoor. Kort, correct en duidelijk zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat ik beter hém eens ga bellen. Nu zit ik maar af te wachten tot de telefoon gaat en op die nummermelder te kijken. En ik werk in een bibliotheek, dus de telefoon gaat wel meerdere keren per dag.
En dan vertellen dat ik bel omdat ik zag dat hij weer gebeld had, dat ik in januari ga samenwonen en dat ik niet meer wil dat ie belt.
Maar dat laatste dus met wat meer redenen omkleedt.
Waarom dat nou weer? Ze is nog niet eens duidelijk geweest naar hem, weet hij veelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef mg794613 het volgende:
organiseer een knokploeg
2 jaar later..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Ze is nog niet eens duidelijk geweest naar hem, weet hij veel
Precies wat ik dacht. Ieder aandacht die je hem geeft zal hem alleen maar met zijn staart doen kwispelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef loveli het volgende:
Lees dit: http://www.enotalone.com/article/4112.html
Vooral het stukje over de gokkast (laatste pagina, bij Ending the Relationship). Als iemand geld in een gokkast mikt en de gokkast betaalt niet uit, zal hij zeer snel weggaan bij de kast. Maar als er eens in de zoveel tijd een paar centen uitrollen, blijft 'ie bij de kast in de hoop dat er een keer een flink bedrag uitbetaald wordt.
Elke keer als jij hem aandacht geeft, denkt hij dat er iets te halen valt. Als jij voet bij stuk houdt en hem negeert, zal hij op een gegeven moment stoppen omdat er niet 'uitbetaald' wordt. Het is heel simpel en het is aan jou om dat vol te houden. Opgelost.
....
En dit soort bijzinnen komen op mij over alsof je die ex van je stiekem toch ook wel schattig vindt, in sommige opzichten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
...
Oja en hij is best bang voor honden, maar hij zegt steeds heel dapper dat Ozzie "echt wel leuk en lief is"(gelukkig woont Ozzie permanent bij mijn ouders
)
Het zou eruit zien als je dat niet kon.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Syrena het volgende:
Ik ben bijna 30, ik kan echt wel zeggen dat hij niet meer moet bellen. Ik kan het. Ik kan het. Ik kan het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |