abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41333026
Het Verhaal:

Aan/uit relatie gehad van vier jaar. Toen was ik het zat (zat dat het nooit echt aan was en meneer maar vrolijk met andere dames naar de bios ging etc. zei niet vreemd te gaan...laaaanggg verhaal)

Twee jaar later ziet ex dat ik een nieuwe vriend heb en heeft ineens spijt. Huil, huil, wil me terug etc. Ik ben nog bij hem langs te gaan om te praten (hij: ik wil je terug. Ik: Nou nee).

Dat "Nou nee" was kennelijk niet erg duidelijk omdat ie me dus sinds een half jaar om de twee weken belt. Op mijn werk .

Nu ben ik net sinds vandaag begonnen met een assertiviteitstraining, dus nog lang niet vergevorderd genoeg om hem EINDELIJK te zeggen dat ie NIET meer moet bellen. Nooit meer.

Elke keer als ik kortaf was aan de telefoon kwam de zielige puppy-stem

Nou belde hij na zes weken zomervakantie vandaag dus weer. Ik heb mijn collega opgedragen om niet op te nemen (wat nog kon omdat onze afdeling officieel nog niet open is). Maar goed, hij belt morgen gewoon wéér of overmorgen, en dan wil ik dus kunnen zeggen dat hij NIET meer moet bellen.

Help?! Hoe pakken jullie dat aan?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:28:17 #2
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_41333088
Je topictitel zegt genoeg.
pi_41333157
volgens mij vertoont hij een stalkpatroon, ik zou hem maar eens heel goed duidelijk maken dat hij hiermee moet stoppen omdat je anders naar de politie gaat
pi_41333182
O, voor de beeldvorming Ik vind het in het echte leven dus echt ontzettend moeilijk om willens en wetens iets gemeens of lulligs tegen iemand te zeggen (de slecht-nieuwsgesprekken zeg maar) of ruzie te maken. Echt Heel Erg. Ik ga zweten, stotteren, blozen, trillen, kom niet uit mijn woorden.

In het ergste geval komt er zoiets uit van: "Bel me maar mobiel"of "Ik kom wel langs om het uit te leggen" of andere om de hete brij heendraaierijen. Ik denk dat ie zo ook het idee heeft opgedaan dat we nog gewoon vrienden zijn ofzo
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41333236
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:30 schreef Miyanou het volgende:
volgens mij vertoont hij een stalkpatroon, ik zou hem maar eens heel goed duidelijk maken dat hij hiermee moet stoppen omdat je anders naar de politie gaat
Nee ik ken het verschil, heb nl. wel al eens een echte stalkert gehad OOK omdat ik niet meteen durfde te zeggen dat ik geen relatie (meer) wilde. Is alweer zeven jaar geleden ofzo, maar dat was ook wel vrij erg ja. *niet aan denken* *niet aan denken*
pi_41333330
ik maak uit je posting op dat hij je met een nieuwe vriend ziet en daardoor denkt "aaargggh iemand anders speelt met mijn speeltje", en daarna gaat ie zijn oude speeltje terug proberen te krijgen en zolang je hem niet heel duidelijk maakt dat jij niets meer met hem te maken wilt hebben zal hij blijven bedelen/zeuren, dus denk ik echt datje al je moed bij elkaar moet rapen om hem in één keer goed duidelijk te maken dat hij echt moet stoppen met bellen, en zeker naar je werk! Ik vind dat zeker in dit geval je privé en je werk gescheiden moeten blijven, en dat hij die grens al overschrijdt zegt genoeg
sterkte!
pi_41333412
Je zegt in je post dat je met een assertiviteitstraining bezig bent, gebruik dit dan in je rollenspel en oefen hoe je het hem moet zeggen.

Als hij belt op je werk, zeg dan voorlopig dat je heel druk bent en niet gestoord kunt worden of laat je collega's zeggen dat je in een vergadering zit ofzo.

Ik weet niet of hij je ook thuis belt, maar daar kun je caller id aanvragen en als je ziet dat hij het is, dan pak je niet op.

suk6 ermee.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_41333961
Nee hij belt thuis niet, hij is in de waan dat ik een ander mobiel nummer heb o.i.d.
Hij weet ook niet precies waar ik woon (ik woon sinds kort op mezelf nl.) al heb ik maar met grote moeite mezelf tegen kunnen houden om mijn adres te geven. Overigens "grapte" hij toen dat hij dan overal maar ging aanbellen enzo maar goed, hij snapte dan wel dat ik dat niet kon waarderen.

Ik heb net ff gedouched (nadenktijd). Ik vind het niet eens zo storend dat hij belt, het is meer dat ik dat echt niet leuk vind voor mijn huidige vriend. Als een ex van hem hem steeds zou bellen zou ik dat absoluut niet leuk vinden, ook al had ie 100x gezegd dat hij niks meer met haar wil.

Wat me dus dwars zit is het gevoel dat ik aan het bedriegen ben, heel zwart/wit. Ik geef mijn ex waarschijnlijk zelfs hoop "Oh ze praat nog normaal met me...dus....." ook al heb ik de laatste keer weer gezegd dat ie die hoop moet opgeven.

Rollenspel is idd een idee, maar we werken volgens een vast stramien, denk dat dit pas laat aan de orde gaat komen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:59:51 #9
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_41334059
Anders laat je je collega wel opnemen, en die het verhaal doen.
Desnoods iets over geen lijn voor privegesprekken, overlast veroorzaken of whatever... Maar direct zeggen dat je er geen behoefte aan hebt kan ook, al krijg je dan " dat wil ik van haar zelf horen"
Werkt alleen bij goede en bevriende collega's trouwens.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_41334086
Ik denk dat ik beter hém eens ga bellen. Nu zit ik maar af te wachten tot de telefoon gaat en op die nummermelder te kijken. En ik werk in een bibliotheek, dus de telefoon gaat wel meerdere keren per dag.

En dan vertellen dat ik bel omdat ik zag dat hij weer gebeld had, dat ik in januari ga samenwonen en dat ik niet meer wil dat ie belt.

Maar dat laatste dus met wat meer redenen omkleedt.
pi_41334173
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef HighLander het volgende:
Anders laat je je collega wel opnemen, en die het verhaal doen.
Desnoods iets over geen lijn voor privegesprekken, overlast veroorzaken of whatever... Maar direct zeggen dat je er geen behoefte aan hebt kan ook, al krijg je dan " dat wil ik van haar zelf horen"
Werkt alleen bij goede en bevriende collega's trouwens.
Mijn collega (1 van de vier) heeft idd al eens gezegd op mijn verzoek dat ik er niet was. Ze heeft zelf een rare ex, dus ze snapte me wel.

Maar ik wil eigenlijk geen smoesjes verzinnen, ook omdat ik daar de ervaring mee heb dat dat raar kan uitpakken.

Ik bedenk me net dat het heel goed kan dat hij as. vrijdag naar dezelfde discotheek gaat
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:06:09 #12
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_41334252
mooi kan je hem recht in ze gezicht zeggen dat ie mag stoppen met bellen en of die nu 10 meter verderop wil gaan staan
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:09:42 #13
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_41334385
Neem een boodschap op, op zo'n hendig voice recordertje en alsie opneemt speel je het zo af en hang je meteen op!
pi_41334482
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef Bob-B het volgende:
Neem een boodschap op, op zo'n hendig voice recordertje en alsie opneemt speel je het zo af en hang je meteen op!
"Dit is de voicemail van Syrena. Als je J. bent, bel me a.u.b. niet meer. Het zal nooit meer iets worden tussen ons en vrienden zie ik de toegevoegde waarde niet van. Ben je T.: Oooohh schatje wat ben ik blij dat we gaan samenwonen!!"

woensdag 30 augustus 2006 @ 18:15:12 #15
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_41334560
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:12 schreef Syrena het volgende:
"Dit is de voicemail van Syrena. Als je J. bent, bel me a.u.b. niet meer. Het zal nooit meer iets worden tussen ons en vrienden zie ik de toegevoegde waarde niet van. Ben je T.: Oooohh schatje wat ben ik blij dat we gaan samenwonen!!"

Ik zou nog even aan de formulering werken als ik jou was.
pi_41334809
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef HighLander het volgende:

[..]

Ik zou nog even aan de formulering werken als ik jou was.
Mja, vanaaf maar ff oefenen
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 18:51:45 #17
43556 miss_dynastie
pi_41335761
Ik zou proberen de discussie te vermijden.
Dus als ie belt (ik zou zelf niet zo gauw bellen, misschien krijgt ie dan toch weer hoop) zeggen dat je niet meer wilt dat hij belt, omdat je gelukkig bent in je nieuwe relatie en jullie relatie een afgesloten hoofdstuk voor je is. Punt. Ophangen.
Niet lullig, niet gemeen, maar wel eerlijk en waar.
pi_41336780
"Zout op" roepen in de telefoon?
pi_41338204
Waarom geef je je tel.nr niet even in dit forum?
Dan bellen wij je op en kun je even oefenen.
Bijvoorbeeld in zeggen dat je over je nek gaat van een man die jankt als een puppy, dat je niet begrijpt dat je ooit iets met hem hebt gehad, dat zijn moeder een cavia was, nou ja, dat soort dingen.
pi_41342292
Leuker nog, geef zijn nummer maar even!
pi_41343605
quote:
Elke keer als ik kortaf was aan de telefoon kwam de zielige puppy-stem
En er wel intrappen
JOHNNY HEITINGA
pi_41343683
Laat je vriend bellen?
En hem duidelijk vertellen dat hij er mee moet op houden en snel ook..
Salsa Española
pi_41344113
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef Salsagirl het volgende:
Laat je vriend bellen?
En hem duidelijk vertellen dat hij er mee moet op houden en snel ook..
dat bood vriendje idd al aan ja.
Maar dan denkt ie vast dat ik gedwongen ben het contact te verbreken

Ik moet het zelf doen. En zo snel mogelijk Mezelf wapenen tegen de puppystem!

Misschien belde ie wel om zijn huwelijk aan te kondigen?!
pi_41344171
Mèn als de ex van me girl zo irri bleef doen, dan ging ik zelf wel ff langs. Niet goedschiks, dan maar HARDschiks. (kwaad vind ik het niet).
JOHNNY HEITINGA
pi_41344286
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

dat bood vriendje idd al aan ja.
Maar dan denkt ie vast dat ik gedwongen ben het contact te verbreken

Ik moet het zelf doen. En zo snel mogelijk Mezelf wapenen tegen de puppystem!

Misschien belde ie wel om zijn huwelijk aan te kondigen?!
Nou dan maar kort en stondig zeggen...dat hij je met rust moet laten..
Dat je het fijn heb nu en dat hij maar een ander moet gaan lastig vallen en dan boem!! de haak er op.
Salsa Española
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:50:11 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41344407
Anders de link van dit topic ff opsturen
pi_41344423
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef Camplo het volgende:
Mèn als de ex van me girl zo irri bleef doen, dan ging ik zelf wel ff langs. Niet goedschiks, dan maar HARDschiks. (kwaad vind ik het niet).
Ik heb net niet voor niks NIET gemeld dat ie weer gebeld had tegen m'n .

Ik ben bijna 30, ik kan echt wel zeggen dat hij niet meer moet bellen. Ik kan het. Ik kan het. Ik kan het.
pi_41344461
ik zie dat al helemaal voor me, zo'n vent met zo'n puppy stem .... echt diep en diep triest als je je als vent zo opstelt. Als ik een meid zou zijn zou ik hem gewoon uitlachen en nog een fijne dag wensen.
pi_41344486
Een stalker gehad.. een kerel die je triest blijft volgen.. je moet nogal de moeite waard zijn... of je valt op het verkeerde soort mannen...
pi_41344496
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Rottdog het volgende:
Anders de link van dit topic ff opsturen
Hij is een digibeet van de ergste soort. Als ik nu een mail zou sturen leest ie dat over zes weken pas ofzo
pi_41344611
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef hetisleuk het volgende:
ik zie dat al helemaal voor me, zo'n vent met zo'n puppy stem .... echt diep en diep triest als je je als vent zo opstelt. Als ik een meid zou zijn zou ik hem gewoon uitlachen en nog een fijne dag wensen.
De 1 na laatste keer begon ie zelfs te huilen Vader net gestorven, ruzie in zijn familie, en ik moet je stem even horen, heb er zo'n spijt vahahahaannn... Vader was dement in in de 70, ex is nl. 47. ja het wordt erger en erger

En ik vind het ook rot voor 'm, maar that's it. Hij heeft het er zelf naar gemaakt dat ie nog steeds sneu, alleen en vrijgezel is.
pi_41344791
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:52 schreef Schaduwtje het volgende:
Een stalker gehad.. een kerel die je triest blijft volgen.. je moet nogal de moeite waard zijn... of je valt op het verkeerde soort mannen...
Het laatste denk ik. Plus dat ik voorheen echt een jaknikker was, alles was ok, is je hobby voetbal? Tof! (ik haat voetbal) Voor je koken? No problem. Niet voor mezelf opkomen, altijd beschikbaar, leuk, aardig, lief, ik laat je vrij al gaat het ten koste van mezelf

Kortom, waar andere vrouwen al lang en breed gillend waren afgehaakt, bleef ik. Met mijn stomme kop. Tot ik het licht zag twee jaar geleden

En die stalker was echt erg, een Belg die dacht dat ik hem voor de gek hield toen ik met veel omwegen eindelijk durfde te zeggen dat ik 'm niet zag zitten.
pi_41345044
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het laatste denk ik. Plus dat ik voorheen echt een jaknikker was, alles was ok, is je hobby voetbal? Tof! (ik haat voetbal) Voor je koken? No problem. Niet voor mezelf opkomen, altijd beschikbaar, leuk, aardig, lief, ik laat je vrij al gaat het ten koste van mezelf

Kortom, waar andere vrouwen al lang en breed gillend waren afgehaakt, bleef ik. Met mijn stomme kop. Tot ik het licht zag twee jaar geleden
Welk licht heb je gezien als je nu nog steeds niet voor jezelf durft op te komen?

NIet lullig bedoeld hoor, maar kom op. Je kan toch wel door de telefoon tegen iemand zeggen dat ie op moet hoeren?
Big dick.
pi_41345267
Uiteindelijk komt het toch erop neer dat je voor jezelf moet opkomen. Niet het makkelijkste voor je, als ik het zo lees. Ook je mening uiten gaat je niet makkelijk af, terwijl zoiets toch essentieel is voor het vinden van een goede partner en het afstoten van de slechte. Probeer eens in de situatie waar je een leugentje voor bestwil zegt juist de waarheid te zeggen. "Voetbal? Gatverdamme, rotsport."
pi_41345329
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:05 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Welk licht heb je gezien als je nu nog steeds niet voor jezelf durft op te komen?

NIet lullig bedoeld hoor, maar kom op. Je kan toch wel door de telefoon tegen iemand zeggen dat ie op moet hoeren?
Nou nee dus. Vandaar (onder andere) die assertiviteitstraining. Ik kan dat gewoon niet. Ik kan best in een winkel mijn geld terug eisen of de gemeente een gemene brief schrijven over m'n vergunning die ik nog steeds niet heb.... maar iemand die ik liefheb (of in dit geval, HAD ) "zomaar" iets voor de voeten gooien

En de puppystem he, vergeet die niet. Ik zie dan meteen weer voor me hoe ie er aan toe was toen zijn moeder en vader kwamen vertellen dat zijn zus borstkanker had

Eelt op mijn ziel heb ik nodig. En wat van dit:
pi_41345429
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:11 schreef Friek_ het volgende:
Uiteindelijk komt het toch erop neer dat je voor jezelf moet opkomen. Niet het makkelijkste voor je, als ik het zo lees. Ook je mening uiten gaat je niet makkelijk af, terwijl zoiets toch essentieel is voor het vinden van een goede partner en het afstoten van de slechte. Probeer eens in de situatie waar je een leugentje voor bestwil zegt juist de waarheid te zeggen. "Voetbal? Gatverdamme, rotsport."
Ja dat doe ik nu wel, bij het lief dat ik nu heb. En dan voel ik me echt een grote trut vooral omdat hij het ook gewoon bij mij doet en ik echt moeite heb om dan aan te nemen dat hij mijn dekbedovertrek afschuwelijk vind, maar dat dat niet wil zeggen dat IK afschuwelijk ben.

Ja ik ben raar
pi_41345535
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat doe ik nu wel, bij het lief dat ik nu heb. En dan voel ik me echt een grote trut vooral omdat hij het ook gewoon bij mij doet en ik echt moeite heb om dan aan te nemen dat hij mijn dekbedovertrek afschuwelijk vind, maar dat dat niet wil zeggen dat IK afschuwelijk ben.

Ja ik ben raar
Als het het dekbedovertrek is waar je mee zit, dan valt het nog mee.
pi_41345711
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als het het dekbedovertrek is waar je mee zit, dan valt het nog mee.
Er zal vast nog meer zijn waar ie wijselijk nog niks over zegt
Denk ook dat het de combinatie met het behang is

Oja en hij is best bang voor honden, maar hij zegt steeds heel dapper dat Ozzie "echt wel leuk en lief is" (gelukkig woont Ozzie permanent bij mijn ouders )
pi_41346262
Moet zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen, ook al is het totaal mijn smaak niet (maar ja, erg mannelijk is het niet om een bloemetjesdekbedovertrek te nemen). Maar overleefbaar is het wel.

Blijf er trouwens voor zorgen dat je compleet eerlijk tegen elkaar bent. Niet je mening romantiseren of subtieler maken. Dan hou je jezelf namelijk in en zul je je nooit helemaal geven aan diegene.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2006 23:39:35 ]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:40:41 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_41346426
Gewoon recht in zijn gezicht zeggen, ander kom je er nooit vanaf. Op deze manier lok je stalken alleen maar uit, omdat veel mannen gewoon een bord voor hun kop hebben wat dat betreft. En daar kunnen ze eigenlijk helemaal niks aan doen

Sowiezo vind ik het pas echt stalken als ie nadat je gewoon gezegd hebt dat je het niet meer wilt, toch nog doorgaat.
Maar als je ervanuit gaat dat iedereen na vage hints (zoals vrouwen dat zo mooi doen) maar moet stoppen en dat het anders stalken is, begrijp je denk ik niet hoe sommige mannen werken

[ Bericht 40% gewijzigd door Maanvis op 30-08-2006 23:47:54 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Vis een optie? donderdag 31 augustus 2006 @ 00:27:56 #41
70532 loveli
N
pi_41348214
Lees dit: http://www.enotalone.com/article/4112.html
Vooral het stukje over de gokkast (laatste pagina, bij Ending the Relationship). Als iemand geld in een gokkast mikt en de gokkast betaalt niet uit, zal hij zeer snel weggaan bij de kast. Maar als er eens in de zoveel tijd een paar centen uitrollen, blijft 'ie bij de kast in de hoop dat er een keer een flink bedrag uitbetaald wordt.

Elke keer als jij hem aandacht geeft, denkt hij dat er iets te halen valt. Als jij voet bij stuk houdt en hem negeert, zal hij op een gegeven moment stoppen omdat er niet 'uitbetaald' wordt. Het is heel simpel en het is aan jou om dat vol te houden. Opgelost.

Ow ja, puppy's die met grote ogen alles gedaan krijgen, eten later het eten van je bord. Zie hem net als een hond: fout gedrag moet je niet belonen, anders leert hij dat het helpt om zijn zin te krijgen.
crap in = crap out
pi_41348262
Edit: ontopic blijven

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2006 00:40:13 ]
pi_41349779
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat ik beter hém eens ga bellen. Nu zit ik maar af te wachten tot de telefoon gaat en op die nummermelder te kijken. En ik werk in een bibliotheek, dus de telefoon gaat wel meerdere keren per dag.

En dan vertellen dat ik bel omdat ik zag dat hij weer gebeld had, dat ik in januari ga samenwonen en dat ik niet meer wil dat ie belt.

Maar dat laatste dus met wat meer redenen omkleedt.
Ik zou er hooguit nog aan toevoegen dat hij een afgesloten hoofdstuk voor je is. Verder hoef je geen hele verhalen op te hangen hoor. Kort, correct en duidelijk zijn
pi_41350121
organiseer een knokploeg
pi_41350134
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef mg794613 het volgende:
organiseer een knokploeg
Waarom dat nou weer? Ze is nog niet eens duidelijk geweest naar hem, weet hij veel
pi_41350598
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer? Ze is nog niet eens duidelijk geweest naar hem, weet hij veel
2 jaar later..
een nieuwe vriend...

Hij maakt van zijn probleem haar probleem.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:55:05 #47
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_41353851
Als je nou begint met tegen hem zeggen "Ik vind dit echt héél moeilijk om te zeggen ..." of "Ik ben eigenlijk niet assertief genoeg om te zeggen dat ..." of "Ik kan nooit lullig doen tegen mensen maar ..."
rolt er dan niet vanzelf iets achteraan als "ik wil je niet meer spreken"?
(dat is een beetje mijn trucje met moeilijke dingen zeggen)

Heel veel succes in elk geval!
Je kunt het!
...as always
pi_41354052
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef loveli het volgende:
Lees dit: http://www.enotalone.com/article/4112.html
Vooral het stukje over de gokkast (laatste pagina, bij Ending the Relationship). Als iemand geld in een gokkast mikt en de gokkast betaalt niet uit, zal hij zeer snel weggaan bij de kast. Maar als er eens in de zoveel tijd een paar centen uitrollen, blijft 'ie bij de kast in de hoop dat er een keer een flink bedrag uitbetaald wordt.

Elke keer als jij hem aandacht geeft, denkt hij dat er iets te halen valt. Als jij voet bij stuk houdt en hem negeert, zal hij op een gegeven moment stoppen omdat er niet 'uitbetaald' wordt. Het is heel simpel en het is aan jou om dat vol te houden. Opgelost.
....
Precies wat ik dacht. Ieder aandacht die je hem geeft zal hem alleen maar met zijn staart doen kwispelen.

Hem zelf bellen is wel het laatste wat ik zou doen als ik jou was.
Als je hem duidelijk wilt maken dat je niet meer met hem wilt bellen, is hem bellen om dat te vertellen een krom onduidelijk signaal.

Niet bellen.
Als hij belt direct afkappen en zeggen dat hij nooit meer moet bellen.
En vooral geen medelijden of empathie tonen met welk verhaal van hem dan ook, al is zijn hele familie ontploft, je moet hem geen kans geven bij je uit te huilen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_41354102
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef Syrena het volgende:

[..]
...
Oja en hij is best bang voor honden, maar hij zegt steeds heel dapper dat Ozzie "echt wel leuk en lief is" (gelukkig woont Ozzie permanent bij mijn ouders )
En dit soort bijzinnen komen op mij over alsof je die ex van je stiekem toch ook wel schattig vindt, in sommige opzichten.

pi_41354168
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Syrena het volgende:

Ik ben bijna 30, ik kan echt wel zeggen dat hij niet meer moet bellen. Ik kan het. Ik kan het. Ik kan het.
Het zou eruit zien als je dat niet kon.
Het zal in elk geval een goede les zijn, als je hem belt. Zeg wat je te zeggen hebt, en hang dan op. Kan ie geen weerwoord geven, jij bent je ei kwijt, en jullie leven nog lang en gelukkig.
  Vis een optie? donderdag 31 augustus 2006 @ 10:17:01 #51
70532 loveli
N
pi_41354303
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:08 schreef Roquefort het volgende:
En dit soort bijzinnen komen op mij over alsof je die ex van je stiekem toch ook wel schattig vindt, in sommige opzichten.

Dat van die hond gaat over haar huidige lief, die mag ze schattig vinden
crap in = crap out
pi_41354342
Nou, als een meid mij spontaan belt om te zeggen dat ze me nooit meer gaat bellen - echt wel dat ik dan denk dat ze stiekem smoorverliefd op me is.

en edit:
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat van die hond gaat over haar huidige lief, die mag ze schattig vinden
Oh ja, oeps,dat las ik dus helemaal verkeerd!
Sorry Syrena, negeer maar wat ik erover zei!

Foei, stomme Roquefort!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:11:57 #53
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_41359727
Zeggen dat het helaas definitief over is, en bel me aub niet meer, bedankt!
Ado is the pride of Holland!
pi_41362650
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

De 1 na laatste keer begon ie zelfs te huilen Vader net gestorven, ruzie in zijn familie, en ik moet je stem even horen, heb er zo'n spijt vahahahaannn... Vader was dement in in de 70, ex is nl. 47. ja het wordt erger en erger

En ik vind het ook rot voor 'm, maar that's it. Hij heeft het er zelf naar gemaakt dat ie nog steeds sneu, alleen en vrijgezel is.
47 . Hij zal wel hardhorend zijn oid, misschien moet je met wat meer volume praten?
pi_41366974
Hij belde weer, collega heeft 'm afgewimpeld (ik zat net lekker te pauzeren )
Morgen zal ie wel weer een poging wagen, denk dat ik maar laat vertellen dat ik een andere functie heb gekregen waarom is het toch zo afgrijselijk moeilijk om gewoon te zeggen wat ik wil?!
pi_41367065
... en waarom is het zo makkelijk om er op een forum over te blijven emmeren?
pi_41367105
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef mgerben het volgende:
Wijven . Het lijkt wel alsof ze plezier beleven aan dit soort gezeik.
pi_41367267
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef mgerben het volgende:
Nou ik hoef hier geen puppystemmen en zielige oogjes te aanschouwen
En ik schrijf makkelijker dan ik praat.

Ik zal eens naar Dr.Phil.com surfen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:18:28 #59
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41367487
jep, mannen zijn doorgaans wat rechter door zee, niet van dat oeverloze gemeijer van "ik vind je wel aardig maar niet genoeg om vrienden mee te blijven, hi hi hi ". Eerder in de trant van: "Je boeit me gewoon niet, opbokken gast!"
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_41368555
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

quote:
Ik zal eens naar Dr.Phil.com surfen
waar denk je dat dr.phill, viva etc. hun geld aan verdienen?
pi_41371908
als je er vanaf wilt is er maar 1 ding te doen en dat weet je zelf ook wel.

Anderen smoesjes laten verzinnen heeft geen zin, dan blijft hij bellen
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_41377201
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:01 schreef Syrena het volgende:
Hij belde weer, collega heeft 'm afgewimpeld (ik zat net lekker te pauzeren )
Morgen zal ie wel weer een poging wagen, denk dat ik maar laat vertellen dat ik een andere functie heb gekregen waarom is het toch zo afgrijselijk moeilijk om gewoon te zeggen wat ik wil?!
Omdat het niet zeggen een zuiver egoistische keuze is, die je kennelijk meer voordelen oplevert dan het wel zeggen, in ieder geval op korte termijn
  Vis een optie? donderdag 31 augustus 2006 @ 23:45:12 #63
70532 loveli
N
pi_41379361
Wat heb je? Wat wil je? Neem je daar genoegen mee? Wat doe je om te krijgen wat je wilt?
Je hebt een ex die jou om de haverklap opbelt.
Je wilt een ex die nooooit meer belt.
Blijkbaar neem je er genoegen mee, want je bedrijft struisvogelpolitiek, dus krijg je niet wat je wilt (rust).

Je moet er gewoon voor zorgen dat de antwoorden op die laatste twee vragen veranderen, anders lukt het niet je leven te leiden zoals je dat zelf wilt. Dan blijf je om iedereen heen leven.

Wat heeft je ex gedaan om jouw aandacht waard te zijn? Of is jouw aandacht zo weinig waard dat iedereen een stukje mag? Als je gaat samenwonen, kun je de energie die je nu aan een loser kwijt raakt, veel beter in je relatie stoppen. Opzouten met die ex.
crap in = crap out
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:50:54 #64
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41379603
Je geeft hem al veel te veel aandacht door het zover te laten komen dat hij met een zielig stemmetje regen je kan praten .

Gewoon ophangen als je zijn stem hoort , dit dus consequent doen, Ik krijg echter het idee dat je met hem blijft praten al is dit heeeeeeel eventjes
Dit soort personen blijven dan volhouden , elke vorm van aandacht is tenslotte aandacht

Dus gewoon gelijk ophangen , zonder iets te zeggen. Gedrag dat niet beloont wordt dooft uit
pi_41387663
iedere keer dat je ex naar je werk notabene! belt en niet te horen krijgt dattie ermee moet stoppen maakt het voor hem normaler om door te gaan met zijn gedrag, en ik vind het toch een vorm van stalken, het lijkt wel of je het stiekum wel leuk vind?
enne heb je er weleens aan gedacht hoe dit op jouw collega's overkomt? beeeeetje raar toch??
pi_41388667
vind het eigenlijk ook niet zo best dat het niet zelf op kan knappen en je collega's er mee lastig valt .... op je werk.
pi_41389045
Je zou de rollen moeten omdraaien en hem bellen. Liefst op een rot-moment of als hij bij zijn ouders is of zo. Kijken of hij dan nog zijn puppy-stem opzet. Beetje overdonderen die gast, is ie zo mak.

En skip die wannabe-psycholoog charlatan van een dr. Phil.
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:33:36 #68
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41389345
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:19 schreef Schaduwtje het volgende:
Je zou de rollen moeten omdraaien en hem bellen. Liefst op een rot-moment of als hij bij zijn ouders is of zo. Kijken of hij dan nog zijn puppy-stem opzet. Beetje overdonderen die gast, is ie zo mak.

En skip die wannabe-psycholoog charlatan van een dr. Phil.
Wat heb jij nou weer tegen mij

Stalkers gaan terug bellen is wel het laatste wat je moet doen, iedere vorm van aandacht van haar naar hem voedt zijn gedrag
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:40:15 #69
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41389521
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

ik hoop, nee ik weet het wel... dit is een grapje? maar als je dat echt zou doen dan ben je een trut.
in ieder geval je bent volwassen genoeg om zulke dingen op te lossen. 30 jaar je zou het onderhand toch al wel moeten kunnen he. veel succes
pi_41389639
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:40 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

ik hoop, nee ik weet het wel... dit is een grapje? maar als je dat echt zou doen dan ben je een trut.
in ieder geval je bent volwassen genoeg om zulke dingen op te lossen. 30 jaar je zou het onderhand toch al wel moeten kunnen he. veel succes
Ik heb m'n voicemail niet eens ingesproken dus JA het was een grapje ja. Duh.

En nee, ik kan het dus niet, heeft iedereen braaf over het stukje assertiviteitstraining heen gelezen ofzo? Ik ga die cursus niet voor m'n lol volgen, weet wel leukere dingen die je kan doen met je tijd
pi_41390307
snap idd dat dat het probleem is maar wij kunnen je geen spoedcursus assertiviteittraining geven en je zult het echt zelf moeten doen. Je bent goddomme zelf toch veel belangrijker dan zo'n 1/2e zool!
Schraap al je moed bij elkaar nadat je hebt opgeschreven wat je wilt zeggen en bel zelf dan!

succes!
pi_41390580
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:11 schreef Syrena het volgende:
Nou ik hoef hier geen puppystemmen en zielige oogjes te aanschouwen
Als ie daar weer mee begint kun je trouwens misschien het beste zeggen dat ie op handsfree staat en je collega's je nu aankijken of je met een of andere randdebiel aan het praten bent.

Verder kun je eens vragen wat hij er nou zelf over denkt. Hij valt je de hele tijd lastig, dus lijkt het hem dan logisch dat je dan ineens je vriend met wie je gelukkig samenwoont gaat dumpen, om weer bij hem te komen met zijn zielige gezeik. Dacht het niet.

Dus, verman je zelf.. en just do it.
  Vis een optie? vrijdag 1 september 2006 @ 11:58:37 #73
70532 loveli
N
pi_41391323
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Syrena het volgende:
En nee, ik kan het dus niet, heeft iedereen braaf over het stukje assertiviteitstraining heen gelezen ofzo? Ik ga die cursus niet voor m'n lol volgen, weet wel leukere dingen die je kan doen met je tijd
Als je zo aardig blijft als je nu doet, gaat het nooit over. Gebruik geen woorden die af doen aan de boodschap. Dus geen misschien gebruiken.
Hij loopt over je heen. Zorg ervoor dat het lastiger wordt om over je heen te lopen, dus ga overeind staan. Je moet hem niet vragen om je met rust te laten, maar dat moet je hem vertellen.

Optie 1:
'Zou je me met misschien rust willen laten?'
'Nee.'
'Maar ik heb toch liever dat je me niet meer belt'
Tring....

Optie 2:
'Ik heb de hele geschiedenis met jou achter me gelaten en besloten dat je we geen contact meer gaan hebben'
'Ja maar...ik wil erover praten'
'Praten zal mijn mening niet veranderen, ons contact is verleden tijd, dit was ons laatste gesprek'
Tuut...

Probeer zoiets, als oefening voor je cursus. Als dat niet voldoende is, moet je hem nog even negeren. Gegarandeerd succesvol.
crap in = crap out
pi_41393097
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Bep het volgende:
Wat heb jij nou weer tegen mij
Tegen jou niks, ik had het over de 'echte' (wordt ergens eerder in de discussie genoemd). Mijn haren gaan overeind staan als ik die zelfverklaarde held van het volk zijn alleswetendheid hoor verkondigen. Walgelijk geld verdienen over de rug van psychisch zwakke mensen. Bah.
pi_41393225
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef Schaduwtje het volgende:

[..]

Tegen jou niks, ik had het over de 'echte' (wordt ergens eerder in de discussie genoemd). Mijn haren gaan overeind staan als ik die zelfverklaarde held van het volk zijn alleswetendheid hoor verkondigen. Walgelijk geld verdienen over de rug van psychisch zwakke mensen. Bah.
Ik noemde 'm ook in sarcastische zin want ik ben het met je eens. Idem trouwens voor mensen als Wayne Dyer met zijn "Niet morgen maar nu" (al is niet morgen maar nu wel een goede uitspraak w.b.t. mijn probleem...) maar wat een zeikboek. Maar dat is weer een heul ander verhaal eh topic.

Hij heeft overigens vandaag nog niet gebeld, maar ik verwacht 'm wel nog. Helaas zijn we vandaag druk met het rondleiden van eerstejaars
pi_41393297
Oja, ik ga trouwens optie 2 van Loveli proberen. Kort en krachtig en komt precies neer op wat ik wil zeggen.

Ik heb 'm in steekwoorden op een blaadje gezet en dat ligt nu naast de telefoon.
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:54:19 #77
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41414405
Kom Op Syrena je kan het "be a Woman"
pi_41414492
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:31 schreef Syrena het volgende:
O, voor de beeldvorming Ik vind het in het echte leven dus echt ontzettend moeilijk om willens en wetens iets gemeens of lulligs tegen iemand te zeggen (de slecht-nieuwsgesprekken zeg maar) of ruzie te maken. Echt Heel Erg. Ik ga zweten, stotteren, blozen, trillen, kom niet uit mijn woorden.

In het ergste geval komt er zoiets uit van: "Bel me maar mobiel"of "Ik kom wel langs om het uit te leggen" of andere om de hete brij heendraaierijen. Ik denk dat ie zo ook het idee heeft opgedaan dat we nog gewoon vrienden zijn ofzo
Ik ben dus ook totaal niet assertief..jaja ik ja...
zucht wat een vloek is dat toch...mensen hoeven maar te paaien en je bent al om, ze hoeven maar zielig te doen en...
maar nu ga ik toch proberen om hard te zijn.. doe erg mijn best!
Maar dat je best doen moet van binnenuit komen en dat voelen zij juist zo goed aan dat je het niet echt meent oid...ook al meen je het wel het komt niet zo rot uit je strot...
Je mot hem gewoonweg keihard in zijn bek blaffen dat ie GVD OP MOT ZOUTUH!
klaar, maja..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_41417806
Desnoods schrijf je eerst eens wat op wat je wilt zeggen en ga je dat eens oefenen voor de spiegel. (tis maar een ideetje natuurlijk)
pi_41419025
Ik herken deze situatie, alleen was het bij mij net iets anders. Ik ben 2x gedumpd door dezelfde (beide keren op kutmanieren) en toen ik mn leven weer had opgepakt en weer gelukkig was, viel ze me lastig door constant te bellen, smsen en mailen. Ze had spijt en wilde me terug . Ze heeft van alles geflikt en mij enorm pijn gedaan, heb haar wel tig keer moeten smsen/mailen om te vertellen dat ik geen contact meer met haar wil. En nee, ze was het niet waard om haar te bellen. Maja, ik weet niet hoe jouw situatie eruit ziet, maar wees erg duidelijk, kom voor jezelf op. Laat maar horen dat je er strontziek van bent, schaam je niet, scheld desnoods, als de boodschap maar helder en duidelijk is en ook daadwerkelijk overkomt. Suc6!
pi_41419210
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:20 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik ga trouwens optie 2 van Loveli proberen. Kort en krachtig en komt precies neer op wat ik wil zeggen.

Ik heb 'm in steekwoorden op een blaadje gezet en dat ligt nu naast de telefoon.
wat je 'moet' doen is je verhaal zó beginnen dat er geen weg meer terug is, voor jouzelf dus
"ik ga je iets zeggen wat je ws niet leuk gaat vinden" ... en dan niet verder gaan met "ik ben eigenlijk een man met een snor" want daar trapt hij niet in natuurlijk

ik herken het wel, hoor, soms wil je van iemand af, alleen doet die persoon in feite niets verkeerds, (behalve dan jou totaal niet boeien) en dat maakt het dan zo lastig hard te zijn.

al zijn er natuurlijk mensen met een mega bord voor hun kop, die zelfs na de meest gruwelijke botheid doodleuk wéér bellen, maar ja die sporen gewoon niet en daar is dan ook geen kruid tegen gewassen en zul je slechts verlost worden van hen door hun vroegtijdige dood
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41422270
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Mannen zeuren nooit op dit forum
...
...
...

Zij is gewoon onzeker over dit soort dingen. Dat weet haar ex, want hij kent haar al langer en valt haar daarom aan op haar zwakke plek. Vooral dat hij gaat uithuilen ipv dat hij tenminste zijn excuses aanbiedt voor vroeger, geeft duidelijk aan dat hij via slinkse taktieken weer een plaats in haar leven wil.

Wel het beste als je dat zo snel afkapt anders blijf je ermee zitten en blijft hij doorgaan.
pi_41422410
Klinkt misschien dom maar zet gewoon op een briefje wat je wil zeggen, dat als hij belt je sowiezo weet wat je moet zeggen. Helpt goed voor mensen die geen nee kunnen zeggen.
pi_41427440
Oké, ik zou het zelf niet moeiljk vinden, maarja, ik ben dan ook een vreselijke bitch in die dingen geloof ik.

De volgende stappen:

1. Bel hém op, zodat je vanaf het eerste begin zelf de touwtjes in handen hebt
2. Zeg meteen dat je iets belangrijks met hem wilt bespreken
3. geef hem geen enkele ruimte om over iets anders te beginnen ('Hoe was je vakantie?' antwoord: Daar wil ik het niet over hebben)
4. Draai er niet lang om heen, zeg direct dat je het niet prettig vind dat hij jou belt op je werk. En daarna: ik vind het eigenlijk sowieso niet prettig als je me belt.
5. Leg dan in slechts enkele korte zinnen uit waarom (ga jezelf niet eindeloos herhalen of hele lange verhalen ophangen), zoals: 'ik heb een punt gezet achter onze relatie, en ik heb geen behoefte meer aan contact'. Of: 'Ik begrijp dat jij nog behoefte hebt aan contact, maar eerlijk gezegd heb ik die behoefte niet en ik heb liever helemaal geen contact meer met je". "Ik denk dat alles tussen ons wel gezegd en besproken is".
6. Bij elke 'maar' die hij tegenwerpt, reageer je rustig en beslist: 'Ik begrijp dat het vervelend voor je is, maar zo wil ik het en ik wil graag dat jij dat respecteert".
7. Vervolgens wens je hem nog veel succes en geluk in z'n leven en je beeindigt het gesprek.

8. Mocht hij toch nog eens bellen, dan herinner je hem aan het vorige gesprek. Laat je niet verleiden opnieuw uit te leggen waarom je geen contact wil. Herhaal alleen dat jíj het echt niet wilt en dat je van hem verwacht dat hij dat respecteert. Dan beeindig je zo snel mogelijk het gesprek.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_41427757
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:00 schreef jaoka het volgende:

[..]

Mannen zeuren nooit op dit forum
...
...
...

Zij is gewoon onzeker over dit soort dingen. Dat weet haar ex, want hij kent haar al langer en valt haar daarom aan op haar zwakke plek. Vooral dat hij gaat uithuilen ipv dat hij tenminste zijn excuses aanbiedt voor vroeger, geeft duidelijk aan dat hij via slinkse taktieken weer een plaats in haar leven wil.

Wel het beste als je dat zo snel afkapt anders blijf je ermee zitten en blijft hij doorgaan.
Hij biedt zijn excuses wel aan, meerdere malen zelfs, ook in tranen. Maar zoals hierboven iemand al zegt, het boeit me idd gewoon niet meer en dat is gewoon rot om rechtstreeks tegen iemand te zeggen. Vooral omdat ik zelf nogal (over)gevoelig ben en ik me meteen ga voorstellen hoe IK me zou voelen als iemand dat zomaar tegen me zou zeggen terwijl ik alleen maar goede bedoelingen heb.

Ingewikkeld dus. Hij heeft vrijdag idd weer gebeld, ik heb er niks van meegekregen omdat ik net een rondleiding aan het geven was, heb de telefoon ook niet horen gaan. Mijn collega heeft dus (deze keer terecht ) gezegd dat ik bezig was.

's Avonds naar de lokale disco, op het eind van de avond loop ik een andere ex tegen het lijf die na twee zinnen al meldde: Ja J. is ook hier *veelbetekenende blik* Ik: AHHH WAARR? Hij: Nah is al naar huis denk ik. Deze ex wilde trouwens ook wel mijn telefoonnummer, maar dat heb ik lachend afgeslagen, waarna hij zei dat ik gelijk had en we nog ff hebben gepraat.

Toch niet allemaal heule erge losers dan, die ex-en van me

Maandag de herkansing. Het wordt onbedoeld zometeen nog een feuilleton want ook maandag hebben we om het half uur rondleidingen.
pi_41427950
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

of hij wist hoe makkelijk je over te halen ben omdat je geen duidelijk nee durft te zeggen.
En bespaarde je daarvoor de moeite.
pi_41428069
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij biedt zijn excuses wel aan, meerdere malen zelfs, ook in tranen. Maar zoals hierboven iemand al zegt, het boeit me idd gewoon niet meer en dat is gewoon rot om rechtstreeks tegen iemand te zeggen. Vooral omdat ik zelf nogal (over)gevoelig ben en ik me meteen ga voorstellen hoe IK me zou voelen als iemand dat zomaar tegen me zou zeggen terwijl ik alleen maar goede bedoelingen heb.

Ingewikkeld dus. Hij heeft vrijdag idd weer gebeld, ik heb er niks van meegekregen omdat ik net een rondleiding aan het geven was, heb de telefoon ook niet horen gaan. Mijn collega heeft dus (deze keer terecht ) gezegd dat ik bezig was.

's Avonds naar de lokale disco, op het eind van de avond loop ik een andere ex tegen het lijf die na twee zinnen al meldde: Ja J. is ook hier *veelbetekenende blik* Ik: AHHH WAARR? Hij: Nah is al naar huis denk ik. Deze ex wilde trouwens ook wel mijn telefoonnummer, maar dat heb ik lachend afgeslagen, waarna hij zei dat ik gelijk had en we nog ff hebben gepraat.

Maandag de herkansing. Het wordt onbedoeld zometeen nog een feuilleton want ook maandag hebben we om het half uur rondleidingen.
In plaats van hier een verhaal intikken, had je hem ook kunnen bellen. Zit je maandag ook veel prettiger op je werk, of niet dan?
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_41431600
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:54 schreef Emilie het volgende:

[..]

In plaats van hier een verhaal intikken, had je hem ook kunnen bellen. Zit je maandag ook veel prettiger op je werk, of niet dan?
Als je nou het verhaal gelezen had dan had je begrepen dat ze dat dus niet kan
pi_41431741
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:07 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Als je nou het verhaal gelezen had dan had je begrepen dat ze dat dus niet kan
Natuurlijk kan ze het wel.
pi_41431820
uiteindelijk waarschijnlijk wel ja, maar ze zal een duwtje in de rug nodig hebben
(vandaar dit topic, neem ik aan)
pi_41431874
Ik probeer haar op mijn manier een duwtje te geven. .
pi_41433783
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef Emilie het volgende:
Ik probeer haar op mijn manier een duwtje te geven. .
Ik had idd nog een reply getikt op je stappenplan, maar tijdens het posten werd ik uitgelogd weg reactie

Er stond dat ik het gelezen had en het erg bruikbaar vond Ik ga hem alleen zelf nu niet bellen omdat ik niet wil dat hij mijn mob-nr heeft, kan hem maandag wel vanaf het werk terugbellen.

Ik snap ook niet dat hij het niet vreemd vind dat ik hem nooit bel of mail of sms, ik zou er zelf al lang klaar mee zijn geweest maar goed. Dat hij er niet over begint zal ook wel betekenen dat ie de bui wel ziet hangen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:11:22 #93
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41435790
Je meent toch niet echt he dat je hem gaat bellen?

Ik geloof dat dit een heeeeeeeeeeeeele lange reeks gaat worden. Je bent supereigenwijs
pi_41446026
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef Bep het volgende:
Je meent toch niet echt he dat je hem gaat bellen?

Ik geloof dat dit een heeeeeeeeeeeeele lange reeks gaat worden. Je bent supereigenwijs
TERUGbellen bedoel ik, als hij mij maandag weer op mijn werk belt en ik niet aan de telefoon kan komen omdat ik bezig ben met die rondleidingen. Omdat het anders nog een week wordt met gebel van zijn kant omdat het een superdrukke week is en ik steeds bezig ben met wat anders. En daar heb ik geen zin in, kan 'm dan maandag terugbellen van: Jezusmina bel je nou ALWEER kap daar eens mee.
  zondag 3 september 2006 @ 10:46:54 #95
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41446062
Ga jij maar terugbellen hoor , maar dan niet zeuren als hij ook weer gaat bellen he?
pi_41446114
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:46 schreef Bep het volgende:
Ga jij maar terugbellen hoor , maar dan niet zeuren als hij ook weer gaat bellen he?
Lezen is erg moeilijk
meld me weer als d'r ook echt wat te vertellen is
pi_41448880
Ik vind dat stappenplan goed. Alleen moet jij dus niet terugbellen, maar bellen. Als je terugbelt is het nog steeds een reactie op hem, en dat is dus niet de bedoeling. Snap je? En nu niet bellen vanwege nummerherkenning is gelul. Je kan namelijk anoniem bellen met je mobiel. Pak je handleiding er maar bij.

Hup! Schrijf op een papiertje al je tekst, bel, en wijk niet van je geschreven tekst af!

NU!
pi_41475624
Hij belde al toen ik net 30 min. op m'n werk was na mijn riedel van "niet meer boeien" "achter me laten" etc. vertelde ie dat ie een nieuwe vriendin had.

"Mjah het was een blind date en ik had geen zin in zo'n zomer als vorig jaar en het was wel gezellig...dus ach....oja en ze heeft drie kinderen...De kinderen zijn wel erg leuk...."

"Uhh, ja heel leuk voor je, tof, goh, nou, maak d'r wat van he!!"

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Dus over vier maanden zal ie wel weer aan de telefoon hangen met het diep-trieste verhaal van de break-up. Maar dan heb ik mijn cursus af, ben ik verhuisd en heb ik een nieuwe baan
  maandag 4 september 2006 @ 10:29:57 #99
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41475742
Opgeruimd staat netjes.
Wel apart dat ie je belt om je over zijn nieuwe vriendin te vertellen. Hij wilde zeker polsen of je nu spijt had ofzo
(Un)masking for the greater good.
pi_41475961
ik ken het ja, ik heb ook een relatie van 2 jaar gehad..nadat het over was heb ik niet veel gehoord van hem totdat ik een nieuwe relatie kreeg, toen ineens was hij ineens weer online op msn etc. ineens allemaal smsjes..waar ik uiteindelijk niet op gereageerd heb.

uit eindelijk kreeg ik ook dat gezeik van ik heb een andere vriendin etc. etc. alleen dan via msn..maja ik had ook zoiets van intresseert mij dat nou,,en toen was dat later ook weer over en toen was het ik mis je *slijm slijm* etc..
uiteindelijk heb ik hem maar geblokkeert opgeruimd staat netjes hij kan me gelukkig ook niet meer smsen of bellen want heb ondertussen een ander nummer vanwege aanschaf van een ander mobieltje..

*Gewoon negeren als hij belt...houd hij vanzelf wel op
pi_41476047
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:29 schreef Natalie het volgende:
Opgeruimd staat netjes.
Wel apart dat ie je belt om je over zijn nieuwe vriendin te vertellen. Hij wilde zeker polsen of je nu spijt had ofzo
Ja zo was het absoluut bedoeld hoor. Paar jaar geleden ging ie me ook heel omstandig staan vertellen dat ie 3 maanden had samengewoond met iemand. We wonen in een dorp, dus dat wist ik al lang en breed

Het kwam nu ook zo over van: ik hoef maar te zeggen dat ik me bedacht heb en ze wordt gedumpt als een hete aardappel Goeie basis voor een relatie, en arme kinderen dan. Maar goed, niet mijn probleem.
  maandag 4 september 2006 @ 10:50:08 #102
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41476202
Zo te horen is ze inderdaad alleen maar een tijdelijke vervanging. Wie weet zelfs in een poging om je jaloers te maken.
Ben blij voor je dat je van hem af bent. Zulke kerels kan je beter kwijt dan rijk zijn. En nu maar hopen dat ie morgen niet waar aan de telefoon hangt
(Un)masking for the greater good.
pi_41476374
Nah, ik gok echt een maand of drie-vier. Dat is meestal zijn maximale periode van relaties, maar misschien houdt ie het voor de kinderen nu wat langer vol.

Ik begin het zielig te vinden voor de vriendin merk ik en ik weet niet eens wie het is! Jongste kindje is anderhalf

AAARRGGHH, niet mijn pakkie-an...niet niet niet niet
pi_41476685
Waarom laat je hem niet los?
  maandag 4 september 2006 @ 11:49:47 #105
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_41477685
Aanklagen wegens stalken
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_41486876
Gewoon negeren
pi_41824575
...........

[ Bericht 98% gewijzigd door FreakerS op 15-09-2006 04:54:56 ]
pi_41917038
En Syrena, ben je er nu vanaf?
pi_41917250
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
En Syrena, ben je er nu vanaf?
Denk het wel, hij heeft niet meer gebeld Ook geen mails gekregen of hem "toevallig" ergens tegengekomen.
Ik ben 5 oktober jarig, denk dat dan wel belt of smst bedenk ik me nu maar hopelijk vergeet ie het gewoon.

So far so good in elk geval
pi_41917285
das mooi!!

succes verder ermee, hopelijk blijft het stil
  maandag 18 september 2006 @ 13:07:53 #111
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_41917593
Je bent er wel mee bezig zeg.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_41919345
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:07 schreef type_29 het volgende:
Je bent er wel mee bezig zeg.
Wat een onzin, ik geef alleen maar een update aan iemand die erom vraagt
pi_41919366
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
das mooi!!

succes verder ermee, hopelijk blijft het stil
Tnx! Ja ik hoop het ook Cursus gaat ondertussen gewoon verder, dus mocht hij ooit nog bellen dan kan ik het helemaal aan haha
pi_41947968
Ik zou die cursus maar een paar keer achter elkaar doen Syrena!! Kan geen kwaad!
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:25:25 #115
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_41952762
Ik zou hem ook maar vertellen dat ie niet meer beffen moet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_45256384
Vandaag las ik het heuglijke bericht in de krant dat ex een baan heeft aangenomen in..... China!

Hij heeft trouwens NIET meer gebeld alleen met Kerst een PowerPoint-presentatie gemaild, maar die heb ik ongeopend in de prullenbak gemieterd.

En nu gaat ie voor een jaar naar China dus
De vrouw met de drie kindjes is overigens bruut aan de kant gezet, zoals ik al dacht.
Bij deze veel sterkte gewenst voor de vrouwen in China
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:33:33 #117
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_45260004
Gefeliciteerd
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_45260645
als ie nog steeds gaat bellen, gewoon drijgen met de politie, en dan niet alleen met " ik ga naar de politie hoor" maar zeg erbij dat je niet gedient bent van zijn gebel. en dat hij heel snel moet gaan stoppen met bellen en dat je anders richting de politie gaat met het dossier wat je al hebt opgebouwd uit voorgaande gesprekken.

(zomaar naar de politie gaan met " ik word gestalked bereik je namelijk niks mee, de politie wil eerst bewijs zien dat het regelmatig voorkomt oa met tijden dat hij belt (gespecificeerde rekening?) smsjes, emails etc.

pas als jij kan aantonen dat hij je regelmatig lastig valt (aantal keer per week dus) dan gaat er een protocol beginnen en hijt meneer een uitnodiging op bureau (of de wijkagent gaat er langs) en word em verteld dat ie nu moet kappen. mocht hij daarop niet reageren krijgt ie een proces verbaal .

maar neem aan dat je het niet zo ver wilt laten lopen, gewoon als hij weer belt roepen dat ie moet kappen met bellen dus, en niet met een zielig overstuur stemmetje, maar duidelijk en krachtig
hardcoholic
pi_45260762
Of je leest het hele topic Ferdii
pi_45261092
had het al gezien dat ie richting china vertrekt, maar misschien wilt ie nog afscheid nemen oid
hardcoholic
pi_45262266
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef Ferdii het volgende:
had het al gezien dat ie richting china vertrekt, maar misschien wilt ie nog afscheid nemen oid
OMG NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Gelukkig heb ik mijn cursus inmiddels met succes afgerond
pi_45268154
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:31 schreef Syrena het volgende:

shit dit heb ik dus ook!!!!!!!!
Kijk online gaat het nog wel maar in rl pfffff
leuk deze topic kick! thnkssss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_45271752
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:59 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

shit dit heb ik dus ook!!!!!!!!
Kijk online gaat het nog wel maar in rl pfffff
leuk deze topic kick! thnkssss
Jij voelt de taal niet aan, kerels voelen jou niet aan.
pi_45271896
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:42 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Jij voelt de taal niet aan, kerels voelen jou niet aan.
kerels ken ik niet!
Mannen wel, maar daar hoor jij niet bij want jij hebt geen stijl!
pi_45274583
Topic kan dicht, onderwerp is afgesloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')