Dat moet wel de duidelijkste bordjesfoto zijn die ik ooit heb gezienquote:
Oh ik heb ze slechter hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat moet wel de duidelijkste bordjesfoto zijn die ik ooit heb gezien.
Mwoa, leesbaar genoeg lijkt mequote:Op donderdag 7 september 2006 19:40 schreef SNArky het volgende:
Hij is zeker niet slecht, best mooi zelfs, alleen maar onleesbaar.
Het zijn mijn oudste foto's, dus jaquote:Op donderdag 7 september 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Een half jaar, lekker oud
Maar goed, leuk idee, ik zal eens wat van mijn oudste treinfoto's opzoeken
Dan wordt het tijd voor een nieuwe monitor vrees ik, want hier is het prima te lezen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:40 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hij is zeker niet slecht, best mooi zelfs, alleen maar onleesbaar.
het is leesbaar, maar niet goed. Als dat bordje weg zou zijn, of iets zou zijn waar geen tekst op staat dan is het tof. Maar dat naambordje is toch wel een belangrijk onderdeel van de foto, en is duidelijk onderbelicht. Absoluut geen perfecte foto. Jammer, al zou een beetje GIMP'en wonderen doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een nieuwe monitor vrees ik, want hier is het prima te lezen.
(en dat op een Philips Brillance)
Vind de foto gewoon wel mooiquote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
het is leesbaar, maar niet goed. Als dat bordje weg zou zijn, of iets zou zijn waar geen tekst op staat dan is het tof. Maar dat naambordje is toch wel een belangrijk onderdeel van de foto, en is duidelijk onderbelicht. Absoluut geen perfecte foto. Jammer, al zou een beetje GIMP'en wonderen doen.
Niet alles moet perfect belicht en in de zelfde hoek vind ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
het is leesbaar, maar niet goed. Als dat bordje weg zou zijn, of iets zou zijn waar geen tekst op staat dan is het tof. Maar dat naambordje is toch wel een belangrijk onderdeel van de foto, en is duidelijk onderbelicht. Absoluut geen perfecte foto. Jammer, al zou een beetje GIMP'en wonderen doen.
Ik vraag toch helemaal geen oordeel? Ik post een foto, klaar. Wat je vindt mag je houdenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef the_disheaver het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, ik heb inmiddels ook wel "betere" maar ik vind juist de verscheidenheid wel leukSommige zijn echt heel schuin genomen waardoor alle letters boven op elkaar staan
Op het bordje van Culemborg is dat woord bijvoorbeeld hoger dan breed (!!)
Je hebt helemaal gelijk, ik zit het nu op een andere monitor te bekijken, en hier is het wel min of meer prima leesbaarquote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een nieuwe monitor vrees ik, want hier is het prima te lezen.
(en dat op een Philips Brillance)
Het zijn zeker wel mooie foto's die je hebt gemaaktquote:Op donderdag 7 september 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Die eerste 2 van mij zijn echt geschiedenisdie zul je zo niet meer kunnen maken
Zo is een oom van mijn moeder een keer omgekomenquote:
hij stond al stilquote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is een oom van mijn moeder een keer omgekomenDie kwam tussen 2 buffers terecht
Ja, was ook in 1951quote:Op zondag 10 september 2006 21:35 schreef italiaan1987 het volgende:
omdat indd dit soort ongelukken zijn gebeurd.
Ik zat in Tsjechië. Heb daar aardig wat foto's gemaakt, en een stukje getreindquote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Willy84 het volgende:
Trouwens word tijd dat alexx hier komt om wat nutteloze posts te verwijderen![]()
Hele brave reeks inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, sowieso, zoiets fietst vanzelf binnen een post of 5 wel weer terug ontopic
Over 1,5 maand moeten er nog 6 GTW's testritten gereden hebben in NL. Ze moeten elk 300 km proef gereden hebben voor ze ingezet morgen worden. En vanaf eind Oktober gaan ze rijden op Gn - Nsch - Leerquote:Op maandag 11 september 2006 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
zeer jammer. Had ze graag eens echt in actie gezien voordat ze in gebruik worden genomen op actieve dienst.
quote:
Slagje Nieuweschans - Stavoren op en neer is genoegquote:Op maandag 11 september 2006 19:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Ze moeten elk 300 km proef gereden hebben voor ze ingezet morgen worden.
Alleen past ie haast niet tussen het verkeer tussen Lw - Gn en Lw - Stvquote:Op maandag 11 september 2006 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slagje Nieuweschans - Stavoren op en neer is genoeg
Was danouweer voor gezwetsquote:Op maandag 11 september 2006 20:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Alleen past ie haast niet tussen het verkeer tussen Lw - Gn en Lw - Stv
Daarom rijdt ie 6x heen en weer op Gn - Nsch
En er achter komen dat de rem het niet doet en het gas niet omlaag kan... zit je met een volle wadloper met 30 jaar oude remmen achterop...quote:Op maandag 11 september 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was danouweer voor gezwets
Je kan hem toch koppelen en het planmatige wadje laten trekken?
Nee Wadloper en GTW Stadler kunnen niet aan elkaarquote:Op maandag 11 september 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was danouweer voor gezwets
Je kan hem toch koppelen en het planmatige wadje laten trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |