? waar heb je het over ?quote:
Nee, serieus , hij steelt mijn topicquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:53 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
Hahahaha, ik geloof die ander!
jullie zijn allebie gewoon naa-apers, hij aapt jou na met CD, en jij hem met TOPIC
Wat is dat toch met dat geleming ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:55 schreef Nawien het volgende:
Dit is dan wel een grappige lemming![]()
Raar dat dit fenomeen gewoon wordt toegestaan ook al ligt het er soms zo dik op![]()
kloon ? waar ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef Nawien het volgende:
Dat is ook wel lemming eigen. Doen alsof ze de onschuld zelve zijn. Wat dat betreft zijn het net klonen.. oh wacht![]()
Gooi het op een andere strategie en brul uit dat je lemt en kloont. Dan gelooft niemand dat meerquote:
ohquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gooi het op een andere strategie en brul uit dat je lemt en kloont. Dan gelooft niemand dat meer![]()
Ohja?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:43 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
oh, ok
Ik kloon en heb net een lemming gepost![]()
Ja joh je bent echt goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ohja?![]()
Dat geloof ik lekker niet. Kloontjes en lemmings lopen daar niet mee te koop
![]()
zie je het werkt![]()
Aardig is het betere woord. Ik heb je een beetje om te lemmingen en te klonen ja tog. No spang dudequote:
nou dit topic is een leming van dit topic.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat de neuk is een lemming?
Sorry, ik ben nieuw![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat de neuk is een lemming?
Sorry, ik ben nieuw![]()
anders doe je neit zo gemeen tegen het lieve kleine onwetende newbjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
[afbeelding]
LemmingAin't he cute
![]()
Anders lees je je zelf in nieuweling
Gemeen? Weetjes komen niet aanwaaien, daar moet je je in verdiepen vriend. Dat heeft iedereen moeten doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
anders doe je neit zo gemeen tegen het lieve kleine onwetende newbje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |