? waar heb je het over ?quote:
Nee, serieus , hij steelt mijn topicquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:53 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
Hahahaha, ik geloof die ander!
jullie zijn allebie gewoon naa-apers, hij aapt jou na met CD, en jij hem met TOPIC
Wat is dat toch met dat geleming ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:55 schreef Nawien het volgende:
Dit is dan wel een grappige lemming![]()
Raar dat dit fenomeen gewoon wordt toegestaan ook al ligt het er soms zo dik op![]()
kloon ? waar ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef Nawien het volgende:
Dat is ook wel lemming eigen. Doen alsof ze de onschuld zelve zijn. Wat dat betreft zijn het net klonen.. oh wacht![]()
Gooi het op een andere strategie en brul uit dat je lemt en kloont. Dan gelooft niemand dat meerquote:
ohquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gooi het op een andere strategie en brul uit dat je lemt en kloont. Dan gelooft niemand dat meer![]()
Ohja?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:43 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
oh, ok
Ik kloon en heb net een lemming gepost![]()
Ja joh je bent echt goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ohja?![]()
Dat geloof ik lekker niet. Kloontjes en lemmings lopen daar niet mee te koop
![]()
zie je het werkt![]()
Aardig is het betere woord. Ik heb je een beetje om te lemmingen en te klonen ja tog. No spang dudequote:
nou dit topic is een leming van dit topic.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat de neuk is een lemming?
Sorry, ik ben nieuw![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat de neuk is een lemming?
Sorry, ik ben nieuw![]()
anders doe je neit zo gemeen tegen het lieve kleine onwetende newbjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
[afbeelding]
LemmingAin't he cute
![]()
Anders lees je je zelf in nieuweling
Gemeen? Weetjes komen niet aanwaaien, daar moet je je in verdiepen vriend. Dat heeft iedereen moeten doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:20 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
anders doe je neit zo gemeen tegen het lieve kleine onwetende newbje
Kutpostquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef Nawien het volgende:
Lang verhaalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef De Wouzeraar het volgende:
Nou ik zit dus op school he, daar loopt altijd een ventje dat me altijd na-aapt zo irritant. Dan koop jij een cd enzo, en dan heeft hij ook diezelfde CD de volgende dag. Of onder he mom van ik aap je niet na heeft ie dan maar een andere CD van die artiest gekocht terwijl hij er nog nooit wat van gehoord had. En dan ook nog opscheppen over het feit dat hij echt origineel is enzo!
Echt zo irritant he!
Dat doet ie nu al een tijdje en ik dacht vandaag: laat ik er maar eens van zeggen, nu wordt het dus echt te erg he!.
Dus ik loopt zo naar hem toe en vertel hem dat ik vind dat hij me wel heel erg vaak en irritant na doet, en dat ik er een KLB topic op fok over ga openen. Kom ik hier zie ik dat diegene al een topic heeft geöpent over MIJN klacht en nu doet ie ook nog alsof hij altijd het slachtoffer er van isNet alsof je populair bent als mensen je na doen ofzo
Niet ook zo'n icoon nemen hč, na-aper!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
Goeie UI! Thundercats hooooo!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |