abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 18:05:21 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42021264
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:04 schreef rena het volgende:
Xena

Ik heb eergisteren eindelijk mijn rijbewijs gehaald, dus nu kan ik vanmiddag met Bommel naar het bos toe Het is heerlijk weer! Ik heb alleen geen camera op dit moment
gefeliciteerd

ik zag vandaag al elders op fok langskomen dat je je rijbewijs had gehaald.
goed hoor!
pi_42357086
Het topic is een beetje dood geloof ik Bedankt voor de felicitaties, inmiddels scheur ik al 2,5 week rond

En wat doen jullie voor de beestjes vandaag ? Voor mijn Bommel is het bijna elke dag dierendag

Een beetje een rare foto, zijn blik is heel apart hier

[ Bericht 23% gewijzigd door rena op 04-10-2006 13:58:44 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_42357292
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:51 schreef rena het volgende:
Het topic is een beetje dood geloof ik Bedankt voor de felicitaties, inmiddels scheur ik al 2,5 week rond

En wat doen jullie voor de beestjes vandaag ? Voor mijn Bommel is het bijna elke dag dierendag
Circusleed
Ik zet me vandaag flink in en mail de halve wereld voor dit noodzakelijke dierendoel
pi_42357458
Circussen Wij zijn een keer op vakantie er heen geweest, en ik denk dat ik een jaar of 11 was, en ik weet nog dat ik het toen al verschrikkelijk vond, paarden die met hun kin op de borst liepen en zo, niet zoals bij 'gewoon' dressuur. Ik snap echt niet dat mensen er voor hun lol heen gaan. Afgelopen vakantie kwamen we ook weer langs een circus met olifanten en tijgers en zo, het is gewoon afschuwelijk
And you know I might
pi_42357781
Ja Rena, en dus :

http://www.aap.nl/specials2003/wild2005/index.php?link=S00Z
En stuur het meteen even naar al je kontakten in je mail
pi_42358036
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja Rena, en dus :

Goh, er staan best veel mensen bij mijn woonplaats.
Niet gedacht .

Ik ga het meteen even doorsturen .
pi_42361380
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja Rena, en dus :
Gedaan

Ik was net in de dierenwinkel en kon de verleiding toch niet weerstaan, heb voor Bommel een speelbot gekocht en een echt bot die hij vanavond krijgt. Hij was als een kind zo blij met zijn speelgoed Hij is er nu heel bezitterig mee aan het rondlopen
And you know I might
pi_42361633
En hij heeft het nu alweer gesloopt. Wat moet ik toch met dat beest
And you know I might
pi_42362708
pi_42481353

Hallo ik meld me ook weer maar wel een beetje met rot nieuws
Het gaat met ons vriendje Joop niet zo goed Ze was niet lekker en we zijn voor de zekerheid met haar naar de dierenarts geweest. De dokter luisterde naar haar hart en wilde direct foto's maken. Op de foto's was te zien wat wij al vermoede, haar hart is vergroot en haar longen zitten vol vocht.
Ze heeft nu pillen voor het vocht en pillen om haar hart wat rustiger te krijgen.
Daarnaast is ze super dapper nog net zo levendig als voorheen en nog steeds net zo lief

We kijken het twee weken aan en dan moet ze weer voor controle, beter worden doet het niet alleen maar slechter ....

Joop
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:25:02 #161
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_42483924
Oh jee.. Hoe oud is Joop? En wat voor een dier?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_42484059
Joop is 9 en ze is een Boerenfox hondje

[ Bericht 25% gewijzigd door Beaker op 08-10-2006 17:33:59 (ff Jopie erbij gezet 8-)) ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:58:21 #163
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_42485041
Lief bekkie.
pi_42486583
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:58 schreef tonja het volgende:
Lief bekkie.
ze is ook heel lief, maar wel een zeer pittige tante
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_42487492
Jeez is deze nog niet vol
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 23:22:19 #166
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 23:24:54 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42497671
doerak blijft een eigengereide dame die zich niks op laat dringen.
ik wou voor dr dierendag een lekker zacht mandje maken.
de stof had ik al gekocht, maar al met al heb ik tot nu toe nog geen tijd gehad om me er in te verdiepen.
nou dacht ik vandaag: laat ik het gewoon lekker op de bank leggen, dan zie ik wel of ze het een lekker stofje vindt om op te liggen.
mevroi vond het een uurtje lekker en heeft zich er uitgebreid op liggen poetsen.
daarna stapte ze doodleuk over op de salontafel en heeft daar de rest van de avond liggen pitten.
ondankbaar kreng
pi_42500962
wrb.

Jopie, ouwe dibbes, doe nog gewoon ff je ding
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:37:03 #169
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_42507559
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:29 schreef Beaker het volgende:
Joop is 9 en ze is een Boerenfox hondje

[afbeelding]
idd een mooi hondekopje hoop dat de medicijnen aanslaan en ze snel weer opknapt!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:39:06 #170
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_42507608
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:24 schreef lady-wrb het volgende:
doerak blijft een eigengereide dame die zich niks op laat dringen.
ik wou voor dr dierendag een lekker zacht mandje maken.
de stof had ik al gekocht, maar al met al heb ik tot nu toe nog geen tijd gehad om me er in te verdiepen.
nou dacht ik vandaag: laat ik het gewoon lekker op de bank leggen, dan zie ik wel of ze het een lekker stofje vindt om op te liggen.
mevroi vond het een uurtje lekker en heeft zich er uitgebreid op liggen poetsen.
daarna stapte ze doodleuk over op de salontafel en heeft daar de rest van de avond liggen pitten.
ondankbaar kreng
dat zijn nou echt kattenstreken en dat voor een kip
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2006 @ 12:47:30 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42507850
kip doerak is mijn ouwe dameskat

maar over kippen gesproken: die hadden zich vanmorgen uit hun ren gewerkt en stonden zonet achter me in de keuken doerak's voerbak leeg te hengelen.
toevallig vloog er net een helicopter boven het huis, dus ik heb ze net zo lang binnengehouden tot die weer weg was voor het geval dat dat de ophokcontrole was.
maar nu zitten de dames weer waar ze horen.
alleen zit ik nu met een bepoepte en bepieste keukenvloer. maar ja, daar hebben ze sop en keukenrol voor uitgevonden
en eigenlijk vond ik het wel weer gezellig en net als vroeger toen de hele bende nog los liep en regelmatig de keuken binnenwandelde om iets lekkers te bietsen
pi_42509846
Hier even een paar foto's van mijn grote liefdes

maandag 9 oktober 2006 @ 14:54:59 #173
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_42511496
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
kip doerak is mijn ouwe dameskat
ik ging er eigenlijk automatisch van uit dat doerak ook zo'n leuk donzig kipje was maar dan had ik wel gelijk dat dat echt kattenstreken zijn
quote:
maar over kippen gesproken: die hadden zich vanmorgen uit hun ren gewerkt en stonden zonet achter me in de keuken doerak's voerbak leeg te hengelen.
toevallig vloog er net een helicopter boven het huis, dus ik heb ze net zo lang binnengehouden tot die weer weg was voor het geval dat dat de ophokcontrole was.
maar nu zitten de dames weer waar ze horen.
alleen zit ik nu met een bepoepte en bepieste keukenvloer. maar ja, daar hebben ze sop en keukenrol voor uitgevonden
en eigenlijk vond ik het wel weer gezellig en net als vroeger toen de hele bende nog los liep en regelmatig de keuken binnenwandelde om iets lekkers te bietsen
lijkt me ook wel geinig ja, een meute tokkende verenbaaltjes over de vloer
pi_42517602
Lief dat jullie zo mee denken!

Voorlopig doet Joop het nog super, ze rent de trap op etc daarna is ze wel helemaal uitgeput maar goed!
en even voor de duidelijk, beter worden doet ze niet meer op een gegeven moment stopt het hart er gewoon mee
Maarrrrrr... zo lang ze nog leeft zullen we nog beter voor haar zorgen

Met Bas gaat het super hij is alleen maar doof

Van de week komen ze weer bij mij logeren en dan zal ik ff verse foto's plaatsen!

Zag ik daar nou een boerenfox voorbij komen Ymme?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:50:56 #175
48233 Auticia
warriorette
pi_42560921
Ach Joop, wat sneu.

Spike is vanavond trouwens geslaagd voor zijn E.G. Mocht ook wel, was de tweede keer .
I bet you are flying inside.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:56:25 #176
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42561184
Ga je ook UV doen?
Wat voor hondensportvereniging zit je?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:59:56 #177
48233 Auticia
warriorette
pi_42561314
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:56 schreef senesta het volgende:
Ga je ook UV doen?
Wat voor hondensportvereniging zit je?
Gewoon bij de KC.

Spike mag nu eventjes gewoon hond zijn. 2x E.G. achter elkaar gedaan en hij raakt de laatste tijd wat opgefokt in nabijheid van andere honden. Dus nu even geen druk op hem, gewoon spelenderwijs blijven oefenen wel.

Over een tijdje zou ik graag Gehoorzame Hond met hem willen doen of Sport en Appèl.
I bet you are flying inside.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 06:59:45 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42567384
in twee keer slagen is toch prima spike ?
gefeliciteerd hoor!
pi_42571105
Beaker Wat onwijs naar. Heel veel sterkte voor Jopie

Auticia, Spike is goed bezig dus

Bommel onflatteus op de kiek Soms vraag ik me af of hij geestelijk wel helemaal 100% is

And you know I might
pi_42597994
Spikie, grote hond

Bommel

* Bluezz is back from Kopenhagen
Heerlijke relaxte stad voor een stedentrip. Rariteiten museum is erg leuk en ik ben op Christiania helemaal verliefd

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 12-10-2006 00:55:04 ]
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:32:25 #181
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_42608417
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Spikie, grote hond

Bommel

* Bluezz is back from Kopenhagen
Heerlijke relaxte stad voor een stedentrip. Rariteiten museum is erg leuk en ik ben op Christiania helemaal verliefd
Christiania, de plek waar alles mag. Het laatste hippiebolwerk. Ik wilde daar een keer een stukje hasj kopen, wil die hippie dat stuk er vanaf bijten. Toen maar bedankt
pi_42675506
Kopenhagen lijkt me ook een erg leuke stad om nog eens heen te gaan Ik ga zelf over een maand naar Istanbul, ook zo'n interessante stad denk ik.

Hoe is het verder met jullie beestjes?
And you know I might
pi_42676060
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:32 schreef tonja het volgende:

Christiania, de plek waar alles mag. Het laatste hippiebolwerk. Ik wilde daar een keer een stukje hasj kopen, wil die hippie dat stuk er vanaf bijten. Toen maar bedankt
Getsie... als je de laatsten der mohikanen daar ziet, dan zou ik ook bedanken
Het is wel vergane glorie trouwens hoor (en erg toeristisch, een soort reservaat voor artistiekelingen, verslaafden en oude hippie's) ... en de gemeente wil het platgooien en er een yuppenwijk van maken

Beestje gaat prima hier, is weer lekker haar wintervetje aan het kweken lijkt het wel
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:07:32 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42676847
NONNEKE ALARM

als het weer goed blijft gaan we morgen naar het dolfinarium
ben jij er dan ook?
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2006 @ 19:15:35 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42703082

wel dolfinarium geweest, maar geen nonneke gezien helaas.
nou was het ook schreeuwend druk, dus vindt maar eens iemand terug.

ik zit nu trouwens wel lekker aan de makreel en vriendje zit een pond paling te jassen
pi_42703158
Het was ook wel heerlijk weer voor een dagje dolfinarium! Vond Luca het leuk?
And you know I might
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2006 @ 20:41:50 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42705115
ja en nee.
hij heeft vreselijk zitten lachen in de dolfijnenkoepel, waar hij overigens het filmpje waar getoond werd dat het bij het trainen niet altijd goed gaat (een soort "bloopers") het allerleukste vond en de zeeleeuwenshow heeft hij zitten schateren, maar ook zitten griezelen toen de matroos de zeeleeuw op de snuit zoende. dat vond hij zo verschrikkelijk ieuw
voor de rest ging het een beetje langs hem heen. te veel prikkels denk ik. dat kan hij niet aan en dan gaat hij "zweven" (oftwel, hij trekt zich terug in zichzelf)
pi_42777148
Wat leuk om ook weer over Spike te lezen!!!

Hier een badderende Toby:

Ik ben 8 oktober met Toby naar de caviashow in IJsselstein geweest en hij is 5e geworden bij de knuffelkeuring!

Met Obelix gaat het ook prima! Het zijn nu twee grote dikke caven van 1,2 en 1,4 kilo
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:45:44 #189
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_42779283
Vinden caafjes dat lekker? Hij ziet er niet ontevreden uit vind ik.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:29:27 #190
15869 gr8w8
Better by design.
pi_42780645
Knuffelkeuring. Win je als je cavia als laatste begint te piepen na knuffelen door zo'n opgedirkte oude oma met teveel parfum op?
Welkom bij de V&D der webfora.
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2006 @ 07:08:10 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42795301
we zijn met doerak nu al 10 dagen verder en ik kan zeggen dat ze ontzettend verknocht is aan dr nieuwe kleed. ze woont er bijna op en komt er alleen af om te eten, drinken en sanitaire stops te houden. kleed gaat zelfs mee naar buiten als het lekker weer is. dan ligt ze er buiten op in het zonnetje. (nu even niet dus).
en ze slaapt er ook in de meest idiote houdingen op.
ik kan me best voorstellen dat ze het een fijn kleed vind, want het is zoooo heerlijk knuffelzacht en warm. dat zal best een fijn gevoel zijn voor die oude botten van dr.
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2006 @ 07:09:32 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42795303
inky wat heerlijk dat het zo goed gaat met de caafs. zou dan nu alle ellende voorbij zijn en gaat toby heel erg oud worden samen met obelix?
ik hoop het voor je, want je hebt je portie verdriet wel gehad voor de komende tig jaren.
pi_42799061
Kijk hier eens wat een arogante hond

Maar wel heel lief
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2006 @ 13:56:51 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42884632
ik vind em dr juist lief uitzien

we hebben hier een gevalletje natte poes
doerak bleek 'visite' te hebben en na het vlooienpilletje heb ik dr ook maar even in bad gedaan en eens lekker uitgewassen.
aangezien mevrouw bijna elke dag in de tuin de sloerie uithangt, was het badwater pas na twee keer shampoo-en en spoelen weer redelijk helder.
ze is nu (alweer een half uur later) nog steeds verbijsterd en beledigd dat haar geliefde vrouwtje haar aan zo'n kwelling heeft onderworpen
ik word dan ook demonstratief genegeerd en ze zit zichzelf vol zelfmedelijden al een hele tijd te fatsoeneren.
als ik dr wil aaien kijkt ze me ongeveer zo aan:

ik heb ook meteen dr roze kleed uitgewassen, maar nu wil ze dr niet meer op
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2006 @ 09:27:43 #195
37843 lady-wrb
kortaf
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:42:39 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42997628
Jeetje nou inderdaad, kon hem al bijna niet meer vinden.
En wat vinden jullie beestjes van het herfstweer?
Ik moet altijd vreselijk lachen om elco, dat is echt een verwende nerd hoor, hij gaat met platte oren naar buiten, rent naar het gras bij de sloot, tilt vooral als het nat is zijn poten ook belachelijk hoog op.
Hij doet in noodtempo wat hij moet doen en staat al voor mij weer voor de voordeur.
Stoere duitse herder nietwaar?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2006 @ 07:18:23 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43057486
ik merk weinig verschil tussen het gedrag tijdens de zomer of nu met de herfst.
of het zou zo moeten zijn dat ze strak de pest in hebben dat ze iedere keer nat regenen.
sneeuw merk ik wel, want mijn kips vinden het eng om erin te lopen.

doerak heeft de laatste week iedere dag ruzie met een dikke rode kater van buren verderop.
elke dag staat hij tegen het raam te tikken waar doerak achter ligt.
doerak zit dan boos en verontwaardigd terug te grommen en te mauwen met een zware stem.
(die heeft volgens mij gewoon door dat ze veilig achter glas zit )
elke dag komtie terug en doerak zit er volgens mij gewoon op te wachten.
pi_43058033
Twee weken geleden op dinsdag kwam ik thuis om mijn vriendjes uit te laten, toen Joop op apengapen lag in haar mand. Ik ben direct met haar naar de DA geweest en daar hebben ze een hart-echo gemaakt en longfoto's. Daar kwamen we tot de conclusie dat Joop niet mer dan hooguit 2 maanden zou leven, omdat haar hart zo slecht is

Maarrrrrr...... ik geef niet op ( en Joop ook niet ) ze heeft meer medicijnen ik moest haar een week lang injecties geven voor het vocht in haar longen. Door haar nieuwe medicijnen gaat het weer super We moesten 3 dagen later terug komen voor controle toen de DA zei dat Joop toch nog wel langer mee kan dan die 2 maanden

Joop is zo dapper
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:16:31 #199
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_43059457
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:41 schreef Beaker het volgende:
Twee weken geleden op dinsdag kwam ik thuis om mijn vriendjes uit te laten, toen Joop op apengapen lag in haar mand. Ik ben direct met haar naar de DA geweest en daar hebben ze een hart-echo gemaakt en longfoto's. Daar kwamen we tot de conclusie dat Joop niet mer dan hooguit 2 maanden zou leven, omdat haar hart zo slecht is

Maarrrrrr...... ik geef niet op ( en Joop ook niet ) ze heeft meer medicijnen ik moest haar een week lang injecties geven voor het vocht in haar longen. Door haar nieuwe medicijnen gaat het weer super We moesten 3 dagen later terug komen voor controle toen de DA zei dat Joop toch nog wel langer mee kan dan die 2 maanden

Joop is zo dapper
Duimen voor Joop!!!

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:14:09 #200
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_43065622
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:07 schreef lady-wrb het volgende:
NONNEKE ALARM

als het weer goed blijft gaan we morgen naar het dolfinarium
ben jij er dan ook?
beetje jammer dat ik dit nu pas lees
Hoop dat jullie het wel leuk gehad hebben !

Go Joop !!!

Zo nouerm hier gaat het goed, alleen de parkietjes onder de rode lamp, en op mysterieuze wijze is in 1 week een heel aquarium dood gegaan, alleen de 2 algeneters leven nog zo achter mekaar Maar verder gaat alles wel lekker, als het weer zo blijft als ze voorspellen wordt het echt tijd voor de schildpadden om naar binnen te komen, dus weer drukke tijden, gelukkig is Dolfi dicht en heb ik minimaal 3 maanden vakantie, alsik niet terug mag volgend jaar wat langer

Even een mega fotospam, ben 2 weken terug naar de Apenheul geweest met mn kleine neefje, en afgelopen vrijdag naar de dierentuin(en) in Emmen. foto spam van mn eigen dierentuin maak ik van de week wel ff

Apenheul

De aapjes krijgen een heropvoeding, ze mogen tegenwoordig niet meer op je zitten, dan komt er gelijk een verzorger aangerend met een plantenspuit om het beestje weg te jagen, gelukkig voor mn nicht (die wou graag een foto van haar aapie met de echte aapies) vonden de doodshoofdaapjes mn neefje erg leuk op het moment dat de verzorgster niet keek

Lief op zn knietjes aapies kijken

En nog een rondje met tante Ballon in de draaimolen voor we naar huis gaan Zeg maar Dag Dag

Emmen

babyssssssssssssss

Zo
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')