gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 september 2006 13:04 schreef rena het volgende:
Xena![]()
Ik heb eergisteren eindelijk mijn rijbewijs gehaald, dus nu kan ik vanmiddag met Bommel naar het bos toeHet is heerlijk weer! Ik heb alleen geen camera op dit moment
![]()
Circusleedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:51 schreef rena het volgende:
Het topic is een beetje dood geloof ikBedankt voor de felicitaties, inmiddels scheur ik al 2,5 week rond
![]()
En wat doen jullie voor de beestjes vandaag? Voor mijn Bommel is het bijna elke dag dierendag
![]()
![]()
Goh, er staan best veel mensen bij mijn woonplaats.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja Rena,en
dus :
http://www.aap.nl/specials2003/wild2005/index.php?link=S00Z
En stuur het meteen even naar al je kontakten in je mail
Gedaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja Rena,en
dus :
http://www.aap.nl/specials2003/wild2005/index.php?link=S00Z
En stuur het meteen even naar al je kontakten in je mail
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:58 schreef tonja het volgende:
Lief bekkie.
idd een mooi hondekopjequote:Op zondag 8 oktober 2006 17:29 schreef Beaker het volgende:
Joop is 9 en ze is een Boerenfox hondje![]()
[afbeelding]
dat zijn nou echt kattenstrekenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:24 schreef lady-wrb het volgende:
doerak blijft een eigengereide dame die zich niks op laat dringen.
ik wou voor dr dierendag een lekker zacht mandje maken.
de stof had ik al gekocht, maar al met al heb ik tot nu toe nog geen tijd gehad om me er in te verdiepen.
nou dacht ik vandaag: laat ik het gewoon lekker op de bank leggen, dan zie ik wel of ze het een lekker stofje vindt om op te liggen.
mevroi vond het een uurtje lekker en heeft zich er uitgebreid op liggen poetsen.
daarna stapte ze doodleuk over op de salontafel en heeft daar de rest van de avond liggen pitten.
ondankbaar kreng![]()
quote:
lijkt me ook wel geinig ja, een meute tokkende verenbaaltjes over de vloerquote:maar over kippen gesproken: die hadden zich vanmorgen uit hun ren gewerkt en stonden zonet achter me in de keuken doerak's voerbak leeg te hengelen.
toevallig vloog er net een helicopter boven het huis, dus ik heb ze net zo lang binnengehouden tot die weer weg was voor het geval dat dat de ophokcontrole was.
maar nu zitten de dames weer waar ze horen.
alleen zit ik nu met een bepoepte en bepieste keukenvloer. maar ja, daar hebben ze sop en keukenrol voor uitgevonden
en eigenlijk vond ik het wel weer gezellig en net als vroeger toen de hele bende nog los liep en regelmatig de keuken binnenwandelde om iets lekkers te bietsen
Gewoon bij de KC.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:56 schreef senesta het volgende:
Ga je ook UV doen?
Wat voor hondensportvereniging zit je?
Christiania, de plek waar alles mag. Het laatste hippiebolwerk. Ik wilde daar een keer een stukje hasj kopen, wil die hippie dat stuk er vanaf bijten. Toen maar bedanktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Spikie, grote hond
Bommel![]()
* Bluezz is back from Kopenhagen
Heerlijke relaxte stad voor een stedentrip. Rariteiten museum is erg leuk en ik ben op Christiania helemaal verliefd
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:32 schreef tonja het volgende:
Christiania, de plek waar alles mag. Het laatste hippiebolwerk. Ik wilde daar een keer een stukje hasj kopen, wil die hippie dat stuk er vanaf bijten. Toen maar bedankt![]()
Duimen voor Joop!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:41 schreef Beaker het volgende:
Twee weken geleden op dinsdag kwam ik thuis om mijn vriendjes uit te laten, toen Joop op apengapen lag in haar mand. Ik ben direct met haar naar de DA geweest en daar hebben ze een hart-echo gemaakt en longfoto's. Daar kwamen we tot de conclusie dat Joop niet mer dan hooguit 2 maanden zou leven, omdat haar hart zo slecht is![]()
Maarrrrrr...... ik geef niet op ( en Joop ook niet) ze heeft meer medicijnen ik moest haar een week lang injecties geven voor het vocht in haar longen. Door haar nieuwe medicijnen gaat het weer super
We moesten 3 dagen later terug komen voor controle toen de DA zei dat Joop toch nog wel langer mee kan dan die 2 maanden
![]()
Joop is zo dapper
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:07 schreef lady-wrb het volgende:
NONNEKE ALARM
als het weer goed blijft gaan we morgen naar het dolfinarium
ben jij er dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |