Ja misschien wel, ligt beetje aan hoe ik me straks voel, ben beetje moe enzow, maaaar het ligt wel in de planning, was zaterdag ff rondje gelopen alvast, grootquote:Op woensdag 6 september 2006 12:51 schreef Nilasha het volgende:
[..]
P.S. Non, ga je nog naar de opening vanaaf?
Wij zijn niet meer geweest, ik was al voor 9 uur vertrokkenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:29 schreef Nilasha het volgende:
Wij gaan wel zo, ben heel benieuwd!
Voor de anderen: In Dronten is het hele winkelcentrum verbouwd, wel 3x zo groot met daardoor ook veel meer winkels. We kunnen er straks echt shoppen!
http://www.suydersee.com
Aaaaah Bommeltjequote:Op donderdag 7 september 2006 11:06 schreef rena het volgende:
Gut, ik kom hier weer veel te weinig. Even een tvp'tje dus![]()
Ik weet niet wat er in Boms zijn eten zit, maar volgens mij is het niet goed gevallen:
[afbeelding]![]()
Het was gewoon een toevalstreffer Bommel-onflatteus-op-de-kiek.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Aaaaah BommeltjeWat hebben ze je gegeven jongen ?
*hoort Bommel denken 'ik bwen eewn beewtje miwsselijk'*
Kijk eens in General Chat en dan onderaan (wel boven de slotjes!).quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:30 schreef lady-wrb het volgende:
zeer blonde vraag: wat is centraal?wat betekent dat?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:00 schreef lady-wrb het volgende:
oei bommel, wou je verse kip?
Maar is dat niet een kwestie van wennenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah toen ik nog modje met inkie was, hebben we het geprobeerd.
Men kon de topics niet meer terugvinden.
Kunnen we nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar is dat niet een kwestie van wennen?
* Marietje heeft ook nee gestemdquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef tonja het volgende:
Ik vind het ook onhandig dat de centraal topics onder aan de lijst staan, ook nee gestemd dus.
Helaasquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:06 schreef Nonneke het volgende:
ohwwwwwwwwwwww Rena wat een kjoetie ! Zijn je ouders niet over te halen ?Is zo gezellig voor Bommel joh
![]()
ik ben verliefdquote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef rena het volgende:
Och, Bommels zusje is nog over van het nestje. Ik wil haar hebbenZe heeft net zo'n zielig bekkie als Bommel
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Best brutaal ook van die bouwvakkers om gewoon geen rekening met Xena te houden!quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Haha die caafmat, en leuk om jullie weer even te lezen allemaal
Vandaag werd er in de buurt een steiger o.i.d. opgebouwd, en dat is heel eng
[afbeelding]
Skinnyquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:06 schreef Nonneke het volgende:
ohwwwwwwwwwwww Rena wat een kjoetie ! Zijn je ouders niet over te halen ?Is zo gezellig voor Bommel joh
![]()
Ik heb vandaag Skinny (een van de oudste Dolfijnen in dolfi, ze is 44/45) geslangd (d/t/td/dt whatever
)
![]()
Ik wou eigenlijk de trainerdoesj gaan soppen, toen een van de trainers om hulp vroeg, nou natuurlijk help ik wel ff met de dolfijntjes
Dus laarsjes aan en de brug op, zij deed het slangetje naar binnen en ik goot het water. Echt zo onwijs vet
![]()
Daarna nog ff geaait, gevoerd, wat kunstjes laten doen, en zelfs mocht ik even dr tong 'strelen'
free willy anyone ?
gelijk even dr tanden gevoeld, want ik was erg benieuwd hoe dat voelde
![]()
Skinny krijgt water toegedient omdat ze zelf niet meer genoeg vocht uit dr vis haalt, dus krijgt ze elke dag 2 liter![]()
De dame in kwestie![]()
[afbeelding]
Is zeker engquote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Haha die caafmat, en leuk om jullie weer even te lezen allemaal
Vandaag werd er in de buurt een steiger o.i.d. opgebouwd, en dat is heel eng
[afbeelding]
En met je buik over de grond door de kamer sluipenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:12 schreef Marietje_34 het volgende:
Is zeker engDan kun je idd maar het beste onder het bureau gaan zitten
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En met je buik over de grond door de kamer sluipen![]()
Woei, gefeliciteerd renaquote:Op woensdag 20 september 2006 13:04 schreef rena het volgende:
Xena![]()
Ik heb eergisteren eindelijk mijn rijbewijs gehaald, dus nu kan ik vanmiddag met Bommel naar het bos toeHet is heerlijk weer! Ik heb alleen geen camera op dit moment
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |