Ze zitten beide op slot/niet in gebruik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef deedeetee het volgende:
Of ik spel de naam niet goed of ze zitten niet in het fotoboek![]()
Vertel, ik ben echt beniewd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zag er best grappig uit de vorige keer
Nou ze moeten gewoon hun hond trainen,en dat was best vermakelijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vertel, ik ben echt beniewd.
Iets minder liefhebber van Bridget overigens.
wat vreselijk zoetquote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef tonja het volgende:
Goeie krabpaal, en dito blommen.
Ik ben vannacht echt keihard in mijn vinger gebeten door Loes.
Ze legt 's nachts vaak speeltjes in mijn hand. Als ze er dan achter komt dat dat niet het moment is waarop ik bereid ben het weg te gooien, zodat zij het weer terug kan komen brengen, haalt ze het speeltje weer uit mijn hand. Om verder solo te spelen.
Vannacht echter hapte ze ook een vinger mee.
Dan voel je wel dat ze zich enorm inhouden als ze je expres bijten.
Jaaaa lieve din heb ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef Ellatjuh het volgende:
lief van je din,non:)
vroeg me al eens af of jullie nooit ruzie hadden aangezien het al zo lang goed gaat enzo.
Ahhh, ze zal zelf ook wel geschrokken zijn danquote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef tonja het volgende:
Vannacht echter hapte ze ook een vinger mee.
Dan voel je wel dat ze zich enorm inhouden als ze je expres bijten.
Jaaa goed he, had ik al ergens gepostquote:Op zondag 3 september 2006 22:19 schreef Nonneke het volgende:
Ojaaaa en Femke de dolfijn is weer gezond verklaard en zit weer terug bij de andere dolfijnen, het heeft in heel wat kranten gestaan van de week, zelfs op voorpagina's![]()
"De Stentor"
Sterven in het harnas, bedrijfsongeval..quote:'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood
Bron
SYDNEY - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog.
Irwin was bezig met het maken van een onderwaterdocumentaire toen het ongeluk gebeurde. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat, meldde de nieuwszender ABC. Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië.
Irwin werd wereldberoemd met zijn programma Crocodile Hunter, waar hij op eigentijdse en avontuurlijke wijze contact zocht met dieren. In 1992 werd het programma voor het eerst uitgezonden via Discovery Channel.
Nadat het programma op de Amerikaanse televisie was verschenen, werd hij beroemd in de hele wereld. Zijn fans roemen zijn enthousiaste en vaak ook wel roekeloos lijkende benadering van roofdieren, zelfs de gevaarlijkste. Zijn uitroep 'Crikey' maakte het Australische dialect populair.
Reptielenpark
Irwin, die in 1962 in de Australische provincie Victoria werd geboren, kreeg de liefde voor reptielen mee van zijn vader Bob. Die opende in 1970 een reptielenpark in Queensland. Irwin nam dat in 1991 over en ontwikkelde het tot Australia Zoo.
Behalve zijn vrouw Terri waren ook zijn kinderen - de nu acht jaar oude Bindi en de bijna drie jaar oude Bob - te zien in Irwins tv-programma's. In 2004 kreeg hij kritiek van zelfs zijn ferventste aanhangers toen hij zijn een maand oude zoontje Bob op de arm had terwijl hij een krokodil in zijn dierenpark voederde. Het feit dat hij daarvoor zijn excuses maakte op Amerikaanse nieuwszenders was een bewijs van zijn internationale populariteit.
Las op een andere site dat zijn vrouw vanwege die trektocht nog niet op de hoogte was.. dat zou toch wel erg zijn terwijl de hele wereld (bij wijze van) het al weet!quote:Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sterven in het harnas, bedrijfsongeval..
het moest er een keer van komen natuurlijk.
Mijn kids zaten er altijd ademloos naar te kijken.
Wat schattigquote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaa goed he, had ik al ergens gepost
Als ik iets over het dolfi hoor of lees moet ik tegenwoordig meteen aan jou denken![]()
![]()
![]()
Ag die paar dagen, dan zou je wel HEUL veel pech moeten hebben moet er net in die paar dagen een stukje besmette poep ofzo bij de kippies vallen. Kunnen ze nog ff een paar dagen genieten van het lekkere weer wat ze belovenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
ah vandaar dat ik het gemist heb. ik was pas de 26ste weer terug in het land.
maar in elk geval gaan ze van het weekend waarschijnlijk onder de partytent.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
ja wat dacht jij dan. ik heb geen haast hoor. ze genieten inderdaad volop van het lekkere weer.
tuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Nonneke het volgende:
Als de ophokplicht weer over is kan ik dr dan niet ff lenen ? Moet nog een vijver ingraven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |