Gelukkig vond Luca het leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef lady-wrb het volgende:heeee nonneke, waar toefdet ghij soo langhe ?
dolfinarium was leuk. we hebben erg gelachen met de maffe matrozen en bij de dolfijnenshow zaten we zowat op de rand van het zwembad. (maar goed, we stonden dan ook 3 kwartier voor aanvang van de show voor de deur
)
we hadden best een goede dag, al was het in het begin knap koud.
dat paspoort wat je bij de ingang kreeg was bij luca een enorm succes (voor ons iets minder, want mijn dwangmatige pdd-ertje moest en zou alle stempels hebben. we hebben ons een ongeluk gelopen voor die dingen en sommige waren wat moeilijk te vinden)
Volgens mij niet, maar het lijkt me wel heel leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
daar kom je nu mee.
ik ben al geen dierentuinliefhebber, maar ik zat zaterdag in artis
word er wel eens gemeet in f&f ?
wij komen regelmatig in avi-fauna. niet voor de vogels overigensmaar voor de speeltuin.
de vogels nemen we op de koop toe![]()
Ja zekerquote:Op woensdag 1 november 2006 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook eens wat verder gezocht en vond een stukje over casper en smekkie op een ander forum. ik zag dat het goed met ze ging en dat vind ik fijn om te lezen
t is jammer dat ze hier niet meer komt, maar ik ben blij dat het blijkbaar goed met iedereen gaat daar
Goed zo! Xena!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft een nieuwe hobby
Grote gedroogde bladeren van het balkon meenemen door het luikje naar binnen
En ze dan helemaal al schuddend met haar koppie verpulveren. Leuk hoor, een knisperend laminaatvloertje
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft een nieuwe hobby
Grote gedroogde bladeren van het balkon meenemen door het luikje naar binnen
En ze dan helemaal al schuddend met haar koppie verpulveren. Leuk hoor, een knisperend laminaatvloertje
Rimpelpoesquote:Op donderdag 2 november 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zat gisteren na te denken dat mijn oudste kat in mensenlevens toch al rond de 60 jaar zit.
Oud.
Ik vind het eerder de blik van iemand die (terecht) erg trots is op wat hij allemaal heeft bereikt.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:56 schreef Auticia het volgende:
Tijdens het uploaden van de foto's heeft hij het gewoon wéér geflikt en nog steeds zo'n "mijn naam is Haas" blik/houding.
Dat is hij al sinds ik hem heb. Van mij mag het ook wel een keer klaar zijn.quote:
Een (recent) vlindertopic kon ik niet vinden en om voor dit diertje nu een eigen topic te openen vond ik wat té, 't is niet zo'n monstermot als ik deze zomer hier heb langs zien komenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooi beest, op de bovenste foto lijkt het wel wol met die kleurtjes zo. is er niet een vlindertopic?
Dit topic lezen niet veel mensen
quote:in de winter kunnen de bessen gaan gisten en vogels kunnen er dronken van worden
quote:De vruchtjes van de vuurdoorn (Pyracantha sp.) kunnen gaan gisten en dus veel alcohol bevatten. Meermalen zijn vogels (met name vinken) in het wild en in tuinen aangetroffen die dronken waren. Aangezien ook papegaaien dronken kunnen worden, lijkt het aannemelijk dat ook zij aangeschoten kunnen raken van het eten van vuurdoornbesjes.
Dank je welquote:Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Lief.
Ik had toevallig ook op je gestemd: [FOK!Awards]Users
Dierenfilmpjesquote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou niet weten waar ik dit filmpje anders kwijt moet en hij is zooooo schattig!![]()
http://www.myvideo.de/watch/63212
Ja he? En dat poesje maar voor em langs dansen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dat filmpje is trouwens echt schattig. Die hond
Geeft er gewoon geen fluit om
.
Ooooh, schrikken is dat ja! Heb het ooit es met de koelkastdeur gehad, die wilde ook niet dicht.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:11 schreef tonja het volgende:
Dan drinken de kalfjes het op.
Verdorie! wat me net toch gebeurde. Ik ging de slaapkamer in en wilde de deur achter me sluiten om de kou binnen te houden. De deur knelt een beetje dus ik moet er altijd stevig aan trekken.
Zit Harry verdomme tussen de deur! Hij heeft niets, maar we zijn wel heel erg geschrokken alletwee.
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:11 schreef tonja het volgende:
Verdorie! wat me net toch gebeurde. Ik ging de slaapkamer in en wilde de deur achter me sluiten om de kou binnen te houden. De deur knelt een beetje dus ik moet er altijd stevig aan trekken.
Zit Harry verdomme tussen de deur! Hij heeft niets, maar we zijn wel heel erg geschrokken alletwee.
Ik moest denken aan die reclame van die man die in de trein het kastje dicht wilde doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]Vreselijk
Gelukkig is het goed afgelopen
(Ik moest meteen denken aan die kat met zijn kop tussen de voordeur, naam kwijt)
Smokey?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]Vreselijk
Gelukkig is het goed afgelopen
(Ik moest meteen denken aan die kat met zijn kop tussen de voordeur, naam kwijt)
Alsof er altijd kalfjes aanwezig zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:11 schreef tonja het volgende:
Wat een onzinquote:Op woensdag 8 november 2006 18:16 schreef OldJeller het volgende:
Alsof er altijd kalfjes aanwezig zijn.
Maar deze vraag is, zoals ik al vermoedde, te hoog gegrepen voor dit subforum waar je alleen moet komen met vragen als: 'Mijn konijn stamp met z'n achterpoot hard op de grond, is hij nu boos op mij?!![]()
![]()
'
schitterendquote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou niet weten waar ik dit filmpje anders kwijt moet en hij is zooooo schattig!![]()
http://www.myvideo.de/watch/63212
Dat was toch al zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
goed nieuws voor alle pluimveede ophokplicht is opgeheven.
Ha ha ha, rare beesten ook af en toe he?quote:Op maandag 4 december 2006 22:11 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vroeger bij een pup een cdtje met vuurwerkgeluid afgespeeld om 'm eraan te laten wennen.
Dat geluid van de cd vond hij doodeng, hij wende er wel een beetje aan maar echt leuk vond hij het na dagen van oefenen nog steeds niet.
Het échte vuurwerk deed dat malle beest helemaal niks. Daar stond hij gewoon belangstellend naar te kijken![]()
Waarvoor mijn dankquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef DuchessX het volgende:
Leuk plaatje:
[afbeelding]
Oh en nog een heel sweet plaatje gevonden
[afbeelding]
Moest ik gewoon even laten zien hier hoor
Wel van een speciaal merk,en er moet wel gif ofzo inzittenquote:Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef SHE het volgende:
nee hoor; absoluut harmless.
Deze lurker en mogelijk-toekomstige-kat-bezitter zal helpenquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef Ghostbuster het volgende:
En post is door allemaal
Deze SC is van 30 augustus
Goed mevrouwquote:Op maandag 11 december 2006 20:44 schreef SHE het volgende:
Er is speciale kittenspray van frontline. Moet je je poesie helemaal mee natspuiten en dan vallen de vlooien er zo vanaf.
Deze is veilig voor hele kleine kittens; en dus ook voor ouderen van dagen met gezondheidsproblemen.
Hmm. Ik heb nog niet echt iets gezien. Maar dan zou ie er juist ook mee bezig moeten zijn toch?quote:Op maandag 11 december 2006 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Misschien lopen er wel kleine zilvervisjes rond op de vloer?
(is bekend van vochtige ruimtes)
Xena zit er ook altijd op te 'wachten' in een donkere badkamer
ah, dan kan ze voortaan net zo goed bij ons aanschuivenquote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef Nonneke het volgende:
Knoflook door dr voer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |