abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2006 @ 21:06:32 #201
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43080888
heeee nonneke, waar toefdet ghij soo langhe ?

dolfinarium was leuk . we hebben erg gelachen met de maffe matrozen en bij de dolfijnenshow zaten we zowat op de rand van het zwembad. (maar goed, we stonden dan ook 3 kwartier voor aanvang van de show voor de deur )
we hadden best een goede dag, al was het in het begin knap koud.
dat paspoort wat je bij de ingang kreeg was bij luca een enorm succes (voor ons iets minder, want mijn dwangmatige pdd-ertje moest en zou alle stempels hebben. we hebben ons een ongeluk gelopen voor die dingen en sommige waren wat moeilijk te vinden )
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:22:52 #202
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_43085072
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
heeee nonneke, waar toefdet ghij soo langhe ?

dolfinarium was leuk . we hebben erg gelachen met de maffe matrozen en bij de dolfijnenshow zaten we zowat op de rand van het zwembad. (maar goed, we stonden dan ook 3 kwartier voor aanvang van de show voor de deur )
we hadden best een goede dag, al was het in het begin knap koud.
dat paspoort wat je bij de ingang kreeg was bij luca een enorm succes (voor ons iets minder, want mijn dwangmatige pdd-ertje moest en zou alle stempels hebben. we hebben ons een ongeluk gelopen voor die dingen en sommige waren wat moeilijk te vinden )
Gelukkig vond Luca het leuk Ik heb hier nog een stuk of 4 van die paspoortjes liggen dus als je er nog wat wilt hebben stuur ik ze op
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:03:18 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43089204
Pffffffff...Ik heb een dag gehad, niet normaal/
Al het hele weekend merkte ik dat onze rode kater niet helemaal normaal deed. Wij dus vandaag naar de DA..en jawel, opgezette anaalklieren.
Omdat deze kat een blaasgruis verleden heeft, moet ik ook nog urine zien te charteren...erg leuk met een buitenkat
EN wie kon de kloteklusjes weer doen?

Ikkie...zijn kont schoonmaken, medicijntjes geven..
En nu rent ie weg als hij mij ziet, maar doet poeslief tegen vader /eigenaar

Echt..wij vrouwen..dragen het eeuwig leed
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:05:13 #204
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43089257
Leuke foto's Nonneke!!!

Ik zei toevallig nog tegen Ijsmeis dat we eens een dierentuin meet moeten doen...maar weet niet of de FF-ers dat wel zo leuk vinden
Ik kan niet wachten tot het volgende bezoekje in elk geval.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:24:57 #205
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43093696
daar kom je nu mee.
ik ben al geen dierentuinliefhebber, maar ik zat zaterdag in artis

word er wel eens gemeet in f&f ?
wij komen regelmatig in avi-fauna. niet voor de vogels overigens maar voor de speeltuin.
de vogels nemen we op de koop toe
pi_43094231
ach de dierentuin is best wel leuk op zn tijd
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:46:28 #207
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43115567
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
daar kom je nu mee.
ik ben al geen dierentuinliefhebber, maar ik zat zaterdag in artis

word er wel eens gemeet in f&f ?
wij komen regelmatig in avi-fauna. niet voor de vogels overigens maar voor de speeltuin.
de vogels nemen we op de koop toe
Volgens mij niet, maar het lijkt me wel heel leuk
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:55:40 #208
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_43115945
Ik loop ook al een tijdje rond met het idee een dierentuin te bezoeken, een meet lijkt me wel leuk.

Eigenlijk zocht ik dit topic op om te melden dat ik een gehakkelde aurelia heb 'gevangen'. (lees: van een winderige buitenmuur geplukt en in de bijkeuken gezet). Ik dacht eerst dat haar vleugels gehavend waren maar dat blijkt te horen bij deze soort:

afb. http://www.vlindernet.nl/

Had ik haar toch bijna uit haar lijden verlost , gelukkig zag ik net op tijd dat die vleugels wel erg symmetrisch gehavend waren. 't Viel me ook op dat er maar twee paar poten zichtbaar zijn. Misschien blijft ze bij me overwinteren, anders weet ze morgen de weg naar buiten wel te vinden. Ben haar alweer kwijt, heeft vast een donker hoekje opgezocht (en daar heb ik er nogal wat van).
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_43120836
Wat een mooi beest, op de bovenste foto lijkt het wel wol met die kleurtjes zo. is er niet een vlindertopic?
Dit topic lezen niet veel mensen

Qua meet Ladywrb, er is ooit een hondenuitlaatmeet geweest, met o.a. Beaker als ik me niet vergis
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:44:34 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43121000
ja dat weet ik nog.
maar dat was in de tijd dat spindizzy hier nog fanatiek aanwezig was.
ik vind het zo jammer dat ze hier weg is.
heeft iemand van hier nog wel eens iets van haar gehoord? of van smekkie en casper
pi_43128017
de meet was leuk, maar wel al weer even geleden

Ik heb Spindizzy ooit nog eens op msn gesproken, daarna eigenlijk niet meer

Als ik in Dordrecht ben let ik altijd op of ik geen Smek of Casper zie
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_43149803
Nadat ik spindizzy een half jaar geleden of zo? nog gemaild heb hoe het was en waar ze bleef, en dat we haar missen hier, heb ik ook niks meer gehoord. De mensen in de SC moesten toen de groeten hebben maar met FOK! is ze helemaal klaar.
Ik mis ze ook, ze hoorden er echt zo bij ook
pi_43151313
Waarom is ze dan zo klaar met Fok! ? Echt zo jammer!

Wie weet lurkt ze hier nog wel eens?

* Beaker naar Spindizzy, Casper en Smekkie zwaait
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_43151957
Xena heeft een nieuwe hobby
Grote gedroogde bladeren van het balkon meenemen door het luikje naar binnen
En ze dan helemaal al schuddend met haar koppie verpulveren. Leuk hoor, een knisperend laminaatvloertje
  woensdag 1 november 2006 @ 21:19:56 #215
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_43152283
slimme poes weet zelf leuke speeltjes te vinden
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 21:22:46 #216
43556 miss_dynastie
pi_43152424
Ik zie spin nog dagelijks op een ander forum, op fok leest ze volgens mij niet meer mee...
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 21:25:29 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43152544
ik heb ook eens wat verder gezocht en vond een stukje over casper en smekkie op een ander forum. ik zag dat het goed met ze ging en dat vind ik fijn om te lezen
t is jammer dat ze hier niet meer komt, maar ik ben blij dat het blijkbaar goed met iedereen gaat daar
pi_43155006
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook eens wat verder gezocht en vond een stukje over casper en smekkie op een ander forum. ik zag dat het goed met ze ging en dat vind ik fijn om te lezen
t is jammer dat ze hier niet meer komt, maar ik ben blij dat het blijkbaar goed met iedereen gaat daar
Ja zeker
hondenforum of zo?
  woensdag 1 november 2006 @ 22:36:53 #219
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43155708
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef Bluezz het volgende:
En ze dan helemaal al schuddend met haar koppie verpulveren. Leuk hoor, een knisperend laminaatvloertje
Goed zo! Xena!

Lamimaat is iets waar poezen helemaal niets mee te maken hebben hoor.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43163257
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef Bluezz het volgende:
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_43163811
Ik zat gisteren na te denken dat mijn oudste kat in mensenlevens toch al rond de 60 jaar zit.

Oud .
pi_43163973
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zat gisteren na te denken dat mijn oudste kat in mensenlevens toch al rond de 60 jaar zit.

Oud .
Rimpelpoes
pi_43164065
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Rimpelpoes
Nou, gelukkig heeft ie haren zodat ik die niet zie .
pi_43164963
Dat ik een hond met een rare vorm van humor heb, dat wist ik al; voorpoten op schoot en in je gezicht boeren of niezen, op zijn achterpoten aansluiten in de rij voor de bus, flirten met meisjes in korte rokjes, wanneer ik van de trap af kom staat hij met zijn pootjes op de onderste treden, om vervolgens een rondje te hupsen om weer zijn eerste houding aan te nemen. Steevast zijn neus (kop, voorpoten) in de tassen steken waar ik mee thuiskom.

Vandaag was ik echter weer blij verrast. Ik ben een beetje ziek en ik denk dat meneer vond dat we tijdens de wandeling te weinig gespeeld hebben naar zijn zin. Spike is inmiddels zo ongeveer jarig weer (2) dus ik liep na het wandelen even naar boven om zijn cadeaus op te halen. Eenmaal daar hoor ik 'gnork'-geluiden uit de tuin komen; 'mooi, die heeft het naar zijn zin', denk ik nog. Toen ik beneden kwam met zijn botjes, snoepjes en andere ongein, kon ik direct weer naar boven om mijn fototoestel te halen.

Kijkt u even mee? .

( ).

Ontbrekend in deze serie; het "ik ben zo blij dat je er bent na die lange 5 minuten, ik zal eens lekker met mijn vieze poten je schone kleren viesmaken"-avontuur en het "als je even niet oplet banjer ik even met mijn modderpoten naar binnen, kan je meteen even dweilen".

Spikeje . .
I bet you are flying inside.
pi_43164982
Wat ie ook voor grapjes uithaalt, je kunt Spike ook gewoon niet niet-vergeven . .
Whatever I want.
pi_43164997
Hoe ze er ook altijd bij zitten eh? . Alsof het de normaaaalste zaak van de wereld is.
pi_43165027
Tijdens het uploaden van de foto's heeft hij het gewoon wéér geflikt en nog steeds zo'n "mijn naam is Haas" blik/houding.
pi_43165172
Spike Helaas super herkenbaar Zulke geintjes worden hier ook (vaak) uitgehaald
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_43165533
OMG Spikie
  donderdag 2 november 2006 @ 11:25:19 #230
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43165652
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:56 schreef Auticia het volgende:
Tijdens het uploaden van de foto's heeft hij het gewoon wéér geflikt en nog steeds zo'n "mijn naam is Haas" blik/houding.
Ik vind het eerder de blik van iemand die (terecht) erg trots is op wat hij allemaal heeft bereikt.
Go Spike
pi_43167752
Zo. En nu vind ik het niet meer leuk. Hij heeft zojuist mijn schoenen gemolesteerd.
pi_43168264
Spike is in de puberteit.
pi_43172584
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef ymme het volgende:
Spike is in de puberteit.
Dat is hij al sinds ik hem heb. Van mij mag het ook wel een keer klaar zijn.

Maar hij heeft nu wel begrepen dat hij niet zomaar alles kan maken. Voorlopig weer even wandelen aan de korte lijn. .
pi_43172632
Ja ik las ergens dat hij 2 jaar is nu.
Dat is wel de leeftijd dat ze flink gaan puberen, en je ze erg strak moet houden, wil je dat zo jouw respecteren en naar jouw luisteren.

Maar he, dat weet jij zelf natuurlijk ook wel allemaal.
Ik vind het wel een prachtige hond overigens
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2006 @ 18:24:28 #235
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_43178570
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooi beest, op de bovenste foto lijkt het wel wol met die kleurtjes zo. is er niet een vlindertopic?
Dit topic lezen niet veel mensen
Een (recent) vlindertopic kon ik niet vinden en om voor dit diertje nu een eigen topic te openen vond ik wat té, 't is niet zo'n monstermot als ik deze zomer hier heb langs zien komen

Maar mevrouw had blijkbaar nog niet de weg naar buiten gevonden en is vermoedelijk weer wakker geworden van de warmte van m'n oven want opeens fladderde ze door m'n kamer. Ik heb haar nu maar buiten op een beschut plekje gezet, die temperatuurschommelingen zijn vast niet goed voor de winterslaap.

Maar ik heb nu wel een eigen foto:
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_43182827
Kijk hem zitten

Spike
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_43197973
Het gebeurd toch wel eens dat vogels een soort van "dronken" worden als ze bijvoorbeeld druiven gegeten hebben? Want er zijn hier vanmorgen nu al 2 merels tegen het raam gevlogen die volgens mij eerst van de druiven zaten te snoepen
And you know I might
pi_43199163
Filmpje
pi_43199223
Helaas had ik mijn camera niet bij de hand Maar ze vlogen gelukkig gewoon weer weg
And you know I might
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 11:13:30 #240
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43199341
zou het niet iets anders kunnen zijn? kippen mogen bijvoorbeeld helemaal geen druiven hebben. ze kunnen er zelfs dood aan gaan
pi_43199518
Ik heb eens gegoogled:
quote:
in de winter kunnen de bessen gaan gisten en vogels kunnen er dronken van worden
quote:
De vruchtjes van de vuurdoorn (Pyracantha sp.) kunnen gaan gisten en dus veel alcohol bevatten. Meermalen zijn vogels (met name vinken) in het wild en in tuinen aangetroffen die dronken waren. Aangezien ook papegaaien dronken kunnen worden, lijkt het aannemelijk dat ook zij aangeschoten kunnen raken van het eten van vuurdoornbesjes.
And you know I might
pi_43203849
agossie,
Als het dan maar verder niet schadelijk is.... zullen ze de volgende dag dan ook een kater hebben?
pi_43276107
senesta Bedankt voor je stemmen.
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 22:41:25 #244
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43276325
Ze zijn verdient
Ik vind dat jullie het hartstikke goed doen.
Het is hier hartstikke gezellig en het lijkt allemaal wel wat losser en speelser sinds jullie hier met de scepter zwaaien, toppie!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_43276593
Lief .

Ik had toevallig ook op je gestemd : [FOK!Awards]Users
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 22:49:38 #246
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43276667
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Lief .

Ik had toevallig ook op je gestemd : [FOK!Awards]Users
Dank je wel
Ik word er helemaal stil van, wat lief!
  maandag 6 november 2006 @ 23:18:14 #247
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_43311023
Ik zou niet weten waar ik dit filmpje anders kwijt moet en hij is zooooo schattig!

http://www.myvideo.de/watch/63212
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 10:36:52 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43318349
ach wat schattig
zoals het die hond uit loopt te dagen
pi_43318502
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou niet weten waar ik dit filmpje anders kwijt moet en hij is zooooo schattig!

Dierenfilmpjes !

Ik heb hem erbij gezet.
pi_43318525
Dat filmpje is trouwens echt schattig . Die hond Geeft er gewoon geen fluit om .
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:18:57 #251
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_43320942
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dat filmpje is trouwens echt schattig . Die hond Geeft er gewoon geen fluit om .
Ja he? En dat poesje maar voor em langs dansen....

En bedankt voor het verplaatsen
pi_43345586
Fauna vraag:
Wat gebeurde er vroeger, en wat zou er nu gebeuren, als een koe niet gemolken zou worden en toch gewoon door zou blijven eten?
Vroeger werden 'wilde' koeien niet gemolken lijkt mij, en dat ze melk produceren is niet iets van de laatste jaren.
  woensdag 8 november 2006 @ 01:11:56 #253
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43347532
Dan drinken de kalfjes het op.

Verdorie! wat me net toch gebeurde. Ik ging de slaapkamer in en wilde de deur achter me sluiten om de kou binnen te houden. De deur knelt een beetje dus ik moet er altijd stevig aan trekken.
Zit Harry verdomme tussen de deur! Hij heeft niets, maar we zijn wel heel erg geschrokken alletwee.
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 06:47:33 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43349152
agossie, dat is inderdaad schrikken
  woensdag 8 november 2006 @ 09:00:42 #255
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_43350040
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:11 schreef tonja het volgende:

Verdorie! wat me net toch gebeurde. Ik ging de slaapkamer in en wilde de deur achter me sluiten om de kou binnen te houden. De deur knelt een beetje dus ik moet er altijd stevig aan trekken.
Zit Harry verdomme tussen de deur! Hij heeft niets, maar we zijn wel heel erg geschrokken alletwee.
Ooooh, schrikken is dat ja! Heb het ooit es met de koelkastdeur gehad, die wilde ook niet dicht.
Zat Melvin z'n staart ertussen; die stakker gilde het uit. Heb me de hele dag schuldig gevoeld.
Maar gelukkig heeft hij nog steeds een mooie staart.
pi_43360185
quote:

Vreselijk
Gelukkig is het goed afgelopen

(Ik moest meteen denken aan die kat met zijn kop tussen de voordeur, naam kwijt )
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 15:22:45 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43360234
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vreselijk

(Ik moest meteen denken aan die kat met zijn kop tussen de voordeur, naam kwijt )
Ik moest denken aan die reclame van die man die in de trein het kastje dicht wilde doen.
Ik weet alleen niet meet waar die reclame van is.
  woensdag 8 november 2006 @ 16:01:51 #258
48233 Auticia
warriorette
pi_43361670
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vreselijk

Smokey?
pi_43366197
quote:
Alsof er altijd kalfjes aanwezig zijn.
Maar deze vraag is, zoals ik al vermoedde, te hoog gegrepen voor dit subforum waar je alleen moet komen met vragen als: 'Mijn konijn stamp met z'n achterpoot hard op de grond, is hij nu boos op mij?! '
pi_43366411
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:16 schreef OldJeller het volgende:

Alsof er altijd kalfjes aanwezig zijn.
Maar deze vraag is, zoals ik al vermoedde, te hoog gegrepen voor dit subforum waar je alleen moet komen met vragen als: 'Mijn konijn stamp met z'n achterpoot hard op de grond, is hij nu boos op mij?! '
Wat een onzin
Dan ken je dit sf niet

Stel je vraag in een nieuw topic, tis best een goeie vraag

Smokey bedoelde ik inderdaad Auties.
  woensdag 8 november 2006 @ 18:32:21 #261
78780 deedeetee
pi_43366796
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:

schitterend

pi_43376488
deedeetee, heb je eigenlijk ooit mijn kaartje gekregen ?
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 12:31:13 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43744190
goed nieuws voor alle pluimvee

de ophokplicht is opgeheven.
pi_43744454
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
goed nieuws voor alle pluimvee

de ophokplicht is opgeheven.
Dat was toch al zo : Aandacht vogelgriep verslapt
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 13:34:58 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43745964
officieel was er nog steeds ophokplicht hoor.
alleen werd er niet zo spastisch over gedaan als de eerste keer.
maar vandaag kwam het officiele bericht van het ministerie.

maar al met al scharrelen mijn dames nu weer legaal door de tuin.

meelwormen voor iedereen
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 21:16:54 #267
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44145752
Kickerdekick!!

Hallo Allemaal, hoe gaat het met de beestjes?
Hier word al vuurwerk afgestoken af en toe, gelukkig heeft elco er geen last van.
  maandag 4 december 2006 @ 21:37:45 #268
78780 deedeetee
pi_44146652
Hoi senesta, lang niet meer gezien

Hier is nog niks van vuurwerk te horen, maar mijn beestjes hebben er gelukkig niet zo'n moeite mee als het eenmaal zover is dat het vuurwerk hier rondvliegt.
  maandag 4 december 2006 @ 21:39:30 #269
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44146724

Hier gaat het met de beestjes goed
Godzijdank steken ze hier nog geen vuurwerk af, we hebben besloten om voor Fa Shi pillen te halen bij de DA zodat ze gewoon een paar uur nokkie is ofzo.
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 21:45:13 #270
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44146933
hallo Deedeetee en Nonneke,

er word verbouwd hier in huis dus ben niet zo heel veel op fok! (ik heb tuindeuren )
En ik word altijd een beetje verscheurd door TRU, F&F en OUD.

Ik heb met elco een vuurwerkcursus gedaan toen hij pup was, alleen was ik meer onder de indruk van het vuurwerk dan hij
  maandag 4 december 2006 @ 21:53:37 #271
78780 deedeetee
pi_44147266
Haha die elco, dat is een hele droge geloof ik.
  maandag 4 december 2006 @ 21:55:04 #272
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44147295
Fa Shi krijgt bij elk klein knalletje al een hartverzakking tegenwoordig. Het lijkt wel of het elk jaar erger wordt, dus vandaar dat we besloten hebben dit jaar met O&N pilletjes voor dr te halen zodat ze lekker ergens kan gaan liggen slapen een paar uur. Tis zo zielig
Pim en Sylver hebben gelukkig die angst niet, die zijn zelfs 1x mee naar buiten geweest op O&N, natuurlijk niet gelijk om 12 uur met alles tegelijk, maar zo'n fonteintje (ofzo) vonden ze best intressant, mooi zitten en kijken. Nu blijven ze ook binnen hoor, anders raakt Faas in de stress dat ze weg zijn
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 22:03:30 #273
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44147494
Vervelend lijkt me dat, elco staat gewoon buiten bij ons met oud en nieuw naar vuurwerk te kijken.
Ja elco is een behoorlijke droge.

Loop je drie dagen in de regen voor een vuurwerkcursus die je zelf enger vind dan de hond

Maar goed, beter zo dan anders

Ik vind het wel altijd erg zielig hoor de bange hondjes, wat ze mij vertelden op cursus was er zo min mogelijk aandacht aan te besteden.
pi_44147576
Hier is het nog rustig qua vuurwerk.
Als er iets knalt buiten, draait Xena haar oortjes naar achteren, wast zich even oppervlakkig en slaapt weer gewoon verder
  maandag 4 december 2006 @ 22:11:09 #275
78780 deedeetee
pi_44147651
Ik heb vroeger bij een pup een cdtje met vuurwerkgeluid afgespeeld om 'm eraan te laten wennen.
Dat geluid van de cd vond hij doodeng, hij wende er wel een beetje aan maar echt leuk vond hij het na dagen van oefenen nog steeds niet.
Het échte vuurwerk deed dat malle beest helemaal niks. Daar stond hij gewoon belangstellend naar te kijken
  maandag 4 december 2006 @ 22:12:30 #276
78780 deedeetee
pi_44147677
Ik ben weer weg, fok ligt er hier op en af uit, het word vermoeiend
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 22:14:18 #277
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44147723
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:11 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vroeger bij een pup een cdtje met vuurwerkgeluid afgespeeld om 'm eraan te laten wennen.
Dat geluid van de cd vond hij doodeng, hij wende er wel een beetje aan maar echt leuk vond hij het na dagen van oefenen nog steeds niet.
Het échte vuurwerk deed dat malle beest helemaal niks. Daar stond hij gewoon belangstellend naar te kijken
Ha ha ha, rare beesten ook af en toe he?
Ik ga ook maar weer eens stoppen, word een drukke dag morgen
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 07:42:51 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44154429
krijgen de dieren hier ook nog iets extra's?

doerak krijgt gistsnoepjes en een vloeienband
vlooienband is geen overbodige luxe. ik krijg dat ongedierte maar niet definitief de pijp uit.
zou dat nou ook aan dat warme weer liggen?
pi_44155194
Hier af en toe wat knallen. Mickey geeft er (nu nog) niet veel om, maar Tommy zit wel meteen rechtop met zijn oren gespitst en aan zijn ogen kan ik wel zien dat ie het niet tof vind.

Dat wordt nog wat strakkies . De vorige keer is ie er 4 dagen van streek van geweest (lees: voordat ie weer naar beneden durfde).
  woensdag 6 december 2006 @ 11:34:44 #280
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44187995
Bij mij nog geen geknal. Als ze wat horen liggen ze wel met gespitste oortjes, maar alleen als het echt los gaat op 31dec om 1200 uur vluchten ze weg achter de bank of onder het bed. Zo gin het vorig jaar tenminste
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44312836
Leuk plaatje:

Oh en nog een heel sweet plaatje gevonden

Moest ik gewoon even laten zien hier hoor

[ Bericht 51% gewijzigd door DuchessX op 10-12-2006 21:55:03 ]
#geen
  zondag 10 december 2006 @ 22:32:15 #282
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44314345
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef DuchessX het volgende:
Leuk plaatje:

[afbeelding]

Oh en nog een heel sweet plaatje gevonden
[afbeelding]

Moest ik gewoon even laten zien hier hoor
Waarvoor mijn dank
pi_44317652
Die onderste, die houdingen, gezichtsuitdrukkingen, ik hoor ze bijna
  maandag 11 december 2006 @ 11:07:18 #284
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44322713
Lief
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44330524
Tommy zit de laatste tijd heel sneu op de vloer op de badkamer in de avond, in het donker. Niet slapend, gewoon zittend.

De eerste keer schrok ik me dood. Ik zag hem niet, doe de lamp aan en ineens zit daar een grijs mormel voor je neus, je (zielig) aan te kijken.

Toch vraag ik me af waarom ie dat doet. Mijn moeder zegt dat ie dat al een tijdje doet.
pi_44332867
Misschien lopen er wel kleine zilvervisjes rond op de vloer?
(is bekend van vochtige ruimtes)
Xena zit er ook altijd op te 'wachten' in een donkere badkamer
  maandag 11 december 2006 @ 18:29:34 #287
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44333000
Hier zit/slaapt Poes ook vaak in een donkere badkamer, als ze in een dolle bui is slaapt ze in de wasbak
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 19:58:33 #288
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44336102
met doerak hebben we wat afgetobt de afgelopen tijd.
ze heeft vlooien en die krengen zijn er toch niet vanaf te fikken.
ik had al tijden van die pilletjes en die werkten altijd vlekkeloos.
niet meer dus
ze werd zowat de kamer doorgedragen.
ik heb haar van het weekend met vlooienshampoo gewassen en uuuuuuuren met de stofkam gekamd.
nu heeft ze een vlooienbandje om en nog kom ik af en toe een enkele vlo tegen als ik kam.

ik durf eigenlijk niet zo veel te ondernemen tegen vlooien. doeraks gezondheid is niet optimaal op het moment. toch lust ze ondanks haar ouderdomgerelateerde ongemakken (stramme spieren, wat staar en (al dan niet oostindische)doofheid) nog steeds een stevig portie kitekat en ze eet zelfs seniorenbrokjes
je ziet ook nog steeds haar hoogbejaarde leeftijd niet aan haar af. haar vacht is glanzend en zacht en ze ziet er niet oud en plukkerig uit.

toch hou ik mijn hart iedere keer vast.

maar goed, heeft iemand een goede tip voor vlooienbestrijding die afdoende is zonder dat het doeraks gezondheid kan schaden?
  maandag 11 december 2006 @ 20:24:38 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_44337068
Ontvlooi spray voor kittens/pups. Even effectief, niet schadelijk.
pi_44337135
Is met likken ook nog wel link hoor
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 11 december 2006 @ 20:28:35 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_44337213
nee hoor; absoluut harmless.
pi_44337490
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef SHE het volgende:
nee hoor; absoluut harmless.
Wel van een speciaal merk,en er moet wel gif ofzo inzitten
of het moet van dat spul zijn,wat de vlo zn lichaamstemperatuur naar beneden brengt
dat is idd veilig Frontline is volgens mij ook veilig
pi_44337614
En post is door allemaal
Deze SC is van 30 augustus
  maandag 11 december 2006 @ 20:44:10 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_44337800
Er is speciale kittenspray van frontline. Moet je je poesie helemaal mee natspuiten en dan vallen de vlooien er zo vanaf.
Deze is veilig voor hele kleine kittens; en dus ook voor ouderen van dagen met gezondheidsproblemen.
pi_44337804
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef Ghostbuster het volgende:
En post is door allemaal
Deze SC is van 30 augustus
Deze lurker en mogelijk-toekomstige-kat-bezitter zal helpen

met 1 post....... dat dan weer wel

pi_44337828
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:44 schreef SHE het volgende:
Er is speciale kittenspray van frontline. Moet je je poesie helemaal mee natspuiten en dan vallen de vlooien er zo vanaf.
Deze is veilig voor hele kleine kittens; en dus ook voor ouderen van dagen met gezondheidsproblemen.
Goed mevrouw
pi_44338169
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Misschien lopen er wel kleine zilvervisjes rond op de vloer?
(is bekend van vochtige ruimtes)
Xena zit er ook altijd op te 'wachten' in een donkere badkamer
Hmm. Ik heb nog niet echt iets gezien. Maar dan zou ie er juist ook mee bezig moeten zijn toch?
Maar hij zit er gewoon maar .
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 21:35:49 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44339008
morgen maar eens een uitstapje naar de dierenwinkel maken.

thnx.
  maandag 11 december 2006 @ 21:50:29 #299
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44339499
Knoflook door dr voer ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 22:23:26 #300
37843 lady-wrb
kortaf