Ha ha ha, rare beesten ook af en toe he?quote:Op maandag 4 december 2006 22:11 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vroeger bij een pup een cdtje met vuurwerkgeluid afgespeeld om 'm eraan te laten wennen.
Dat geluid van de cd vond hij doodeng, hij wende er wel een beetje aan maar echt leuk vond hij het na dagen van oefenen nog steeds niet.
Het échte vuurwerk deed dat malle beest helemaal niks. Daar stond hij gewoon belangstellend naar te kijken![]()
Waarvoor mijn dankquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef DuchessX het volgende:
Leuk plaatje:
[afbeelding]
Oh en nog een heel sweet plaatje gevonden
[afbeelding]
Moest ik gewoon even laten zien hier hoor
Wel van een speciaal merk,en er moet wel gif ofzo inzittenquote:Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef SHE het volgende:
nee hoor; absoluut harmless.
Deze lurker en mogelijk-toekomstige-kat-bezitter zal helpenquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef Ghostbuster het volgende:
En post is door allemaal
Deze SC is van 30 augustus
Goed mevrouwquote:Op maandag 11 december 2006 20:44 schreef SHE het volgende:
Er is speciale kittenspray van frontline. Moet je je poesie helemaal mee natspuiten en dan vallen de vlooien er zo vanaf.
Deze is veilig voor hele kleine kittens; en dus ook voor ouderen van dagen met gezondheidsproblemen.
Hmm. Ik heb nog niet echt iets gezien. Maar dan zou ie er juist ook mee bezig moeten zijn toch?quote:Op maandag 11 december 2006 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Misschien lopen er wel kleine zilvervisjes rond op de vloer?
(is bekend van vochtige ruimtes)
Xena zit er ook altijd op te 'wachten' in een donkere badkamer
ah, dan kan ze voortaan net zo goed bij ons aanschuivenquote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef Nonneke het volgende:
Knoflook door dr voer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |