Nee, het was een Amerikaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Berkery het volgende:
Gokje op Bruno Hauptmann
Kun je misschien zelf even opzoeken (en dan niet hier posten, dan kunnen anderen ook nog een gokje wagen).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou wel graag het antwoord willen weten eigenlijk
Natuurlijk niet! Mallerd!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kun je misschien zelf even opzoeken (en dan niet hier posten, dan kunnen anderen ook nog een gokje wagen).
Trusten Wycciequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Leuk, ben ik weer de topickiller
Welterusten dan maar
Hoi BBquote:
quote:
Volgens mij zijn we alleen. En ik weet het antwoord niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef BwennieBren het volgende:
Niemand? Of zijn Dart en ik hier alleen?
Wacht nou ff Dartjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we alleen. En ik weet het antwoord niet.
Weet je wat, we laten 'm over aan de nachtploeg.
Ow, wacht....de voorkoming van aanslagen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wacht nou ff Dartje
Ik geef een hint: deze nieuwe regel is na 10 augustus 2006 ingesteld. Dus naar aanleiding van wat, waarom en dan heb je het antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |