Ik heb ergens wel het idee dat Hummy Semih ook wel mag, dus ik heb goede hoop dat we nog veel van hem zullen zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat is op z'n minst heel opvallend te noemen, helemaal omdat de tv kijkers echt nog geen goed beeld van de bewoners hebben.
Volgens mij is die kamper groep juist groter. (ligt aan de zusjes maar ook janine zit daar dus)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:25 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer de eerste gesprekken komen over het mass stemmen op 1 persoon.. de leuke groep is groter dan de kampertjes dus ze hebben een voordeel..
alleen zie ik die Marlies haar joker nog wel verkopen ofzo..
Allochtoon & doelgroep Talpa hèquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Ook dat is op z'n minst heel opvallend te noemen, helemaal omdat de tv kijkers echt nog geen goed beeld van de bewoners hebben.
Hier doen ze het ook alle 4 weer hoor: http://www.nowlive.eu/quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tnx, dan ga ik ook niet verder vogelen, want dat moet op die site dus zo. (Maar je hebt er wel de 4 streams, ook al haperen ze soms een beetje)
JAA! e10 zei gisteren in de uitzending dat hij op zijn 18e voor het eerst met iemand naar bed was geweest..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ook knap om iemand te bezwangeren op je 16e als je voor het eerst sex hebt gehad op je 18e.
Ik was heel verbaasd, want dacht toch echt dat Janine op numero uno stond. (Of was het een POLL van M. del Perro?}quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:25 schreef LuQas het volgende:
Uit die poll die Talpa heeft gehouden kwam als uitslag dat Semih volgens de kijkers de kleinste kans heeft om te winnen.
Daar ben ik ook ben voor idd...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allochtoon & doelgroep Talpa hèJe aat je nog verbazen over hoe populair Etienne straks blijkt bij het sms'en
Dat idee had ik ook jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb ergens wel het idee dat Hummy Semih ook wel mag, dus ik heb goede hoop dat we nog veel van hem zullen zien.
dat is toch jammer he.. ik sms nooit bij BB.. maar dit jaar ben ik bereid eurotjes te spenderen om E10 uit het huis te krijgen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allochtoon & doelgroep Talpa hèJe aat je nog verbazen over hoe populair Etienne straks blijkt bij het sms'en
Die "rooie TARUTTTT" heeft natuurlijk ook een heeeeel strak lijfje he?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef Kinga het volgende:
Janine: "die rooie trut.."
Nee.. neeeeeeeeequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat is toch jammer he.. ik sms nooit bij BB.. maar dit jaar ben ik bereid eurotjes te spenderen om E10 uit het huis te krijgen..
En hoe de omzet van BrEeZaH omhoog gaat. (schreef ik dat een beetje goed?)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker... en ik kan niet vaakgenoeg herhalen dat zulke types er toch juist in moeten blijven! Je wilt toch niet allemaal mensen die vredig naast elkaar leven en er niemand is om je aan te ergeren?? Etienne is nu al vrijvaak onderwerp van 'discussie' hier. Als je dat soort types weg haalt blijft er steeds minder over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat is toch jammer he.. ik sms nooit bij BB.. maar dit jaar ben ik bereid eurotjes te spenderen om E10 uit het huis te krijgen..
Ik ook hoor! Het zijn al twee weken te lang voor E10.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:30 schreef Sassefras het volgende:
[..]
![]()
, ben je daar nu al toe bereid??? jeetje we zijn nog geen 2 weken bezig..
Ik neem aan dat dat niet gezegd is.... Denk zelfs niet dat Hummie dat zou toelaten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:31 schreef Lyza het volgende:
Etienne; die gekke turk staat nou knoflooksaus te maken! Daar ga ik wat van zeggen!
Heeft iemand toevallig meegekregen offie daar écht wat van gezegd heeft??
you couldn't be more rightquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Semih is coolSemih is cool
Semih Semih Semih is cool (etc).
![]()
En Micheline is een schatjuh
We zijn het weer eens Isaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:31 schreef Isabeau het volgende:
![]()
ok.. daar heb je wel gelijk in.. maar moet je je voorstellen dat E10 gewoon wint....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker... en ik kan niet vaakgenoeg herhalen dat zulke types er toch juist in moeten blijven! Je wilt toch niet allemaal mensen die vredig naast elkaar leven en er niemand is om je aan te ergeren?? Etienne is nu al vrijvaak onderwerp van 'discussie' hier. Als je dat soort types weg haalt blijft er steeds minder over.
Hij heeft dat zeker wel gezegd *zelf gehoord*. IK vraag me alleen af of hij Semih daar al op aangesproken heeft zoals ie zo groots mededeelde.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat niet gezegd is.... Denk zelfs niet dat Hummie dat zou toelaten...
Maurice.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:30 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Nee.. neeeeeeeee![]()
Misschien moet ik dan toch voor het eerst sinds Maurice () maar weer eens de telefoon ter hand nemen en sms-en voor ons aller Semih
![]()
Nee, dat niet natuurlijk. Tegen het einde van BB wordt hij er echt wel massaal uitgestemd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef rubstar het volgende:
[..]
ok.. daar heb je wel gelijk in.. maar moet je je voorstellen dat E10 gewoon wint....![]()
Maar Tijn gaat zo leuk om met Janine en Etienne, dat vind ik weer leuk aan Tijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Over Tijn helemaal niet, maar ach... dat moet dan maar.
Helemaal waargemaakt juist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Bergie88 het volgende:
Ik kan mij herinneren dat dit de bb werd waarbij hummie zo min mogelijk wilde ingrijpen. Dit heeft zij volgensmij tot nu toe helemaal niet waargemaakt??
Ik denk dat die 2 kompleet een spelletje met de rest zitten te spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:31 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Snap ik niets van. Ik vind een paar mensen uit de ene groep leuk... en een paar uit de andere. Maakt me echt geen reet uit welke groep ofzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:34 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben geswitcht. Zolang Milica bij de Kampersgroep blijft, moet ik haar niet meer
Huh??? Zo min mogelijk zij ze. Ze heeft op dit moment de touwtjes weer stevig in handenquote:
Ik gun het hem niet om hem E10 en haar Janine zo ver te laten komen. Ze hebben al een heel groot Ego, laat staan als ze ver in het programma komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker... en ik kan niet vaakgenoeg herhalen dat zulke types er toch juist in moeten blijven! Je wilt toch niet allemaal mensen die vredig naast elkaar leven en er niemand is om je aan te ergeren?? Etienne is nu al vrijvaak onderwerp van 'discussie' hier. Als je dat soort types weg haalt blijft er steeds minder over.
Ik hoop het wel....make his day!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hij heeft dat zeker wel gezegd *zelf gehoord*. IK vraag me alleen af of hij Semih daar al op aangesproken heeft zoals ie zo groots mededeelde.
Ik moet niets van e10, Sjaan, Marcel en Jeroen hebben. En zolang Milica met hun omgaat, moet ik daar ook niks van hebben. Hoewel ik niet hoop dat die hele groep er meteen uitvliegt. Er moet natuurlijk wel vuurwerk komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik niets van. Ik vind een paar mensen uit de ene groep leuk... en een paar uit de andere. Maakt me echt geen reet uit welke groep ofzo.
Ze weet haar cuppies weer goed te verbergquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300869.jpg]afbeelding][/URL]
als cameraman moet je dan zo'n scream masker opzettenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef LuQas het volgende:
Ze denken dat de cameramannen geesten zijn.
Zo nep als maar kan. Als je de sreens ziet die zijn gemaakt van haar, dan vind ik ze juist alles behalve perfect. Ze zijn ook veel te bol, net als bij Milica. Maar misschien kan dat niet anders als iemand met A-cup siliconen neemt. Ik denk dat beide meiden eerst een A-cupje hadden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef rubstar het volgende:
Marlies had toch verteld dat ze geen nep tieten had? ik zit het nou zo'n beetje aan te kijken maar die lijken mij echt wel nep... of ze zijn perfect kan ook natuurlijk
Marlies, Milica, Monique, Sabrina (50% dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zit net die borsten allemaal us te checke he en ik weet dat het al vaker voorbij is gekomen maar kan iemand ff een opsomming maken wie geen natuurlijke tetten meer heeft???
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zit net die borsten allemaal useens te checkebekijken he en ik weet dat het al vaker voorbij is gekomen maar kan iemand ff een opsomming maken wie geen natuurlijke tettenborsten meer heeft???
Kijk.. ik kan best lachen om de complete wereldvreemdheid van een Marcel en een E10, de tokkie-trekjes van Hilde en de hysterie van een Janine is ook erg vermakelijk, maar je gaat me toch niet vertellen dat je het "leuke mensen" vindt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik niets van. Ik vind een paar mensen uit de ene groep leuk... en een paar uit de andere. Maakt me echt geen reet uit welke groep ofzo.
Je zou bijna denken dat ze erop geselecteerd zijn..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies, Milica, Monique, Sabrina
ik vind tetten zo'n debiel woord...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zit net die borsten allemaal us te checke he en ik weet dat het al vaker voorbij is gekomen maar kan iemand ff een opsomming maken wie geen natuurlijke tetten meer heeft???
het viel me gister pas echt op bij het gymnastieken toen ze op de grond lag.. die tieten bleven in precies dezelfde vorm staan.. en dat is toch meestal een teken van nep tieten..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo nep als maar kan. Als je de sreens ziet die zijn gemaakt van haar, dan vind ik ze juist alles behalve perfect. Ze zijn ook veel te bol, net als bij Milica. Maar misschien kan dat niet anders als iemand met A-cup siliconen neemt. Ik denk dat beide meiden eerst een A-cupje hadden.
En Hilde!! (zou je niet zeggen, maar toch...)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Marlies, Milica, Monique, Sabrina (50% dus)
Ik twijfel ook aan de borsten van Marlies, want er zit volgens mij NIEMAND in met echte borsten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef rubstar het volgende:
Marlies had toch verteld dat ze geen nep tieten had? ik zit het nou zo'n beetje aan te kijken maar die lijken mij echt wel nep... of ze zijn perfect kan ook natuurlijk
Of Pinda tegen zichzelfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef natronic het volgende:
Kik als E10 Semih voor turk uitmaakt moet hij ook negert tegen janine zeggen
+ Hilde...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
My words exactly. Hoewel ik Milica ook heel vervelend vindt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Kijk.. ik kan best lachen om de complete wereldvreemdheid van een Marcel en een E10, de tokkie-trekjes van Hilde en de hysterie van een Janine is ook erg vermakelijk, maar je gaat me toch niet vertellen dat je het "leuke mensen" vindt?(Of bedoel je nu alleen Milica?)
neej was geen tikfout.. woord gebruik ik af en toe (sorry)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik vind tetten zo'n debiel woord...![]()
(of was het een type fout?)
Ik heb best veel vriendinnen, maar ik ken niemand die een boobjob heeft laten doen (wel 1 borstverkleining).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Je zou bijna denken dat ze erop geselecteerd zijn..of hebben tegenwoordig zoveel vrouwen een boobjob laten doen??
Tot nu toe kan ik Milica en Jeroen wel waarderen. En Etienne zéker om zijn player gedrag in het huis (hoewel het natuurlijk een walgelijk ventje is). Uit de andere groep mag ik Semih en Micheline wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Kijk.. ik kan best lachen om de complete wereldvreemdheid van een Marcel en een E10, de tokkie-trekjes van Hilde en de hysterie van een Janine is ook erg vermakelijk, maar je gaat me toch niet vertellen dat je het "leuke mensen" vindt?(Of bedoel je nu alleen Milica?)
ik had hem al verbeterdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik vind tetten zo'n debiel woord...![]()
(of was het een type fout?)
Marcia heeft wel echte borsten. Jammer dat ze voor de rest zo sloom isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik twijfel ook aan de borsten van Marlies, want er zit volgens mij NIEMAND in met echte borsten.
Hilde heeft toegegeven
Monique heeft toegegeven
Sabrina heeft toegegeven
Milica heeft toegegeven
Janine heeft toegegeven (dat ze ze niet heeft)
Marcia (twijfel)
Marlies (twijfel)
Heeft ze nog niet toegegeven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
bij mijn vriendinnengroep ook niemand..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb best veel vriendinnen, maar ik ken niemand die een boobjob heeft laten doen (wel 1 borstverkleining).
Micheline heeft echte cupje Dquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik twijfel ook aan de borsten van Marlies, want er zit volgens mij NIEMAND in met echte borsten.
Hilde heeft toegegeven
Monique heeft toegegeven
Sabrina heeft toegegeven
Milica heeft toegegeven
Janine heeft toegegeven (dat ze ze niet heeft)
Marcia (twijfel)
Marlies (twijfel)
ikke niet, maarja marlies heeft iets meer stijl en klassequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef bloodymary het volgende:
Sjaan is steeds bezig over Marlies. Maar omgekeerd heb ik dat eigenlijk nog helemaal niet gehoord. Heeft iemand Marlies al echt horen roddelen?
Misschien moeten ze er 2 nominerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef Gert het volgende:
Marlies en Semih krijgen van de kampers natuurlijk een hoop stemmen. Of zou BB zeggen dat ze al genomineerd staan en dat ze iemand anders moeten kiezen?
ja daarom, dat heb ik dus ook.. ik kom wel van het platteland mss dat dat ermee te maken heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb best veel vriendinnen, maar ik ken niemand die een boobjob heeft laten doen (wel 1 borstverkleining).
Ik heb haar ook nog niet horen roddelen of rare dingen vertellenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef natronic het volgende:
ikke niet, maarja marlies heeft iets meer stijl en klasse
De enige keer bij BB5 dat ik iemand zag vertrekken omdat hij *wel* goed bij het publiek lag maar niet bij de meeste bewoners, was Ralph. Uiteindelijk stemt het publiek je eruit, niet de bewoners. Ralph moest het tegen toekomste finalisten - Lieske en Roel - opnemen, en tja, dan win je het niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef Gert het volgende:
Marlies en Semih krijgen van de kampers natuurlijk een hoop stemmen. Of zou BB zeggen dat ze al genomineerd staan en dat ze iemand anders moeten kiezen?
Dat had ik in eerdere [COS] ook al gevraagd óf ze überhaubt nog mogen kiezen, of ze een tweede keus moeten doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef Gert het volgende:
dan zit gewoon iedereen op de bank denk ik. Misschien moeten ze helemaal niet nomineren. en zit gewoon iedereen op de bank.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten ze er 2 nomineren
I love her and I love themquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Micheline heeft erg mooie natuurlijke borsten![]()
Janine = niet goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef Spablauw het volgende:
Janine vindt de blik in de ogen van Marlies niet goed!!
Ik vind roddelen best wel menselijk eigenlijk. Zeker in zo'n huis waar je puur op elkaar bent aangewezen. Dus daar ga ik zeker niet iemand op beoordelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nog niet horen roddelen of rare dingen vertellen
daar loopt ze al de hele tijd over te zeuren! Ik begrijp het niet, maar goed. ik begrijp wel meer niet van janinequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef Spablauw het volgende:
Janine vindt de blik in de ogen van Marlies niet goed!!
Ik hoop dat BB hierover wijselijk niks gaat zeggen tegen de bewoners.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef Gert het volgende:
mee eens, maar je hebt roddelen en roddelen vind ik.. gaat vaak om de manier waaropquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind roddelen best wel menselijk eigenlijk. Zeker in zo'n huis waar je puur op elkaar bent aangewezen. Dus daar ga ik zeker niet iemand op beoordelen.
Gewoon de volgende keer de hotline niet meer opnemen. Zelfde resultaat. Zal BB niet blij mee zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dan zit gewoon iedereen op de bank denk ik. Misschien moeten ze helemaal niet nomineren. en zit gewoon iedereen op de bank.
De manier hoe ze die "badkamer-scene" van zich af sprak....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nog niet horen roddelen of rare dingen vertellen
En Marlies pakt het wat subtieler aan ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef natronic het volgende:
[..]
ikke niet, maarja marlies heeft iets meer stijl en klasse
niet? zal er niet veel meer gebeld en gesmst worden als iedereen op de bank zit? het vriendenclubje van <insert willekeurige bewoner> zal niet bellen/smsen als hij/zij niet op de bank zit. (denk ik)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer de hotline niet meer opnemen. Zelfde resultaat. Zal BB niet blij mee zijn
Ik kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk .. Hoe irritant ik Janine ook vind, die Marlies vind ik af en toe ook lijken op een kermis-waarzegster met zwoele stem die je steeds heel behendig 20 euro afhandig maakt.. zo'n type dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Sassefras het volgende:
[..]
daar loopt ze al de hele tijd over te zeuren! Ik begrijp het niet, maar goed. ik begrijp wel meer niet van janine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |