ok.. daar heb je wel gelijk in.. maar moet je je voorstellen dat E10 gewoon wint....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker... en ik kan niet vaakgenoeg herhalen dat zulke types er toch juist in moeten blijven! Je wilt toch niet allemaal mensen die vredig naast elkaar leven en er niemand is om je aan te ergeren?? Etienne is nu al vrijvaak onderwerp van 'discussie' hier. Als je dat soort types weg haalt blijft er steeds minder over.
Hij heeft dat zeker wel gezegd *zelf gehoord*. IK vraag me alleen af of hij Semih daar al op aangesproken heeft zoals ie zo groots mededeelde.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat niet gezegd is.... Denk zelfs niet dat Hummie dat zou toelaten...
Maurice.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:30 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Nee.. neeeeeeeee![]()
Misschien moet ik dan toch voor het eerst sinds Maurice () maar weer eens de telefoon ter hand nemen en sms-en voor ons aller Semih
![]()
Nee, dat niet natuurlijk. Tegen het einde van BB wordt hij er echt wel massaal uitgestemd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef rubstar het volgende:
[..]
ok.. daar heb je wel gelijk in.. maar moet je je voorstellen dat E10 gewoon wint....![]()
Maar Tijn gaat zo leuk om met Janine en Etienne, dat vind ik weer leuk aan Tijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Over Tijn helemaal niet, maar ach... dat moet dan maar.
Helemaal waargemaakt juist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Bergie88 het volgende:
Ik kan mij herinneren dat dit de bb werd waarbij hummie zo min mogelijk wilde ingrijpen. Dit heeft zij volgensmij tot nu toe helemaal niet waargemaakt??
Ik denk dat die 2 kompleet een spelletje met de rest zitten te spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Semih is coolSemih is cool
Semih Semih Semih is cool (etc).
![]()
En Micheline is een schatjuh
Snap ik niets van. Ik vind een paar mensen uit de ene groep leuk... en een paar uit de andere. Maakt me echt geen reet uit welke groep ofzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:34 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben geswitcht. Zolang Milica bij de Kampersgroep blijft, moet ik haar niet meer
Huh??? Zo min mogelijk zij ze. Ze heeft op dit moment de touwtjes weer stevig in handenquote:
Ik gun het hem niet om hem E10 en haar Janine zo ver te laten komen. Ze hebben al een heel groot Ego, laat staan als ze ver in het programma komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker... en ik kan niet vaakgenoeg herhalen dat zulke types er toch juist in moeten blijven! Je wilt toch niet allemaal mensen die vredig naast elkaar leven en er niemand is om je aan te ergeren?? Etienne is nu al vrijvaak onderwerp van 'discussie' hier. Als je dat soort types weg haalt blijft er steeds minder over.
Ik hoop het wel....make his day!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hij heeft dat zeker wel gezegd *zelf gehoord*. IK vraag me alleen af of hij Semih daar al op aangesproken heeft zoals ie zo groots mededeelde.
Ik moet niets van e10, Sjaan, Marcel en Jeroen hebben. En zolang Milica met hun omgaat, moet ik daar ook niks van hebben. Hoewel ik niet hoop dat die hele groep er meteen uitvliegt. Er moet natuurlijk wel vuurwerk komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik niets van. Ik vind een paar mensen uit de ene groep leuk... en een paar uit de andere. Maakt me echt geen reet uit welke groep ofzo.
Ze weet haar cuppies weer goed te verbergquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300869.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |