Ja idd, wel grappig dat hij met haar over zijn nominatie mag lullen, maar daar heeft ie duidelijk ook geen behoefte aan gehad..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:18 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij was dit het eerste gesprek tussen Milica en Semih.
Bij die andere streams dubbelklik je op je fullscreen, en dan kan je meteen over naar andere stream. Maar bij deze komt ie dan terug bij vorige.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is toch op al die sites zo? Ik moet dan eerst de stream die je als eerste full screen hebt geklikt stoppen... en dan kun je wel een andere full screen klikken.
hmmm we hebben het nu over zijn gedrag toch? belangrijk dan uiterlijk vind ik en een stuk volwassener dan een heleboel daarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Tijn doet helemaal niet stoer enzo... met z'n macho tattootjes...
goed van Sem hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:18 schreef rubstar het volgende:
Semi is ook klaar met die mensen..
"..boeie dan hebben we toch shoarma zonder knoflook saus, interesseert mij dat"
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Tijn doet helemaal niet stoer enzo... met z'n macho tattootjes...
Dat heb ik dus altijd. Behalve als ik dus eerst stream 1 stop (uitschakel) en dan op stream 2 klik..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
bv. Ik dubbelklik stream 1.... full screen (waarbij je ook nog eens de status- en besturingsbalk uit moet hebben staan)
Dan maak ik een cap en ga terug (d.m.v. dubbelklikken), waarbij ik weer de 4 streams zie en ga naar stream 2. En dan komt dus full-screen van stream 1 terug.
Kn ik ook aan jou vragen over de mensen die jij consequent de grond in boort. Zo gaat dat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef rubstar het volgende:
[..]
staat zijn hoofd je niet aan ofzo? of kan je er niet tegen dat ie gaat winnen
..
ff serieus.. Tijn doet echt niet stoer ofzo.. bij hem heb ik juist het idee dat hij gewoon zo is, en uit het huis vind ik hem nog het minst irritant..
maar ja iedereen ze mening natuurlijk
ik ben benieuwd wanneer de eerste gesprekken komen over het mass stemmen op 1 persoonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef itsme het volgende:
niet slim semir. Hij moppert nu tegen Monique over dat ze zo zat te schreeuwen en hij had hoofdpijn.
Ze vind het een bejaardencentrum
Die groep hebben de zusjes nodig om die anderen er uit te krijgen.![]()
Ook dat is op z'n minst heel opvallend te noemen, helemaal omdat de tv kijkers echt nog geen goed beeld van de bewoners hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:25 schreef LuQas het volgende:
Uit die poll die Talpa heeft gehouden kwam als uitslag dat Semih volgens de kijkers de kleinste kans heeft om te winnen.
Ook knap om iemand te bezwangeren op je 16e als je voor het eerst sex hebt gehad op je 18e.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:07 schreef LuQas het volgende:
Ik kan me nog steeds niet zo goed voorstellen dat E10 een vrouw heeft bezwangerd met alleen een soort clitoris tussen zijn benen.
daarom zeg ik ook.. iedereen ze mening.. dat jij tijn niet kan uitstaan is prima.. ik vind hem leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kn ik ook aan jou vragen over de mensen die jij consequent de grond in boort. Zo gaat dat.
Er is niets, maar dan ook helemaal niets aan Tijn wat me ook maar enigszins aanspreekt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd. Behalve als ik dus eerst stream 1 stop (uitschakel) en dan op stream 2 klik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |