Nou of je gaat je steeds meer irriteren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef rubstar het volgende:
misschien is dit juist wel het harde waar BB het over heefteen hele dag niets te doen hebben, geen tv, geen pc, geen telefoon... je wordt dan verplicht om met personen zoals E10 te praten
Ik weet zeker dat we op een gegeven moment beloond worden met zeer zware ruzies en irritaties, uiteraard grijpt BB dan pas in (met een opdracht of iets anders) om escalatie te voorkomen (door de gigantische verveling)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef rubstar het volgende:
misschien is dit juist wel het harde waar BB het over heefteen hele dag niets te doen hebben, geen tv, geen pc, geen telefoon... je wordt dan verplicht om met personen zoals E10 te praten
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat jij nu maar eens unieke caps en posts zien. Dan mag je mee praten met de diehard streamers/cappers.
bij het kijken van deze cap krijg ik me toch een neigingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300864.jpg]afbeelding][/URL]
Idd, ik zou dat vadsige hoofd niet eens op me schouder willen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou als vrouw toch een keer 'ROT OP' gaan schreeuwen tegen E10. Proberen te zoenen, handtastelijk zijn, achter je aanlopen. Bah bah bah.
Ik vind Tijn tof!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef Spablauw het volgende:
Toch goed van Tijn, hij gooit zich steeds weer tussen de kamperS!!
Je kletst jezelf wel tegen he? Je zegt dat je het niet zou willen máárrrrr je wilt wel graag even laten weten dat je toch wél een unieke cap had.......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat willen?
Overigens had ik vanmorgen DE cap van Etiennes piemeltje én een hele mooie van Millica, daar vielen jouw "Hildes tieten via de spiegel caps" toch aardig bij in het niet.
en daar was hoe heet ze het niet mee eens. WIJ willen dit..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:10 schreef Spablauw het volgende:
Tijn vond het sneu voor S. dat J. de yoghurt had opgegeten, dan kon hij geen knoflooksaus maken voor bij het eten
Ja, en daar zijn we je erg dankbaar voor.. dat worden natte dromen vannacht hoor!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:07 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens had ik vanmorgen DE cap van Etiennes piemeltje
Dat is toch op al die sites zo? Ik moet dan eerst de stream die je als eerste full screen hebt geklikt stoppen... en dan kun je wel een andere full screen klikken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal wel de meest blonde vraag zijn van vandaag. Maar waarom kan ik niet van stream wisselen op hanff???
Iedere keer bij het dubbelklikken op andere stream, komt de vorige tevoorschijn.
Idemquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef the_hunter het volgende:
Ik kots op die gore tyfus Sjaan. En toch moet ze blijven hehe
tot nu toe vind ik Tijn echt de man.. hij spreekt die mensen gewoon aan op hun gedrag en gaat er recht in.. waardeer ik welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef Kinga het volgende:
Wel lef dat Tijn er tussen gaat zitten, dan kun je verwachten dat het 5 tegen 1 is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |