Bemoei je er niet mee, simpele ziel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als jij hier eens een keer met een normale opmerking kan komen, behalve iemand af te zeiken, kan je hier beter niet meer posten...![]()
![]()
shit zet ik daarom mijn streams aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kleine irritatie over opgeklopte melk ofzo heb het half gevolgd
Je had toch vorig jaar iig zo'n SMS gebeuren, bij een belangrijke gebeurtenis?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef itsme het volgende:
Ik wilde dat er een systeem bestond, dat als er iets interessants te zien is, je een mailtje krijgt.![]()
liever een minuutje van te vorenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef itsme het volgende:
Ik wilde dat er een systeem bestond, dat als er iets interessants te zien is, je een mailtje krijgt.![]()
Daar was Egbert ook lid vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had toch vorig jaar iig zo'n SMS gebeuren, bij een belangrijke gebeurtenis?
Nee, dan die briljante nachtposts van jou...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als jij hier eens een keer met een normale opmerking kan komen, behalve iemand af te zeiken, kan je hier beter niet meer posten...![]()
![]()
...tis misschien een enorme dooddoener maar geduld is nog steeds een brandschone zaakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:45 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat duurt dat lang vandaag...
Af en toe een vinger naar een ooghoek. Die zit volgens mij stiekempjes te tranenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Ook Monique doet mee in het kampioenschap inhoudsloos kijken
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300854.jpg]afbeelding][/URL]
Had je deze al gezien:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef itsme het volgende:
godsamme wat kijkt die Monique sjacherijnig![]()
Nee ga snel kijken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je deze al gezien:
[COS #122] Waiting voor de weekopdracht....
Ook een toppertje hoor
Ik hoop dat je er naast zit. Want hier is echt geen flikker aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
...tis misschien een enorme dooddoener maar geduld is nog steeds een brandschone zaakIk merk al hier en daar flink wat irritaties onder de bewoners dus daarom laat BB zo min mogelijk van zich horen en zal de weekopdracht erg kort van aard zijn, zodat later de verveling weer keihard inslaat
Jij begon te zeiken over een cap van Hilde vanochtend. Bemoei jij je dan ook niet met mij. Meelopende, zwakzinnige stumper.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, simpele ziel.![]()
Als de irritaties onder fokkers af en toe groter is dan in het huis, dan is het misse boelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
...tis misschien een enorme dooddoener maar geduld is nog steeds een brandschone zaakIk merk al hier en daar flink wat irritaties onder de bewoners dus daarom laat BB zo min mogelijk van zich horen en zal de weekopdracht erg kort van aard zijn, zodat later de verveling weer keihard toeslaat
Laat jij nu maar eens unieke caps en posts zien. Dan mag je mee praten met de diehard streamers/cappers.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, dan die briljante nachtposts van jou...
Grappig ja, hier slaat de verveling ook toe en dus meer irritatiesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de irritaties onder fokkers af en toe groter is dan in het huis, dan is het misse boel
Ik sprak jou aan op een cap die JIJ maakte. Da's wat anders dan dat jij je hier gaat bemoeien met een opmerking die ik naar een ander maak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij begon te zeiken over een cap van Hilde vanochtend. Bemoei jij je dan ook niet met mij. Meelopende, zwakzinnige stumper.
Marcél is niet echt rechts ingesteld voor zover ik weetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef itsme het volgende:
OMG die pa van e10 zit aan janine haar kont![]()
Hij is toch ook een beetje boel rechts?
Volgens mij kan dat ongewassen haar echt niet lekker ruiken hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Marcel nestelt zich maar weer eens bij Etienne's aanstaande stiefmoeder.
afbeelding
Hij houdt anders wel met zijn rechterhand haar kont vast.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Marcél is niet echt rechts ingesteld voor zover ik weet
hij begint kleur te bekennenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Marcél is niet echt rechts ingesteld voor zover ik weet
Hier doen ze het wel alle 4quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:56 schreef itsme het volgende:
Ik heb op die ene site ook maar 3 streams trouwens.
Heeft vaak met IQ te maken. Of met verveling misschienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:58 schreef itsme het volgende:
Is dit neit typisch nederlands? dat gepraat over scheten en poepen enzo
Ik weet het niet. Ik vind de uitspraak 'typisch Nederlands' nooit zo veelzeggend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:58 schreef itsme het volgende:
Is dit neit typisch nederlands? dat gepraat over scheten en poepen enzo
Dat jij een gebruiker bent en niet voor een gezin kan zorgen, omdat je onder de dope zit, moet je niet reflecteren op iemand die wel normaal met z'n leven om kan gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik sprak jou aan op een cap die JIJ maakte. Da's wat anders dan dat jij je hier gaat bemoeien met een opmerking die ik naar een ander maak.
Maar je egootje was blijkbaar alweer zo gedeukt door die onschuldige opmerking van vanochtend, dat je op wraak zinde. Geeft wel aan wat voor sneue simpelmans je bent. Ga maar snel weer over de schreef, koop wat flessen wijn voor vanavond, dan zijn we weer even van je verlost.
Ik kijk ook naarde buitenlandse BB's. daar wordt veel over sex gesproken maar niet de hele tijd over hun ontlasting en ontpiesingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind de uitspraak 'typisch Nederlands' nooit zo veelzeggend.
Het valt me wel op dat er dit jaar wel heel erg veel over wordt gesproken. Tijn voorop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |