quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je hebt dus al een idee. Ben benieuwd
Ik baal er eigenlijk een beetje van dat dat vorige wedstrijdtopic 'Kleuren' langs is gekomen. Daar staan een hoop ideetjes in die ik had, terwijl ik ten tijde van die wedstrijd nog geheel niet in Fot kwam. Het voelt nu zo 'onorigineel' om daarmee door te gaan. Maar goed, we hebben nog een maand en ik kan altijd nog 'jatwerk' insturen
Er is overigens een reden dat ik nog geen Centraal Wedstrijdtopic heb aangemaakt, dus even geduld aub.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:06 schreef Ilford het volgende:
Nu nog een centraal topic. Niet dat ik al een foto heb om er in te laten zetten, maar toch.![]()
ik weet hetquote:
3 ziet er beter uit als die groter isquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:00 schreef snakelady het volgende:
ik ga ook voor de mandarijn, erg leuk.
Miss_S, ik vind 1 niet echt overduidelijk kleur hebben als onderwerp.
Foto 2 doet me weinig eigenlijk en bij 3 is het idee heel leuk alleen jammer van de onscherpte
* Ilford ook! Van die drie zou ik de mandarijn kiezen. Of je moet de andere nog eens met andere kleur nagellak willen proberen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:48 schreef Ymke het volgende:
@ puckzzz , ik vind de kleuren met het mandarijntje lekker![]()
Ik had dat idee ook, morgen naar de kermisquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef Bubble8 het volgende:
alvast een idee, hoop komend weekend iets mooiers vast te leggen
[afbeelding]
Ik zie rood, groen blauw dus echt wel kleuren.quote:Op zondag 3 september 2006 00:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is niet echt kleuren, da's gewoon kleur
juist daar ging t omquote:Op zondag 3 september 2006 00:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie rood, groen blauw dus echt wel kleuren.![]()
Ik ook nog niet hoor. Ik had wel een idee maar dat zou nogal blauw/geel worden en bij kleur denk ik toch vooral aan rood blauw en groen..quote:
Woei! Lekkere kleuren, ja!quote:Op zondag 3 september 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Niet van nu, maar wel voor de kleuren genomen toen de kermis hier nog was.
Is 't iets?
Ik zie daarbij ook nog zwart........quote:Op zondag 3 september 2006 00:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie rood, groen blauw dus echt wel kleuren.![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 3 september 2006 19:08 schreef Miss_S het volgende:
verschillende tinten van een kleur telt zeker niet als 'kleuren' ?
Ha, da's weer eens wat anders, klinkt wel eerlijker!quote:let op: de foto’s worden pas ná sluiting van de inzendtermijn geplaatst!!
Dit omdat alle foto’s dan even lang te zien zijn en jullie iedere foto dus even lang kunnen beoordelen.
Vind het aan de ene kant wel jammer omdat ik veels te nieuwschierig ben maar juist ook wel weer heel leuk!quote:Op zondag 3 september 2006 21:23 schreef Ilford het volgende:
[..]
Ha, da's weer eens wat anders, klinkt wel eerlijker!Ben benieuwd wat dat oplevert.
Ach, vrijwel alle ingezonden foto's zullen wel in dit topic verschijnen. Kan je ze toch nog zien maar dan 'verdwijnen' ze in de massaquote:Op zondag 3 september 2006 21:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind het aan de ene kant wel jammer omdat ik veels te nieuwschierig ben maar juist ook wel weer heel leuk!
Dat is waar inderdaad!!quote:Op zondag 3 september 2006 21:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach, vrijwel alle ingezonden foto's zullen wel in dit topic verschijnen. Kan je ze toch nog zien maar dan 'verdwijnen' ze in de massa
Geel is 1 kleur, kweenie of men dat geschikt acht..quote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Je ideeën voor geel kun je nu toch nog steeds prima gebruiken?
Je hebt goudgeel, kanariegeel, citroengeel, dat zijn er al 3quote:Op zondag 3 september 2006 23:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Geel is 1 kleur, kweenie of men dat geschikt acht..
Ik heb dit geklooid vandaag:quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt goudgeel, kanariegeel, citroengeel, dat zijn er al 3
quote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb dit geklooid vandaag:
[afbeelding]
Wel érg geel hoor
Ook erg leukquote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb dit geklooid vandaag:
[afbeelding]
Wel érg geel hoor
Kijk maar eens naar het wedstrijdtopic van de vorige maand. En dan vooral naar de openingspost kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
Is er nog geen topic over de regels en zo of kijk ik erg scheel? Ik wil graag meedoen maar ik ben nieuw hier enzo...
Of dezequote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar het wedstrijdtopic van de vorige maand. En dan vooral naar de openingspost kijken.
Thema voor deze maand is kleuren.
Hier staan toch foto's zat ?quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja aan de ene kant is het misschien wel het beste dat de foto's pas op het laatst geplaatst worden, maar nu blijft het wedstrijdtopic zo leeg
quote:Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef Ilford het volgende:
Ideetje: kunnen de inzenders dan wel een mailtje terugkrijgen ten teken dat hun inzending is ontvangen? Anders wordt het wellicht net na sluiting erg druk met allerlei "mijn inzending staat er niet bij!", "Hoezo moest ik resizen naar 580 pixels?" etc.
Je stuurt hem toch zelf op. Kan je toch meteen om een lees bevestiging vragen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef Ilford het volgende:
Ideetje: kunnen de inzenders dan wel een mailtje terugkrijgen ten teken dat hun inzending is ontvangen? Anders wordt het wellicht net na sluiting erg druk met allerlei "mijn inzending staat er niet bij!", "Hoezo moest ik resizen naar 580 pixels?" etc.
lees bevestigingen kunnen ook genegeerd worden dus geen probleem opgelostquote:Op maandag 4 september 2006 14:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Je stuurt hem toch zelf op. Kan je toch meteen om een lees bevestiging vragen.
Probleem op gelost.
Ja dat blijft ook als je vraagt om een bevestiging dat hun inzending is ontvangen.quote:Op maandag 4 september 2006 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
lees bevestigingen kunnen ook genegeerd worden dus geen probleem opgelost
Misschien in het regulieren inzendingen topic alleen de namen neerzetten, zodat je alleen de foto's er tussen hoeft te zetten. Op die manier kan je zien dat je foto ontvangen is, en hoef je geen dubbel werk te doen. Ideetje?quote:Op maandag 4 september 2006 15:13 schreef snakelady het volgende:
Of gewoon de foto's 1 (of 2) dag voor het stemmen plaatsen zodat iedereen kan zien of hun foto erbijstaat.
yup, proefshotjequote:Op dinsdag 5 september 2006 07:57 schreef freud het volgende:
Is het een proefshot, want de belichting is een stuk minder als dat ik van je gewend ben!
OK, was klein beetje bangquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:05 schreef prupke het volgende:
yup, proefshotje
de belichting zit nog ingepakt
Idee is goed prup. Let even op dat je nu relatief veel oppervlak van de buitenkant van de bakjes in beeld hebt. Die hebben allemaal dezelfde kleur, en niet echt een kleurrijke ook. Ms iets om nog even aan te sleutelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |