quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je hebt dus al een idee. Ben benieuwd
Ik baal er eigenlijk een beetje van dat dat vorige wedstrijdtopic 'Kleuren' langs is gekomen. Daar staan een hoop ideetjes in die ik had, terwijl ik ten tijde van die wedstrijd nog geheel niet in Fot kwam. Het voelt nu zo 'onorigineel' om daarmee door te gaan. Maar goed, we hebben nog een maand en ik kan altijd nog 'jatwerk' insturen
Er is overigens een reden dat ik nog geen Centraal Wedstrijdtopic heb aangemaakt, dus even geduld aub.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:06 schreef Ilford het volgende:
Nu nog een centraal topic. Niet dat ik al een foto heb om er in te laten zetten, maar toch.![]()
ik weet hetquote:
3 ziet er beter uit als die groter isquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:00 schreef snakelady het volgende:
ik ga ook voor de mandarijn, erg leuk.
Miss_S, ik vind 1 niet echt overduidelijk kleur hebben als onderwerp.
Foto 2 doet me weinig eigenlijk en bij 3 is het idee heel leuk alleen jammer van de onscherpte
* Ilford ook! Van die drie zou ik de mandarijn kiezen. Of je moet de andere nog eens met andere kleur nagellak willen proberen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:48 schreef Ymke het volgende:
@ puckzzz , ik vind de kleuren met het mandarijntje lekker![]()
Ik had dat idee ook, morgen naar de kermisquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef Bubble8 het volgende:
alvast een idee, hoop komend weekend iets mooiers vast te leggen
[afbeelding]
Ik zie rood, groen blauw dus echt wel kleuren.quote:Op zondag 3 september 2006 00:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is niet echt kleuren, da's gewoon kleur
juist daar ging t omquote:Op zondag 3 september 2006 00:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie rood, groen blauw dus echt wel kleuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |