abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 6 september 2006 @ 11:54:43 #276
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41544904
ik dacht aan zoiets:
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  woensdag 6 september 2006 @ 11:55:47 #277
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41544928
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

mijn excuus dat ik ernaar vraag

wat ik alleen even duidelijk wilde hebben is of dat nu vastgelegd was dat je min 2 kleuren moest gebruiken (los gezien van kleuren als in het werkwoord)
waarom pik je mijn reactie er nou uit terwijl V.V. ook al een reactie heeft gegeven?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 6 september 2006 @ 11:57:04 #278
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41544971
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:54 schreef fraubitch het volgende:
ik dacht aan zoiets:
[afbeelding]
Ik denk dat ik 'm leuker had gevonden wanneer die persoon er niet had gestaan en je gebruik gemaakt zou hebben van het al aanwezige kader
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41545008
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

waarom pik je mijn reactie er nou uit terwijl V.V. ook al een reactie heeft gegeven?
*Cola en popcorn pakt

Ik vond zelf #1 ook het mooiste, maar ik ben niet zo enorm objectief bij foto's van mijn eigen kinderen
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_41545077
quote:
ik dacht aan zoiets:
[afbeelding]
idee is leuk, ik zou m iets krapper croppen, zodat alleen uhmmm, nou ja wat Puckzzz zegt dus.

En die schaduw dat silhouet stoort me niet hoor, geeft wel een geinig zwart accent, en geeft de maat ook weer.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_41545120
quote:
ik dacht aan zoiets:
[afbeelding]
Dat zijn een hoop kleurtjes
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_41546261
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat een ruk© k_man onderwerp

1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]

Commentaar en uitgesproken voorkeuren van harte welkom.
Die eerste Omdat de dof daar meer tot zijn recht komt en het beeld meer heeft. Idd kleur in zwart wit....prima uitgevoerd.
pi_41546309
quote:
ik dacht aan zoiets:
[afbeelding]
Ik ben het eens met vlieg en Puckzzz....die persoon doet wat afbreuk aan de strakke plaat. Tis ook een beetje jammer dat hij niet recht van voren is genomen, de strakke lijnen van de plaat worden daardoor wat zwakker. Kan je hem nog opnieuw schieten? Heeft absoluut potentie
  woensdag 6 september 2006 @ 13:19:33 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_41547325
VV, zeker de 1ste, helemaal leuk!!

fraubitch, de persoon vind ik juist iets toevoegen alleen inderdaad jammer dat de foto niet recht is genomen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 6 september 2006 @ 13:20:55 #285
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_41547357
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:43 schreef An24 het volgende:
Kan je hem nog opnieuw schieten? Heeft absoluut potentie
Volgens mij is de locatie ergens in Berlijn
  woensdag 6 september 2006 @ 13:59:32 #286
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41548427
PS kan de foto van FB nog een heel eind rechttrekken: http://xs206.xs.to/xs206/06363/FB.jpg
  woensdag 6 september 2006 @ 14:07:43 #287
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_41548661
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
PS kan de foto van FB nog een heel eind rechttrekken: http://xs206.xs.to/xs206/06363/FB.jpg
Dat ziet er idd een stuk mooier uit.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_41552047
chanceless
  woensdag 6 september 2006 @ 16:11:33 #289
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_41552414
Dit komt wel erg gesoept over TheShadow. Op zich best een aardig beeld, maar ik denk dat weinigen er de foto in zullen herkennen.
Life is what you make it.
pi_41552634
jha daar heb je wel gelijk in... ik denk er ook hard over om iets anders in elkaar te draaien
chanceless
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 september 2006 @ 16:17:40 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41552641
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:11 schreef Schanulleke het volgende:
Dit komt wel erg gesoept over TheShadow. Op zich best een aardig beeld, maar ik denk dat weinigen er de foto in zullen herkennen.
het kan ook met een kleuren filter voor de lens gedaan zijn
zoiets bv
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 6 september 2006 @ 16:18:58 #292
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_41552683
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:11 schreef Schanulleke het volgende:
Jawel hoor, het is een supergesoepte roos. Dat mag toch niet??

Ik heb drie opties:

Ben naar de kathedraal in Galway geweest, buiten was het al donker. Heb me bij twee glas in lood taferelen geposteerd. Deze is uit de hand genomen. Vind ik wel aardig maar niks aparts ofzo..

Bij deze heb ik mijn toestel op een statief gezet en een heeeeeeel lange sluitertijd genomen. De auto's die buiten de kathedraal reden zorgden met hun lichten voor mooie prisma effecten. Deze vind ik wel redelijk wedstrijdwaardig??

En deze is eentje van het artsfestival. Wel mooie kleuren, maar verder, tja..

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_41552845
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef TheShadow het volgende:
jha daar heb je wel gelijk in... ik denk er ook hard over om iets anders in elkaar te draaien
Misschien wel een goed idee TheShadow. Geloof niet als hij voldoet aan de photoshopregels zoals je in het centrale topic kunt lezen. Neemt niet weg dat ik hem mooi vind
pi_41553256
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:01 schreef TheShadow het volgende:
[afbeelding]
Hoe heb je dit gedaan? (Nieuwsgierigheid hoe je dit zo op de foto kunt krijgen)
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik heb drie opties:

Ben naar de kathedraal in Galway geweest, buiten was het al donker. Heb me bij twee glas in lood taferelen geposteerd. Deze is uit de hand genomen. Vind ik wel aardig maar niks aparts ofzo..

[afbeelding]

Bij deze heb ik mijn toestel op een statief gezet en een heeeeeeel lange sluitertijd genomen. De auto's die buiten de kathedraal reden zorgden met hun lichten voor mooie prisma effecten. Deze vind ik wel redelijk wedstrijdwaardig??

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind de eerste juist mooier dan de tweede De tweede is niet meer echt herkenbaar als raam, en lijkt wel erg onscherp door het prisma-effect. De eerste heeft dat minder vind ik.
De laatste vind ik ook lekker kleurrijk
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41553362
Het is photoshop hoor!
chanceless
  woensdag 6 september 2006 @ 16:43:44 #296
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_41553408
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
Okey, de meningen zijn verdeeld

mijn mening? ja de zoveelste druppelfoto dat klopt. Maar het onderwerp is hier kleuren en ik vind de kleuren op deze foto er wel afspatten. Ook al is een foto vrij eenvoudig te maken (met simpele middelen) maakt het nog geen slechte foto.
Saai vind ik 'm ook eigenlijk niet zo, er zit een diepte in, de druppel zweeft.

en och...ik kan beter? misschien maar Ymke en Pea, vinden jullie de fruitfoto's beter?
Ja ik vind de mandarijn veeeeeeel leuker.

Even voor de duidelijkheid, ik zeg nergens dat die druppelfoto niet knap gemaakt is of dat iedereen dat kan. Ik ben er zelf vaak genoeg mee bezig geweest om te weten hoe lastig het is. Het is puur omdat ik al zo ontzettend vaak druppelfoto's in allerlei varianten tegenkom (ja ook met gekleurde achtergrond, klik klik2 klik3), dat ik persóónlijk het niet zo'n wedstrijdfoto vind. Ik zou er ook niet op stemmen, tenzij de rest natuurlijk écht bagger is

Wel zou druppels een eigen topic verdienen want het blijft leuk om mee te experimenteren.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:47:25 #297
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_41553517
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik heb drie opties:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou de eerste de mooiste vinden...als ik er niet zo scheel van zou worden. Zijn de afbeeldingen zo vaag? of is ie niet scherp?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:49:46 #298
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41553569
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:43 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ja ik vind de mandarijn veeeeeeel leuker.

Even voor de duidelijkheid, ik zeg nergens dat die druppelfoto niet knap gemaakt is of dat iedereen dat kan. Ik ben er zelf vaak genoeg mee bezig geweest om te weten hoe lastig het is. Het is puur omdat ik al zo ontzettend vaak druppelfoto's in allerlei varianten tegenkom (ja ook met gekleurde achtergrond, klik klik2 klik3), dat ik persóónlijk het niet zo'n wedstrijdfoto vind. Ik zou er ook niet op stemmen, tenzij de rest natuurlijk écht bagger is

Wel zou druppels een eigen topic verdienen want het blijft leuk om mee te experimenteren.
wel mooie foto's

maar ik heb nog wat meer ideetjes, dus we schieten lekker verder, ik heb iig al een paar foto's die ik in zou kunnen zenden, dus echt stressen is het niet

zal ik een topicje openen dan maar? eens kijken hoeveel mensen we kunnen porren om er eens mee te experimenteren
pi_41554010
En de winnaar is al bekend. mooi foto VV.
Goedemorgen :W
  woensdag 6 september 2006 @ 17:05:40 #300
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41554059
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Als in GMTA? Geeft toch niets. Het is geen wedstrijd wie het eerst een idee post, het is een wedstrijd om de mooiste foto.
Dat idee had ik inderdaad ook, alleen geen kleine kinderen voorhanden
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')