waarom pik je mijn reactie er nou uit terwijl V.V. ook al een reactie heeft gegeven?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn excuus dat ik ernaar vraag
wat ik alleen even duidelijk wilde hebben is of dat nu vastgelegd was dat je min 2 kleuren moest gebruiken (los gezien van kleuren als in het werkwoord)
Ik denk dat ik 'm leuker had gevonden wanneer die persoon er niet had gestaan en je gebruik gemaakt zou hebben van het al aanwezige kaderquote:
*Cola en popcorn paktquote:Op woensdag 6 september 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom pik je mijn reactie er nou uit terwijl V.V. ook al een reactie heeft gegeven?
idee is leuk, ik zou m iets krapper croppen, zodat alleen uhmmm, nou ja wat Puckzzz zegt dus.quote:
Dat zijn een hoop kleurtjesquote:
Die eerstequote:Op woensdag 6 september 2006 10:45 schreef Vliegvrager het volgende:Wat een ruk© k_man onderwerp
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
Commentaar en uitgesproken voorkeuren van harte welkom.
Ik ben het eens met vlieg en Puckzzz....die persoon doet wat afbreuk aan de strakke plaat. Tis ook een beetje jammer dat hij niet recht van voren is genomen, de strakke lijnen van de plaat worden daardoor wat zwakker. Kan je hem nog opnieuw schieten? Heeft absoluut potentiequote:
Volgens mij is de locatie ergens in Berlijnquote:Op woensdag 6 september 2006 12:43 schreef An24 het volgende:
Kan je hem nog opnieuw schieten? Heeft absoluut potentie![]()
Dat ziet er idd een stuk mooier uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
PS kan de foto van FB nog een heel eind rechttrekken: http://xs206.xs.to/xs206/06363/FB.jpg
het kan ook met een kleuren filter voor de lens gedaan zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 16:11 schreef Schanulleke het volgende:
Dit komt wel erg gesoept over TheShadow. Op zich best een aardig beeld, maar ik denk dat weinigen er de foto in zullen herkennen.
Jawel hoor, het is een supergesoepte roos. Dat mag toch niet??quote:Op woensdag 6 september 2006 16:11 schreef Schanulleke het volgende:
Dit komt wel erg gesoept over TheShadow. Op zich best een aardig beeld, maar ik denk dat weinigen er de foto in zullen herkennen.
Misschien wel een goed idee TheShadow. Geloof niet als hij voldoet aan de photoshopregels zoals je in het centrale topic kunt lezen. Neemt niet weg dat ik hem mooi vindquote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef TheShadow het volgende:
jha daar heb je wel gelijk in... ik denk er ook hard over om iets anders in elkaar te draaien
Hoe heb je dit gedaan? (Nieuwsgierigheid hoe je dit zo op de foto kunt krijgen)quote:
Ik vind de eerste juist mooier dan de tweedequote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is een supergesoepte roos. Dat mag toch niet??
Ik heb drie opties:
Ben naar de kathedraal in Galway geweest, buiten was het al donker. Heb me bij twee glas in lood taferelen geposteerd. Deze is uit de hand genomen. Vind ik wel aardig maar niks aparts ofzo..
[afbeelding]
Bij deze heb ik mijn toestel op een statief gezet en een heeeeeeel lange sluitertijd genomen. De auto's die buiten de kathedraal reden zorgden met hun lichten voor mooie prisma effecten. Deze vind ik wel redelijk wedstrijdwaardig??
[afbeelding]
En deze is eentje van het artsfestival. Wel mooie kleuren, maar verder, tja..
[afbeelding]
Ja ik vind de mandarijn veeeeeeel leuker.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
Okey, de meningen zijn verdeeld
mijn mening? ja de zoveelste druppelfoto dat klopt. Maar het onderwerp is hier kleuren en ik vind de kleuren op deze foto er wel afspatten. Ook al is een foto vrij eenvoudig te maken (met simpele middelen) maakt het nog geen slechte foto.
Saai vind ik 'm ook eigenlijk niet zo, er zit een diepte in, de druppel zweeft.
en och...ik kan beter? misschienmaar Ymke en Pea, vinden jullie de fruitfoto's beter?
Ik zou de eerste de mooiste vinden...als ik er niet zo scheel van zou worden. Zijn de afbeeldingen zo vaag? of is ie niet scherp?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is een supergesoepte roos. Dat mag toch niet??
Ik heb drie opties:
Ben naar de kathedraal in Galway geweest, buiten was het al donker. Heb me bij twee glas in lood taferelen geposteerd. Deze is uit de hand genomen. Vind ik wel aardig maar niks aparts ofzo..
[afbeelding]
Bij deze heb ik mijn toestel op een statief gezet en een heeeeeeel lange sluitertijd genomen. De auto's die buiten de kathedraal reden zorgden met hun lichten voor mooie prisma effecten. Deze vind ik wel redelijk wedstrijdwaardig??
[afbeelding]
En deze is eentje van het artsfestival. Wel mooie kleuren, maar verder, tja..
[afbeelding]
wel mooie foto'squote:Op woensdag 6 september 2006 16:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik vind de mandarijn veeeeeeel leuker.
Even voor de duidelijkheid, ik zeg nergens dat die druppelfoto niet knap gemaakt is of dat iedereen dat kan. Ik ben er zelf vaak genoeg mee bezig geweest om te weten hoe lastig het is. Het is puur omdat ik al zo ontzettend vaak druppelfoto's in allerlei varianten tegenkom (ja ook met gekleurde achtergrond, klik klik2 klik3), dat ik persóónlijk het niet zo'n wedstrijdfoto vind. Ik zou er ook niet op stemmen, tenzij de rest natuurlijk écht bagger is
Wel zou druppels een eigen topic verdienenwant het blijft leuk om mee te experimenteren.
Dat idee had ik inderdaad ook, alleen geen kleine kinderen voorhandenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als in GMTA? Geeft toch niets. Het is geen wedstrijd wie het eerst een idee post, het is een wedstrijd om de mooiste foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |