Volstoppen met geld?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Totale bullshit natuurlijk. Maar omdat sommigen niet in een omgeving willen gaan wonen waar werk is moet de maatschappij ze maar volstoppen met geld?
Nee hoor, waarvoor ik geleerd heb werk ik nu part-time (jouw ideaal toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent nog een studie gaan volgen omdat je te lam bent voor een ECHTE baan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef Nolius het volgende:
En nee, ik stem niet op de SP, GroenLinks of de PvdA.
En dan ga je precies iemand aanvallen die bewust geen uitkering aan heeft gecraagd omdat hij zichzelf wilde redden.. Ik heb pa seen bijstands uitkering aangevraagd toen het echt niet meer anders konquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, waarvoor ik geleerd heb werk ik nu part-time (jouw ideaal toch?) Naast m'n studie die ik ben gaan volgen om mezelf verder te ontwikkelen, en zodat ik over 3 jaar kan gaan werken in het vakgebied van m'n HTS, maar dan in een sturende functie. Dus niet jarenlang bootjes tekenen en constructies berekenen, maar het gehele project aansturen. Daarom ben ik verder gaan studeren, niet omdat ik niet wil werken
. Daarbij kost ik de maatschappij niets, iets wat we van jou niet kunnen zeggen
Ik heb geen idee hoeveel mensen dit soort uitkeringen krijgen, maar al met al is het een flinke kostenpost. Ik vind absoluut dat mensen die niet kunnen werken een uitkering moeten krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Volstoppen met geld?![]()
![]()
Dit is een grapje zeker?
Sorry hoor, maar het is absoluut geen vetpot. Hier in Nederland bekommeren we ons tenminste nog eens om een ander en hoef je niet altijd te doen wat de rijke elite je zegt dat je moet doen.
Voor de duidelijkheid: ik ben op mijn 15e al gaan werken terwijl het niet hoefde, heb allerlei stinkbaantjes gehad. Ben gaan studeren heb nu een goede baan (net als mijn vriendin) en ben zelfs gaan verhuizen voor mijn werk. En toch vind ik dat je niet alleen aan jezelf moet denken en sta ik graag een deel van mijn salaris af aan mensen die het wat minder getroffen hebben of die nou eenmaal niet willen verhuizen om alles wat ze hebben achter te laten.
En natuurlijk zijn er profiteurs en mensen die misbruik maken. Maar pak die dan aan. En nee, ik stem niet op de SP, GroenLinks of de PvdA.
Ik sta 100% achter Hez'Bollahquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel mensen dit soort uitkeringen krijgen, maar al met al is het een flinke kostenpost. Ik vind absoluut dat mensen die niet kunnen werken een uitkering moeten krijgen
En voor mensen die het zo doen als jij heb ik absoluut respectAlleen snap ik gewoon niet dat jij met al je doorzettingsvermogen en discipline om dit te bereiken mensen die daar geen zin in hebben gewoon wil sponsoren.
En daarbij boeit het me niet heel veel wat je stemt. Ik ben nog steeds van mening dat er niemand is die VOLLEDIG achter de partij staat waarop hij/zij stemt, er is altijd wel 1 puntje waar je het niet of minder mee eens bent. Het is en blijft altijd schipperen
.
Geen zin hebben? Hoeveel mensen van al de uitkeringstrekkers zijn dat? Jij neemt aan dat het er veel zijn. Maar dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel mensen dit soort uitkeringen krijgen, maar al met al is het een flinke kostenpost. Ik vind absoluut dat mensen die niet kunnen werken een uitkering moeten krijgen
En voor mensen die het zo doen als jij heb ik absoluut respectAlleen snap ik gewoon niet dat jij met al je doorzettingsvermogen en discipline om dit te bereiken mensen die daar geen zin in hebben gewoon wil sponsoren.
oh, absoluut. Ben dan ook geen aanhanger van welke partij dan ook.quote:En daarbij boeit het me niet heel veel wat je stemt. Ik ben nog steeds van mening dat er niemand is die VOLLEDIG achter de partij staat waarop hij/zij stemt, er is altijd wel 1 puntje waar je het niet of minder mee eens bent. Het is en blijft altijd schipperen
.
Omdat je het niet kunt vinden met iemand die VVD stemt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef Nolius het volgende:
Nu weet ik tenminste zeker dat ik nooit meer op de VVD zal stemmen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, op die ook niet. Zie ik er uit als een onderontwikkelde josti?
Jij weet echt hoe je moet communiceren met mensen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je het niet kunt vinden met iemand die VVD stemt?Dan zou ik op je volgende quote haast antwoorden "ja"
[..]
Maar het geld wat je met terugwerkende kracht krijgt sla je toch niet af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan ga je precies iemand aanvallen die bewust geen uitkering aan heeft gecraagd omdat hij zichzelf wilde redden.. Ik heb pa seen bijstands uitkering aangevraagd toen het echt niet meer anders kon
g adan Mustafa aanvallen, die geen vieze handejs wil, maar van mij, en die lieve bijstandsmoeders, blijf je af
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar het geld wat je met terugwerkende kracht krijgt sla je toch niet af.
\quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar het geld wat je met terugwerkende kracht krijgt sla je toch niet af.
Ik heb 3,5 jaar in Rotterdam gewoond, en daar heb ik een aardig beeld kunnen vormen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
Geen zin hebben? Hoeveel mensen van al de uitkeringstrekkers zijn dat? Jij neemt aan dat het er veel zijn. Maar dat geloof ik niet.
Ik ook niet, als je doelt op de quote in m'n onderschrif, ik vond het een mooie aangezien Alexxxxx pretendeerd extreem links te zijnquote:[..]
oh, absoluut. Ben dan ook geen aanhanger van welke partij dan ook.
Ik denk dat jij mijn opmerkingen een stuk serieuzer neemt dan ik ze bedoelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij weet echt hoe je moet communiceren met mensen.
Ik deed jou na toen ik dat zei, aapquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ook niet, als je doelt op de quote in m'n onderschrif, ik vond het een mooie aangezien Alexxxxx pretendeerd extreem links te zijn
GMTAquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zie in Alex gewoon een hele goeie werknemer en op termijn zelfs leidinggevende, die nu alleen blijft hangen in koppigheid. Soms moet je het spelletje wat meer meespelen om later de dingen te doen zoals je ze zelf wil. Alex je bent zo slim, waarom leer je niet door
Je bent zoveel slimmer dan de rest die naar die functies solliciteerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
\
Vanaf januari dit jaar krijg ik dat geld terug., Niet vanaf het moment dat ik van school af kwam he?
En bij de meeste banen waar ik op solliciteer zit een opleidngstraject bij in
Nee hoor, het ging toen over het stemmen op de lijsttrekker. Deze quote sloeg op het feit dat jij net als ik vond dat je alleen op de lijsttrekker mocht stemmen wanneer je lid was van de partij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik deed jou na toen ik dat zei, aap
Dat klopt helaas niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarbij kost ik de maatschappij niets, iets wat we van jou niet kunnen zeggen
Ik snap jou gewoon nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat maar.Of julie snappen het niet, of julie willen het neit snappen
Alle feiten worden weer eens verdraaid, en ik heb betere dingen te doen dan dat recht te zetten. Blij maar lekker bij julie verkeerde denkbeelden
Ik geef je een complimentquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat maar.Of julie snappen het niet, of julie willen het neit snappen
Alle feiten worden weer eens verdraaid, en ik heb betere dingen te doen dan dat recht te zetten. Blij maar lekker bij julie verkeerde denkbeelden
Een onderwijsinstelling krijgt bij mijn weten maar op twee momenten geld van de staat. Op het moment dat de student zijn/haar P heeft, en op het moment dat hij/zij afstudeert. Naar ik meen keerde de staat dit eenmaal per student uit. Ongeacht hoevaak hij/zij afstudeerde of een P haaldequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat klopt helaas niet.
Jouw collegegeld en afwezigheid van StuFi is nog altijd niet kostendekkend.... De kosten per student zijn zo'n 10k per jaar gemiddeld (hangt af van de studie).
Volgens mij wil 'ie dat niet zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
da's ook lekker simpel zegWe hebben het beste met je voor, laat dat voorop staan
Maw, het geen jij de TU/e kost wordt betaald met geld dat ontvangen is voor andere studenten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een onderwijsinstelling krijgt bij mijn weten maar op twee momenten geld van de staat. Op het moment dat de student zijn/haar P heeft, en op het moment dat hij/zij afstudeert. Naar ik meen keerde de staat dit eenmaal per student uit. Ongeacht hoevaak hij/zij afstudeerde of een P haalde.
Geen ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maw, het geen jij de TU/e kost wordt betaald met geld dat ontvangen is voor andere studenten.
Het zal best dat je de TU niet veel geld kost, maar de maatschappij als geheel wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee. Maar aan de gretigheid waarmee ze de HTS'ers ontvangen te zien zal het wel niet zo zijn
.
Ik kan toch niet voor een baas werkenquote:
Ik ga het straks eens opzoeken, vind het wel leuk om te wetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zal best dat je de TU niet veel geld kost, maar de maatschappij als geheel wel.
Mja, hopen dat je een beetje een ritme blijft houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kan toch niet voor een baas werken
Mja als je een werkende vrouw hebt moet je wel, anders ga je zelf en je relatie kapot.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, hopen dat je een beetje een ritme blijft houden
Dat wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja als je een werkende vrouw hebt moet je wel, anders ga je zelf en je relatie kapot.
R'damquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
Matchkoning
[[url=http://aycu33.webshots.com/image/4312/2004233659728006841_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Hmm, nou ja. Laten we het daar dan maar op houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mijn opmerkingen een stuk serieuzer neemt dan ik ze bedoel.
Ondernemingsplanen voor Dummies?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Zal ik het boek bestellen of niet?
Zeg nou ja of neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ondernemingsplanen voor Dummies?
klikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Welk boek heb ik je nu aangesmeerd?
waarom?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef M5 het volgende:
Werken bij Stork SP Aerospace![]()
![]()
Procedure ingetrokken bij het detacheringsbureau
Mja, ik krijg het in een mailtje. Staat een reden opgegeven die mij niet duidelijk is. Zal d'r nog wel eens over bellen.quote:
Hey, leuk, je omschrijft mn zus en zwager.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Nolius het volgende:
Heb ik weer. Heb ik een keer al mijn zin verzameld om naar Ikea te gaan. Is het fucking woonsdag. Al die tering 30'ers met die kutkoters van ze
quote:Nieuwe luisteraars op ActionRadio
* t.timmermans
* Anne87
* daennniz
* Tha_Erik
* equal
* ernie12
* berry
* Drakim
* Zaldron
* Niekje
* Alexxxxx
quote:
Ja, ik zal er zelf over een aantal jaar ook aan moeten gelovenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, leuk, je omschrijft mn zus en zwager.
George Baker draaien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Nolius het volgende:
Nu moet ik nog wat leuke dingen gaan verzinnen om vanavond in het programma te doen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ach, het is toch al een vochtige boel, dus waarom ook niet
Tuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ga je één van m'n liedjes ook draaien![]()
?
Wat lul jij nou aapjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:51 schreef Paladijn het volgende:
*proest* Ik begrijp dat de wijze heren des FBG gisteravond tot de inzage zijn gekomen dat het werkloosheidsprobleem van Nederland zich buiten de randstad bevindt
Toch knap met de hoge percentages uitkeringstrekkers aldaar
Opnieuw over een gesloten discussie beginnen met opmerkingen die kant noch wal raken getuigt niet van bijster veel intellect.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:51 schreef Paladijn het volgende:
*proest* Ik begrijp dat de wijze heren des FBG gisteravond tot de inzage zijn gekomen dat het werkloosheidsprobleem van Nederland zich buiten de randstad bevindt
Toch knap met de hoge percentages uitkeringstrekkers aldaar
Regelmatig met die gesloten discussie terugkomen bij Alexxx met als argument wat borrelpraat ook niet echtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opnieuw over een gesloten discussie beginnen met opmerkingen die kant noch wal raken getuigt niet van bijster veel intellect.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Pf, als ik terug kom van vakantie heb ik gewoon een vaste baan
BBovendien ben ik nu iets HEEL verstandigs aan het doen. Maar t is wel een kutklusje
Alle foto's van die kuttige MSN group naar mn harde schijf halenEn dan in e vakantie uploaden op alexmidema.com
![]()
**HAP**quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Regelmatig met die gesloten discussie terugkomen bij Alexxx met als argument wat borrelpraat ook niet echt
Dit is al de derde keer dat ik het geleuter zie en de zoveelste maal dat ik lexxx zie verklaren dat jullie het toch niet willen/kunnen begrijpen.
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Pf, als ik terug kom van vakantie heb ik gewoon een vaste baan
BBovendien ben ik nu iets HEEL verstandigs aan het doen. Maar t is wel een kutklusje
Alle foto's van die kuttige MSN group naar mn harde schijf halenEn dan in e vakantie uploaden op alexmidema.com
![]()
Pelleboer zijn we in 2002 of zo al begonnen, toen had ik nog geeneens een eigen computer, dus had ik ze ook nergens lokaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed nieuws
Had je die veeltelangemsnurlpics dan niet lokaal staan?
Ik ben blij dat ik het niet nog een vierde keer aan hoef te zienquote:
Het was erg gezelligquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet nog een vierde keer aan hoef te zien
Verder leuke avond gehad gister?
Ik dacht dat je die hopeloos antieke pc al jaren hadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pelleboer zijn we in 2002 of zo al begonnen, toen had ik nog geeneens een eigen computer, dus had ik ze ook nergens lokaal.
We zijn het de avond begonnen voor we een relatie kregen
jawel hoor gisteren een hele lijpe avond gehad.quote:
ik heb geen hopeloos antieke PC, ik heb hem anderhalf jaar nuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die hopeloos antieke pc al jaren had
En een MSNsite
baggermeeting?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
Aloah![]()
.
Ik word aan alle kanten overgehaald om zaterdag naar Utrecht te gaan. Zelfs Tim vond dat en wilde me zelfs afzetten.
Ehh nee. Wel een soort meet met mijn eigen hp22quote:
hp = hogepriester. de rest van je post is wartaal voor mequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh nee. Wel een soort meet met mijn eigen hp22.
Hij draait zaterdag in de Poema en ik móet geloof ik komen![]()
.
moest je m betalen voor het ritje in de CRX?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
Aloah![]()
.
Ik word aan alle kanten overgehaald om zaterdag naar Utrecht te gaan. Zelfs Tim vond dat en wilde me zelfs afzetten.
Mis ik de grap?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:47 schreef lipje het volgende:
[..]
moest je m betalen voor het ritje in de CRX?![]()
hp22 is een FOK!user en de Poema een uitgaanstent, zo blijktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hp = hogepriester. de rest van je post is wartaal voor me
en hogepriesters van 22 zijn onmogelijk
ja. Tim wil je AFZETTEN, niet met de auto je ergens brengenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mis ik de grap?
Ik ga zaterdag met hem naar Leeuwarden en op de terugweg wil ie me wel in Utrecht afzetten.
Ik denk alleen dat ik er dan een beetje té vroeg ben, dus misschien ga ik toch maar eerst naar huis.
de HOMO-reeks?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
hp22 is een FOK!user en de Poema een uitgaanstent, zo blijkt.
Ken je het kontebonke-gedoe van FOK!? Daarvan is hp22.
ik vond m grappig en inventief.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:51 schreef lipje het volgende:
[..]
ja. Tim wil je AFZETTEN, niet met de auto je ergens brengen
Bijdehandjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:51 schreef lipje het volgende:
[..]
ja. Tim wil je AFZETTEN, niet met de auto je ergens brengen
quote:af·zet·ten1 (ov.ww.)
8 op de plaats van bestemming laten uitstappen => droppen
we zijn er gekomen tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef lipje het volgende:
whehehe..... Navigeren is dus niets voor jou
drop.pen laten valenquote:
Engelsequote:
nou ik had dus gezegt van jo ik regel wel een tom tomquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
Damn Mark, lekkere actie weerIs zo'n tom-tom-unit niet iets voor je...?
Dat blijktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik had dus gezegt van jo ik regel wel een tom tom
nee dat wil ik niet. Vind ik zo een onzin dingen. Ik wil er zelf komn
ik ben hier goed in![]()
Je gaat afvallen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
zie je me al zo zitten met Anne?
[afbeelding]
kletspraat, navigatie is comfortquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik had dus gezegt van jo ik regel wel een tom tom
nee dat wil ik niet. Vind ik zo een onzin dingen. Ik wil er zelf komn
ik ben hier goed in![]()
ja leg jij dat maar uit aan een vrouwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
kletspraat, navigatie is comfort
valt me nog mee dat ze geen hard van gout heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef ook_gek het volgende:
nou ja elke gek zo z'n eigen gebrek
en het is een wereld meid met een hart van goud
Wat een onzinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja leg jij dat maar uit aan een vrouw![]()
wel 180 gereden in een clio![]()
Daarom, het schijnt vrouwen eigen te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef ook_gek het volgende:
nou ja elke gek zo z'n eigen gebrek
en het is een wereld meid met een hart van goud
Zekerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
kletspraat, navigatie is comfort
Ik zou het zeker doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:15 schreef ook_gek het volgende:
ik zit er aan te denken om de mx5 te halen die staat bij mijn pa z'n zaak. Kan ik lekker morgen naar mijn werk met de auto morgen.
Maar heb geen zin
Valt het op?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het boeit je werkelijk geen zak eh
klootzak hou je bekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister m'n nieuwe
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze geen hard van gout heeft [afbeelding]
Ga je auto halen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me de tering
Hey, je hebt OV en je hebt OV ja?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
Maar het ligt er natuurlijk aan hoe lang het lopen is naar de zaakIk zou er iig alles aan doen om niet met het
OV
naar je werk te gaan
En dat is waar...?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, je hebt OV en je hebt OV ja?
lijntje 23 roeleert geowon de pan uitDat zijn de gouden koetsen onder de bussen
ja maar geen zinquote:
Ga slapen danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar geen zin![]()
en ik verveel me heb nergens zin in en ik ben dood op![]()
van af maandag doe ik dat al bijna niet meer simpelweg omdat het niet luktquote:
Dat is markje zn buslijn waarmee hij naar zn werk gaat, een van de bekendste en mooiste buslijnen van nederlandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat is waar...?
Treinen vind ik best okeHelemaal die tussen Haarlem en Maastricht rijden
![]()
Maar bussen
![]()
Nee eigenlijk niet neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hoort me niet klagen toch
Nee eigenlijk niet neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hoort me niet klagen toch
stoppen met aanstellen, beginnen met slapen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
van af maandag doe ik dat al bijna niet meer simpelweg omdat het niet lukt![]()
Van Kijkduin naar Duindorpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is markje zn buslijn waarmee hij naar zn werk gaat, een van de bekendste en mooiste buslijnen van nederland
Dat ding rijd gewoon 64 kilometer om van plek A naar plek B te komen.... Allen als je van plek A naar plek B loopt is het nog geen twee kilometer![]()
Ik geloof er dan ook niet zo veel vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en deze dan?
[afbeelding]
Anne zegt hem zelf ontworpen te hebben maar heeft er geen rechten op.
Kan ik me momenteel iets bij voorstellen ja...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
van af maandag doe ik dat al bijna niet meer simpelweg omdat het niet lukt![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:28 schreef ijsmeis het volgende:
http://kontebonke.pj0tr.nl/?pagina=iconen
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is markje zn buslijn waarmee hij naar zn werk gaat, een van de bekendste en mooiste buslijnen van nederland
Dat ding rijd gewoon 64 kilometer om van plek A naar plek B te komen.... Allen als je van plek A naar plek B loopt is het nog geen twee kilometer![]()
jeweettogquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen in R'dam rookte je er ook 1 per half uur ofzo
de gedachte aan t0n alleen is tegenoordig niet meer genoeg voor een lachstuip?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?
Ik ken de kontebonke-rageMaar moest gewoon even denken aan t0n en jou
geloof me jij hebt geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stoppen met aanstellen, beginnen met slapen.
The horror.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?
Ik ken de kontebonke-rageMaar moest gewoon even denken aan t0n en jou
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geloof me jij hebt geen idee waar je het over hebt
* ook_gek gaat toch maar de auto ophalen en effe wat andere dingen doen mazzl
Bij mij welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de gedachte aan t0n alleen is tegenoordig niet meer genoeg voor een lachstuip?
Die gast MOET een keer anaal genomen zijnquote:I don't dig:
Gay sex.
Getting Anal'd.
Wegmisbruikers.
Co Spee.
Hermandeperman.
Sjoewe.
misschien moet je m een schnitzeltje brengenquote:
Zo van, Doe mij een schnitzeltje en een griekse tapas.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je m een schnitzeltje brengen
Tropical Annyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo van, Doe mij een schnitzeltje en een griekse tapas.
En doe er ook maar een dubbele ijscoup bij.
Die arme jongen moet zelf koken, en is nu vast uitgehongerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo van, Doe mij een schnitzeltje en een griekse tapas.
En doe er ook maar een dubbele ijscoup bij.
Mijn mama ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader had vandaag weer uitgebreid gekookt.
Mijn vader ook, want ik had boodschappen gedaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader had vandaag weer uitgebreid gekookt.
Zondag weerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien moet je m een schnitzeltje brengen
Ik heb eens een keer geen boodschappen hoeven doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn vader ook, want ik had boodschappen gedaan![]()
Ach, ik had de ovloV dus vond het geen probleem, en momenteel zijn alle normen en waarden hier in huis ff anders hèquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer geen boodschappen hoeven doen.
Dan ga je op vakantie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik schat dat ik vrijdag mn eerste in een lange reeks schnitzels zal eten
Frituur?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jup10 dagen Tsjechië
![]()
de Tsjechische keuken
Ik wou net zeggen, zie mijn onderschriftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op onderschriften klikken is OK
alles goed hierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alles goed?? Huisje af??
Netjes, doe je goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:47 schreef vlad het volgende:
![]()
[..]
alles goed hier![]()
![]()
huisje nog niet af, maar schiet wel op. laminaat ligt erin en het papier hangt aan de muur![]()
hoe is het hier?![]()
Iddquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, het was een hoop gekloot maar tis een heel eind af
Heb ook wat andere klusjes aangepakt
edit: oh je had het tegen vlad
werk?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes, doe je goed.
Hier is het prima geloof ik... Gister ongeplande FBG-meet gehad enzo![]()
Waarom ben je zo lang niet hier geweest...? Druk op't werk?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Dat is me even ontschotenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef vlad het volgende:
[..]
werk?man, daar wil ik helemaal nog niet aan denken
heb vakantie
en had nog geen inet thuis. Pas sinds vandaag
![]()
maandagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Dat is me even ontschoten
Tot wanneer heb je vakantie dan...?
Kleine moeite, groot gebaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef vlad het volgende:
[..]
maandag![]()
en fijn dat je die gedachte weer even bij me bovenhaalt nu![]()
fijne jongen ben jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kleine moeite, groot gebaar
Okéquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef vlad het volgende:
[..]
fijne jongen ben je![]()
maar ben er weer weg vaneven de vrouw aandacht geven
![]()
Tofquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef ThaFreak het volgende:
spotje voor alexxxxx, beetje bewogen maar had net genoeg tijd om de tel te pakken![]()
[afbeelding]
nog nooit eerder gezien, zal volgende keer stoppen met fietsen en dan pas foto nemenquote:
WTF lees ik in je ondertitel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog nooit eerder gezien, zal volgende keer stoppen met fietsen en dan pas foto nemen![]()
hermandeperman
2 weken onderhand al johquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF lees ik in je ondertitel?
zuig zequote:
#1 hun maken fouten, waar geen fouten mogelijk waren en zeker niet gemaakt konden/mochten wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mede door die fouten die gemaakt waren tijdens je vakantie?![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
#1 hun maken fouten, waar geen fouten mogelijk waren en zeker niet gemaakt konden/mochten worden
#2 het niet toegeven van de fouten die hun hebben gemaakt
#3 het niet tot een oplossing willen komen
1+2+3= spullen neergepleurd, klanten op de hoogte gebracht, en mijn ontslag ingedient!
Damn... da's lekker gaar dan... Wat voor fouten hebben ze gemaakt dan...?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
#1 hun maken fouten, waar geen fouten mogelijk waren en zeker niet gemaakt konden/mochten worden
#2 het niet toegeven van de fouten die hun hebben gemaakt
#3 het niet tot een oplossing willen komen
1+2+3= spullen neergepleurd, klanten op de hoogte gebracht, en mijn ontslag ingedient!
even een copypaste:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn... da's lekker gaar dan... Wat voor fouten hebben ze gemaakt dan...?
En nu...?
en nu, we gaan gewoon doorquote:voor mijn vakantie had ik me netjes afgemeld bij een paar (potentiele) klanten (vrij grote ook: 1 van 23 A4's, 1 van 5 A4 (full options) en 2 A6 (full options) en nog een van 6 A3 en 2 A4) afspraken mee gemaakt na mijn vakantie periode om de nodige kleine dingen nog kort te sluiten!
Afijn lekker op vakantie, werktelefoon netjes achtergelaten + aan iedereen doorgegeven dat mijn tel op kantoor lag en dat ik niet berijkbaar zou zijn tijdens me vakantie en dat al me lopende zaken voor mijn vakantie allemaal geregeld waren!
Zondag teruggekomen van vakantie, maandag rustdag en dinsdag naar werk om even een paar dingen te bekijken en even bijlullen!
Kom ik er achter dat ze zonder dat ik het wist verder met die klant zijn geweest en de zaken om het kort te houden volledig verknalt hebben, en dat terwijl ze uit mijn naam handelden waar ik geen hoer van wist!
Gevolg dat mijn naam er lekker aan gebonden is, mijn complete planning voor dit boekjaar aan gort is, en ik me streven voor dit jaar vrijwel niet meer kan halen (ben ruim 3 maanden bijna met deze klanten bezig geweest)
Totaal pissig natuurlijk, vandaag nog even met me baas gesproken en hij zegt dat ik maar bereikbaar moest blijven terwijl hij het goed vond dat ik me tel op werk zou laten en hij wist dat ik afspraken had gemaakt voor NA mijn vakantie!
Al met al ben ik het vrij zat en heb hem een deadline gegeven tot dinsdag om een oplossing aan te dragen (bv het kunnen laten bijstellen van mijn streven) of ik stap met directe ingang op en ga al mijn klanten hiervan op de hoogte brengen!
de enige persoon zijn waar een nieuwe klant op rust zonder ondertekend contract is niet leuk (meer).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef ook_gek het volgende:
terug
leeg parkeer terein en RWD auto is leuk
op dit moment weet ik wel meer dingen die nog veel meer niet leuk zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
de enige persoon zijn waar een nieuwe klant op rust zonder ondertekend contract is niet leuk (meer).![]()
Moet je niet eens met je baas gaan praten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
de enige persoon zijn waar een nieuwe klant op rust zonder ondertekend contract is niet leuk (meer).![]()
Mja, ik vind wel dat je een beeeetje overdreven reageertquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
even een copypaste:
[..]
en nu, we gaan gewoon door![]()
er lopen alweer een paar dingen, ook in andere richtingen waaronder 1 wat me erg aantrekt maar wel weer een compleet andere richting is dan auto's!
ik heb alles al gezegd wat gezegd moest worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je niet eens met je baas gaan praten?![]()
Dit is volgens mij de bekende druppel hoor...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik vind wel dat je een beeeetje overdreven reageertZal het temperament wel zijn
Maar inderdaad wel een HEEL domme actie van ze ja
Hij werkt er nog niet zo langquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de bekende druppel hoor...
Het blijkt er vaker op deze manier aan toe te gaan![]()
Toch?![]()
Lijkt me verstandig ja....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alles al gezegd wat gezegd moest worden.
Maar ik ben ook te goed, zoals vandaag 8:00 begonnen en ik was niet van plan om langer dan 16:30 te gaan werken. Ben ik daarna nog tot 18:00 bezig geweest iemand te vinden die niet te beroerd was om de telefoon aan te nemen, gegevens op te schrijven en mij in te lichten zodat ik vanaf thuis verder kon.
Ik ben tegenwoordig 2x mentor en 5x agent en werk dagelijk tussen de 10 en 12 uur op het werk en ga dan nog eens thuis door![]()
Maar ik begin het nu zat te worden, ik ga m'n poot stijf houden en ze kunnen me langzamerhand wat.
Op een gegeven moment is het inderdaad klaar ja....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alles al gezegd wat gezegd moest worden.
Maar ik ben ook te goed, zoals vandaag 8:00 begonnen en ik was niet van plan om langer dan 16:30 te gaan werken. Ben ik daarna nog tot 18:00 bezig geweest iemand te vinden die niet te beroerd was om de telefoon aan te nemen, gegevens op te schrijven en mij in te lichten zodat ik vanaf thuis verder kon.
Ik ben tegenwoordig 2x mentor en 5x agent en werk dagelijk tussen de 10 en 12 uur op het werk en ga dan nog eens thuis door![]()
Maar ik begin het nu zat te worden, ik ga m'n poot stijf houden en ze kunnen me langzamerhand wat.
Oh ik dacht dat hij daar via zijn vorige job binnen de VAG terecht was gekomen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij werkt er nog niet zo lang
overdreven, heb me nog rustig gehoudenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik vind wel dat je een beeeetje overdreven reageertZal het temperament wel zijn
Maar inderdaad wel een HEEL domme actie van ze ja
emmer liep in een keer overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de bekende druppel hoor...
Het blijkt er vaker op deze manier aan toe te gaan![]()
Toch?![]()
we proberen ze juist binnen te slepen... als het ons lukt dan gaat de US ze wellicht ook krijgen en Starbucks is echt een vette klant vooral in de US. Tot nu toe heb ik ook alleen maar support gekregen van mijn US collegas, die lamlullen hier heb je geen fuck aan.quote:
Begin een eigen zaakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
ik heb het nu na een maand wel gehad ja, van alle complimenten van de klant kan ik inmiddels een kippenboerderij beginnen vanuit m'n kont maar het kan niet allemaal alleen van mij komen![]()
werkte eerst bij een dealer die van PON was, daardoor kende in de personen bij Pon wel erg goed!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij daar via zijn vorige job binnen de VAG terecht was gekomen.
Dat was toch een functie binnen de VAG groep?
Sinds dat starbucks verhaal van jou, zie ik overal ook starbucks verschijnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
we proberen ze juist binnen te slepen... als het ons lukt dan gaat de US ze wellicht ook krijgen en Starbucks is echt een vette klant vooral in de US. Tot nu toe heb ik ook alleen maar support gekregen van mijn US collegas, die lamlullen hier heb je geen fuck aan.
collega's van tegenwoordigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
ik heb het nu na een maand wel gehad ja, van alle complimenten van de klant kan ik inmiddels een kippenboerderij beginnen vanuit m'n kont maar het kan niet allemaal alleen van mij komen![]()
ik ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sinds dat starbucks verhaal van jou, zie ik overal ook starbucks verschijnen
Maar daar had je ook vaak gezeik toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werkte eerst bij een dealer die van PON was, daardoor kende in de personen bij Pon wel erg goed!
Ahhhhh nu komt de aap uit de mouw, het is de bonus...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
overdreven, heb me nog rustig gehouden![]()
maar drie maanden werk poef weg foetsie, dikke bonus kon ik wel gedag zeggen doordat hun niet tot een oplossing wouden komen, het volhouden dat hun niet mis hebben gedaan, en het mij schuld is!
die deals waren vrijwel rond op een paar kleine dingen na die niet mis konden gaan en dan komen 2 kloothomels die het binnen 11 dagen volledig verneuken door allerlei voorwaardes te veranderen!
nee dan heb je het volledig verneukt bij mij![]()
[..]
emmer liep in een keer over![]()
tja die hele werkcultuur zit er wel in heel Pon dat is ook wel weer zo......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar daar had je ook vaak gezeik toch?
De VAG druppel was gewoon overgelopen?![]()
Je krijgt het zeker een tijdje in je handen, tot je het daarna weer mag afdragen aan de belastingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Begin een eigen zaakDan krijg je nog geld voor al het werk wat je doet
![]()
Komt ook fucking veel voor bij films in die 1e reclamefilmpjesquote:
ja tuurlijk, gewoon doorgaan.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhhhh nu komt de aap uit de mouw, het is de bonus...
Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je dit niet pikt nee![]()
![]()
Je bent alweer aan het solliciteren of niet...?
herman kan heel goed aufmachen zeggen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik ze had ja![]()
iemand die duits spreekt en bij mij wil komen werken?![]()
Wat wil je gaan doen bij dat warenhuis dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja tuurlijk, gewoon doorgaan.....
2de gesprek bij een groot warenhuis, en een 2de gesprek alsnog weer bij een autodealer (roest en het is geen opel)![]()
beide volgende week
Belastingdienstquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je krijgt het zeker een tijdje in je handen, tot je het daarna weer mag afdragen aan de belasting
inkoopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen bij dat warenhuis dan?
ik ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herman kan heel goed aufmachen zeggen?
Klinkt leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inkoop![]()
gaat om een baan bij inkoop uititalie
van glazen, borden, mokken, messen, vorken enz enz enz
bepalen van acties aan de hand van je inkoopprijs, zoeken naar betere (goedkopere) leveranciers, onderhouden van contacten enz enz......
Lexxx is goed met duitsersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik ze had ja![]()
iemand die duits spreekt en bij mij wil komen werken?![]()
tis alleen compleet wat anders.....daar twijfel ik nog wel over.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |