abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41323394

De OP

Motorfiets Op

Moto Guzzi Norge 1200: Long-haul easy rider

June 13, 2006

By Tim Luckhurst

Engine: 1151cc, air-cooled, 90-degree, V-twin, four-stroke.
Maximum power/orque: 66kW at 7500rpm / 100Nm at 5800rpm.
Transmission: Six-speed, shaft final drive.
Brakes: Anti-lock; Front twin 320mm floating discs, rear single 282mm disc.
Weight: 246kg.
Seat height: 800mm.
Tank capacity: 23 litres.
Price: £8500 ti £10 000 (R107 000 - R126 000) depending on equipment

The name tells a story. In 1928 Moto Guzzi production engineer Giuseppe Guzzi, brother of the company's founder, rode the original Norge model from Lake Como to Norwegian Lapland

It's designed for riders who want to enjoy the journey as well as the destination
.

Despite nearly 70 years of technological advance, much of it pioneered by Moto Guzzi, I was not convinced that the 2006 Norge 1200 was going to make it out of the factory gates.

My bike's right handlebar flopped pathetically when I tried to adjust the mirror. A colleague stalled five yards from standstill. His electrics had failed. The bikes rattled horribly while idling.

Moto Guzzi has struggled to overcome decades of legitimate scepticism as to whether it can build motorcycles that work as well as looking gorgeous.

The new generation Breva and Griso models launched in 2005 proved it can. But this felt like a reversion to the days when owners expected to push their Guzzis more than they rode them

The aerodynamics of fairing and screen make 1600km days a realistic option
.

Then I pulled in the clutch, the rattle stopped and the butter-smooth 1151cc 90-degree V-Twin began to work its magic.

If you buy motorcycles to boast about their technical specifications stop reading now. The Norge can muster only a modest 66kW and its top speed is less than 210km/h but if charisma and aesthetic charm count, you will be intrigued.

Add tremendous comfort and sure-footed agility and this bike begins to make sense. It's a long-range touring motorcycle, designed for riders who want to enjoy the journey as well as the destination.

The windshield is superb. At 160km/h I was still enveloped in a bubble of calm air. On this style of motorcycle that level of comfort is valuable as well as pleasant.

Few irritations limit range as dramatically as wind noise; even with earplugs inserted it becomes exhausting after five or six hours in the saddle. This is one of those rare bikes on which the aerodynamics of fairing and screen make thousand-mile days a realistic option.

Ride quality

The ride quality adds to that impression. It is sumptuous and the handling remains good when the Norge moves from motorway to tight bends. The balance is superb and weight balance close to perfect.

Under extreme pressure in sharp corners I found the front suspension a tad soft on standard settings and the ABS kicked in a little too soon but the steering is so refined that full-lock turns become a doddle and the bike remains graceful with a pillion. The broad, soft saddle has room for two and the engine is torquey enough to pull a passenger without fuss.

Smooth power

The six-speed gearbox is quiet and accurate and responds to the lightest touch. Guzzi's patented shaft-drive system, already in use on the Breva and Griso, adapts well to this configuration and delivers smooth power to the end of the aluminium alloy swingarm without perceptible jerks.

The lightweight engine and transmission make the Norge feel more powerful than the performance specifications imply.

Of course, being a Guzzi, it looks lovely as well. Four powerful headlights mounted in twin pods beneath the windshield give the front end the appearance of a predatory falcon.

That elegance is maintained as the fairing sweeps back to embrace the protruding cylinder heads. This is a large motorcycle but it looks and feels compact.

Distance with comfort

If you've grown out of bragging about dare-devil antics but appreciate the ability to cover distance in comfort the Norge is distinctive.

Mine gave me no mechanical trouble over 160km of fast, mixed riding. Moto Guzzi insists that technical glitches experienced on pre-production models will be eliminated before the Norge is made available in the UK in August.

The company's new reputation for reliability makes me inclined to believe that. So, the question is whether this elegant Gran Turismo machine is better than its rivals.

The Norge has a capacious fuel tank. I achieved 6.2 litres/100km in fast riding, suggesting a range of at least 400km. It's anti-lock brakes are standard.

There are eccentricities, such as heat rising from exposed cylinder heads and an instrument panel that looks incongruously cheap.

Impeccable manners

But I like the Norge very much. It has personality as well as impeccable manners. I would be happy to ride one from Italy to Oslo.

The unromantic truth is that it is not better than a BMW R1200RT or Honda Pan European and is not as fast as a Triumph Sprint ST.

But Moto Guzzis have always appealed to aesthetically refined tastes and this one is no exception. It is a thoroughly modern and sophisticated motorcycle that's guaranteed to attract admiring glances wherever it goes. - The Independent, London

# Moto Guzzi importer Aprilia SA says it has no plans to bring the Norge to South Africa.

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden

Chat on
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:48:45 #2
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41323417
Kut OP
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_41323464
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef Xtreem het volgende:
Kut OP
pi_41323525
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_41323542
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Totale bullshit natuurlijk. Maar omdat sommigen niet in een omgeving willen gaan wonen waar werk is moet de maatschappij ze maar volstoppen met geld?
Volstoppen met geld? Dit is een grapje zeker?

Sorry hoor, maar het is absoluut geen vetpot. Hier in Nederland bekommeren we ons tenminste nog eens om een ander en hoef je niet altijd te doen wat de rijke elite je zegt dat je moet doen.

Voor de duidelijkheid: ik ben op mijn 15e al gaan werken terwijl het niet hoefde, heb allerlei stinkbaantjes gehad. Ben gaan studeren heb nu een goede baan (net als mijn vriendin) en ben zelfs gaan verhuizen voor mijn werk. En toch vind ik dat je niet alleen aan jezelf moet denken en sta ik graag een deel van mijn salaris af aan mensen die het wat minder getroffen hebben of die nou eenmaal niet willen verhuizen om alles wat ze hebben achter te laten.

En natuurlijk zijn er profiteurs en mensen die misbruik maken. Maar pak die dan aan. En nee, ik stem niet op de SP, GroenLinks of de PvdA.
pi_41323596
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je bent nog een studie gaan volgen omdat je te lam bent voor een ECHTE baan.
Nee hoor, waarvoor ik geleerd heb werk ik nu part-time (jouw ideaal toch? ) Naast m'n studie die ik ben gaan volgen om mezelf verder te ontwikkelen, en zodat ik over 3 jaar kan gaan werken in het vakgebied van m'n HTS, maar dan in een sturende functie. Dus niet jarenlang bootjes tekenen en constructies berekenen, maar het gehele project aansturen. Daarom ben ik verder gaan studeren, niet omdat ik niet wil werken . Daarbij kost ik de maatschappij niets, iets wat we van jou niet kunnen zeggen
pi_41323603
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Whehehehe
pi_41323612
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef Nolius het volgende:

En nee, ik stem niet op de SP, GroenLinks of de PvdA.

pi_41323632
En de tvp voor BoJo:
pi_41323633
Nu weet ik tenminste zeker dat ik nooit meer op de VVD zal stemmen
pi_41323646
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[afbeelding]

Nee, op die ook niet. Zie ik er uit als een onderontwikkelde josti?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:56:09 #13
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41323684
Je stemt CDA dus
pi_41323698
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nee hoor, waarvoor ik geleerd heb werk ik nu part-time (jouw ideaal toch? ) Naast m'n studie die ik ben gaan volgen om mezelf verder te ontwikkelen, en zodat ik over 3 jaar kan gaan werken in het vakgebied van m'n HTS, maar dan in een sturende functie. Dus niet jarenlang bootjes tekenen en constructies berekenen, maar het gehele project aansturen. Daarom ben ik verder gaan studeren, niet omdat ik niet wil werken . Daarbij kost ik de maatschappij niets, iets wat we van jou niet kunnen zeggen
En dan ga je precies iemand aanvallen die bewust geen uitkering aan heeft gecraagd omdat hij zichzelf wilde redden.. Ik heb pa seen bijstands uitkering aangevraagd toen het echt niet meer anders kon

g adan Mustafa aanvallen, die geen vieze handejs wil, maar van mij, en die lieve bijstandsmoeders, blijf je af
pi_41323719
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef Nolius het volgende:

[..]

Volstoppen met geld? Dit is een grapje zeker?

Sorry hoor, maar het is absoluut geen vetpot. Hier in Nederland bekommeren we ons tenminste nog eens om een ander en hoef je niet altijd te doen wat de rijke elite je zegt dat je moet doen.

Voor de duidelijkheid: ik ben op mijn 15e al gaan werken terwijl het niet hoefde, heb allerlei stinkbaantjes gehad. Ben gaan studeren heb nu een goede baan (net als mijn vriendin) en ben zelfs gaan verhuizen voor mijn werk. En toch vind ik dat je niet alleen aan jezelf moet denken en sta ik graag een deel van mijn salaris af aan mensen die het wat minder getroffen hebben of die nou eenmaal niet willen verhuizen om alles wat ze hebben achter te laten.

En natuurlijk zijn er profiteurs en mensen die misbruik maken. Maar pak die dan aan. En nee, ik stem niet op de SP, GroenLinks of de PvdA.
Ik heb geen idee hoeveel mensen dit soort uitkeringen krijgen, maar al met al is het een flinke kostenpost. Ik vind absoluut dat mensen die niet kunnen werken een uitkering moeten krijgen

En voor mensen die het zo doen als jij heb ik absoluut respect Alleen snap ik gewoon niet dat jij met al je doorzettingsvermogen en discipline om dit te bereiken mensen die daar geen zin in hebben gewoon wil sponsoren.

En daarbij boeit het me niet heel veel wat je stemt . Ik ben nog steeds van mening dat er niemand is die VOLLEDIG achter de partij staat waarop hij/zij stemt, er is altijd wel 1 puntje waar je het niet of minder mee eens bent. Het is en blijft altijd schipperen .
pi_41323730
Hoi.
pi_41323770
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoeveel mensen dit soort uitkeringen krijgen, maar al met al is het een flinke kostenpost. Ik vind absoluut dat mensen die niet kunnen werken een uitkering moeten krijgen

En voor mensen die het zo doen als jij heb ik absoluut respect Alleen snap ik gewoon niet dat jij met al je doorzettingsvermogen en discipline om dit te bereiken mensen die daar geen zin in hebben gewoon wil sponsoren.

En daarbij boeit het me niet heel veel wat je stemt . Ik ben nog steeds van mening dat er niemand is die VOLLEDIG achter de partij staat waarop hij/zij stemt, er is altijd wel 1 puntje waar je het niet of minder mee eens bent. Het is en blijft altijd schipperen .
Ik sta 100% achter Hez'Bollah
Truck you!
pi_41323773
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:

Geen zin hebben? Hoeveel mensen van al de uitkeringstrekkers zijn dat? Jij neemt aan dat het er veel zijn. Maar dat geloof ik niet.
quote:
oh, absoluut. Ben dan ook geen aanhanger van welke partij dan ook.
pi_41323779
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef Nolius het volgende:
Nu weet ik tenminste zeker dat ik nooit meer op de VVD zal stemmen
Omdat je het niet kunt vinden met iemand die VVD stemt? Dan zou ik op je volgende quote haast antwoorden "ja"
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:55 schreef Nolius het volgende:

[..]

Nee, op die ook niet. Zie ik er uit als een onderontwikkelde josti?
pi_41323812
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Omdat je het niet kunt vinden met iemand die VVD stemt? Dan zou ik op je volgende quote haast antwoorden "ja"
[..]
Jij weet echt hoe je moet communiceren met mensen.
pi_41323815
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

En dan ga je precies iemand aanvallen die bewust geen uitkering aan heeft gecraagd omdat hij zichzelf wilde redden.. Ik heb pa seen bijstands uitkering aangevraagd toen het echt niet meer anders kon

g adan Mustafa aanvallen, die geen vieze handejs wil, maar van mij, en die lieve bijstandsmoeders, blijf je af
Maar het geld wat je met terugwerkende kracht krijgt sla je toch niet af.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:01:03 #22
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41323844
Ik zie in Alex gewoon een hele goeie werknemer en op termijn zelfs leidinggevende, die nu alleen blijft hangen in koppigheid. Soms moet je het spelletje wat meer meespelen om later de dingen te doen zoals je ze zelf wil. Alex je bent zo slim, waarom leer je niet door
pi_41323846
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

pi_41323871
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

\
Vanaf januari dit jaar krijg ik dat geld terug., Niet vanaf het moment dat ik van school af kwam he?

En bij de meeste banen waar ik op solliciteer zit een opleidngstraject bij in
pi_41323879
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef Nolius het volgende:

[..]

Geen zin hebben? Hoeveel mensen van al de uitkeringstrekkers zijn dat? Jij neemt aan dat het er veel zijn. Maar dat geloof ik niet.
Ik heb 3,5 jaar in Rotterdam gewoond, en daar heb ik een aardig beeld kunnen vormen.
quote:
[..]

oh, absoluut. Ben dan ook geen aanhanger van welke partij dan ook.
Ik ook niet, als je doelt op de quote in m'n onderschrif, ik vond het een mooie aangezien Alexxxxx pretendeerd extreem links te zijn
pi_41323891
Alexxxx ik vind je best een werkschuwe hond. Ga dan niet raar lopen piepen als je er eens op aangesproken wordt.

Bijstand op de 23e
pi_41323897
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef Nolius het volgende:

[..]

Jij weet echt hoe je moet communiceren met mensen.
Ik denk dat jij mijn opmerkingen een stuk serieuzer neemt dan ik ze bedoel .
pi_41323905
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:

Ik ook niet, als je doelt op de quote in m'n onderschrif, ik vond het een mooie aangezien Alexxxxx pretendeerd extreem links te zijn
Ik deed jou na toen ik dat zei, aap
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:03:16 #29
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41323913
Mja een opleidingstraject dat afgestemd is op de Ronnies waar je altijd zo op afgeeft.
pi_41323918
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zie in Alex gewoon een hele goeie werknemer en op termijn zelfs leidinggevende, die nu alleen blijft hangen in koppigheid. Soms moet je het spelletje wat meer meespelen om later de dingen te doen zoals je ze zelf wil. Alex je bent zo slim, waarom leer je niet door
GMTA
pi_41323955
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

\
Vanaf januari dit jaar krijg ik dat geld terug., Niet vanaf het moment dat ik van school af kwam he?

En bij de meeste banen waar ik op solliciteer zit een opleidngstraject bij in
Je bent zoveel slimmer dan de rest die naar die functies solliciteerd Waarom maak je daar geen gebruik van?
pi_41323963
Laat maar. Of julie snappen het niet, of julie willen het neit snappen

Alle feiten worden weer eens verdraaid, en ik heb betere dingen te doen dan dat recht te zetten. Blij maar lekker bij julie verkeerde denkbeelden
pi_41323999
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik deed jou na toen ik dat zei, aap
Nee hoor, het ging toen over het stemmen op de lijsttrekker. Deze quote sloeg op het feit dat jij net als ik vond dat je alleen op de lijsttrekker mocht stemmen wanneer je lid was van de partij.

Hij is lekker uit het verband getrokken hè
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:05:38 #34
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41324004
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:

[..]
Daarbij kost ik de maatschappij niets, iets wat we van jou niet kunnen zeggen
Dat klopt helaas niet.
Jouw collegegeld en afwezigheid van StuFi is nog altijd niet kostendekkend.... De kosten per student zijn zo'n 10k per jaar gemiddeld (hangt af van de studie).
Thucydides
pi_41324009
da's ook lekker simpel zeg We hebben het beste met je voor, laat dat voorop staan
pi_41324020
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:

Alle feiten worden weer eens verdraaid, en ik heb betere dingen te doen dan dat recht te zetten. Blij maar lekker bij julie verkeerde denkbeelden
Ik snap jou gewoon niet

woensdag 30 augustus 2006 @ 13:07:13 #37
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41324058
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:

Ik geef je een compliment En ik snap dat je de dingen op jouw manier wil doen
pi_41324079
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Dat klopt helaas niet.
Jouw collegegeld en afwezigheid van StuFi is nog altijd niet kostendekkend.... De kosten per student zijn zo'n 10k per jaar gemiddeld (hangt af van de studie).
Een onderwijsinstelling krijgt bij mijn weten maar op twee momenten geld van de staat. Op het moment dat de student zijn/haar P heeft, en op het moment dat hij/zij afstudeert. Naar ik meen keerde de staat dit eenmaal per student uit. Ongeacht hoevaak hij/zij afstudeerde of een P haalde .
pi_41324102
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
da's ook lekker simpel zeg We hebben het beste met je voor, laat dat voorop staan
Volgens mij wil 'ie dat niet zien.

Koppigheid
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:10:00 #40
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41324159
Ik word gelukkig gewoon huisman
pi_41324179
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ik word gelukkig gewoon huisman
Alsmede pixelprutser?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:11:25 #42
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41324216
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Een onderwijsinstelling krijgt bij mijn weten maar op twee momenten geld van de staat. Op het moment dat de student zijn/haar P heeft, en op het moment dat hij/zij afstudeert. Naar ik meen keerde de staat dit eenmaal per student uit. Ongeacht hoevaak hij/zij afstudeerde of een P haalde .
Maw, het geen jij de TU/e kost wordt betaald met geld dat ontvangen is voor andere studenten.
Thucydides
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:11:28 #43
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41324220
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Alsmede pixelprutser?
Juistem.
pi_41324294
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Maw, het geen jij de TU/e kost wordt betaald met geld dat ontvangen is voor andere studenten.
Geen idee . Maar aan de gretigheid waarmee ze de HTS'ers ontvangen te zien zal het wel niet zo zijn .
pi_41324318
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Juistem.
Goed bezig
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:14:11 #46
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41324336
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Geen idee . Maar aan de gretigheid waarmee ze de HTS'ers ontvangen te zien zal het wel niet zo zijn .
Het zal best dat je de TU niet veel geld kost, maar de maatschappij als geheel wel.
Thucydides
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:15:31 #47
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41324381
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Goed bezig
Ik kan toch niet voor een baas werken
pi_41324436
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Het zal best dat je de TU niet veel geld kost, maar de maatschappij als geheel wel.
Ik ga het straks eens opzoeken, vind het wel leuk om te weten
pi_41324451
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik kan toch niet voor een baas werken
Mja, hopen dat je een beetje een ritme blijft houden
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:18:35 #50
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41324497
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, hopen dat je een beetje een ritme blijft houden
Mja als je een werkende vrouw hebt moet je wel, anders ga je zelf en je relatie kapot.
pi_41324566
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja als je een werkende vrouw hebt moet je wel, anders ga je zelf en je relatie kapot.
Dat wel.

Ik vind me net toch een foto van je ff uploaden
pi_41324597
Matchkoning
pi_41324651
Op Russische fora meeposten terwijl George Baker uit je cassetterecorder kraakt
pi_41324945

Whehe, sweet memories
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:47:39 #56
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41325662
pi_41326338
M'n pa is naar het werk fietsen

Cruisen in de ovloV
pi_41326715
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik denk dat jij mijn opmerkingen een stuk serieuzer neemt dan ik ze bedoel .
Hmm, nou ja. Laten we het daar dan maar op houden.
pi_41326985

Van de bovenkant ziet alles er anders uit
pi_41327230
Zal ik het boek bestellen of niet?
pi_41327287
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Zal ik het boek bestellen of niet?
Ondernemingsplanen voor Dummies?
pi_41327511
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ondernemingsplanen voor Dummies?
Zeg nou ja of nee .
pi_41327591
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zeg nou ja of nee .
nou ja of nee
pi_41327608
nee
pi_41327615
Je hebt je hele lecven al zonder dat boek gekund. Heb je het echt nodig? Welke gevolgen gaat het hebben als je dat boek gaat kopen?
pi_41327623
Ik zou hem kopen trouwens
pi_41327635
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef Hugster het volgende:
nee
Jou werd niks gevraagd.
pi_41327685
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou hem kopen trouwens
Oké. *klikt op bestellen*.
pi_41327699
Bedankt voor uw bestelling.
pi_41327702
Welk boek heb ik je nu aangesmeerd?
pi_41327735
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Welk boek heb ik je nu aangesmeerd?
klik
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:50:54 #72
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41327757
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

klik
Thucydides
pi_41327807
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Het is een boek voor vrouwen ja. Met humor.
pi_41327869
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

klik
OK, als jij er maar plezier aan beleeft, nietwaar?
pi_41328515

Werken bij Stork SP Aerospace
Procedure ingetrokken bij het detacheringsbureau
V10
pi_41328806
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef M5 het volgende:

Werken bij Stork SP Aerospace
Procedure ingetrokken bij het detacheringsbureau
waarom?
pi_41328895
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

waarom?
Mja, ik krijg het in een mailtje. Staat een reden opgegeven die mij niet duidelijk is. Zal d'r nog wel eens over bellen.
Iig hoef ik niet naar regio eindhoven te verhuizen.
V10
pi_41330014
Heb ik weer. Heb ik een keer al mijn zin verzameld om naar Ikea te gaan. Is het fucking woonsdag. Al die tering 30'ers met die kutkoters van ze
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:57:43 #80
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41330204
Op naar Tilburg
pi_41330218
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Nolius het volgende:
Heb ik weer. Heb ik een keer al mijn zin verzameld om naar Ikea te gaan. Is het fucking woonsdag. Al die tering 30'ers met die kutkoters van ze
Hey, leuk, je omschrijft mn zus en zwager.
pi_41330316
Ik zei 't toch :
quote:
Nieuwe luisteraars op ActionRadio
* t.timmermans
* Anne87
* daennniz
* Tha_Erik
* equal
* ernie12
* berry
* Drakim
* Zaldron
* Niekje
* Alexxxxx
pi_41330362
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zei 't toch :
[..]

Maar de nieuwsbrief pakt automatisch de 11 laatst aangemelde users, op het moment van aanmaken En daar zaten jullie allebei bij.
pi_41330373
Nu moet ik nog wat leuke dingen gaan verzinnen om vanavond in het programma te doen
pi_41330409
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hey, leuk, je omschrijft mn zus en zwager.
Ja, ik zal er zelf over een aantal jaar ook aan moeten geloven
pi_41330415
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Nolius het volgende:
Nu moet ik nog wat leuke dingen gaan verzinnen om vanavond in het programma te doen
George Baker draaien.
pi_41330442
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

George Baker draaien.
Ach, het is toch al een vochtige boel, dus waarom ook niet
pi_41330749
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:05 schreef Nolius het volgende:

[..]

Ach, het is toch al een vochtige boel, dus waarom ook niet
pi_41330773
Ga je één van m'n liedjes ook draaien ?
pi_41330858
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ga je één van m'n liedjes ook draaien ?
Tuurlijk
pi_41330878
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef Nolius het volgende:

[..]

Tuurlijk
Tof .
pi_41332626
loller
pi_41333774
*proest* Ik begrijp dat de wijze heren des FBG gisteravond tot de inzage zijn gekomen dat het werkloosheidsprobleem van Nederland zich buiten de randstad bevindt

Toch knap met de hoge percentages uitkeringstrekkers aldaar
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_41333781
'avond trouwens
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_41333836
pi_41333871
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:51 schreef Paladijn het volgende:
*proest* Ik begrijp dat de wijze heren des FBG gisteravond tot de inzage zijn gekomen dat het werkloosheidsprobleem van Nederland zich buiten de randstad bevindt

Wat lul jij nou aapje

We hebben Alexxx alleen even kort de revue laten passeren en het niet eens over zijn topografische positie gehad
pi_41333933
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:51 schreef Paladijn het volgende:

Opnieuw over een gesloten discussie beginnen met opmerkingen die kant noch wal raken getuigt niet van bijster veel intellect.
pi_41334066
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Opnieuw over een gesloten discussie beginnen met opmerkingen die kant noch wal raken getuigt niet van bijster veel intellect.
Regelmatig met die gesloten discussie terugkomen bij Alexxx met als argument wat borrelpraat ook niet echt

Dit is al de derde keer dat ik het geleuter zie en de zoveelste maal dat ik lexxx zie verklaren dat jullie het toch niet willen/kunnen begrijpen.
pi_41334204
Pf, als ik terug kom van vakantie heb ik gewoon een vaste baan

BBovendien ben ik nu iets HEEL verstandigs aan het doen. Maar t is wel een kutklusje

Alle foto's van die kuttige MSN group naar mn harde schijf halen En dan in e vakantie uploaden op alexmidema.com
pi_41334261
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:

BBovendien ben ik nu iets HEEL verstandigs aan het doen. Maar t is wel een kutklusje

Alle foto's van die kuttige MSN group naar mn harde schijf halen En dan in e vakantie uploaden op alexmidema.com
Goed nieuws
Had je die veeltelangemsnurlpics dan niet lokaal staan?
pi_41334371
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Regelmatig met die gesloten discussie terugkomen bij Alexxx met als argument wat borrelpraat ook niet echt

Dit is al de derde keer dat ik het geleuter zie en de zoveelste maal dat ik lexxx zie verklaren dat jullie het toch niet willen/kunnen begrijpen.
**HAP**

En Lexie verklaart niets, en loopt op een gegeven moment gewoon weg...
pi_41334386
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:

Ik hoop het voor je

En dat is inderdaad verdacht verstandig van je ja ( Werd wel tijd ook )
pi_41334442
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Goed nieuws
Had je die veeltelangemsnurlpics dan niet lokaal staan?
Pelleboer zijn we in 2002 of zo al begonnen, toen had ik nog geeneens een eigen computer, dus had ik ze ook nergens lokaal.

We zijn het de avond begonnen voor we een relatie kregen
pi_41334602
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

**HAP**
Ik ben blij dat ik het niet nog een vierde keer aan hoef te zien

Verder leuke avond gehad gister?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:16:52 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41334631
Yo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_41334659
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik het niet nog een vierde keer aan hoef te zien

Verder leuke avond gehad gister?
Het was erg gezellig
pi_41334663
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef ook_gek het volgende:
Yo
Yo! Alles goed??
pi_41334679
Ga nu eten, lees het zo wel
pi_41334723
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Pelleboer zijn we in 2002 of zo al begonnen, toen had ik nog geeneens een eigen computer, dus had ik ze ook nergens lokaal.

We zijn het de avond begonnen voor we een relatie kregen
Ik dacht dat je die hopeloos antieke pc al jaren had

En een MSNsite
pi_41334765
Ik ga ook maar eens aan het avondeten...
en Mark
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:36:34 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41335270
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Yo! Alles goed??
jawel hoor gisteren een hele lijpe avond gehad.

Van de week besloten om effe bij mijn ouders langs te gaan die in een vakantie huisje zitten int loo
dat is bij zwolle. Volgens de ANWB 1uur en 45min rijden. Nu ben ik zo nachtblind als de pest maar een vriendin had gezegt van ik niet ik rij wel!!!

helemaal goud echter was ze vrij ziek aan het worden. Dus gisteren heeft ze eerst even geslapen en toen om half 9 gaan rijden. Binnen 20min zaten we al midden in utrecht. De snelheid ging goed dus.... nou ja tot daar ging het goed

hey mark waar moeten we eigelijk heen na utrecht? Uhm effe kijken oh daar de A27. Oh de afslag die we net gemist hebben? uhm jha

ah jo we rijden recht door komen we er vast wel

tot dat we borden tegen kwamen van een plaats in duitsland a 119km.....

Oke zal ik mijn vader maar effe bellen die is goed in dit soort dingen. Dus ik bellen. Nu moet ik even zeggen dat die vriendin van mij even debiel als mij is en even druk is. Dan heb je ongeveer een idee hoe dat was in de auto

nou ja volgens mijn vader waren we gruwelijk mis gereden we zaten ergens in apeldoorn

Goed na wat uitleg wij weer verder. Hey mark jij hebt je bril op wat staat er op dat bord? Uhm pppf effe kijken hoor en opeens voel ik die auto naar links gaan WHOOO SHIT ik kijk op zitten we bijna achter op een dubbele combo vrachtwagen

oke paniek weer vader bellen voor uitleg. Hier onder het gesprek

JA?
ja pap met mij luister we weten het effe niet meer we zitten bij de duitse grens volgens mij
waar zit je dan?
ja weet ik veel daar bellen we jou voor wat wil je weten
wat voor borden zie je?
wij in die auto in koor. Blauwe met witte letters
ja wat zie je dan?
auto's heel veel auto's
mark waar zit je voor de laatste keer
in en auto
ja als we zo gaan beginnen kap ik er mee!!!
oke oke oke barneveld
dat kan niet mark
dat bord hebben we gezien
wanneer dan?
ja half uur geleden
MARK!
ja sorry we zitten daaar en daaar
oke luister volg de a50 je kruist dan de A1 gewoon A50 volgens en dan de 2de afslag A28
ok pap gaat lukken

na effe wat benzine in de auto gestopt te hebben komen we bij een kruispunt aan
snel weer bellen

ja?
ja pap luister we zien dit en dat welke moeten we pakken
wacht even
pap schiet op de afslag komt snel op ons af
ja ja ja
PAP SCHIET OP
uhm
PAP!!!!
ja die afslag moet je hebben
RECHT RECHTS RECHTS roep ik tegen die vriendin. Met alle kracht stuur naar rechts schieten we een bocht in gek ik dacht dat we dood gingen

MARK?
ja pap we hebben de bocht gehad,
ja dat heb ik gehoord ja je bent er zo

ok is goed....

en toen eindelijk waren we er om kwart over 10

effe wat gedronken en om 00:20 weer naar huis. En rond half 2 waren we thuis

was een super avond en we hebben weer veel mee gemaakt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_41335435
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik dacht dat je die hopeloos antieke pc al jaren had

En een MSNsite
ik heb geen hopeloos antieke PC, ik heb hem anderhalf jaar nu en bovendien bijna geen odnerdeel meer wat er izn zit dat er toen ook in zat Alleen de kast nog
pi_41335472
Aloah .

Ik word aan alle kanten overgehaald om zaterdag naar Utrecht te gaan. Zelfs Tim vond dat en wilde me zelfs afzetten .
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:43:31 #115
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_41335480
whehehe..... Navigeren is dus niets voor jou
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_41335497
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
Aloah .

Ik word aan alle kanten overgehaald om zaterdag naar Utrecht te gaan. Zelfs Tim vond dat en wilde me zelfs afzetten .
baggermeeting?
pi_41335528
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

baggermeeting?
Ehh nee. Wel een soort meet met mijn eigen hp22 .

Hij draait zaterdag in de Poema en ik móet geloof ik komen .
pi_41335563
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ehh nee. Wel een soort meet met mijn eigen hp22 .

Hij draait zaterdag in de Poema en ik móet geloof ik komen .
hp = hogepriester. de rest van je post is wartaal voor me

en hogepriesters van 22 zijn onmogelijk
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:46:24 #119
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41335576
nerdieeeee
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:47:46 #120
132767 lipje
pi_41335617
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
Aloah .

moest je m betalen voor het ritje in de CRX?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41335683
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:47 schreef lipje het volgende:

[..]

moest je m betalen voor het ritje in de CRX?
Mis ik de grap?

Ik ga zaterdag met hem naar Leeuwarden en op de terugweg wil ie me wel in Utrecht afzetten.
Ik denk alleen dat ik er dan een beetje té vroeg ben, dus misschien ga ik toch maar eerst naar huis.
pi_41335721
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

hp = hogepriester. de rest van je post is wartaal voor me

en hogepriesters van 22 zijn onmogelijk
hp22 is een FOK!user en de Poema een uitgaanstent, zo blijkt .

Ken je het kontebonke-gedoe van FOK!? Daarvan is hp22.
pi_41335733
ga je alweer die DJ set ophalen?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:51:21 #124
132767 lipje
pi_41335748
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mis ik de grap?

Ik ga zaterdag met hem naar Leeuwarden en op de terugweg wil ie me wel in Utrecht afzetten.
Ik denk alleen dat ik er dan een beetje té vroeg ben, dus misschien ga ik toch maar eerst naar huis.
ja. Tim wil je AFZETTEN, niet met de auto je ergens brengen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41335749
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:50 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

hp22 is een FOK!user en de Poema een uitgaanstent, zo blijkt .

Ken je het kontebonke-gedoe van FOK!? Daarvan is hp22.
de HOMO-reeks?
pi_41335762
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:51 schreef lipje het volgende:

[..]

ik vond m grappig en inventief.
pi_41335767
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ga je alweer die DJ set ophalen?
.
pi_41335799
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de HOMO-reeks?
Nee . Een of andere hype met icoontjes enzo.
pi_41335834
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:51 schreef lipje het volgende:

[..]

Bijdehandje .
quote:
af·zet·ten1 (ov.ww.)
8 op de plaats van bestemming laten uitstappen => droppen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:54:14 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41335852
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef lipje het volgende:
whehehe..... Navigeren is dus niets voor jou
we zijn er gekomen toch
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:57:24 #131
132767 lipje
pi_41335951
heelhuids
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:59:15 #132
132767 lipje
pi_41336018
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Bijdehandje .
[..]
drop.pen laten valen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41336075
Damn Mark, lekkere actie weer Is zo'n tom-tom-unit niet iets voor je...?
pi_41336171
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef lipje het volgende:

[..]

drop.pen laten valen
Zoete of zoute?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:04:55 #135
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336195
Utrecht
pi_41336230
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
Utrecht
Utrég
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:06:46 #137
132767 lipje
pi_41336252
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zoete of zoute?
Engelse
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:06:57 #138
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41336262
ik wil mijn nieuwe foon verdorie
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:07:35 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41336285
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
Damn Mark, lekkere actie weer Is zo'n tom-tom-unit niet iets voor je...?
nou ik had dus gezegt van jo ik regel wel een tom tom

nee dat wil ik niet. Vind ik zo een onzin dingen. Ik wil er zelf komn
ik ben hier goed in
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:08:37 #140
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336315
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Utrég
zie je me al zo zitten met Anne?

pi_41336355
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:06 schreef Fugie het volgende:
ik wil mijn nieuwe foon verdorie
Ik heb sinds gister m'n nieuwe
pi_41336366
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ben hier goed in
Dat blijkt
pi_41336373
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:

[..]

zie je me al zo zitten met Anne?

[afbeelding]
Je gaat afvallen?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:10:59 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41336389
nou ja elke gek zo z'n eigen gebrek
en het is een wereld meid met een hart van goud
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:10:59 #145
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336390
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ben hier goed in
kletspraat, navigatie is comfort
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:11:33 #146
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41336405
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef Hugster het volgende:

[..]

ja leg jij dat maar uit aan een vrouw

wel 180 gereden in een clio
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:11:47 #147
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336412
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je gaat afvallen?
Ja
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:12:36 #148
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336434
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef ook_gek het volgende:
valt me nog mee dat ze geen hard van gout heeft
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:13:01 #149
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336449
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja leg jij dat maar uit aan een vrouw

wel 180 gereden in een clio
Wat een onzin
pi_41336463
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef ook_gek het volgende:
Daarom, het schijnt vrouwen eigen te zijn.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:13:22 #151
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336464
we gaan kwartettennnnnnnnnnnn
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:13:43 #152
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336477
ohnee niet
pi_41336479
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef Hugster het volgende:

[..]

Zeker
pi_41336488
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:11 schreef Hugster het volgende:

[..]

Ja
Ik doe mee
pi_41336498
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:13 schreef Hugster het volgende:
ohnee niet
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:15:00 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41336517
ik zit er aan te denken om de mx5 te halen die staat bij mijn pa z'n zaak. Kan ik lekker morgen naar mijn werk met de auto morgen.

Maar heb geen zin
pi_41336580
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:15 schreef ook_gek het volgende:
ik zit er aan te denken om de mx5 te halen die staat bij mijn pa z'n zaak. Kan ik lekker morgen naar mijn werk met de auto morgen.

Maar heb geen zin
Ik zou het zeker doen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:17:37 #158
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336593
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik zou het zeker doen.
Het boeit je werkelijk geen zak eh
pi_41336631
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef Hugster het volgende:

[..]

Het boeit je werkelijk geen zak eh
Valt het op?
pi_41336643
Maar het ligt er natuurlijk aan hoe lang het lopen is naar de zaak Ik zou er iig alles aan doen om niet met het OV naar je werk te gaan
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:19:21 #161
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336645
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:18 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Valt het op?
Ja, maar ik heb hetzelfde
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:19:22 #162
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41336647
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik heb sinds gister m'n nieuwe
klootzak hou je bek
pi_41336648
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:

[..]

valt me nog mee dat ze geen hard van gout heeft [afbeelding]
, ,
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:19:36 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41336653
ik verveel me de tering
pi_41336662
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb hetzelfde
Poepie
pi_41336666
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me de tering
Ga je auto halen.
pi_41336678
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Fugie het volgende:

[..]

klootzak hou je bek
Pauper.
pi_41336681
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
Maar het ligt er natuurlijk aan hoe lang het lopen is naar de zaak Ik zou er iig alles aan doen om niet met het OV naar je werk te gaan
Hey, je hebt OV en je hebt OV ja?

lijntje 23 roeleert geowon de pan uit Dat zijn de gouden koetsen onder de bussen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:20:36 #169
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336682
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Poepie
Sorry, vind je hem erg stinken?
pi_41336699
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hey, je hebt OV en je hebt OV ja?

lijntje 23 roeleert geowon de pan uit Dat zijn de gouden koetsen onder de bussen
En dat is waar...?

Treinen vind ik best oke Helemaal die tussen Haarlem en Maastricht rijden Maar bussen
pi_41336707
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:20 schreef Hugster het volgende:

[..]

Sorry, vind je hem erg stinken?
Die wietlucht is erger
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:21:57 #172
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336722
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Die wietlucht is erger
Zeikerd
pi_41336725
Anne... Elys
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:22:41 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41336736
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ga je auto halen.
ja maar geen zin

en ik verveel me heb nergens zin in en ik ben dood op
pi_41336749
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Hugster het volgende:

[..]

Zeikerd
Je hoort me niet klagen toch
pi_41336753
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja maar geen zin

en ik verveel me heb nergens zin in en ik ben dood op
Ga slapen dan
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:23:37 #177
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336761
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
Anne... Elys
ja en deze dan?

Anne zegt hem zelf ontworpen te hebben maar heeft er geen rechten op.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:25:19 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41336827
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ga slapen dan
van af maandag doe ik dat al bijna niet meer simpelweg omdat het niet lukt
pi_41336842
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En dat is waar...?

Treinen vind ik best oke Helemaal die tussen Haarlem en Maastricht rijden Maar bussen
Dat is markje zn buslijn waarmee hij naar zn werk gaat, een van de bekendste en mooiste buslijnen van nederland

Dat ding rijd gewoon 64 kilometer om van plek A naar plek B te komen.... Allen als je van plek A naar plek B loopt is het nog geen twee kilometer
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:26:37 #180
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336869
quote:

[..]

Nee eigenlijk niet nee
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:26:39 #181
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41336872
quote:

[..]

Nee eigenlijk niet nee
pi_41336885
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

stoppen met aanstellen, beginnen met slapen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:27:43 #183
132767 lipje
pi_41336917
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat is markje zn buslijn waarmee hij naar zn werk gaat, een van de bekendste en mooiste buslijnen van nederland

Dat ding rijd gewoon 64 kilometer om van plek A naar plek B te komen.... Allen als je van plek A naar plek B loopt is het nog geen twee kilometer
Van Kijkduin naar Duindorp

via Rijswijk en Voorburg
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41336944
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef Hugster het volgende:

[..]

ja en deze dan?

[afbeelding]

Anne zegt hem zelf ontworpen te hebben maar heeft er geen rechten op.
Ik geloof er dan ook niet zo veel van
pi_41336957
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kan ik me momenteel iets bij voorstellen ja...
pi_41336989
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:26 schreef Hugster het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet nee
Toen in R'dam rookte je er ook 1 per half uur ofzo
pi_41337007
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nooit van gehoord Maar dat is dan geen verdacht snelle route
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:30:57 #190
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41337031
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Toen in R'dam rookte je er ook 1 per half uur ofzo
jeweettog
pi_41337057
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[..]
t0n staat er ook tussen .
pi_41337102
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef Hugster het volgende:

[..]

jeweettog
jijnietmeertoch
pi_41337115
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

t0n staat er ook tussen .
pi_41337133
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:33 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Tief eens op jij barbaar.

EN HALLO NAPALM, JE MAG BEST REAGEREN, PIPO. hihihihi.
pi_41337189
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Tief eens op jij barbaar.
Waarom dat nou weer?

Ik ken de kontebonke-rage Maar moest gewoon even denken aan t0n en jou
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:35:54 #196
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41337192
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:33 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

jijnietmeertoch
nee joh
pi_41337256
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer?

de gedachte aan t0n alleen is tegenoordig niet meer genoeg voor een lachstuip?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:39:11 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41337297
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

stoppen met aanstellen, beginnen met slapen.
geloof me jij hebt geen idee waar je het over hebt

* ook_gek gaat toch maar de auto ophalen en effe wat andere dingen doen mazzl
pi_41337326
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer?

The horror.

Ander onderwerp .
pi_41337367
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:

[..]

nee joh
Ideaal, dat geheugenverlies
pi_41337391
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

geloof me jij hebt geen idee waar je het over hebt

* ook_gek gaat toch maar de auto ophalen en effe wat andere dingen doen mazzl
pi_41337399
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik mis BoJo
^^With stupid
pi_41337409
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

The horror.

Ander onderwerp .
Whehehehehehehehehehehehe
pi_41337453
quote:

[..]

de gedachte aan t0n alleen is tegenoordig niet meer genoeg voor een lachstuip?
Bij mij wel

Z'n fotoboek ook
quote:
I don't dig:
Gay sex.
Getting Anal'd.
Wegmisbruikers.
Co Spee.
Hermandeperman.
Sjoewe.
Die gast MOET een keer anaal genomen zijn
pi_41337472
Genoeg posts zo achter elkaar?
pi_41337483
Whiiiiiii
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:43:42 #208
132767 lipje
pi_41337486
quote:
ik mis BoJo
misschien moet je m een schnitzeltje brengen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41337563
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef lipje het volgende:

[..]

Zo van, Doe mij een schnitzeltje en een griekse tapas.
En doe er ook maar een dubbele ijscoup bij.
pi_41337579
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Tropical Anny
pi_41337627
Ick verveel me.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:48:17 #212
132767 lipje
pi_41337631
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Die arme jongen moet zelf koken, en is nu vast uitgehongerd
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41337755
Mijn vader had vandaag weer uitgebreid gekookt .
pi_41337869
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn mama ook
pi_41338051
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader ook, want ik had boodschappen gedaan
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:17:25 #216
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41338090
Ik had witlof ( ) met ham en kaas.
pi_41338174
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef lipje het volgende:

[..]

Zondag weer
en %$#^%$^%$^ waakdiensttelefoontjes
pi_41338178
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mijn vader ook, want ik had boodschappen gedaan
Ik heb eens een keer geen boodschappen hoeven doen .
pi_41338197
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:17 schreef Hugster het volgende:
Ik had witlof ( ) met ham en kaas.
pi_41338216
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:20 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb eens een keer geen boodschappen hoeven doen .
Ach, ik had de ovloV dus vond het geen probleem, en momenteel zijn alle normen en waarden hier in huis ff anders hè
pi_41338224
zwerf met een gestel in je anus
pi_41338238
Nolius is okay .
pi_41338243
ik schat dat ik vrijdag mn eerste in een lange reeks schnitzels zal eten
pi_41338254
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
Nolius is okay .
Klopt.
pi_41338486
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik schat dat ik vrijdag mn eerste in een lange reeks schnitzels zal eten
Dan ga je op vakantie?
pi_41338542
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:28 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dan ga je op vakantie?
Jup 10 dagen Tsjechië

de Tsjechische keuken
pi_41338569
Eens even George Baker zoeken
pi_41338570
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Jup 10 dagen Tsjechië

de Tsjechische keuken
Frituur?
pi_41338617
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef Nolius het volgende:
Eens even George Baker zoeken
directe link graag?
pi_41338626
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Frituur?

veel vlees, weinig groente
pi_41338640
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

directe link graag?
Op onderschriften klikken is OK
pi_41338740
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Op onderschriften klikken is OK
Ik wou net zeggen, zie mijn onderschrift
pi_41338883
HALLO
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:44:05 #235
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41338914
Hoi
pi_41338939
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:43 schreef vlad het volgende:
HALLO
Alles goed?? Huisje af??
pi_41338949
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi
Hallo gekke meneer
pi_41339030
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Alles goed?? Huisje af??
alles goed hier
huisje nog niet af, maar schiet wel op. laminaat ligt erin en het papier hangt aan de muur

hoe is het hier?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:48:23 #239
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41339071
Ja, het was een hoop gekloot maar tis een heel eind af

Heb ook wat andere klusjes aangepakt

edit: oh je had het tegen vlad
pi_41339096
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:47 schreef vlad het volgende:

[..]

alles goed hier
huisje nog niet af, maar schiet wel op. laminaat ligt erin en het papier hangt aan de muur

hoe is het hier?
Netjes, doe je goed.

Hier is het prima geloof ik... Gister ongeplande FBG-meet gehad enzo

Waarom ben je zo lang niet hier geweest...? Druk op't werk?
pi_41339122
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, het was een hoop gekloot maar tis een heel eind af

Heb ook wat andere klusjes aangepakt

edit: oh je had het tegen vlad
Idd Maar je bent lekker de huisvrouw geweest vandaag?
pi_41339152
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Netjes, doe je goed.

Hier is het prima geloof ik... Gister ongeplande FBG-meet gehad enzo

Waarom ben je zo lang niet hier geweest...? Druk op't werk?
werk? man, daar wil ik helemaal nog niet aan denken heb vakantie en had nog geen inet thuis. Pas sinds vandaag
pi_41339181
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef vlad het volgende:

[..]

werk? man, daar wil ik helemaal nog niet aan denken heb vakantie en had nog geen inet thuis. Pas sinds vandaag
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Dat is me even ontschoten

Tot wanneer heb je vakantie dan...?
pi_41339225
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Dat is me even ontschoten

Tot wanneer heb je vakantie dan...?
maandag

en fijn dat je die gedachte weer even bij me bovenhaalt nu
pi_41339364
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef vlad het volgende:

[..]

maandag

en fijn dat je die gedachte weer even bij me bovenhaalt nu
Kleine moeite, groot gebaar
pi_41339449
spotje voor alexxxxx, beetje bewogen maar had net genoeg tijd om de tel te pakken

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_41339484
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Kleine moeite, groot gebaar
fijne jongen ben je

maar ben er weer weg van even de vrouw aandacht geven
pi_41339544
TF
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef vlad het volgende:

[..]

fijne jongen ben je

maar ben er weer weg van even de vrouw aandacht geven
Oké
pi_41339578
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef ThaFreak het volgende:
spotje voor alexxxxx, beetje bewogen maar had net genoeg tijd om de tel te pakken

[afbeelding]
Tof

gaaf ding
pi_41339642
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tof

gaaf ding
nog nooit eerder gezien, zal volgende keer stoppen met fietsen en dan pas foto nemen

hermandeperman
pi_41339697
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

nog nooit eerder gezien, zal volgende keer stoppen met fietsen en dan pas foto nemen

hermandeperman
WTF lees ik in je ondertitel?
pi_41339834
Laat ik eens stofzuigen
pi_41339952
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

WTF lees ik in je ondertitel?
2 weken onderhand al joh
pi_41339969
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat ik eens stofzuigen
zuig ze
pi_41340123
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

2 weken onderhand al joh
Mede door die fouten die gemaakt waren tijdens je vakantie?
pi_41340336
MutZ heeft een goede muzieksmaak
pi_41340446
ik mis jullie ook heur
pi_41340454
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Mede door die fouten die gemaakt waren tijdens je vakantie?
#1 hun maken fouten, waar geen fouten mogelijk waren en zeker niet gemaakt konden/mochten worden
#2 het niet toegeven van de fouten die hun hebben gemaakt
#3 het niet tot een oplossing willen komen

1+2+3= spullen neergepleurd, klanten op de hoogte gebracht, en mijn ontslag ingedient!
pi_41340556
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

#1 hun maken fouten, waar geen fouten mogelijk waren en zeker niet gemaakt konden/mochten worden

1+2+3= spullen neergepleurd, klanten op de hoogte gebracht, en mijn ontslag ingedient!
En wat ben je nu van plan?

heb je al weer wat lopen of wacht je daar nog even mee?
pi_41340572
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Damn... da's lekker gaar dan... Wat voor fouten hebben ze gemaakt dan...?

En nu...?
pi_41340872
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Damn... da's lekker gaar dan... Wat voor fouten hebben ze gemaakt dan...?

En nu...?
even een copypaste:
quote:
voor mijn vakantie had ik me netjes afgemeld bij een paar (potentiele) klanten (vrij grote ook: 1 van 23 A4's, 1 van 5 A4 (full options) en 2 A6 (full options) en nog een van 6 A3 en 2 A4) afspraken mee gemaakt na mijn vakantie periode om de nodige kleine dingen nog kort te sluiten!

Afijn lekker op vakantie, werktelefoon netjes achtergelaten + aan iedereen doorgegeven dat mijn tel op kantoor lag en dat ik niet berijkbaar zou zijn tijdens me vakantie en dat al me lopende zaken voor mijn vakantie allemaal geregeld waren!

Zondag teruggekomen van vakantie, maandag rustdag en dinsdag naar werk om even een paar dingen te bekijken en even bijlullen!
Kom ik er achter dat ze zonder dat ik het wist verder met die klant zijn geweest en de zaken om het kort te houden volledig verknalt hebben, en dat terwijl ze uit mijn naam handelden waar ik geen hoer van wist!

Gevolg dat mijn naam er lekker aan gebonden is, mijn complete planning voor dit boekjaar aan gort is, en ik me streven voor dit jaar vrijwel niet meer kan halen (ben ruim 3 maanden bijna met deze klanten bezig geweest)

Totaal pissig natuurlijk, vandaag nog even met me baas gesproken en hij zegt dat ik maar bereikbaar moest blijven terwijl hij het goed vond dat ik me tel op werk zou laten en hij wist dat ik afspraken had gemaakt voor NA mijn vakantie!

Al met al ben ik het vrij zat en heb hem een deadline gegeven tot dinsdag om een oplossing aan te dragen (bv het kunnen laten bijstellen van mijn streven) of ik stap met directe ingang op en ga al mijn klanten hiervan op de hoogte brengen!
en nu, we gaan gewoon door
er lopen alweer een paar dingen, ook in andere richtingen waaronder 1 wat me erg aantrekt maar wel weer een compleet andere richting is dan auto's!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:26:54 #262
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41340893
terug

leeg parkeer terein en RWD auto is leuk
pi_41341002
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef ook_gek het volgende:
terug

leeg parkeer terein en RWD auto is leuk
de enige persoon zijn waar een nieuwe klant op rust zonder ondertekend contract is niet leuk (meer).
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:30:46 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41341089
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef BoJo het volgende:

[..]

de enige persoon zijn waar een nieuwe klant op rust zonder ondertekend contract is niet leuk (meer).
op dit moment weet ik wel meer dingen die nog veel meer niet leuk zijn
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:32:58 #265
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41341178
ik weet wle dingen die leuk zijn
pi_41341194
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef BoJo het volgende:

[..]

Moet je niet eens met je baas gaan praten?
pi_41341345
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

even een copypaste:
[..]

en nu, we gaan gewoon door
er lopen alweer een paar dingen, ook in andere richtingen waaronder 1 wat me erg aantrekt maar wel weer een compleet andere richting is dan auto's!
Mja, ik vind wel dat je een beeeetje overdreven reageert Zal het temperament wel zijn Maar inderdaad wel een HEEL domme actie van ze ja
pi_41341509
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:33 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Moet je niet eens met je baas gaan praten?
ik heb alles al gezegd wat gezegd moest worden.

Maar ik ben ook te goed, zoals vandaag 8:00 begonnen en ik was niet van plan om langer dan 16:30 te gaan werken. Ben ik daarna nog tot 18:00 bezig geweest iemand te vinden die niet te beroerd was om de telefoon aan te nemen, gegevens op te schrijven en mij in te lichten zodat ik vanaf thuis verder kon.

Ik ben tegenwoordig 2x mentor en 5x agent en werk dagelijk tussen de 10 en 12 uur op het werk en ga dan nog eens thuis door

Maar ik begin het nu zat te worden, ik ga m'n poot stijf houden en ze kunnen me langzamerhand wat.
pi_41341511
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, ik vind wel dat je een beeeetje overdreven reageert Zal het temperament wel zijn Maar inderdaad wel een HEEL domme actie van ze ja
Dit is volgens mij de bekende druppel hoor...

Het blijkt er vaker op deze manier aan toe te gaan

Toch?
pi_41341556
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Toch?
Hij werkt er nog niet zo lang
pi_41341629
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:

[..]

Maar ik ben ook te goed, zoals vandaag 8:00 begonnen en ik was niet van plan om langer dan 16:30 te gaan werken. Ben ik daarna nog tot 18:00 bezig geweest iemand te vinden die niet te beroerd was om de telefoon aan te nemen, gegevens op te schrijven en mij in te lichten zodat ik vanaf thuis verder kon.

Ik ben tegenwoordig 2x mentor en 5x agent en werk dagelijk tussen de 10 en 12 uur op het werk en ga dan nog eens thuis door

Maar ik begin het nu zat te worden, ik ga m'n poot stijf houden en ze kunnen me langzamerhand wat.
Lijkt me verstandig ja....
Als opstart mag je het best wel druk hebben, maar ze moeten wel inzien dat je daar hulp bij nodig hebt
pi_41341666
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is het inderdaad klaar ja....
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:48:11 #273
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41341716
zonder contract boeit het niet
pi_41341758
ik heb het nu na een maand wel gehad ja, van alle complimenten van de klant kan ik inmiddels een kippenboerderij beginnen vanuit m'n kont maar het kan niet allemaal alleen van mij komen
pi_41341781
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Hij werkt er nog niet zo lang
Oh ik dacht dat hij daar via zijn vorige job binnen de VAG terecht was gekomen.
Dat was toch een functie binnen de VAG groep?
pi_41341824
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

overdreven, heb me nog rustig gehouden
maar drie maanden werk poef weg foetsie, dikke bonus kon ik wel gedag zeggen doordat hun niet tot een oplossing wouden komen, het volhouden dat hun niet mis hebben gedaan, en het mij schuld is!

die deals waren vrijwel rond op een paar kleine dingen na die niet mis konden gaan en dan komen 2 kloothomels die het binnen 11 dagen volledig verneuken door allerlei voorwaardes te veranderen!

nee dan heb je het volledig verneukt bij mij
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Toch?
emmer liep in een keer over
pi_41341845
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Fugie het volgende:
zonder contract boeit het niet
we proberen ze juist binnen te slepen... als het ons lukt dan gaat de US ze wellicht ook krijgen en Starbucks is echt een vette klant vooral in de US. Tot nu toe heb ik ook alleen maar support gekregen van mijn US collegas, die lamlullen hier heb je geen fuck aan.
pi_41341862
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
ik heb het nu na een maand wel gehad ja, van alle complimenten van de klant kan ik inmiddels een kippenboerderij beginnen vanuit m'n kont maar het kan niet allemaal alleen van mij komen
Begin een eigen zaak Dan krijg je nog geld voor al het werk wat je doet
pi_41341912
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat hij daar via zijn vorige job binnen de VAG terecht was gekomen.
Dat was toch een functie binnen de VAG groep?
werkte eerst bij een dealer die van PON was, daardoor kende in de personen bij Pon wel erg goed!
pi_41341934
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:

[..]

we proberen ze juist binnen te slepen... als het ons lukt dan gaat de US ze wellicht ook krijgen en Starbucks is echt een vette klant vooral in de US. Tot nu toe heb ik ook alleen maar support gekregen van mijn US collegas, die lamlullen hier heb je geen fuck aan.
Sinds dat starbucks verhaal van jou, zie ik overal ook starbucks verschijnen
pi_41341956
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
collega's van tegenwoordig
pi_41341999
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Sinds dat starbucks verhaal van jou, zie ik overal ook starbucks verschijnen
ik ook
pi_41342036
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

werkte eerst bij een dealer die van PON was, daardoor kende in de personen bij Pon wel erg goed!
Maar daar had je ook vaak gezeik toch?

De VAG druppel was gewoon overgelopen?
pi_41342054
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

collega's van tegenwoordig
als ik ze had ja

iemand die duits spreekt en bij mij wil komen werken?
pi_41342071
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:50 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

overdreven, heb me nog rustig gehouden
maar drie maanden werk poef weg foetsie, dikke bonus kon ik wel gedag zeggen doordat hun niet tot een oplossing wouden komen, het volhouden dat hun niet mis hebben gedaan, en het mij schuld is!

die deals waren vrijwel rond op een paar kleine dingen na die niet mis konden gaan en dan komen 2 kloothomels die het binnen 11 dagen volledig verneuken door allerlei voorwaardes te veranderen!

nee dan heb je het volledig verneukt bij mij
[..]

emmer liep in een keer over
Ahhhhh nu komt de aap uit de mouw, het is de bonus...

Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je dit niet pikt nee Je bent alweer aan het solliciteren of niet...?
pi_41342079
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Maar daar had je ook vaak gezeik toch?

De VAG druppel was gewoon overgelopen?
tja die hele werkcultuur zit er wel in heel Pon dat is ook wel weer zo......

dit keer maar eens richten op iets anders dan auto's en iets met meer teamverband zoeken
pi_41342086
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Begin een eigen zaak Dan krijg je nog geld voor al het werk wat je doet
Je krijgt het zeker een tijdje in je handen, tot je het daarna weer mag afdragen aan de belasting
pi_41342131
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:54 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik ook
Komt ook fucking veel voor bij films in die 1e reclamefilmpjes

Dan moet ik altijd even aan je denken
pi_41342147
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ahhhhh nu komt de aap uit de mouw, het is de bonus...

Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je dit niet pikt nee Je bent alweer aan het solliciteren of niet...?
ja tuurlijk, gewoon doorgaan.....
2de gesprek bij een groot warenhuis, en een 2de gesprek alsnog weer bij een autodealer (roest en het is geen opel)
beide volgende week
pi_41342180
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:

[..]

als ik ze had ja

herman kan heel goed aufmachen zeggen?
pi_41342192
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:58 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ja tuurlijk, gewoon doorgaan.....
2de gesprek bij een groot warenhuis, en een 2de gesprek alsnog weer bij een autodealer (roest en het is geen opel)
beide volgende week
Wat wil je gaan doen bij dat warenhuis dan?
pi_41342198
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je krijgt het zeker een tijdje in je handen, tot je het daarna weer mag afdragen aan de belasting
Belastingdienst
pi_41342253
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:58 schreef ThaFreak het volgende:

(roest en het is geen opel)
Ik weet het ik weet het

En ik zwijg
pi_41342298
Lada
pi_41342395
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Wat wil je gaan doen bij dat warenhuis dan?
inkoop
gaat om een baan bij inkoop uit italie van glazen, borden, mokken, messen, vorken enz enz enz

bepalen van acties aan de hand van je inkoopprijs, zoeken naar betere (goedkopere) leveranciers, onderhouden van contacten enz enz......
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:06:29 #296
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41342454
starbucks is porno in een kopje
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:07:13 #297
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41342483
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

herman kan heel goed aufmachen zeggen?
ik ook
pi_41342567
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

inkoop
gaat om een baan bij inkoop uit italie van glazen, borden, mokken, messen, vorken enz enz enz

bepalen van acties aan de hand van je inkoopprijs, zoeken naar betere (goedkopere) leveranciers, onderhouden van contacten enz enz......
Klinkt leuk
pi_41342785
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:

[..]

als ik ze had ja

Lexxx is goed met duitsers
pi_41342910
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:09 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Klinkt leuk
tis alleen compleet wat anders.....daar twijfel ik nog wel over.....
plus 2de gesprek eens afwachten natuurlijk
pi_41342925
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Lexxx is goed met duitsers
Met Ostfriesen kan ik waarschijnlijk wel een paar woordejs wisselen
pi_41342931
alexxxxx slowchat
pi_41342976
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxxx slowchat
nee, koppijn, moe, ik ga over een paar minuten op bed. Maak jij maar iets moois.

Of we gaan verder in mn notes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')