abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41542133
Och, kunnen mensen een half jaar langer sparen...is ook wel nodig.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41542152
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef Panick het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn hemel, dit slaat echt alles !
Europa wordt gewoon weer keihard genaaid. .
Wat een bak .
MS lacht zich trouwens een breuk, Europa heeft een veel grotere markt dan Japan. Feest tijdens de kerstdagen in Redmond. .
Niet voor de Xbox 360 natuurlijk. De PS3 verkoopt daar vast flink wat miljoenen nog.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_41542183
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
daarom , en straks is het weer net zo

ik heb al 2 dagen vrij genomen op 17 november

ik ben er in elk geval klaar voor [afbeelding]
Ik hoop dat je die dagen nog kan verschuiven naar maart
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41542233
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Niet voor de Xbox 360 natuurlijk. De PS3 verkoopt daar vast flink wat miljoenen nog.
, door de feestdagen zal MS alleen nog maar meer uitlopen.
Pat de ps3 goed gaat verkopen staat buiten kijf, maar MS gaat echt flink extra verdienen heur. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41542339
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation 3 naar maart 2007

Gefeliciteerd met je gratis PS3 Thomper.
pi_41542512
quote:

*Valt van zijn stoel af*
Meeeen, dit kun je niet menen
Waarom Europa nou weer? En er staat toch dat ze alsnog 6 miljoen consoles leveren, wat is dan het probleem??

Misschien dan MS Gears of War dan ook maar gaat verzetten
PSN id: NL_SToRM
pi_41542703
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef Panick het volgende:

[..]

, door de feestdagen zal MS alleen nog maar meer uitlopen.
Pat de ps3 goed gaat verkopen staat buiten kijf, maar MS gaat echt flink extra verdienen heur. .
Hoe de fok weet jij nou weer dat de ps3 goed gaat verkopen?

Voor MS zal het niet zo enorm veel boeien, zeker niet met die 18.000 units per maand die ze in Europa verkopen wat gewoon erg laag is. Denk dat vooral nintendo de lachende derde word als ze ervoor zorgen dat de Wii in de winkels ligt voor de feestdagen en gewoon goed leverbaar is.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41542739
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Een woord: userbase.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41542778
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Voor MS zal het niet zo enorm veel boeien, zeker niet met die 18.000 units per maand die ze in Europa verkopen wat gewoon erg laag is. Denk dat vooral nintendo de lachende derde word als ze ervoor zorgen dat de Wii in de winkels ligt voor de feestdagen en gewoon goed leverbaar is.
Ben benieuwd op er een piek komt in 360 verkopen komende maand, nu diegenen die wilden wachten op een PS3 nog langer moeten wachten.

En ja, Wii zal de lachende derde zijn. Maar dat heb ik al geroepen vanaf dag 1. De 360 valt tussen wal en schip, en ook dit nieuws zal daar niet heel veel aan veranderen.
pi_41542891
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben benieuwd op er een piek komt in 360 verkopen komende maand, nu diegenen die wilden wachten op een PS3 nog langer moeten wachten.

En ja, Wii zal de lachende derde zijn. Maar dat heb ik al geroepen vanaf dag 1. De 360 valt tussen wal en schip, en ook dit nieuws zal daar niet heel veel aan veranderen.
En de Wii zal vast niet uitverkocht raken . .
Die voorraden zijn ook wel op op een gegeven moment. Helemaal rond de kerstdagen. Dus nee, ik denk niet dat Nintendo opeens een mega slag gaat slaan.
Trouwens, 18000 units per maand? Bron?
  woensdag 6 september 2006 @ 10:43:02 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_41542991
quote:

Dat verbaast me niks (beter nog, dat had ik volgens mij al eens gepost). Sony is gewoon veel te laat begonnen met productie, dat haalden ze echt nooit.
(overigens houd ik m'n billen ook nog altijd geknepen voor de Wii, dat wordt ook wel erg krap).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41543224
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat had nintendo met de NES en SNES ook. Helpt geen reet zodra je niet bied wat de consument wil.
quote:
En de Wii zal vast niet uitverkocht raken . .
Die voorraden zijn ook wel op op een gegeven moment. Helemaal rond de kerstdagen. Dus nee, ik denk niet dat Nintendo opeens een mega slag gaat slaan.
Trouwens, 18000 units per maand? Bron?
Dat de Wii word uitverkocht is een feit, zo'n geweldige console wil iedereen hebben maar dan komt het dus door enorme populairiteit en niet omdat er te weinig gemaakt kan worden. Ik neem aan dat nintendo iig geen problemen zal hebben met een GC turbo.

Die 18000 units per maand was geloof ik in Leipzig bekend gemaakt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41543308
potjandorie. nog een half jaar wachten
Stop rockin' the boat.
pi_41543381
Haal gewoon lekker een 360 jongens, Sony heeft schijt aan jullie en gebruikt Europa als voetveeg. Wat een arrogantie van dat bedrijf, om te kotsen echt.
pi_41543404
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Panick het volgende:

[..]

Geloof niet dat een userbase 600 eurootjes gaat uitgeven......dat zijn echt alleen maar de diehards....
pi_41543480
Launch aantallen:
quote:
In the U.S., about 400,000 PlayStation 3 machines will be available when they go on sale Nov. 17. About 100,000 will be available on the Nov. 11 Japan launch date.
http://www.iht.com/articl(...)Sony_PlayStation.php

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41543689
Aan de andere kant hebben wij nu minder kans op een bug in het systeem
Dat was ook de enige reden waarom ik m eventueel later wilde halen...
pi_41543722
Het is wel sneu voor iedereen die een PS3 wil hebben. Maar er nog altijd een Wii zoet houdertje
pi_41543879
Tja, is het dan al zeker dat die wel op tijd komt? Niet dat ik er 1 wil, want ik heb de 360 ook al.
pi_41543903
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:52 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Dat had nintendo met de NES en SNES ook. Helpt geen reet zodra je niet bied wat de consument wil.
[..]

Dat de Wii word uitverkocht is een feit, zo'n geweldige console wil iedereen hebben maar dan komt het dus door enorme populairiteit en niet omdat er te weinig gemaakt kan worden. Ik neem aan dat nintendo iig geen problemen zal hebben met een GC turbo.

Die 18000 units per maand was geloof ik in Leipzig bekend gemaakt.
Jij denkt dat Nintendo aan de vraag kan voldoen? .
Ik weet zeker dat beide consoles onwijs gaan verkopen. Niet iedereen zit te wachten op de Wii hoor. Sommige mensen willen graag "normaal" gamen.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41544056
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Zo is er altijd wel wat positiefs uit te halen, non?
Het is natuurlijk te genant voor woorden dat zo'n ubermegagrote electronicaproducent het voor een tweede keer moet uitstellen. Zelfoverschatting is niet okay.
Consumenten worden dit zat op een gegeven moment.
Voor developers van games die eerst PAL uitkomen is het misschien wel relaxed. .
pi_41544129
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:25 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Zo is er altijd wel wat positiefs uit te halen, non?
Het is natuurlijk te genant voor woorden dat zo'n ubermegagrote electronicaproducent het voor een tweede keer moet uitstellen. Zelfoverschatting is niet okay.
Consumenten worden dit zat op een gegeven moment.
Voor developers van games die eerst PAL uitkomen is het misschien wel relaxed. .
Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.

Echter, in dit geval is elke binnenstad al helemaal volgeplakt met pre-orderposters voor de PS3 met daarop 17 November. Dat zien klanten wel, ben benieuwd wat ze nu denken.
pi_41544232
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.

Echter, in dit geval is elke binnenstad al helemaal volgeplakt met pre-orderposters voor de PS3 met daarop 17 November. Dat zien klanten wel, ben benieuwd wat ze nu denken.
Ik denk dat de meeste gamers wel weten wisten dat de ps3 in November zou komen hoor.
pi_41544300
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:23 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Misschien dan MS Gears of War dan ook maar gaat verzetten
pi_41544389
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
dat moet je nog afwachten he,
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')