Niet voor de Xbox 360 natuurlijk. De PS3 verkoopt daar vast flink wat miljoenen nog.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef Panick het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn hemel, dit slaat echt alles!
Europa wordt gewoon weer keihard genaaid..
Wat een bak.
MS lacht zich trouwens een breuk, Europa heeft een veel grotere markt dan Japan. Feest tijdens de kerstdagen in Redmond..
Ik hoop dat je die dagen nog kan verschuiven naar maartquote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
daarom , en straks is het weer net zo![]()
ik heb al 2 dagen vrij genomen op 17 november![]()
ik ben er in elk geval klaar voor [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet voor de Xbox 360 natuurlijk. De PS3 verkoopt daar vast flink wat miljoenen nog.
*Valt van zijn stoel af*quote:
Hoe de fok weet jij nou weer dat de ps3 goed gaat verkopen?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef Panick het volgende:
[..], door de feestdagen zal MS alleen nog maar meer uitlopen.
Pat de ps3 goed gaat verkopen staat buiten kijf, maar MS gaat echt flink extra verdienen heur..
Een woord: userbase.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe de fok weet jij nou weer dat de ps3 goed gaat verkopen?
Ben benieuwd op er een piek komt in 360 verkopen komende maand, nu diegenen die wilden wachten op een PS3 nog langer moeten wachten.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe de fok weet jij nou weer dat de ps3 goed gaat verkopen?
Voor MS zal het niet zo enorm veel boeien, zeker niet met die 18.000 units per maand die ze in Europa verkopen wat gewoon erg laag is. Denk dat vooral nintendo de lachende derde word als ze ervoor zorgen dat de Wii in de winkels ligt voor de feestdagen en gewoon goed leverbaar is.
En de Wii zal vast niet uitverkocht rakenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben benieuwd op er een piek komt in 360 verkopen komende maand, nu diegenen die wilden wachten op een PS3 nog langer moeten wachten.
En ja, Wii zal de lachende derde zijn. Maar dat heb ik al geroepen vanaf dag 1. De 360 valt tussen wal en schip, en ook dit nieuws zal daar niet heel veel aan veranderen.
Dat verbaast me niks (beter nog, dat had ik volgens mij al eens gepost). Sony is gewoon veel te laat begonnen met productie, dat haalden ze echt nooit.quote:
Dat had nintendo met de NES en SNES ook. Helpt geen reet zodra je niet bied wat de consument wil.quote:
Dat de Wii word uitverkocht is een feit, zo'n geweldige console wil iedereen hebbenquote:En de Wii zal vast niet uitverkocht raken . .
Die voorraden zijn ook wel op op een gegeven moment. Helemaal rond de kerstdagen. Dus nee, ik denk niet dat Nintendo opeens een mega slag gaat slaan.
Trouwens, 18000 units per maand? Bron?
Geloof niet dat een userbase 600 eurootjes gaat uitgeven......dat zijn echt alleen maar de diehards....quote:
http://www.iht.com/articl(...)Sony_PlayStation.phpquote:In the U.S., about 400,000 PlayStation 3 machines will be available when they go on sale Nov. 17. About 100,000 will be available on the Nov. 11 Japan launch date.
Jij denkt dat Nintendo aan de vraag kan voldoen?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat had nintendo met de NES en SNES ook. Helpt geen reet zodra je niet bied wat de consument wil.
[..]
Dat de Wii word uitverkocht is een feit, zo'n geweldige console wil iedereen hebbenmaar dan komt het dus door enorme populairiteit en niet omdat er te weinig gemaakt kan worden. Ik neem aan dat nintendo iig geen problemen zal hebben met een GC turbo.
Die 18000 units per maand was geloof ik in Leipzig bekend gemaakt.
Zo is er altijd wel wat positiefs uit te halen, non?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Aan de andere kant hebben wij nu minder kans op een bug in het systeem![]()
Dat was ook de enige reden waarom ik m eventueel later wilde halen...
Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:25 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Zo is er altijd wel wat positiefs uit te halen, non?
Het is natuurlijk te genant voor woorden dat zo'n ubermegagrote electronicaproducent het voor een tweede keer moet uitstellen. Zelfoverschatting is niet okay.
Consumenten worden dit zat op een gegeven moment.
Voor developers van games die eerst PAL uitkomen is het misschien wel relaxed..
Ik denk dat de meeste gamers wel weten wisten dat de ps3 in November zou komen hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.
Echter, in dit geval is elke binnenstad al helemaal volgeplakt met pre-orderposters voor de PS3 met daarop 17 November. Dat zien klanten wel, ben benieuwd wat ze nu denken.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Misschien dan MS Gears of War dan ook maar gaat verzetten![]()
dat moet je nog afwachten he,quote:Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Aan de andere kant hebben wij nu minder kans op een bug in het systeem![]()
Dat was ook de enige reden waarom ik m eventueel later wilde halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |