abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41542133
Och, kunnen mensen een half jaar langer sparen...is ook wel nodig.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41542152
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef Panick het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn hemel, dit slaat echt alles !
Europa wordt gewoon weer keihard genaaid. .
Wat een bak .
MS lacht zich trouwens een breuk, Europa heeft een veel grotere markt dan Japan. Feest tijdens de kerstdagen in Redmond. .
Niet voor de Xbox 360 natuurlijk. De PS3 verkoopt daar vast flink wat miljoenen nog.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_41542183
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
daarom , en straks is het weer net zo

ik heb al 2 dagen vrij genomen op 17 november

ik ben er in elk geval klaar voor [afbeelding]
Ik hoop dat je die dagen nog kan verschuiven naar maart
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41542233
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Niet voor de Xbox 360 natuurlijk. De PS3 verkoopt daar vast flink wat miljoenen nog.
, door de feestdagen zal MS alleen nog maar meer uitlopen.
Pat de ps3 goed gaat verkopen staat buiten kijf, maar MS gaat echt flink extra verdienen heur. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41542339
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation 3 naar maart 2007

Gefeliciteerd met je gratis PS3 Thomper.
pi_41542512
quote:

*Valt van zijn stoel af*
Meeeen, dit kun je niet menen
Waarom Europa nou weer? En er staat toch dat ze alsnog 6 miljoen consoles leveren, wat is dan het probleem??

Misschien dan MS Gears of War dan ook maar gaat verzetten
PSN id: NL_SToRM
pi_41542703
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef Panick het volgende:

[..]

, door de feestdagen zal MS alleen nog maar meer uitlopen.
Pat de ps3 goed gaat verkopen staat buiten kijf, maar MS gaat echt flink extra verdienen heur. .
Hoe de fok weet jij nou weer dat de ps3 goed gaat verkopen?

Voor MS zal het niet zo enorm veel boeien, zeker niet met die 18.000 units per maand die ze in Europa verkopen wat gewoon erg laag is. Denk dat vooral nintendo de lachende derde word als ze ervoor zorgen dat de Wii in de winkels ligt voor de feestdagen en gewoon goed leverbaar is.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41542739
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Een woord: userbase.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41542778
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Voor MS zal het niet zo enorm veel boeien, zeker niet met die 18.000 units per maand die ze in Europa verkopen wat gewoon erg laag is. Denk dat vooral nintendo de lachende derde word als ze ervoor zorgen dat de Wii in de winkels ligt voor de feestdagen en gewoon goed leverbaar is.
Ben benieuwd op er een piek komt in 360 verkopen komende maand, nu diegenen die wilden wachten op een PS3 nog langer moeten wachten.

En ja, Wii zal de lachende derde zijn. Maar dat heb ik al geroepen vanaf dag 1. De 360 valt tussen wal en schip, en ook dit nieuws zal daar niet heel veel aan veranderen.
pi_41542891
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben benieuwd op er een piek komt in 360 verkopen komende maand, nu diegenen die wilden wachten op een PS3 nog langer moeten wachten.

En ja, Wii zal de lachende derde zijn. Maar dat heb ik al geroepen vanaf dag 1. De 360 valt tussen wal en schip, en ook dit nieuws zal daar niet heel veel aan veranderen.
En de Wii zal vast niet uitverkocht raken . .
Die voorraden zijn ook wel op op een gegeven moment. Helemaal rond de kerstdagen. Dus nee, ik denk niet dat Nintendo opeens een mega slag gaat slaan.
Trouwens, 18000 units per maand? Bron?
  woensdag 6 september 2006 @ 10:43:02 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_41542991
quote:

Dat verbaast me niks (beter nog, dat had ik volgens mij al eens gepost). Sony is gewoon veel te laat begonnen met productie, dat haalden ze echt nooit.
(overigens houd ik m'n billen ook nog altijd geknepen voor de Wii, dat wordt ook wel erg krap).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41543224
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat had nintendo met de NES en SNES ook. Helpt geen reet zodra je niet bied wat de consument wil.
quote:
En de Wii zal vast niet uitverkocht raken . .
Die voorraden zijn ook wel op op een gegeven moment. Helemaal rond de kerstdagen. Dus nee, ik denk niet dat Nintendo opeens een mega slag gaat slaan.
Trouwens, 18000 units per maand? Bron?
Dat de Wii word uitverkocht is een feit, zo'n geweldige console wil iedereen hebben maar dan komt het dus door enorme populairiteit en niet omdat er te weinig gemaakt kan worden. Ik neem aan dat nintendo iig geen problemen zal hebben met een GC turbo.

Die 18000 units per maand was geloof ik in Leipzig bekend gemaakt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41543308
potjandorie. nog een half jaar wachten
Stop rockin' the boat.
pi_41543381
Haal gewoon lekker een 360 jongens, Sony heeft schijt aan jullie en gebruikt Europa als voetveeg. Wat een arrogantie van dat bedrijf, om te kotsen echt.
pi_41543404
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Panick het volgende:

[..]

Geloof niet dat een userbase 600 eurootjes gaat uitgeven......dat zijn echt alleen maar de diehards....
pi_41543480
Launch aantallen:
quote:
In the U.S., about 400,000 PlayStation 3 machines will be available when they go on sale Nov. 17. About 100,000 will be available on the Nov. 11 Japan launch date.
http://www.iht.com/articl(...)Sony_PlayStation.php

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41543689
Aan de andere kant hebben wij nu minder kans op een bug in het systeem
Dat was ook de enige reden waarom ik m eventueel later wilde halen...
pi_41543722
Het is wel sneu voor iedereen die een PS3 wil hebben. Maar er nog altijd een Wii zoet houdertje
pi_41543879
Tja, is het dan al zeker dat die wel op tijd komt? Niet dat ik er 1 wil, want ik heb de 360 ook al.
pi_41543903
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:52 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Dat had nintendo met de NES en SNES ook. Helpt geen reet zodra je niet bied wat de consument wil.
[..]

Dat de Wii word uitverkocht is een feit, zo'n geweldige console wil iedereen hebben maar dan komt het dus door enorme populairiteit en niet omdat er te weinig gemaakt kan worden. Ik neem aan dat nintendo iig geen problemen zal hebben met een GC turbo.

Die 18000 units per maand was geloof ik in Leipzig bekend gemaakt.
Jij denkt dat Nintendo aan de vraag kan voldoen? .
Ik weet zeker dat beide consoles onwijs gaan verkopen. Niet iedereen zit te wachten op de Wii hoor. Sommige mensen willen graag "normaal" gamen.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41544056
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Zo is er altijd wel wat positiefs uit te halen, non?
Het is natuurlijk te genant voor woorden dat zo'n ubermegagrote electronicaproducent het voor een tweede keer moet uitstellen. Zelfoverschatting is niet okay.
Consumenten worden dit zat op een gegeven moment.
Voor developers van games die eerst PAL uitkomen is het misschien wel relaxed. .
pi_41544129
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:25 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Zo is er altijd wel wat positiefs uit te halen, non?
Het is natuurlijk te genant voor woorden dat zo'n ubermegagrote electronicaproducent het voor een tweede keer moet uitstellen. Zelfoverschatting is niet okay.
Consumenten worden dit zat op een gegeven moment.
Voor developers van games die eerst PAL uitkomen is het misschien wel relaxed. .
Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.

Echter, in dit geval is elke binnenstad al helemaal volgeplakt met pre-orderposters voor de PS3 met daarop 17 November. Dat zien klanten wel, ben benieuwd wat ze nu denken.
pi_41544232
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.

Echter, in dit geval is elke binnenstad al helemaal volgeplakt met pre-orderposters voor de PS3 met daarop 17 November. Dat zien klanten wel, ben benieuwd wat ze nu denken.
Ik denk dat de meeste gamers wel weten wisten dat de ps3 in November zou komen hoor.
pi_41544300
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:23 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Misschien dan MS Gears of War dan ook maar gaat verzetten
pi_41544389
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
dat moet je nog afwachten he,
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 6 september 2006 @ 11:37:12 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_41544395
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Haal gewoon lekker een 360 jongens, Sony heeft schijt aan jullie en gebruikt Europa als voetveeg. Wat een arrogantie van dat bedrijf, om te kotsen echt.
Het is geen arrogantie, het is blindheid over de eigen te produceren eenheden. Als je ziet hoeveel er uitkomen in Amerika en Japan.. Ze hebben gewoon niets meer voor Europa. 6 Miljoen gaan ze never nooit meer redden. Ik zou al opkijken als ze de 1 miljoen halen in Amerika dit jaar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41544487
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is geen arrogantie, het is blindheid over de eigen te produceren eenheden. Als je ziet hoeveel er uitkomen in Amerika en Japan.. Ze hebben gewoon niets meer voor Europa. 6 Miljoen gaan ze never nooit meer redden. Ik zou al opkijken als ze de 1 miljoen halen in Amerika dit jaar.
Maar dan klopt er toch echt iets niet als je jezelf zo overschat.
Beetje zoals met Shell en die vaten olie die er uiteindelijk toch niet waren. .
pi_41544489
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die volgen het inderdaad niet zo precies als de meesten hier. De populariteitsverhoudingen kloppen ook niet altijd tussen fora en de werkelijkheid, want in dat geval zou Nintendo de afgelopen generatie veruit de winnaar zijn geweest.
Dus of de 360 nou plots zoveel meer gaat verkopen betwijfel ik ten zeerste.
quote:
Dat is inderdaad niet zo slim van Sony
pi_41544589
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:40 schreef SToRM81 het volgende:

Dus of de 360 nou plots zoveel meer gaat verkopen betwijfel ik ten zeerste.
Kom op zeg, dat begrijpt een kind van 2 nog zelfs.
Kerst is de periode dat het meest wordt verkocht. De PS3 is er niet (en in Amerika nauwelijks). De Wii is ongetwijfeld stijf uitverkocht en MS is lachende 3de.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:58:01 #180
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_41544998
PS3

wel lullig voor de mensen die er nog op zaten te wachten, wel fijn voor mij ik heb weer aardig wat mensen om te treiteren
pi_41545211
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat begrijpt een kind van 2 nog zelfs.
Kerst is de periode dat het meest wordt verkocht. De PS3 is er niet (en in Amerika nauwelijks). De Wii is ongetwijfeld stijf uitverkocht en MS is lachende 3de.
De PS2 verkoopt nog veruit meer dan de 360 hoor
Dat lijkt me naast de Wii toch wel de beste (lees: meest betaalbare) keuze met de Kerst.
pi_41545371
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Dat lijkt me naast de Wii toch wel de beste (lees: meest betaalbare) keuze met de Kerst.
Zal allemaal wel, maar dat is een andere generatie.
We hebben het nu over de sales van de next-gen. De X360 loopt gewoon verder uit in Europa.
pi_41545405
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Zal allemaal wel, maar dat is een andere generatie.
We hebben het nu over de sales van de next-gen. De X360 loopt gewoon verder uit in Europa.
Zonder price-drop gaat dat in hetzelfde tempo als nu. Voor maart 2007 moet MS de prijs verlagen.
pi_41545548
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zonder price-drop gaat dat in hetzelfde tempo als nu. Voor maart 2007 moet MS de prijs verlagen.
Combi-pack met GoW.
399 met GoW. Is ongeveer hetzelfde als een pricedrop, en GoW. Sja. Beelden en previews en hands-on spreken voor zich .
pi_41545702
Het is natuurlijk niet helemaal netjes, maar komt me prima uit. Even wat langer sparen en waarschijnlijk zijn er dan ook wat meer titels klaar. Ik ben er dus niet zo rouwig om.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:29:03 #186
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41545925
Wahah pas in maart de PS3
pi_41546010
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wahah pas in maart de PS3
Whahah Kalou verkocht aan Chelsea

M.a.w.: Je bent laat. Net zoals Feyenoord op de transfermarkt
  woensdag 6 september 2006 @ 12:33:16 #188
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41546044
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Whahah Kuyt verkocht aan Chelsea

M.a.w.: Je bent laat. Net zoals Feyenoord op de transfermarkt
Lees het net van nu.nl
pi_41546440
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Dit kan ik overigens wel bevestigen aangezien ik de consoles verkoop. Meeste wordt momenteel de NDS light verkocht, daarna PS2, dan NDS. 360 eenheden die verkocht worden de afgelopen maanden zijn echt op 2 handen te tellen. Echter dat zal nu wel gaan veranderen met het uitstellen van de PS3.

De consument is echter de verliezer hier. Geen PS3 betekend minder concurrentie waardoor Microsoft geen prijsverlaging meer zal doorvoeren en ook de software/assecoires zullen op dezelfde prijs zitten. Misschien zal Nintendo dit zelfs in hun prijzen gaan meenemen, ookal richten zij zich eigenlijk op een andere markt.

Wii kan ik niet veel over zeggen. Laat ik het zo zeggen in de winkel krijg ik nooit, maar dan ook nooit vragen over de opvolger van de GC. De Wii is wel erg populair op de (game)websites en forums, maar dat komt omdat daar de Nintendofans bij elkaar zitten. Punt is vaak dat die fans heel vaak zitten te zeiken op bedrijven als Microsoft en Sony, maar zelf laten ze zich wel elke keer lekker maken met vervolg op vervolg en ports van zelfs Snes spellen naar GBA of NDS.
......
  woensdag 6 september 2006 @ 12:50:46 #190
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41546489

Sony geeft Nintendo en de wii vrij spel... sukkels zijn het
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41546571
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Slomy het volgende:
De consument is echter de verliezer hier. Geen PS3 betekend minder concurrentie waardoor Microsoft geen prijsverlaging meer zal doorvoeren en ook de software/assecoires zullen op dezelfde prijs zitten. Misschien zal Nintendo dit zelfs in hun prijzen gaan meenemen, ookal richten zij zich eigenlijk op een andere markt.
Zou ook dit jaar helemaal geen prijsverlaging komen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41546622
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Zou ook dit jaar helemaal geen prijsverlaging komen
Een bedrijf zal dit altijd ontkennen. Wanneer ze dit zouden toegeven zou iedereen gaan zitten wachten en kocht niemand hem meer. Ik ben ervan overtuigd dat Microsoft de prijs van zijn console had verlaagd voor de komende sinterklaas/kerstperiode had de ps3 gewoon in November gereleased.
......
pi_41546812
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef Slomy het volgende:

[..]

Een bedrijf zal dit altijd ontkennen. Wanneer ze dit zouden toegeven zou iedereen gaan zitten wachten en kocht niemand hem meer. Ik ben ervan overtuigd dat Microsoft de prijs van zijn console had verlaagd voor de komende sinterklaas/kerstperiode had de ps3 gewoon in November gereleased.
Je kan ervan overtuigd zijn, maar zeker weten doe je het niet. Dan kan je nu alleen nog maar afgaan op eerdere berichten hierover en die zeggen al sowieso geen prijsverlaging.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41547021
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Je kan ervan overtuigd zijn, maar zeker weten doe je het niet. Dan kan je nu alleen nog maar afgaan op eerdere berichten hierover en die zeggen al sowieso geen prijsverlaging.
We zullen er nu in ieder geval niet meer achterkomen.
......
pi_41547345
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef Slomy het volgende:

[..]

Als dat waar is dan komt er in de VS gewoon een pricedrop, de ps3 is alleen hier vertraagd.
pi_41547356
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:10 schreef Slomy het volgende:

[..]

We zullen er nu in ieder geval niet meer achterkomen.
Wel dus, in Amerika is er niets veranderd. .
  woensdag 6 september 2006 @ 13:27:53 #197
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41547570
Tsja, op sommige momenten hoop je toch wat meer lef te hebben door een weddenschap ter waarde van 600 euro aan te gaan Scheelt P_Style 1200 euro.

2 PS3's kopen in plaats van 0

Kan je een mooie HDTV van kopen
  woensdag 6 september 2006 @ 13:28:10 #198
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41547582
Hahahaahah maart 2007 . EUROPA WORD WEER GENAAIT DOOR SONY !!! Komt omdat jullie dat ding toch wel kopen, dus denken ze maar oh dat kunnen we makkelijk maken .

Ik zou zeggen koop een 360 + Wii, veel goede games voor de 360 eind dit jaar, veel exclusives. Fifa 2007, Gears of War, Forza 2. En dan de goedkopere launchgames.

Wii met een erg mooi prijsje en leuke gezellige games die je ook samen met je vriendin kan spelen .

Maarja jullie Sonybots zullen wel lekker w8en op een Ps3 terwijl jullie genaaid worden
quote:
Ik hoop dat deze arrogantie Sony duur zal komen te staan, Europa is gewoon de voetveeg en het is duidelijk dat Sony helemaal niks om ons geeft (zie ook de PSP en PS2 launch bijvoorbeeld)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 september 2006 @ 15:10:27 #199
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41550387
MAG IK EVEN ZEGGEN DAT IK HEEL HEEL ERG PISSIG BEN

ik ga ze toch een boze mail sturen , dit doe je toch niet zo 2 maanden voor de geplande launch
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_41550466
quote:
Sony Responds to Euro PS3 Delay
Sony UK "extremely disappointed at news", while Kutaragi doubts any "serious damage" to PS3 business.
by Matt Wales

UK, September 6, 2006 - Both Sony's UK and Japanese arms have responded to this morning's news that the company has delayed the launch of its PS3 console from November this year to March 2007.

News of the delay broke at an official Sony press conference in Japan, where the company president revealed that production of the Blu-Ray laser diode - an integral part of PS3 - would be delayed by around one month. The knock-on effect to the console's mass-production was cited as the reason for the change to PS3's European release.

Kutaragi added, "I would like to apologise for those people in Europe who had high expectations for Playstion 3 consoles, as well as for software and device makers that we had to delay the launch for Europe." However, the Sony president was keen to reassure that, "Altogether, I do not think this time delay will cause serious damage to our PS3 business".

Over in Europe, Sony UK's senior vice president and managing director, Ray Maguire, expressed disappointment at the news, noting, "We [...] can truly empathise with everyone who was looking forward to PS3's imminent release." However, Maguire assured European gamers that Sony will "be working tirelessly to ensure that the March 2007 launch, is the biggest and best in the company's history."

PS3's delay is already having significant ramifications, with Sony now forced to shelve its £40 million TV-led advertising campaign, previously scheduled to run throughout the Christmas period. According to The Guardian newspaper, the European and Australian PS3 campaigns will now be postponed until 2007, with Alan Duncan, SCEE's UK marketing director, noting all marketing communications plans are currently "under review".

Sony's cinema campaign, featuring six 'stories' about the PS3, which launched online yesterday, will also be affected, possibly being aired at a later date.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')