Niet voor de Xbox 360 natuurlijk. De PS3 verkoopt daar vast flink wat miljoenen nog.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef Panick het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn hemel, dit slaat echt alles!
Europa wordt gewoon weer keihard genaaid..
Wat een bak.
MS lacht zich trouwens een breuk, Europa heeft een veel grotere markt dan Japan. Feest tijdens de kerstdagen in Redmond..
Ik hoop dat je die dagen nog kan verschuiven naar maartquote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
daarom , en straks is het weer net zo![]()
ik heb al 2 dagen vrij genomen op 17 november![]()
ik ben er in elk geval klaar voor [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet voor de Xbox 360 natuurlijk. De PS3 verkoopt daar vast flink wat miljoenen nog.
*Valt van zijn stoel af*quote:
Hoe de fok weet jij nou weer dat de ps3 goed gaat verkopen?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef Panick het volgende:
[..], door de feestdagen zal MS alleen nog maar meer uitlopen.
Pat de ps3 goed gaat verkopen staat buiten kijf, maar MS gaat echt flink extra verdienen heur..
Een woord: userbase.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe de fok weet jij nou weer dat de ps3 goed gaat verkopen?
Ben benieuwd op er een piek komt in 360 verkopen komende maand, nu diegenen die wilden wachten op een PS3 nog langer moeten wachten.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe de fok weet jij nou weer dat de ps3 goed gaat verkopen?
Voor MS zal het niet zo enorm veel boeien, zeker niet met die 18.000 units per maand die ze in Europa verkopen wat gewoon erg laag is. Denk dat vooral nintendo de lachende derde word als ze ervoor zorgen dat de Wii in de winkels ligt voor de feestdagen en gewoon goed leverbaar is.
En de Wii zal vast niet uitverkocht rakenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben benieuwd op er een piek komt in 360 verkopen komende maand, nu diegenen die wilden wachten op een PS3 nog langer moeten wachten.
En ja, Wii zal de lachende derde zijn. Maar dat heb ik al geroepen vanaf dag 1. De 360 valt tussen wal en schip, en ook dit nieuws zal daar niet heel veel aan veranderen.
Dat verbaast me niks (beter nog, dat had ik volgens mij al eens gepost). Sony is gewoon veel te laat begonnen met productie, dat haalden ze echt nooit.quote:
Dat had nintendo met de NES en SNES ook. Helpt geen reet zodra je niet bied wat de consument wil.quote:
Dat de Wii word uitverkocht is een feit, zo'n geweldige console wil iedereen hebbenquote:En de Wii zal vast niet uitverkocht raken . .
Die voorraden zijn ook wel op op een gegeven moment. Helemaal rond de kerstdagen. Dus nee, ik denk niet dat Nintendo opeens een mega slag gaat slaan.
Trouwens, 18000 units per maand? Bron?
Geloof niet dat een userbase 600 eurootjes gaat uitgeven......dat zijn echt alleen maar de diehards....quote:
http://www.iht.com/articl(...)Sony_PlayStation.phpquote:In the U.S., about 400,000 PlayStation 3 machines will be available when they go on sale Nov. 17. About 100,000 will be available on the Nov. 11 Japan launch date.
Jij denkt dat Nintendo aan de vraag kan voldoen?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat had nintendo met de NES en SNES ook. Helpt geen reet zodra je niet bied wat de consument wil.
[..]
Dat de Wii word uitverkocht is een feit, zo'n geweldige console wil iedereen hebbenmaar dan komt het dus door enorme populairiteit en niet omdat er te weinig gemaakt kan worden. Ik neem aan dat nintendo iig geen problemen zal hebben met een GC turbo.
Die 18000 units per maand was geloof ik in Leipzig bekend gemaakt.
Zo is er altijd wel wat positiefs uit te halen, non?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Aan de andere kant hebben wij nu minder kans op een bug in het systeem![]()
Dat was ook de enige reden waarom ik m eventueel later wilde halen...
Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:25 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Zo is er altijd wel wat positiefs uit te halen, non?
Het is natuurlijk te genant voor woorden dat zo'n ubermegagrote electronicaproducent het voor een tweede keer moet uitstellen. Zelfoverschatting is niet okay.
Consumenten worden dit zat op een gegeven moment.
Voor developers van games die eerst PAL uitkomen is het misschien wel relaxed..
Ik denk dat de meeste gamers wel weten wisten dat de ps3 in November zou komen hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.
Echter, in dit geval is elke binnenstad al helemaal volgeplakt met pre-orderposters voor de PS3 met daarop 17 November. Dat zien klanten wel, ben benieuwd wat ze nu denken.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Misschien dan MS Gears of War dan ook maar gaat verzetten![]()
dat moet je nog afwachten he,quote:Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Aan de andere kant hebben wij nu minder kans op een bug in het systeem![]()
Dat was ook de enige reden waarom ik m eventueel later wilde halen...
Het is geen arrogantie, het is blindheid over de eigen te produceren eenheden. Als je ziet hoeveel er uitkomen in Amerika en Japan.. Ze hebben gewoon niets meer voor Europa. 6 Miljoen gaan ze never nooit meer redden. Ik zou al opkijken als ze de 1 miljoen halen in Amerika dit jaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Haal gewoon lekker een 360 jongens, Sony heeft schijt aan jullie en gebruikt Europa als voetveeg. Wat een arrogantie van dat bedrijf, om te kotsen echt.
Maar dan klopt er toch echt iets niet als je jezelf zo overschat.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is geen arrogantie, het is blindheid over de eigen te produceren eenheden. Als je ziet hoeveel er uitkomen in Amerika en Japan.. Ze hebben gewoon niets meer voor Europa. 6 Miljoen gaan ze never nooit meer redden. Ik zou al opkijken als ze de 1 miljoen halen in Amerika dit jaar.
Die volgen het inderdaad niet zo precies als de meesten hier. De populariteitsverhoudingen kloppen ook niet altijd tussen fora en de werkelijkheid, want in dat geval zou Nintendo de afgelopen generatie veruit de winnaar zijn geweest.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Consumenten kan het normaal niks schelen of iets uitgesteld wordt, ze weten niks van releasedata en dergelijke.
Dat is inderdaad niet zo slim van Sonyquote:Echter, in dit geval is elke binnenstad al helemaal volgeplakt met pre-orderposters voor de PS3 met daarop 17 November. Dat zien klanten wel, ben benieuwd wat ze nu denken.
Kom op zeg, dat begrijpt een kind van 2 nog zelfs.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:40 schreef SToRM81 het volgende:
Dus of de 360 nou plots zoveel meer gaat verkopen betwijfel ik ten zeerste.
De PS2 verkoopt nog veruit meer dan de 360 hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 11:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat begrijpt een kind van 2 nog zelfs.
Kerst is de periode dat het meest wordt verkocht. De PS3 is er niet (en in Amerika nauwelijks). De Wii is ongetwijfeld stijf uitverkocht en MS is lachende 3de.
Zal allemaal wel, maar dat is een andere generatie.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De PS2 verkoopt nog veruit meer dan de 360 hoor
Dat lijkt me naast de Wii toch wel de beste (lees: meest betaalbare) keuze met de Kerst.
Zonder price-drop gaat dat in hetzelfde tempo als nu. Voor maart 2007 moet MS de prijs verlagen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar dat is een andere generatie.
We hebben het nu over de sales van de next-gen. De X360 loopt gewoon verder uit in Europa.
Combi-pack met GoW.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonder price-drop gaat dat in hetzelfde tempo als nu. Voor maart 2007 moet MS de prijs verlagen.
Whahah Kalou verkocht aan Chelseaquote:Op woensdag 6 september 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wahah pas in maart de PS3
Lees het net van nu.nlquote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Whahah Kuyt verkocht aan Chelsea
M.a.w.: Je bent laat. Net zoals Feyenoord op de transfermarkt
Dit kan ik overigens wel bevestigen aangezien ik de consoles verkoop. Meeste wordt momenteel de NDS light verkocht, daarna PS2, dan NDS. 360 eenheden die verkocht worden de afgelopen maanden zijn echt op 2 handen te tellen. Echter dat zal nu wel gaan veranderen met het uitstellen van de PS3.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De PS2 verkoopt nog veruit meer dan de 360 hoor
Dat lijkt me naast de Wii toch wel de beste (lees: meest betaalbare) keuze met de Kerst.
Zou ook dit jaar helemaal geen prijsverlaging komenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef Slomy het volgende:
De consument is echter de verliezer hier. Geen PS3 betekend minder concurrentie waardoor Microsoft geen prijsverlaging meer zal doorvoeren en ook de software/assecoires zullen op dezelfde prijs zitten. Misschien zal Nintendo dit zelfs in hun prijzen gaan meenemen, ookal richten zij zich eigenlijk op een andere markt.
Een bedrijf zal dit altijd ontkennen. Wanneer ze dit zouden toegeven zou iedereen gaan zitten wachten en kocht niemand hem meer. Ik ben ervan overtuigd dat Microsoft de prijs van zijn console had verlaagd voor de komende sinterklaas/kerstperiode had de ps3 gewoon in November gereleased.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou ook dit jaar helemaal geen prijsverlaging komen
Je kan ervan overtuigd zijn, maar zeker weten doe je het niet. Dan kan je nu alleen nog maar afgaan op eerdere berichten hierover en die zeggen al sowieso geen prijsverlaging.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef Slomy het volgende:
[..]
Een bedrijf zal dit altijd ontkennen. Wanneer ze dit zouden toegeven zou iedereen gaan zitten wachten en kocht niemand hem meer. Ik ben ervan overtuigd dat Microsoft de prijs van zijn console had verlaagd voor de komende sinterklaas/kerstperiode had de ps3 gewoon in November gereleased.
We zullen er nu in ieder geval niet meer achterkomen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan ervan overtuigd zijn, maar zeker weten doe je het niet. Dan kan je nu alleen nog maar afgaan op eerdere berichten hierover en die zeggen al sowieso geen prijsverlaging.
Als dat waar is dan komt er in de VS gewoon een pricedrop, de ps3 is alleen hier vertraagd.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef Slomy het volgende:
[..]
Een bedrijf zal dit altijd ontkennen. Wanneer ze dit zouden toegeven zou iedereen gaan zitten wachten en kocht niemand hem meer. Ik ben ervan overtuigd dat Microsoft de prijs van zijn console had verlaagd voor de komende sinterklaas/kerstperiode had de ps3 gewoon in November gereleased.
Wel dus, in Amerika is er niets veranderd.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:10 schreef Slomy het volgende:
[..]
We zullen er nu in ieder geval niet meer achterkomen.
quote:Ik hoop dat deze arrogantie Sony duur zal komen te staan, Europa is gewoon de voetveeg en het is duidelijk dat Sony helemaal niks om ons geeft (zie ook de PSP en PS2 launch bijvoorbeeld)
quote:Sony Responds to Euro PS3 Delay
Sony UK "extremely disappointed at news", while Kutaragi doubts any "serious damage" to PS3 business.
by Matt Wales
UK, September 6, 2006 - Both Sony's UK and Japanese arms have responded to this morning's news that the company has delayed the launch of its PS3 console from November this year to March 2007.
News of the delay broke at an official Sony press conference in Japan, where the company president revealed that production of the Blu-Ray laser diode - an integral part of PS3 - would be delayed by around one month. The knock-on effect to the console's mass-production was cited as the reason for the change to PS3's European release.
Kutaragi added, "I would like to apologise for those people in Europe who had high expectations for Playstion 3 consoles, as well as for software and device makers that we had to delay the launch for Europe." However, the Sony president was keen to reassure that, "Altogether, I do not think this time delay will cause serious damage to our PS3 business".
Over in Europe, Sony UK's senior vice president and managing director, Ray Maguire, expressed disappointment at the news, noting, "We [...] can truly empathise with everyone who was looking forward to PS3's imminent release." However, Maguire assured European gamers that Sony will "be working tirelessly to ensure that the March 2007 launch, is the biggest and best in the company's history."
PS3's delay is already having significant ramifications, with Sony now forced to shelve its £40 million TV-led advertising campaign, previously scheduled to run throughout the Christmas period. According to The Guardian newspaper, the European and Australian PS3 campaigns will now be postponed until 2007, with Alan Duncan, SCEE's UK marketing director, noting all marketing communications plans are currently "under review".
Sony's cinema campaign, featuring six 'stories' about the PS3, which launched online yesterday, will also be affected, possibly being aired at a later date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |