't Was een portie voor ongeveer 2 personen, ik schat ongeveer anderhalf pond ofzo.quote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef Omkron het volgende:
Kosten ze bij de ah eigenlijk..? en hoeveel krijg je..?
Ja die heb ik ook wel eens ergens gelezen of gehoord.quote:Op zondag 17 september 2006 22:54 schreef Thorical het volgende:
FF een kick naar de ultieme spareribs marinade.
Iets met cola oid?
stakehousequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb bij een stakehouse gewerkt een daar hadden we hele lekkere "hot" spare ribs... weet iemand wat voorn saus dat geweest kan zijn?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd maar die van de aldi zijn wel erg handig als je een grote BBQ hebt of tijdens een verjaardag![]()
dat lukt zeker wel. probeer het eens bij een klein afhaal steakzaakje die doen t vaak ook ik heb hier ruim 500 gr. naar keuze gekruide ribs voor 8 euro met een broodje en saus. hoevaker je er komt hoe meer je krijgt op den duur (krijg soms ruim 800 gram mee)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:51 schreef Quantor het volgende:
Degenen die in het mid-oosten van het land wonen, Helmink diepvries service in Varsseveld heeft echt hele lekkere spareribs (NIET diepgevroren ondanks de naam van het bedrijf) al voorgemarineerd, in twee smaken, normaal(?) en pittig. Ik ben echt een liefhebber van de normale.
Daarnaast als je toevallig iets wilt eten en je bent in de buurt van Zeddam: ga naar Kobus (aan de kant van Doetinchem) op het menu staat onbeperkt (zeer smakelijke) spare-ribs eten, ook in verschillende smaken.
Als iemand me nu een tip voor spare ribs in Eindhoven kan geven graag, spare rib express levert niet op mijn postcode (grrr) en vind ze eigenlijk best duur voor 14,50! Volgens mij kun je voor dat bedrag bij bovengenoemde Kobus je buik rond eten. Natuurlijk weet ik al wel dat de Jumbo in Woensel-noord ook redelijke spare ribs heeft, maar rond 17:00u heb je maar weinig keuze meer.
Ik werk in doetinchem en als ik naar huis ga dan kom ik met de bus door varsseveldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:51 schreef Quantor het volgende:
Degenen die in het mid-oosten van het land wonen, Helmink diepvries service in Varsseveld heeft echt hele lekkere spareribs (NIET diepgevroren ondanks de naam van het bedrijf) al voorgemarineerd, in twee smaken, normaal(?) en pittig. Ik ben echt een liefhebber van de normale.
Daarnaast als je toevallig iets wilt eten en je bent in de buurt van Zeddam: ga naar Kobus (aan de kant van Doetinchem) op het menu staat onbeperkt (zeer smakelijke) spare-ribs eten, ook in verschillende smaken.
Als iemand me nu een tip voor spare ribs in Eindhoven kan geven graag, spare rib express levert niet op mijn postcode (grrr) en vind ze eigenlijk best duur voor 14,50! Volgens mij kun je voor dat bedrag bij bovengenoemde Kobus je buik rond eten. Natuurlijk weet ik al wel dat de Jumbo in Woensel-noord ook redelijke spare ribs heeft, maar rond 17:00u heb je maar weinig keuze meer.
Ik keek gisteren een beetje naar rechts in de bus toen we over de rotonde gingen, en ik kom er dus elke dag precies langsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:56 schreef Quantor het volgende:
Yup ze zijn heerlijk zoet. Ik ben echter niet bekend in Varsseveld, weet alleen waar Helmink zit om eerlijk te zijn :-) Het is in ieder geval wel dichtbij een rotonde, aan de rand van het centrum. Ik kom altijd van de A18 en neem daar weer de verkeerslichten richting centrum (rechts) rontonde 3 kwart en gelijk aan de rechterkant voila.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |