Tjonge jonge, Rik Smits.. Ga even je horloge goed zetten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:55 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat ik me van lang gelee kan herrineren is een zekere Rik Smits, maar die zal er waarschijnlijk niet meer spelen denk ik?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Tjonge jonge, Rik Smits.. Ga even je horloge goed zetten?
Francisco Elson is mijn Surinaamse Amsterdammer en, je raadt het al.. een integere..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:58 schreef SjorsBosjes het volgende:
Elson weet ik zeker, maar die ander? geen idee
Je gaat me straks zeker ook vertellen dat Michael Jordan gestopt is?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Tjonge jonge, Rik Smits.. Ga even je horloge goed zetten?
Eh nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet ik Googlekoning CiQNiZ in de stand opnemen?
Hij dus!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:11 schreef adampje het volgende:
gadzuric
Jij altijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik plaats hier even een integere TVP. Als dat mag, tenminste.
Welkom hier bij de AKQ Adam.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:11 schreef adampje het volgende:
gadzuric
Ik verwijs je naar de streams die via een 0906-nummer bij Asmo zijn te zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Is er wat moois opgebloeid afgelopen zaterdag bij de meet?![]()
Nu je het zegt, jullie stonden ook verdacht vaak klef naast elkaar op de foto's.. Gefeliciteerd, zolang jullie elkaar maar geen puntjes toespelen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar de streams die via een 0906-nummer bij Asmo zijn te zien.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, jullie stonden ook verdacht vaak klef naast elkaar op de foto's.. Gefeliciteerd, zolang jullie elkaar maar geen puntjes toespelen!
Dat is goed genoeg, je hebt er kaas van gegeten. Teeven is voor 'straffen om het straffen' i.t.t. DvL.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:25 schreef macondo het volgende:
Teeven is pro celstraffen, en Docters van Leeuwen vindt dat de problemen door celstraffen alleen maar erger worden.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je mag pas grappig doen als je 25 punten hebt, staat dat niet in de OP?
Mensen boven de 120 zijn niet grappig. Serieuze elite.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je mag pas grappig doen als je 25 punten hebt, staat dat niet in de OP?
Duidelijk gevalletje 'niet bij de meet'.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mensen boven de 120 zijn niet grappig. Serieuze elite.
Die zit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje 'niet bij de meet'.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje 'niet bij de meet'.
Ik zou het niet weten, maar ben wel benieuwd (filmfreak!)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef macondo het volgende:
"In 1989, the film was shown in Russia for the first time. Screenings were low-key, and held at midnight. Still, more than three thousand people attended each showing, with another thousand being turned away at the door. Many of the people had seen the Czech invasion footage before from the Soviet point of view - reedited to show the Soviet invaders as the heroes and the Czechs as the rebels. For many Russians, this was the first time they'd seen the point of view from the other side."
Over welke boekverfilming gaat het hier?
(boek + auteur)
Twee honden vechten om een been, ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef U het volgende:
kundera toch?
CiQNiZ, pak jij deze even op?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef adampje het volgende:
Weten jullie dat gewoon, of wordt er lustig op los "gegoogled"?
overheen gelezenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:36 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar er ligt hier een puntje voor het oprapen.. (auteur)
fuck, had eerst ff moeten f5-enquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef macondo het volgende:
"In 1989, the film was shown in Russia for the first time. Screenings were low-key, and held at midnight. Still, more than three thousand people attended each showing, with another thousand being turned away at the door. Many of the people had seen the Czech invasion footage before from the Soviet point of view - reedited to show the Soviet invaders as the heroes and the Czechs as the rebels. For many Russians, this was the first time they'd seen the point of view from the other side."
Over welke boekverfilming gaat het hier?
(boek + auteur)
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
CiQNiZ, pak jij deze even op?
Dan zal het David Letterman niet zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef U het volgende:
nope, de show loopt al 52 jaar lang; en heeft al 7 vaste hosts gehad
Dit combineert zo lastig met antwoorden die wel intelligent zijn, snap je?quote:
Als ze de hoge noten maar haalt..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef macondo het volgende:
Opera Winvrie?
Hallo, ik probeer het te leuk te houden, ondanks het gezeur. Probeer je onterechte en niet leuke opmerkingen aub voor je te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit combineert zo lastig met antwoorden die wel intelligent zijn, snap je?
Je staat niet in de ranglijst trouwens, is dat onterecht?
Als jij je een paar delen muisstil houdt, vergeten we je google opmerkingen misschien..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hallo, ik probeer het te leuk te houden, ondanks het gezeur. Probeer je onterechte en niet leuke opmerkingen aub voor je te houden.
Ik zal het proberen, maar ik ben nogal een flapuit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hallo, ik probeer het te leuk te houden, ondanks het gezeur. Probeer je onterechte en niet leuke opmerkingen aub voor je te houden.
Een spelletje met regels ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Jayhawk het volgende:
Naief als je denkt dat er hier geen mensen zijn die google gebruiken.. het is ook maar een spelletje
Speaking of the devil!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Jayhawk het volgende:
Naief als je denkt dat er hier geen mensen zijn die google gebruiken.. het is ook maar een spelletje
En als je toevallig iets teveel weet wordt je meteen als googlelaar gestigmatiseerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Een spelletje met regels ja.
Je bent.... serieus?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
En als je toevallig iets teveel weet wordt je meteen als googlelaar gestigmatiseerd.
Ja, want jij was onschuldig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
En als je toevallig iets teveel weet wordt je meteen als googlelaar gestigmatiseerd.
Ik ga mij niet verlagen tot jouw niveau. Sorryquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, want jij was onschuldig.
Je bent blijkbaar te dom om te begrijpen dat mensen pas 'gestigmatiseerd' worden als het totaalplaatje niet klopt. Mensen die zinnen formuleren als 13-jarige zwakstromers die te veel bijlessen overgeslagen hebben, maar wel soepel de top-3 langste rivieren oplepelen, worden met enige argwaan bekeken. Live with it.
Jij hebt ook nog veel te lang het voordeel van de twijfel gekregen. Ik snap niet dat je je hier nog vertoont.
Macondo is gewoon aan de beurt hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef Jayhawk het volgende:
Ik stel wel een vraag...moment
Geeft niet. Ik hoor het vaker wanneer mensen met hun mond vol tanden staan. Ik heb alleen een groter ontzag voor onwijs slechte humor, dus je doet het leuk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik ga mij niet verlagen tot jouw niveau. Sorry
Wat is dit nou weer voor een dom gelul?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, want jij was onschuldig.
Je bent blijkbaar te dom om te begrijpen dat mensen pas 'gestigmatiseerd' worden als het totaalplaatje niet klopt. Mensen die zinnen formuleren als 13-jarige zwakstromers die te veel bijlessen overgeslagen hebben, maar wel soepel de top-3 langste rivieren oplepelen, worden met enige argwaan bekeken. Live with it.
Jij hebt ook nog veel te lang het voordeel van de twijfel gekregen. Ik snap niet dat je je hier nog vertoont.
Zucht, deze quiz vraagt om een snelle reactie..dus schijt aan grammatica. Bovendien zijn spelling en grammatica van een intellectueel belabberd. Ik schrijf soms nog beter in het Engels dan in het Nederlands.quote:Mensen die zinnen formuleren als 13-jarige zwakstromers die te veel bijlessen overgeslagen hebben, maar wel soepel de top-3 langste rivieren oplepelen, worden met enige argwaan bekeken.
Mee eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Jayhawk het volgende:
Zucht, deze quiz vraagt om een snelle reactie..dus schijt aan grammatica. Bovendien zijn spelling en grammatica van een intellectueel belabberd. Ik schrijf soms nog beter in het Engels dan in het Nederlands.
En zo is het! Weltschmerz-sukkeltjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een dom gelul?
Waarom denk je dat ik in dit topic voor de eerste keer kom... Ik kijk in de AT, zie dit topic, zie toevallig een vraag waarvan ik het antwoord weet. Mijn vraag kan niet beantwoord worden, er worden maar 10min. als max gegeven, als die verstreken zijn kom ik met hints en met de opmerking dat het met Google makkelijk te vinden is... Niemand wist het man, kom op, het was tijd voor de volgende vraag. Jij hebt duidelijk geen leven, en al helemaal niet het recht om LANGS mij op deze manier over mij te praten. Ik laat mij door een zielig figuur als dat jij bent écht niet zomaar wegjagen uit een topic. Ik heb helemaal niks tegen je, maar op deze manier maak je geen vrienden. Die je in je echte leven volgens mij wel kan gebruiken.
Fijn hè, anoniem internet. Je voelt je een hele bink.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
En zo is het! Weltschmerz-sukkeltje
En we zijn weer in balansquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Google-gebruikers in de meerderheid. Dit is het einde.
Dat die show jouw interesse niet heeft betekend nog niet dat het geen algemene kennis is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef CiQNiZ het volgende:
De juiste spelling van een voornaam van iemand van een voor mij totaal niet interessante show heeft trouwens 0,0 met algemene kennis te maken
Oh, dus jullie zijn intellectuelen met zn tweetjes? Vergeef me dat ik het niet zag.quote:
Kan geen google gebruiker tegen op.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
John van Loen
We staan weer voorquote:
Als ik de onjuiste spelling hanteer wil nog niet zeggen dat de kennis van de juiste spelling mij ontbreektquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat die show jouw interesse niet heeft betekend nog niet dat het geen algemene kennis is.
Ik sta langs de zijlijn als er een voetbalvraag komt (haha, woordgrapje) maar het wordt nog altijd als algemene kennis beschouwd.
Dat was ook een argument van je toen DeSiever je meteen ontmaskerde, tot je 'opeens weg moest' na het zoveelste duidelijke geval van Google. Haal je achterbaks en geniaal niet door elkaar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Zucht, deze quiz vraagt om een snelle reactie..dus schijt aan grammatica.
Kan zijn maar in de OP staat dat de vragensteller bepaald wat goed en fout is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Als ik de onjuiste spelling hanteer wil nog niet zeggen dat de kennis van de juiste spelling mij ontbreekt
Het was sowieso al niet goed, of het nou goed gespeld was of nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan zijn maar in de OP staat dat de vragensteller bepaald wat goed en fout is.
Ik was m'n tas aan het inpakken voor vakantie en was druk met mn studie (ken je dat woord uberhaupt?).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat was ook een argument van je toen DeSiever je meteen ontmaskerde, tot je 'opeens weg moest' na het zoveelste duidelijke geval van Google. Haal je achterbaks en geniaal niet door elkaar?
ligt er aan wat je achtergrond is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef Asmodian het volgende:
Overigens vind ik het helemaal niet 'duidelijk' dat CiQNiZ die rivierenvraag gegoogled heeft. Het was niet echt een moeilijke vraag en mijn mening zou dan ook zijn om hem het voordeel van de twijfel te gunnen
Just my two cents
Ik zou hier niet aan beginnen met me. Aan het eind van de dag ben je depressief.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik was m'n tas aan het inpakken voor vakantie en was druk met mn studie (ken je dat woord uberhaupt?).
kusjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zou hier niet aan beginnen met me. Aan het eind van de dag ben je depressief.
Uit de rivierenvraag blijkt niet dat CiQNiZ een kleine Jayhawk-google-gebruiker is. Het waren meer zijn posts in de vraag erna die hem de das omdeden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef Asmodian het volgende:
Overigens vind ik het helemaal niet 'duidelijk' dat CiQNiZ die rivierenvraag gegoogled heeft. Het was niet echt een moeilijke vraag en mijn mening zou dan ook zijn om hem het voordeel van de twijfel te gunnen
Just my two cents
A dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd wat mij betreft.
Google zoekquiz #1
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Uit de rivierenvraag blijkt niet dat CiQNiZ een kleine Jayhawk-google-gebruiker is. Het waren meer zijn posts in de vraag erna die hem de das omdeden.
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt, maar ik wou alleen zeggen dat die rivierenvraag echt geen onmogelijke vraag was en dat het best aanneemlijk is dat CiQNiZ die vraag gewoon wist. De andere mensen kwamen al aardig in de buurt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ligt er aan wat je achtergrond is.
geen ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van welk liedje deed Michael Jackson een korte a capella-beatbox-versie toen hij door Opera werd geïnterviewd in 1992?
Waar helemaal niets mis mee is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik denk dat Stanley de vraag wel weet, maar het antwoord nog even op moet zoeken op Google
Ik zeg ook niet dat het niet verdacht is, maar ik ben wel eentje van 'voordeel van de twijfel'. Hij weet nu iig wat we van Googlerds vinden en zelfs al had hij deze vraag geGoogled (waar ik dus niet zeker van ben) mag ik hopen dat CiQNiZ van deze reactie zal opsteken dat Googlen niet geoorloofd is en dat we dat hier echt niet pikken. En dus dat hij het in het vervolg ook beter kan laten. Toch, CiQNiZ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Uit de rivierenvraag blijkt niet dat CiQNiZ een kleine Jayhawk-google-gebruiker is. Het waren meer zijn posts in de vraag erna die hem de das omdeden.
Het enige nummer wat ik op deze vraag zou durven inzetten is al genoemdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jayhawk en CiQNiZ, van jullie wil ik ook graag een zoekpad.
Wat helemaal prima is om zeker te zijn dat je vraag wel kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik denk dat Stanley de vraag wel weet, maar het antwoord nog even op moet zoeken op Google
Ik snap alles tot op een zeker punt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet verdacht is, maar ik ben wel eentje van 'voordeel van de twijfel'. Hij weet nu iig wat we van Googlerds vinden en zelfs al had hij deze vraag geGoogled (waar ik dus niet zeker van ben) mag ik hopen dat CiQNiZ van deze reactie zal opsteken dat Googlen niet geoorloofd is en dat we dat hier echt niet pikken. En dus dat hij het in het vervolg ook beter kan laten. Toch, CiQNiZ?
Geen punt verloren, hoor. Slechts een kleine waarschuwing in de ranglijst.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:31 schreef macondo het volgende:
edit: CiQNiZ verliest een punt, maar is verder nieuwkomer en krijgt ook een tweede kans
Dan moet je stil zitten als we je scheren!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik snap alles tot op een zeker punt.
Ik had mijn (absoluut goed gemeende) google-opmerking vast beter achterwege kunnen laten. Maar hoe er vervolgens diep op ingehakt gaat worden vind ik echt heel erg triest.
Heal The World?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Interview was in 1992. De clip van 'Give In To Me' kende op dat moment z'n wereldpremière, dat liedje was evenals het liedje dat ik zoek afkomstig van het album ' Dangerous'.
tis woensdagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik had mijn (absoluut goed gemeende) google-opmerking vast beter achterwege kunnen laten. Maar hoe er vervolgens diep op ingehakt gaat worden vind ik echt heel erg triest.
Dat heeft er mee te maken dat er eigenlijk maar één hele simpele regel aan dit spelletje vast zit: niet Googlen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Smooth Criminal?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Black or White is niet goed, Heal the World ook niet.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:37 schreef BwennieBren het volgende:hallo allemaal
Is het misschien the way you make me feel?
Heal The World heb ik wel altijd een fantastisch nummer gevondenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:38 schreef Asmodian het volgende:
In de tijd tussen Dangerous en HIStory vond ik Wacko Jacko best een goede muzikant. Ik heb die cds dan ook ergens bij m'n ouders liggen. Maar ik kan slechts 5 nummers opnoemen van Dangerous en daarvan lijken er twee (Heal the World en Will You Be There) moeilijk te beatboxen
nummer negen op de cd klinkt als ga even kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik gaf onderaan pagina 3 wel een hele harde hint hoor. Niet eens meer een hint te noemen.
Voor jou misschien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:41 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nummer negen op de cd klinkt als ga even kijken
Kijk, dit is een online quiz. Een groot gedeelte van de vragen hier valt dan ook wel te Googlen en op zich is er geen manier om vast te stellen of dat wel of niet gebeurt. Als mensen gaan Googlen is de lol van het spel er af en daarom valt of staat deze reeks op het vertrouwen dat we in elkaar hebben dat er niet geGoogled wordt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Kwam net al langs bij me, tussen Urban Dance Squad en Usher in.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
Waarom allemaal zo onaardig voor elkaar? Zet ff allemaal We are the World op
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
Een vader zie zijn zoon opvoedt, vind je ook 'onaardig'?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
Het is ook moeilijk om aardig te doen tegen een "prutser en google-gebruiker" als Jayhawk. Dat komt vooral door voorvallen uit de tijd dat we het nog zonder jou moesten stellen, BwennieBrenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef BwennieBren het volgende:
Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Een vader zie zijn zoon opvoedt, vind je ook 'onaardig'?
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om aardig te doen tegen een "prutser en google-gebruiker" als Jayhawk. Dat komt vooral door voorvallen uit de tijd dat we het nog zonder jou moesten stellen, BwennieBren
Streng en rechtvaardig. Zachte heelmeesters kunnen we niet gebruiken, dan etteren we zo drie topics verder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Theo van Gogh?
Algemene Kennis Quiz Deel 134quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!Ik wil alleen meer liefde in deze topique
![]()
Nog meer liefde in de quiz?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke manier hij het doet.
[..]
Oh, dan moet ik zeker ver terug gaan lezen? Maar ik val niemand aan hoor!Ik wil alleen meer liefde in deze topique
![]()
Dan vind ik die vader niet onaardigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Streng en rechtvaardig. Zachte heelmeesters kunnen we niet gebruiken, dan etteren we zo drie topics verder.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 134
Verder denk ik dat er heel veelis in dit topique. Daarom blijf ik elke dag terug komen
Idd. Stanley_Climbfall +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Theodor Holman dan.
ja, ik quote mezelf, popcorn was niet nodig geweest maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:56 schreef BwennieBren het volgende:
*popcorn pakt en topique door gaat lezen
Yay!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bartlehiem is goed hoor.
Asmoclopedie +1
Helemaal correct!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Evert van Benthem
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:12 schreef Neleos het volgende:
Piet Kleine en .....
Helemaal goed!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:13 schreef Neleos het volgende:
Hindeloopen?
Een beetje, maar hij werd op waarde geklopt door spruitjesteler Angenent.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:17 schreef U het volgende:
hulzebosch duwde toen toch nog 'n beetje bij de finish?
Zeg het eens, jochie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Jayhawk het volgende:
Stanley Climbfall
boven jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:27 schreef Neleos het volgende:
Waar blijft u met die vraag?
Gebeurt mij ook wel. Vooral 's avonds. Maar ja, moet ik me ook maar niet bezighouden met andere topicsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:33 schreef Asmodian het volgende:
Ben ik even aan de telefoon, mis ik 3 inkoppertjes. De les van vandaag - niet multitasken
De film is goed!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef Asmodian het volgende:
Het is iig uit Reservoir Dogs. Ik dacht Mr. White - Harvey Keitel?
en dat is 2quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mister Brown?
geen Tarantino liefhebber dus?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tja.. Vunzigheid kan ook nog wel op de aanklacht.
Tarantino heeft wel betere quotes in zijn films naar voren kunnen laten komen.quote:
+1 Asmodianquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef Asmodian het volgende:
Reservoir Dogs - Mr Brown - Quentin Tarantino
Yhey!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef Neleos het volgende:
Hostel
Alle 3 correct!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef Neleos het volgende:
From Dusk Till Dawn en Sin City ook
Zo is datquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef Asmodian het volgende:
Nee, sorry, Clerks was toch eerder
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:57 schreef Berkery het volgende:
Chasing lama?
Yay!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Asmodian + 1
Imdb heeft het ook nog over Mae Day: The Crumbling of a Documentary uit 1992, maar dat is meer een documentaire als ik het zo lees. Die heb ik niet meegeteld.
Doei Soempie!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef Soempie het volgende:
ik moet achter de computer weg.
![]()
Dag allemaal!![]()
![]()
volgende week heb ik m'n eigen computer...dan wordt het helemaal erg met me![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef Soempie het volgende:
![]()
Dag allemaal!![]()
![]()
volgende week heb ik m'n eigen computer...dan wordt het helemaal erg met me![]()
![]()
Hmmm. da's vervelend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef Soempie het volgende:
![]()
Dag allemaal!![]()
![]()
![]()
Dan nog is de vraag te doen. Hoeveel beroemde 13e/14e eeuwse Italiaanse schrijvers zijn er nou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:02 schreef Neleos het volgende:
Clerks staat nog steeds op mijn nog-te-zien lijstje. Geen idee dus.
Latersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef Soempie het volgende:
![]()
Dag allemaal!![]()
![]()
![]()
Dat is correct!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef U het volgende:
Dante? Divina Comedia?
(heb ik al eens eerder 'n punt mee gehaald geloof ik)
Ik heb'm hier in de kast staan. Geweldige film!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:02 schreef Neleos het volgende:
Clerks staat nog steeds op mijn nog-te-zien lijstje. Geen idee dus.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef macondo het volgende:
Wat een afscheidszoenen allemaal. Doe ik niet aan mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |