Mogguh Dolle!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:05 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
had dit topic zelf geopend
goedemorgen dan
Tis nog niet veel beter hoor... klachten zijn d'r nog steeds... al is de koppijn iets gezakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
@Fruts.. hoe is het met die algehele malaise van gister? Vandaag beter? of ben je bezig ziek te worden?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen d_h..
*Cara gooit haar armen in de lucht aarrgghh!....gaat nie goed..![]()
immerquote:
gans, wicht......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat echt oiet goed,heb me zojuist gloeiend geërgerd aan de telefoon, die domme gans..!
![]()
Nog niet in staat om fatsoenlijk ABN te spreken...dom wicht!
volgens sommigen spreek ik teveel ABN, als tukker...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat echt oiet goed,heb me zojuist gloeiend geërgerd aan de telefoon, die domme gans..!
![]()
Nog niet in staat om fatsoenlijk ABN te spreken...dom wicht!
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!quote:
Sommige mensen zijn gewoon niet in staat om algemeen nederlands te spreken. Misschien deed ze heel erg haar best om zich verstaanbaar te maken... misschien hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!
Een of andere typmiep aan de telefoon, die Limburgs bleef ratelen hoewel ik het niet of nauwelijks versta, en spreek...zoiets doe je toch niet?![]()
bengeltje belde jou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!
Een of andere typmiep aan de telefoon, die Limburgs bleef ratelen hoewel ik het niet of nauwelijks versta, en spreek...zoiets doe je toch niet?![]()
Nee hoor, dat was het m juist..anders was ik niet zo "boos"geworden...ze was gewoon dom! sorry hoor. Ik zei tot 2x toe Sorry?, omdat ik het niet verstond..kunt u dat nog eens herhalen.. maar het wicht bleef doorkletsen..in het limburgs..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet in staat om algemeen nederlands te spreken. Misschien deed ze heel erg haar best om zich verstaanbaar te maken... misschien he
lurkstand even uitschakeltquote:
klopt, eentje die óók geen dialekt spreekt..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[quote]
Ik praat helemaal geen dialect![]()
Dat moest jij eigenlijk weten. En buiten dat _Cara_ is ook Limburgse,
Hoi Bengeltje..quote:Verder een goedemorgen allemaal.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
klopt, eentje die óók geen dialekt spreekt..![]()
Hoi _Cara_quote:Hoi Bengeltje..![]()
* Cara gaat korter bespreking in
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lurkstand even uitschakelt
Ik praat helemaal geen dialecten ben geen tiepmiep
![]()
Dat moest jij eigenlijk weten. En buiten dat _Cara_ is ook Limburgse,
Verder een goedemorgen allemaal.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|