abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41396330
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Allemaal leuk bedacht, maar heb jij meer info dan de rest van nederland waardoor jij dus blijkbaar exact weet waarom van Bommel en van Nistelrooij niet meer in de selectie zijn opgenomen?

Een beetje filosoferen kan iedereen, maar dat van Basten 'dus' tegen kritiek kan is met jou stuk niet bewezen.
Welnee, ik heb gewoon gelezen over Marco en dan krijg je een wat beter beeld over hoe iemand is en in die lijn heb ik geprobeerd een beter iznciht te krijgen in warom hij bepaalde beslissingen neemt.. De EXACTE reden weet ik niet, dat is voor iedereen gissen.
pi_41396451
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:50 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Welnee, ik heb gewoon gelezen over Marco en dan krijg je een wat beter beeld over hoe iemand is en in die lijn heb ik geprobeerd een beter iznciht te krijgen in warom hij bepaalde beslissingen neemt.. De EXACTE reden weet ik niet, dat is voor iedereen gissen.
Dus weet je niet of van Bommel zich niet aan de afspraken hield of dat van basten nog niet professioneel genoeg is om met andere voetballers dan slaafjes om te gaan.
Yeah baby Yeah!
pi_41396618
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dus weet je niet of van Bommel zich niet aan de afspraken hield of dat van basten nog niet professioneel genoeg is om met andere voetballers dan slaafjes om te gaan.
Gelukkig maar dat jij dat wel weet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_41396713
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, alleen ik vermoed het. En mijn vermoedens worden imo gesteund door de strapazzen die van Basten uithaald in de media en zijn staf selectie.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:00:24 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41396736
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage.

Beetje jammer dat jij niet objectief kunt kijken naar jouw held, Marco van Basten. Wellicht moet je zijn prestaties als bondscoach eens los zien van zijn prestaties als spits, die waren namelijk wél goed.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41396781
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage.

Beetje jammer dat jij niet objectief kunt kijken naar jouw held, Marco van Basten. Wellicht moet je zijn prestaties als bondscoach eens los zien van zijn prestaties als spits, die waren namelijk wél goed.
ik heb het idee dat de Knvb ook moeite heeft om dat uit elkaar te houden.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:02:29 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41396814
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:01 schreef Elgigante het volgende:

[..]

ik heb het idee dat de Knvb ook moeite heeft om dat uit elkaar te houden.
Hetzelfde geldt voor de KNVB met betrekking tot Johan Cruijff.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41396948
quote:

18 interlands en slechts 2 nederlagen. Niet slecht toch?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41396988
tvp (ik schrijf maar even niks, want op dit moment heb ik zo'n hekel aan onze bondscoach, dat ik waarschijnlijk onredelijk ga worden en woorden gebruik die hooguit thuishoren in oorlogsgebieden)
pi_41397080
quote:

[..]

Nuttige bijdrage.

Ik kijk objectief. Hij heeft inderdaad geen prijs gewonnen met Oranje. Dus dat zou betekenen dat iedere coach m.u.v. Rinus Michels geen goede coach is. Op het WK is er niet geweldig gepresteerd en volgens jullie komt dit alleen door de coach. Ik heb al eerder uitgelegd dat het vnl. met de spelersgroep te maken had en daar is nu in gesneden en vernieuwd. Ik juich dit toe al begrijp ik ook niet alles in zijn selectiebeleid. Jullie held van Bommel is een zwaar overschatte speler die nog NOOIT in Oranje gepresteerd heeft. Voor van Nistelrooij zijn er betere alternatieven (Huntelaar en Kuijt), Davids presteert al 2 jaar niet meer en het verhaal Seedorf is bekend. Ik val in herhaling wat dit betreft maar als ik bovenstaande post lees ben ik niet de enige.
pi_41397132
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Allemaal leuk bedacht, maar heb jij meer info dan de rest van nederland waardoor jij dus blijkbaar exact weet waarom van Bommel en van Nistelrooij niet meer in de selectie zijn opgenomen?

Een beetje filosoferen kan iedereen, maar dat van Basten 'dus' tegen kritiek kan is met jou stuk niet bewezen.
Heb je van basten al goede motivatie horen geven dan?
pi_41397137
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:49 schreef Elgigante het volgende:

[..]

met mazzel winnen van B-landen is blijkbaar synoniem voor een prima resultaat...
Ho ho, 2 x gelijk tegen Macedonië he. Maar dat is natuurlijk ook geen makkelijke tegenstander.
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:18:10 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41397334
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Och, Oranje is ook aan haar stand verplicht om alle tien de EK-waklificatiewedstrijden te winnen, cijfers zeggen me niet zoveel, ook wanneer het erom gaat moet je er staan. Dat deden we niet tijdens het WK en tijdens het EK gaan we opnieuw mislukken, als Marco van Basten zijn huidige beleid doorzet.
pi_41397450
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Och, Oranje is ook aan haar stand verplicht om alle tien de EK-waklificatiewedstrijden te winnen, cijfers zeggen me niet zoveel, ook wanneer het erom gaat moet je er staan. Dat deden we niet tijdens het WK en tijdens het EK gaan we opnieuw mislukken, als Marco van Basten zijn huidige beleid doorzet.
Cijfers zeggen je niet zoveel ? Mij wel en veel andere mensen ook. Maar die zullen er wel geen verstand van hebben.
pi_41397645
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:21 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Cijfers zeggen je niet zoveel ? Mij wel en veel andere mensen ook. Maar die zullen er wel geen verstand van hebben.
heb je mooi voetbal gezien?? heb je uberhaupt voetbal gezien??? NEE!
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:28:19 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41397693
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik kijk objectief. Hij heeft inderdaad geen prijs gewonnen met Oranje. Dus dat zou betekenen dat iedere coach m.u.v. Rinus Michels geen goede coach is. Op het WK is er niet geweldig gepresteerd en volgens jullie komt dit alleen door de coach. Ik heb al eerder uitgelegd dat het vnl. met de spelersgroep te maken had en daar is nu in gesneden en vernieuwd. Ik juich dit toe al begrijp ik ook niet alles in zijn selectiebeleid. Jullie held van Bommel is een zwaar overschatte speler die nog NOOIT in Oranje gepresteerd heeft. Voor van Nistelrooij zijn er betere alternatieven (Huntelaar en Kuijt), Davids presteert al 2 jaar niet meer en het verhaal Seedorf is bekend. Ik val in herhaling wat dit betreft maar als ik bovenstaande post lees ben ik niet de enige.
Het ligt dus aan de spelersgroep? Die heeft San Marco toch zelf samengesteld? Twee jaar lang kon hij bouwen aan een team dat op het WK kon presteren, maar hij heeft vier jaar nodig voor een EK? Daarbij, misschien dat het wel aan de bondscoach ligt in verband met het systeem? Veel spelers zouden beter presteren in het bekende 4-4-2-systeem in plaats van het naïeve 4-3-3 van San Marco of denk je nou echt dat de bondscoach niets te verwijten valt? Denk je ook dat Dick Advocaat met exact dezelfde prestaties zou zijn gevrijwaard van iedere vorm van kritiek? Ik denk het allemaal niet.
pi_41397871
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zal ik je eens wat nieuws vertellen? Die spelersgroep voor 't WK heeft v. Basten zelf samen mogen stellen! Dus daar is de coach zeker verantwoordelijk voor en als hij dan ook nog een te 'lichte' speler als verdedigende middenvelder opstelt (in een systeem waar je al 1 middenvelder minder hebt dan de meeste tegenstanders) word je wel heel snel overlopen. De opstelling en de tactiek lijken me ook de verantwoordelijkheid van de coach dus...

Of Kuyt beter is dan v. Nistelrooy kun je aardig over twisten. Huntelaar hoort er zeker bij, maar dan nog kan je v. Nistelrooy oproepen en op de trainingen kijken wie het scherpst is.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_41398292
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:33 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Zal ik je eens wat nieuws vertellen? Die spelersgroep voor 't WK heeft v. Basten zelf samen mogen stellen! Dus daar is de coach zeker verantwoordelijk voor en als hij dan ook nog een te 'lichte' speler als verdedigende middenvelder opstelt (in een systeem waar je al 1 middenvelder minder hebt dan de meeste tegenstanders) word je wel heel snel overlopen. De opstelling en de tactiek lijken me ook de verantwoordelijkheid van de coach dus...

Of Kuyt beter is dan v. Nistelrooy kun je aardig over twisten. Huntelaar hoort er zeker bij, maar dan nog kan je v. Nistelrooy oproepen en op de trainingen kijken wie het scherpst is.
De spelersgroep heeft hij zelf samengesteld, dat klopt. Vooraf zag hij het ook zitten in deze groep maar hij is teleurgesteld geraakt in bepaalde spelers en heeft wijzigingen aangebracht. Zoiets heet doorselecteren. Dit is de gewoonste zaak van de wereld. Het opstellen van Sneijder als verdedigende middenvelder is verkeerd uitgepakt. Ook Sneijder is afhankelijk met wat er om hem gebeurd en het middenveld kwam gewoon kwaliteit tekort op het WK, daarom ook de wijzigingen op vnl. het middenveld. Jij wilt 4 spitsen meenemen ? Lijkt me overbodig. Vennegoor vind ik nl. wel nuttig als 3e spits voor als de nood aan de man is.
pi_41398364
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als je kijkt dat Tsjechië het enige zogenaamde topland was in de poule is dat niet zo gek. Tsjechië was ook nog is de grote teleurstelling van het wk, en speelde verschrikkelijk zwak. En dan speelde Nederland nog tegen Tsjechië toen Nedved er niet bij was. Dan nog winnen ze 2 x met alle geluk van de wereld, had net zo goed 2 x 3-0 voor Tsjechië kunnen zijn. En dan spelen ze in die poule zelfs nog 2 x gelijk tegen Macedonië!!

Dan in de voorbereiding 0-0 gelijk tegen Engeland, geen verdienste als je kijkt dat Engeland zelfs tegen Trinidad&Tobago zelfs de grootste moeite heeft om te scoren. Afgemaakt tegen Italië. Van Ecuador, ook een zwak land maar net gewonnen met 1-0. Kameroen dat helemaal draait om Eto'o de enigste afrikaanse spits die ook kan afwerken, maar tegen Nederland dus zonder Eto'o met 1-0 gewonnen, knap hoor. Mexico, ook geen topland heel mager van gewonnen. Australië stuk voor stuk mindere spelers dan Nederland 1-1 gelijk. En Ierland C-Nederland B 0-4 ook geen wereldprestatie.

Op het WK zelf, hebben ze van Joegoslavië gewonnen, achteraf een van de zwakste landen op het WK, (6-0 afgedroogd tegen Argentinië en het tegen Ivoorkust ook niet kunnen maken) en ook nog met alle geluk van de wereld. Daarna tegen Ivoorkust compleet weggespeeld, maar met alle geluk(Ivoorkust mist killersinstinct dat Eto'o alleen schijnt te hebben in Afrika) gewonnen. En tegen Argentinië een salonremise. Dan tegen Portugal een puinhoop van een wedstrijd, en een van Marco's lievelingetjes(Gio) kan de doorbraak op rechts niet voorkomen waardoor Portugal de wedstrijd wint.

Zeker niet slecht! Ik denk alleen dat een goed-getrainde parkiet dezelfde resultaten had gehaald. Of zelfs beter.
pi_41400448
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]

De spelersgroep heeft hij zelf samengesteld, dat klopt. Vooraf zag hij het ook zitten in deze groep maar hij is teleurgesteld geraakt in bepaalde spelers en heeft wijzigingen aangebracht. Zoiets heet doorselecteren. Dit is de gewoonste zaak van de wereld. Het opstellen van Sneijder als verdedigende middenvelder is verkeerd uitgepakt. Ook Sneijder is afhankelijk met wat er om hem gebeurd en het middenveld kwam gewoon kwaliteit tekort op het WK, daarom ook de wijzigingen op vnl. het middenveld. Jij wilt 4 spitsen meenemen ? Lijkt me overbodig. Vennegoor vind ik nl. wel nuttig als 3e spits voor als de nood aan de man is.
Verkeerd uitgepakt

Je stelt van der Sar toch ook niet op in de spits?

Sneijder is compleet ongeschikt voor de rol van verdedigende middenvelder dat ziet iedere hondenlul, op van Basten na.
Dat van Basten van istelrooij thuislaat zou ik misschien nog kunnen begrijpen (je hebt nu ook Huntelaar), maar dat hij van ommel thuislaat zal hem zijn hele carriere blijven achtevolgen.
Yeah baby Yeah!
pi_41400506
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Verkeerd uitgepakt

Waarom niet hij is bal vast zou van basten daar op gezegd hebben
pi_41400549
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Verkeerd uitgepakt

Sneijder is compleet ongeschikt voor de rol van verdedigende middenvelder dat ziet iedere hondenlul, op van Basten na.
Dat van Basten van istelrooij thuislaat zou ik misschien nog kunnen begrijpen (je hebt nu ook Huntelaar), maar dat hij van ommel thuislaat zal hem zijn hele carriere blijven achtevolgen.
Daar zal hij wakker van liggen. Zo'n subtoppertje thuis laten is niks mee hoor.
pi_41400760
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:12 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daar zal hij wakker van liggen. Zo'n subtoppertje thuis laten is niks mee hoor.
Als van Bomml een subtoppertje is vrees ik het ergste voor het EK.
Yeah baby Yeah!
pi_41408659
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:08 schreef PPWB84 het volgende:

Ik denk niet dat van basten die spelers eruit gooit, omdat ze kritiek hebben. Dat laat hem vrij koud. Hij ziet gewoon geen heil in verdere selectie als een spelers niet goed uitvoerd wat HIJ verlangt en het op cruciale punten oneens met hem is. Aan zo'n speler heb je dan niks voor een hecht team dat zich moet vormen naar zijn leiding.
Alsof het een goede leiderschapskwaliteit is om niet te luisteren en geen discussies aan te gaan met je spelers
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_41408844
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:21 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dan zal je het ook zeer interessant vinden dat het Nederlands elftal van de 2e plek (voor het WK) naar de 6e plek (nu) van de Fifa wereldranglijst is gezakt...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_41409132
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Alsof het een goede leiderschapskwaliteit is om niet te luisteren en geen discussies aan te gaan met je spelers
Wie zegt dat dat hij geen discussies met z'n spelers aangaat ? Een papagaai heeft deze opmerking een keer gemaakt en iedereen houdt dit maar als waarheid aan. Buiten dat, een discussie is prima maar een coach doet toch wat hij zelf het beste vindt. Eerder genoemde spelers zijn gewoon gepasseerd op voetbalgronden.
pi_41410491
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

toen die zaak van bommel speelde kwamen die verhalen zelf naar buiten. marco heeft destijds openlijk kritiek over hem geuit en dat laten doorschemeren.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 00:07:09 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_41411398
Jammer dat de legende geen legende meer is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41411692
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat de legende geen legende meer is.

Voor Beschouw is Marco nog steeds een legende
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 00:21:26 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_41411881
Voor mij niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')