doh, hij weet niks, dus daarom vraag ik hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan niet gewoon aan die vriend als hij al kaartjes heeft
Hoe komt ie dan aan het kaartjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doh, hij weet niks, dus daarom vraag ik het
verkapt ik-ga-lekker-naar-een-geheime-360-presentatie post.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doh, hij weet niks, dus daarom vraag ik het
Ik weet wel dat er iets is rondom winkelpersoneel. Maar dit varieert van gebied / datum. Gratis eten + drank + info over Vista, nieuwe 360 games waarschijnlijk te spelen enzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, het is gewoon in nederland en je zou opgehaald worden vanaf amsterdam CS. Eeen vriend van me gaat en ik kan zijn kaartje krijgen maar ik wil meer info
was vorig jaar ook, kregen ze allemaal een PGR3 faceplate meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er iets is rondom winkelpersoneel. Maar dit varieert van gebied / datum. Gratis eten + drank + info over Vista enz.
dat dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er iets is rondom winkelpersoneel. Maar dit varieert van gebied / datum. Gratis eten + drank + info over Vista, nieuwe 360 games waarschijnlijk te spelen enzo.
geluk gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:49 schreef bluebit het volgende:
saints row lag net in de bus
is het normaal dat die game een tinnen box heeft of heb ik stom geluk gehad voor mijn 50 euro?
alleen, hoe heet hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er iets is rondom winkelpersoneel. Maar dit varieert van gebied / datum. Gratis eten + drank + info over Vista, nieuwe 360 games waarschijnlijk te spelen enzo.
Ohh een retailer event.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verkapt? Ik ga lekker voor a-subtiel. Ik ga naar een vijfsterren hotel in Barca, all-in exclusive en ik hoef niks te betalen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
verkapt ik-ga-lekker-naar-een-geheime-360-presentatie post.
schijnbaar heb je geluk gehad. Maar ja, er zijn zat winkels die de game in tin als standaard retail verkopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:49 schreef bluebit het volgende:
saints row lag net in de bus
is het normaal dat die game een tinnen box heeft of heb ik stom geluk gehad voor mijn 50 euro?
http://www.mission360.nl/quote:
Jammer..moet er van werk heen, maar ach tenminste gratis eten hahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ohh een retailer event.
(Die zijn meestal best saai. Met bergen statistiekjes en vol met woorden als verkoopboost, doelgroep, etc. Niet echt spannend voor de gemiddelde gamer)
8 Sept bij Dynabyte voor 429quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer komt die saints row pack ?
Je klinkt echt alsof je wegens geldgebrek drie maaltijden per week eet...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer..moet er van werk heen, maar ach tenminste gratis eten haha
gewoon lvl 7quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Yankee_One het volgende:
Als je met een activity bezig bent en na level 6 ermee stopt. Kan je dan later weer beginnen bij level 7 of moet je als in GTA weer bij level 1 beginnen?
ik probeerde het, maar ging niet echt goed met lay-outquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
Wie van jullie luie flikkers opent het nieuwe SR topic
Mwah, meer door luiheidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je klinkt echt alsof je wegens geldgebrek drie maaltijden per week eet...
en breezaH's drinken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:51 schreef -Dries- het volgende:
Keb vandaag zo'n spel gehaald egt kei gaaf kun je auto's jattuh ensow en lekker op mensuh schietuh kei vet joh moet je ook kopen hehe lolzzz
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360 | Saints Row #5 | This Is Our Time
Dead Rising, Test Drive Unlimited, Lego Star Wars: The Original Trilogy, Just Cause, NHL 07, The Godfather ... en ik vergeet vast nog wel wat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
welke titels kunnen we verwachten binnenkort
hmm alleen dead rising vind ik mijn geld waardquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Dead Rising, Test Drive Unlimited, Lego Star Wars: The Original Trilogy, Just Cause, NHL 07, The Godfather ... en ik vergeet vast nog wel wat.
aan de hand van je avator zou ik toch gokken dat lego star wars je ook moet aansprekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm alleen dead rising vind ik mijn geld waard
is dit nou nog steeds zo of komt ie pas later uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef Eppie_NL het volgende:
PES 6 demo komt vrijdag (is geen grap)....wordt een mooie week!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende maand Tiger Woods.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm alleen dead rising vind ik mijn geld waard
Waarom de 360 versie nemen als de Xbox versie 2x zoveel courses heeft?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgende maand Tiger Woods.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was met TW '06 of is dat met dit deel ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom de 360 versie nemen als de Xbox versie 2x zoveel courses heeft?
XBox:quote:Course selection is paramount in any golf game. The latest iteration in the Tiger franchise is no different. This time around, with a full year in development, EA is including 12 courses
quote:The top-selling golf video game franchise is packed with new content, including 21 new courses and 50 golfers.
Ik wil hem eigenlijk ook...maar de rest van dit jaar komt gewoon teveel uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgende maand Tiger Woods.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kansloosquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef BMH het volgende:
360:
[..]
XBox:
[..]
[afbeelding]
"hahahahahhahahahahahahahahahh! 0wned"
Onaardig persoon is het.
lijkt mij ook een hele vette game eindelijk eens een ander scenario dan wo2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef gijsje79 het volgende:
Info Fall of Liberty
Lijkt me ook wel wat, maar dat word nog een jaar wachten.
*nog steeds wacht op een WW2 game die je met Duitse eenheden kunt spelen*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
lijkt mij ook een hele vette game eindelijk eens een ander scenario dan wo2
die is er 1 mortyr.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*nog steeds wacht op een WW2 game die je met Duitse eenheden kunt spelen*
Een WWII game waarin je de geallieerden kunt spelen om de Duitsers te verslaan maar ook de Duitsers om de geallieerden te verslaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*nog steeds wacht op een WW2 game die je met Duitse eenheden kunt spelen*
Een keer puur vanuit de Duitse kant lijkt me ook geweldig... compleet met fanatieke toespraken van Dolfje tussendoor als Mission Briefing.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een WWII game waarin je de geallieerden kunt spelen om de Duitsers te verslaan maar ook de Duitsers om de geallieerden te verslaan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
gelukkig, dan heb ik tenminste geen vals kaartje..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef BroesWillems het volgende:
en van dat xbox event in NL klopt wel, m'n zusje gaat er ook heen, als personeelslid van de bart smit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |