Het is een wereld van verschil!! Veel rustiger beeld, PAL60 ondersteuning enz. Het is de moeite zeker waard. Heb er hier nog 1 liggen waar ik niks mee doe.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:27 schreef taart het volgende:
Zie je duidelijk verschil als je een Advanced Scart-kabel haalt? Dat verkoop mannetje bij Dixons zegt dat het niets uitmaakt...
Thanks Gijs,.... eens kijken of ik de verleiding deze week aan kanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heerlijk gijs. Er zitten wat glitches in, maar niets wat de gameplay bederft of wat dan ook ( denk aan pop ups bv ). Framerate is erg goed, heb nog nooit echt slowdown gemerkt zoals in de demo wel voorkwam.
Gameplay is heerlijk! Alles gaat lekker vloeiend, missies zijn leuk en ook de activities zijn leuk. Multiplayer nog maar 1 sessie gedaan met een paar amerikanen, daar was wat lag. Maar je verbind met elkaars Xbox, en zodra meer mensen deze game gaan spelen zal er dus ook minder lag komen.
Ik vermaak me al de hele dag met deze game! Ik heb ook al een Fok! clan gemaakt, dus zodra mensen de game hebben en in de clan willen, moeten ze mij ff een friends request sturen. Je kan alleen mensen uit je friends list in de clan stoppen namelijk
Springt de tv met zon advanced scart kabel wel automatisch naar breedbeeld op pal-60 mode?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het is een wereld van verschil!! Veel rustiger beeld, PAL60 ondersteuning enz. Het is de moeite zeker waard. Heb er hier nog 1 liggen waar ik niks mee doe.
Bellen naar het goede nummer en dan een kwartiertje wachten totdat er wordt opgenomen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:26 schreef Wiellems het volgende:
Ik wil saints row maar de xbox heeft het paar dagen geleden begeven...
En kan geen contact krijgen met microsoft, email word niet beantwoord en heb al meer dan 1 uur in de wachtrij gestaan :S
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ?
het rare is dat er niet word opgenomen... lange wachtrij met klote muziek.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bellen naar het goede nummer en dan een kwartiertje wachten totdat er wordt opgenomen?
60,00 Pleuroquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie hadden hem zeker voor 67.50
Dat is dus voor niet-HD tv's? Ik zag hem ook liggen, en het leek me wel wat want nu heb ik bijvoorbeeld dat ik bij Texas Hold'em moeilijk kan zien of ik een schoppen of een klaveren heb..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het is een wereld van verschil!! Veel rustiger beeld, PAL60 ondersteuning enz. Het is de moeite zeker waard. Heb er hier nog 1 liggen waar ik niks mee doe.
Ik hoop het niet, ik wil jou ook in de clanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Gijs,.... eens kijken of ik de verleiding deze week aan kan![]()
Microsoft staat juist bekend om de voortreffelijke service mbt de Xbox 360 hoor...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef Wiellems het volgende:
[..]
het rare is dat er niet word opgenomen... lange wachtrij met klote muziek.
Maar ik zal het wel blijven proberen
EDIT Xbox lkijn is kapotkut microsoft, met nintendo heb ik dit nooit
Neen, dat merk je op een HDTV niet. Maar als je een HDTV hebt, dien je zowiezo de component kabel te gebruiken. Scart laat geen HD resoluties door.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is dus voor niet-HD tv's? Ik zag hem ook liggen, en het leek me wel wat want nu heb ik bijvoorbeeld dat ik bij Texas Hold'em moeilijk kan zien of ik een schoppen of een klaveren heb..
De tv doet dit wel bij pal 50quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Neen, dat merk je op een HDTV niet. Maar als je een HDTV hebt, dien je zowiezo de component kabel te gebruiken. Scart laat geen HD resoluties door.
@ Andere vraag:
Nee, scherm verhouding maakt niet uit. Als je een breedbeeld hebt, kan PAL60 prima. Alleen oudere tv's ondersteunen dit niet. Je 4:3 tv zal met deze kabel niet ineens breedbeeld ondersteunen als ie het voorheen ook niet deed.
Voeg mij ff toe danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heerlijk gijs. Er zitten wat glitches in, maar niets wat de gameplay bederft of wat dan ook ( denk aan pop ups bv ). Framerate is erg goed, heb nog nooit echt slowdown gemerkt zoals in de demo wel voorkwam.
Gameplay is heerlijk! Alles gaat lekker vloeiend, missies zijn leuk en ook de activities zijn leuk. Multiplayer nog maar 1 sessie gedaan met een paar amerikanen, daar was wat lag. Maar je verbind met elkaars Xbox, en zodra meer mensen deze game gaan spelen zal er dus ook minder lag komen.
Ik vermaak me al de hele dag met deze game! Ik heb ook al een Fok! clan gemaakt, dus zodra mensen de game hebben en in de clan willen, moeten ze mij ff een friends request sturen. Je kan alleen mensen uit je friends list in de clan stoppen namelijk
Stats kan je bekijken, maar niet zo uitgebreid als in GTA.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan je ook zien hoeveel uur je totaal heb gespeeld
quote:je vriendje als het buiten regent
Zaterdag 15:00 moet jij 1.000.000 op de Geometry Wars teller hebben staan. Voeg me ff toe, dan kan ik je scores controlerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen bedankt voor al die messages alIk kan niet iedereen terugsturen, want dat kost me teveel gametijd
Geom Wars is gedownload, net ff een whopping 12.000 punten gehaad![]()
Moet nog veel instellen wel pfff
standaard verkoopexemplaar zeiden ze bij NedGamequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hoe kom je aan die tinnen doos? Special edition?
Geeeeeeeeek, geniet je al ? Al met Kameo begonnen ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen bedankt voor al die messages alIk kan niet iedereen terugsturen, want dat kost me teveel gametijd
Geom Wars is gedownload, net ff een whopping 12.000 punten gehaad![]()
Moet nog veel instellen wel pfff
Ze lullen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
standaard verkoopexemplaar zeiden ze bij NedGame
Geen idee dan wat het verschil is. Het was de enige versie die zij in huis hadden iig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ze lullen.Heb hier de normale versie liggen.
quote:Rayman Raving Rabbids niet Wii exclusief
Nieuws | 30 augustus 2006 - Ubisoft heeft duidelijkheid geschapen over de exclusiviteit van de nieuwste Rayman: Rayman Raving Rabbids is niet exclusief voor de Wii. Alle versies van de nieuwe Rayman game zullen gewoon vòòr het einde van 2006 in de winkels liggen, òòk eventuele next-gen versies.
Muhhhhhhhhh waarvandaan? En voor welke site?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:57 schreef donald_dick het volgende:
vandaag kan ik eindleijk me revieuw exemplaar van Dead rising ophalen
voor stichting sterrekind www.sterrekind.nl . Steerekind is een organisatie die ervoor zorgt dat chronisch zieke kinderen internet hebben en met elkaar kunnen communiseren. Daarnaast hebben ze een eigern intere forum en sites (zoiets als games.fok.nl) en daar schrijf ik af entoe een verhaaltje voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Muhhhhhhhhh waarvandaan? En voor welke site?
Leuk, een spel die Dead Rising heet...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor stichting sterrekind www.sterrekind.nl . Steerekind is een organisatie die ervoor zorgt dat chronisch zieke kinderen internet hebben en met elkaar kunnen communiseren. Daarnaast hebben ze een eigern intere forum en sites (zoiets als games.fok.nl) en daar schrijf ik af entoe een verhaaltje voor
daar dacht ik dus ook meteen aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef masterdave het volgende:
[..]
Leuk, een spel die Dead Rising heet...
Je weet wat ze zeggen he.. Lelijke boxart.. Minder goede artists.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een lelijke boxart
[afbeelding]
Beetje rood en schreeuwerig maar niet superlelijk ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een lelijke boxart
[afbeelding]
Springt er uit man. Vind t wel typerend voor Las Vegas. Net zo schreeuwerig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een lelijke boxart
[afbeelding]
Ah, goed bezig. Dat je Dead Rising of all games moet spelen is dan weer erg frappant haha, maar goed...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor stichting sterrekind www.sterrekind.nl . Steerekind is een organisatie die ervoor zorgt dat chronisch zieke kinderen internet hebben en met elkaar kunnen communiseren. Daarnaast hebben ze een eigern intere forum en sites (zoiets als games.fok.nl) en daar schrijf ik af entoe een verhaaltje voor
idd in Las Vegas stijlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een lelijke boxart
[afbeelding]
Ik vind hem heersendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een lelijke boxart
[afbeelding]
Nouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zaterdag 15:00 moet jij 1.000.000 op de Geometry Wars teller hebben staan. Voeg me ff toe, dan kan ik je scores controleren
Het lot van Mario hangt er van af, ik heb hem reeds onder de guillotuine!
Oh daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Wessiej het volgende:
Demo van Far Cry is er voor de geinteresseerde mensch.
*Zet snel 360 aan*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Wessiej het volgende:
Top! Maar een 18+ game is misschien een beetje 'out of place'. Desalniettemin een goed initiatief.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Far Cry Instincts Predator bedoel je? want dan kun je je de HD ruimte besparenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Wessiej het volgende:
132.000, echt waar, die score had ik het eerste half uur al gehaald man, heb je 2 linkerhanden of zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:14 schreef Heintje het volgende:
Vrijdag heb ik ook SR. Alleen klote dat ik het hele weekend moet werken. Dus ik kan hem pas volgende week echt gaan spelen.
En ik heb mijn score bij geo wars verbeterd. Heb nou 132.000 gehaald. Misschien dat ik ooit nog eens bij het miljoen kom.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
132.000, echt waar, die score had ik het eerste half uur al gehaald man, heb je 2 linkerhanden of zo?
Ik was al blij dat ik de 50.000 gehaald hadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
132.000, echt waar, die score had ik het eerste half uur al gehaald man, heb je 2 linkerhanden of zo?
Ja, i know, je staat namelijk in mijn lijst, sta ik denk ik bovenaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik de 50.000 gehaald had![]()
zeiden ze dat een maand geleden niet ook al?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:
Het schijnt dat ze bij microsoft gisteren mijn hd de deur uit hebben gedaan, dus dan moet ie er morgen zijn.
Vanavond dus toch maar een memcard halen
Het is toch belachelijk dat mensen hier op gokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb reeds een memcard gehaald, gewoon voor de zekerheid. Heb nu alle savegames dubbel, dus mijn 360 kan veilig crashen.
Ik maak een backup van al mijn mediabestanden op mijn PC, elke drie maanden. Ik heb mijn OS en alles erop en eraan geghost, een proces dat ik ook regelmatig herhaal. Ik maakte voor elke game op de PS2 en GC 2 savefiles aan, gewoon voor de zekerheid. En ik heb meer dan 1200 saves in Oblivion, omdat ik er een hekel aan heb om progressie kwijt te raken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat mensen hier op gokken
ach ik heb ook kopietjes van mijn digitale foto's en andere belangrijke bestanden. Digitale informatie gaat nu eenmaal (te) snel verloren. Op sommige Xbox 360 consoles iets sneller blijkbaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat mensen hier op gokken
Jij doet wat nodig is dankzij slecht programmeerwerk & hardware.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik maak een backup van al mijn mediabestanden op mijn PC, elke drie maanden. Ik heb mijn OS en alles erop en eraan geghost, een proces dat ik ook regelmatig herhaal. Ik maakte voor elke game op de PS2 en GC 2 savefiles aan, gewoon voor de zekerheid. En ik heb meer dan 1200 saves in Oblivion, omdat ik er een hekel aan heb om progressie kwijt te raken.
Het is bijna obsessief, maar ik HAAT het als ik iets kwijt ben waar ik tijd in heb moeten steken. Ik denk dus dat ik eerder een zeldzame uitzondering ben.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij doet wat nodig is dankzij slecht programmeerwerk & hardware.
Maar eigenlijk is het schandalig dat je er eigenlijk zeker van kunt zijn dat je eens of meerdere keren iets kwijt gaat raken door slecht werk van de producent
Hou je mondquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:09 schreef kepler het volgende:
[..]
zeiden ze dat een maand geleden niet ook al?
Misschien in Amerika al uit ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:31 schreef Wessiej het volgende:
Ik zie opeens een paar mensen uit mijn xbox live lijst Dead Rising spelen, de full game dus, is die al ergens gespot dan?
Wessiej is beetje ongeduldigquote:
Anders ik wel, maar ik moet toch nog SR uitspelen. Tijd zatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:53 schreef masterdave het volgende:
[..]
Wessiej is beetje ongeduldig![]()
Ik heb toch ook maar die zekerheid genomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb reeds een memcard gehaald, gewoon voor de zekerheid. Heb nu alle savegames dubbel, dus mijn 360 kan veilig crashen.
Ik heb net Saints Row binnen, ben benieuwd hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar ik moet toch nog SR uitspelen. Tijd zat
nouja, Microsoft is een van hun hoofdsponsers, dus dat versnelt afentoe dingen. Maar het is niet alsof we veel spellenvan te voren krijgen. als zij 3 spellen in de maand krijgen is het veelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ah, goed bezig. Dat je Dead Rising of all games moet spelen is dan weer erg frappant haha, maar goed...
Maar je hebt em nota bene eerder dan mij! Something is amiss..... volgens mij pikken de postbodes m'n games in!![]()
Neeeequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kameo is niet te spelen op mijn 37 cm tv. Kan de tekst niet lezen en het beeld is gewoon te klein. Ik ga na zondag wel weer verder als ik mn eigen tv weer terug heb.
Media Connect werkt overigens weer, er was niets aan de hand
En voor de insiders onder ons. Live valt bij elke koelkast actie meteen weg
Jaaa, bij RS:V gaat ie gewoon uit. Ik ga overigens wel de woningbouw bellen volgende week, kijken of ik een extra stop kan krijgen ofzo...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Neeee![]()
![]()
Beter zet je je koelkast gewoon uit als je gaat gamen!!
Wil niet eens weten hoe het kan.. dat je internetverbinding uit valt daardoor.
Als het de stop zou zijn dan moet ie er volgens mij helemaal uitknallen als er teveel stroom gevraagd wordtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaa, bij RS:V gaat ie gewoon uit. Ik ga overigens wel de woningbouw bellen volgende week, kijken of ik een extra stop kan krijgen ofzo...
En hoe het kan? Geen idee, mijn pc verbinding blijft gewoon aan, maar die van de 360 valt weg. Ik denk dat het komt doordat mn PC dan een tel minder stroom krijgt en dat de netwerkkaart voor de 360 dat niet trekt ofzo...:')
Ja, het is echt van het pad gewoon dat dat gebeurt... moest zo proesten ook toen met gamen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaa, bij RS:V gaat ie gewoon uit. Ik ga overigens wel de woningbouw bellen volgende week, kijken of ik een extra stop kan krijgen ofzo...
En hoe het kan? Geen idee, mijn pc verbinding blijft gewoon aan, maar die van de 360 valt weg. Ik denk dat het komt doordat mn PC dan een tel minder stroom krijgt en dat de netwerkkaart voor de 360 dat niet trekt ofzo...:')
okeee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik binnen 7 dagen echt saints row meer dan 24 uur gespeeld
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij heb ik binnen 7 dagen echt saints row meer dan 24 uur gespeeld
Dan zou het toch niet meer geheim zijn ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:12 schreef donald_dick het volgende:
ik had trouwens te horen gekregen dat er rond de 25ste een geheim microsoft party is rondom de 360? weten jullie daar iets meer van?
nee, het is gewoon in nederland en je zou opgehaald worden vanaf amsterdam CS. Eeen vriend van me gaat en ik kan zijn kaartje krijgen maar ik wil meer infoquote:
nicequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, het is gewoon in nederland en je zou opgehaald worden vanaf amsterdam CS. Eeen vriend van me gaat en ik kan zijn kaartje krijgen maar ik wil meer info
Waarom vraag je het dan niet gewoon aan die vriend als hij al kaartjes heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, het is gewoon in nederland en je zou opgehaald worden vanaf amsterdam CS. Eeen vriend van me gaat en ik kan zijn kaartje krijgen maar ik wil meer info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |