Oh daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Wessiej het volgende:
Demo van Far Cry is er voor de geinteresseerde mensch.
*Zet snel 360 aan*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Wessiej het volgende:
Top! Maar een 18+ game is misschien een beetje 'out of place'. Desalniettemin een goed initiatief.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor stichting sterrekind www.sterrekind.nl . Steerekind is een organisatie die ervoor zorgt dat chronisch zieke kinderen internet hebben en met elkaar kunnen communiseren. Daarnaast hebben ze een eigern intere forum en sites (zoiets als games.fok.nl) en daar schrijf ik af entoe een verhaaltje voor
Far Cry Instincts Predator bedoel je? want dan kun je je de HD ruimte besparenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Wessiej het volgende:
132.000, echt waar, die score had ik het eerste half uur al gehaald man, heb je 2 linkerhanden of zo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:14 schreef Heintje het volgende:
Vrijdag heb ik ook SR. Alleen klote dat ik het hele weekend moet werken. Dus ik kan hem pas volgende week echt gaan spelen.
En ik heb mijn score bij geo wars verbeterd. Heb nou 132.000 gehaald. Misschien dat ik ooit nog eens bij het miljoen kom.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
132.000, echt waar, die score had ik het eerste half uur al gehaald man, heb je 2 linkerhanden of zo?
Ik was al blij dat ik de 50.000 gehaald hadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef masterdave het volgende:
[..]
132.000, echt waar, die score had ik het eerste half uur al gehaald man, heb je 2 linkerhanden of zo?
Ja, i know, je staat namelijk in mijn lijst, sta ik denk ik bovenaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik de 50.000 gehaald had![]()
zeiden ze dat een maand geleden niet ook al?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:
Het schijnt dat ze bij microsoft gisteren mijn hd de deur uit hebben gedaan, dus dan moet ie er morgen zijn.
Vanavond dus toch maar een memcard halen
Het is toch belachelijk dat mensen hier op gokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb reeds een memcard gehaald, gewoon voor de zekerheid. Heb nu alle savegames dubbel, dus mijn 360 kan veilig crashen.
Ik maak een backup van al mijn mediabestanden op mijn PC, elke drie maanden. Ik heb mijn OS en alles erop en eraan geghost, een proces dat ik ook regelmatig herhaal. Ik maakte voor elke game op de PS2 en GC 2 savefiles aan, gewoon voor de zekerheid. En ik heb meer dan 1200 saves in Oblivion, omdat ik er een hekel aan heb om progressie kwijt te raken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat mensen hier op gokken
ach ik heb ook kopietjes van mijn digitale foto's en andere belangrijke bestanden. Digitale informatie gaat nu eenmaal (te) snel verloren. Op sommige Xbox 360 consoles iets sneller blijkbaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat mensen hier op gokken
Jij doet wat nodig is dankzij slecht programmeerwerk & hardware.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik maak een backup van al mijn mediabestanden op mijn PC, elke drie maanden. Ik heb mijn OS en alles erop en eraan geghost, een proces dat ik ook regelmatig herhaal. Ik maakte voor elke game op de PS2 en GC 2 savefiles aan, gewoon voor de zekerheid. En ik heb meer dan 1200 saves in Oblivion, omdat ik er een hekel aan heb om progressie kwijt te raken.
Het is bijna obsessief, maar ik HAAT het als ik iets kwijt ben waar ik tijd in heb moeten steken. Ik denk dus dat ik eerder een zeldzame uitzondering ben.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij doet wat nodig is dankzij slecht programmeerwerk & hardware.
Maar eigenlijk is het schandalig dat je er eigenlijk zeker van kunt zijn dat je eens of meerdere keren iets kwijt gaat raken door slecht werk van de producent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |