Ja hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Tussen:
Een jaar geen sex
of
Een jaar geen alcohol
Vertel het mij!
Euhm, 1-75, slank, wel leuk meisje om te zien bruin haar volgens mij, maar kan ook donker blond zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen ideeHoe ziet jouw Jumbo-Laura eruit dan?
Nee is ze nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Euhm, 1-75, slank, wel leuk meisje om te zien bruin haar volgens mij, maar kan ook donker blond zijn
Neejoh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit hoeve of buurse he?
Same here, buona notte tutti!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neejoh!![]()
Ik ga nu slapen! Trusten!!![]()
Moet ik mezelf voor de trein gooien ofzo/quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Tussen:
Een jaar geen sex
of
Een jaar geen alcohol
Vertel het mij!
Je kan gewoon niet kiezen hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 06:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze vraag is volledig flauwekul ..... ik ga er niet eens over nadenken!![]()
Als vrouw kan ik zeggen dat ik voor een jaar geen alcohol gaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:15 schreef Dibbl het volgende:
wrom is die keuze alleen voor mannen?
eenschquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als vrouw kan ik zeggen dat ik voor een jaar geen alcohol ga![]()
De eerste 12 jaar waren zo goed als sexloos, maar ja, ook alcohol loos.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk dat ik toch voor de alcohol ga!
Ik heb al eerder een jaar geen seks overleefd en er weinig last van gehad!
neenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Tussen:
Een jaar geen sex
of
Een jaar geen alcohol
Vertel het mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |