Nahquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Heeft die Dafodille nu al geneukt
Ben ook al aan het teruglezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben benieuwd wat ik hier ooit eens gepost heb.
Goede post van mezelf, vind ik dan.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk jij stiekem ook dat de helft van degene die als antwoord 'geen alcohol' hebben gegeven eigenlijk nog nooit seks gehad hebben?
Jij post alleen maar goeie postsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goede post van mezelf, vind ik dan.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij post alleen maar goeie postsMeestal dan
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrouwen die zich niet aan hun woord houden
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zo snel happen hè?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goede post van mezelf, vind ik dan.
Het laatste. ik drink geen alcohol dus dat is makkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:34 schreef Jojoortje het volgende:
Tussen:
Een jaar geen sex
of
Een jaar geen alcohol
Vertel het mij!
soms... per ongeluk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het verschil tussen Heineken drinken en beffen is zo langzamerhand wel bekend, toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:29 schreef misteriks het volgende:
seks is niet altijd lekker, bier wel![]()
Als je 1 keer mindblowingly goeie seks hebt gehad piep je wel anders denk ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:29 schreef misteriks het volgende:
makkelijke keuze hoor!
seks is niet altijd lekker, zelfgekozen bier wel![]()
heb nix tegen vrouwen hoor; maar zoooooooooooo belangrijk zijn ze ook weer niet
wooops, je was me inderdaad te snel af.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het verschil tussen Heineken drinken en beffen is zo langzamerhand wel bekend, toch?
biertjes met de dudes kost maar 1 telefoontje. Mindblowingly goeie seks...., pffff, in verhouding de moeite niet waard... Lucky shots uitgesloten natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je 1 keer mindblowingly goeie seks hebt gehad piep je wel anders denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |