Denk jij stiekem ook dat de helft van degene die als antwoord 'geen alcohol' hebben gegeven eigenlijk nog nooit seks gehad hebben?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neuh...je bent gewoon niet zo schattig als dat ik ben![]()
ik denk eigenlijk nooit zo na over iemand anders zijn sekslevenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk jij stiekem ook dat de helft van degene die als antwoord 'geen alcohol' hebben gegeven eigenlijk nog nooit seks gehad hebben?
haha ja ik zie hemquote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef SeaOfLove het volgende:
PeZu!!! Zie je jouw boek liggen?Echt het beste decoratie-materiaal ever
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef SeaOfLove het volgende:
PeZu!!! Zie je jouw boek liggen? [afbeelding] Echt het beste decoratie-materiaal ever [afbeelding]
[afbeelding]
wtf...hij liegt!!!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ja ik zie hem
weetje wat een vriend van mij heeft het boke gewoon zerieus gekocht en gelezen (helemaal)
das meer een boek voor jouquote:
Lieg niet!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk nooit zo na over iemand anders zijn seksleven![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
das meer een boek voor jou
het grootste en dikste boek wat je ziet is van mij
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
sol hij la shem ook nog in het engels zelfs
Deze topic gaat daar toch over?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
anders zou ik wel in SEX posten ofnie![]()
* Het_hupt mompelt iets over BOBquote:Op woensdag 14 november 2007 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
maargoed gaan we het over seks hebben? ik heb het nu niet...ik wacht nog braaf op vriendlief of hij ooit een keer thuiskomt![]()
ja leuk...doen wequote:Op woensdag 14 november 2007 22:55 schreef Het_hupt het volgende:
ff fotogeshopt, kun je eerst 1 1/2 pagina terug lezen![]()
BaggerTeam indahouse!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:55 schreef Het_hupt het volgende:
ff fotogeshopt, kun je eerst 1 1/2 pagina terug lezen![]()
quote:
ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze topic gaat daar toch over?
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef PeZu het volgende:
even een huishoudelijek mededeling, berenanus is geen vieze vuile
ik herhaal berenanus is geen vieze vuile
remlof kan trots op onz zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou het niet wetenzag het topic opeens hoog in myat staan, dus ik heb er ooit een x in gepost, maar wat en waarover...boeiend
![]()
is toch beter dan elkaar kanker te wensenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Op hoe jullie een topic klef verslowchatten?
vet taalgeintje hehquote:
of de leeftijd om bier te mogen drinken?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Rosbief het volgende:
Wat een vraag, de meeste mannen hier hebben überhaupt nooit sex gehad.![]()
Gelijk heb je, helemaal meer eensquote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef denka het volgende:
Een jaar geen Alcohol no doubt about it! Verder hebben we nog altijd buiten de drugs alcohol andere drugs waar ik dan nog steeds van mag genieten..
Dus Sex + Andere drugs! Goede combo!![]()
Met de handkar telt niet he.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:15 schreef Berenanus het volgende:
Ben ik een ervaringsdeskundige?
ik heb namelijk wel een sex gehad en ook wel eens een biertje gedronken. Beide stiekem, dat wel
OK, fietskar telt ook meequote:Op woensdag 14 november 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ow? en deze dan?
[ afbeelding ]
Naja laat ze maar brabbelen...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik ruimen of kan ie op slot?
Zo werkt dat niet bij Remlofquote:Op woensdag 14 november 2007 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Naja laat ze maar brabbelen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |