quote:Op woensdag 14 november 2007 21:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Yeah, definitly de chocola!
Neenee zo zat dat niet. We waren met een groep op vakantie, en ik beheerde de pot. We dachten dat 70 euro wel genoeg was voor die avond, alleen toen bleek dat er gigantisch hoge entree was. En we hadden allemaal onze zwembroek aan & geen portomonee mee (niet echt handig bij een schuimparty)quote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef NED het volgende:
[..]
En dus besloten jouw vrienden dat zij zich helemaal de tyfus in zouden zuipen en dat er dan gewoon geen geld voor drank voor jou over was.
Lekkere vrienden heb je!
alles denk, ik heb dan wle wat beters te doenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En wat laat je daar dan voor liggen?
ga zo door ouwe player, jij redt het welquote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles denk, ik heb dan wle wat beters te doen![]()
en jij ook
Ik combineer het, zelfs met slagroom er bijquote:
hee kneusje die het allemaal niet helemaal snapt!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ga zo door ouwe player, jij redt het wel![]()
Ja maar dat was niet de deal he??quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrouwen die zich niet aan hun woord houden
No option.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik combineer het, zelfs met slagroom er bij
Hij mag nog wel "langskomen"?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar dat was niet de deal he??![]()
heeeee,quote:
ik snap het wel, ik noem je gewoon ff ouwe playerquote:Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee kneusje die het allemaal niet helemaal snapt!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeeee,
ja maar ik wil jou eik wel langer dna een jaar![]()
ja en diequote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ik snap het wel, ik noem je gewoon ff ouwe player![]()
Je moet kiezen!!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Een jaar sex met jojoortje + bier
dat is echt zo snel gegaan heequote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh we kunnen bijna ons anderhalfjaar-samenzijn vieren
![]()
Dan kies ik voor jou natuurlijkquote:
Mooi, dan neem ik je bier welquote:Op woensdag 14 november 2007 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan kies ik voor jou natuurlijk![]()
ja, tijd voor ene feestje met drank enzoquote:
ja ik riep je netquote:
kom hierheenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, tijd voor ene feestje met drank enzo
nee dat ligt niet echt in den buurt beebquote:Op woensdag 14 november 2007 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom hierheenof ligt culemborg bij amersfoort? dan komen wij wel langs jou in de kerstvakantie
![]()
ohh jammer want dan zouden we bij een vriend langs gaan, en d8 dan kunnen we gelijk bij jou langs...vriendlief is ookwel benieuwd van wie die smsjes komenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat ligt niet echt in den buurt beeb
wat zijn dat, verdovende middelen?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef Berenanus het volgende:
Doe mij maar een jaar lang sex!
Die alcohol weet ik wel te vervangen door andere verdovende middelen
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef Berenanus het volgende:
Doe mij maar een jaar lang sex!
Die alcohol weet ik wel te vervangen door andere verdovende middelen
zoveel zijn het er ook weer niet en er staat nisk raars in tochquote:Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh jammer want dan zouden we bij een vriend langs gaan, en d8 dan kunnen we gelijk bij jou langs...vriendlief is ookwel benieuwd van wie die smsjes komen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik riep je net
schatteke patateke [afbeelding]
Articaïne hydrochloride bijv. Om je mond mee te verdoven bij de tandartsquote:
Hey meisje, jij hier!?quote:
klopt, maar jij stuurt ze altijd net op de momenten als ik ze nodig heb...lieve smsjes van PeZuquote:Op woensdag 14 november 2007 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoveel zijn het er ook weer niet en er staat nisk raars in toch![]()
Goffedommme!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt, maar jij stuurt ze altijd net op de momenten als ik ze nodig heb...lieve smsjes van PeZu![]()
neuh...je bent gewoon niet zo schattig als dat ik benquote:Op woensdag 14 november 2007 22:44 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Goffedommme!Waarom krijg ik nooit lieve smsjes van PeZu!? HET IS OMDAT IK ZWART BEN HE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |