Eenschquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
Waarom zijn jullie potverdikkie zo onweerstaanbaar lekker?![]()
Die lengtes (), die haren, die uitstraling, die blikken in jullie ogen
![]()
Raap me op![]()
Klacht: sommige mannen zijn te lekker![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
Nee, u voelde zich aangesproken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef Kindervriend het volgende:
U riep?
Zullen wij een keer afspreken dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
Jij bent ook TE lekker!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oeh-la-la.
Vooral Juiced is een lekker hapje.
Ik had het ook niet over jou.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Ik ben helemaal niet lang, ik heb geen haren, ik heb een criminele uitstraling en een zonnebril op. Wat wil je nou.
En toch voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Ik ben helemaal niet lang, ik heb geen haren, ik heb een criminele uitstraling en een zonnebril op. Wat wil je nou.
Ik dacht dat je het over mannen had!quote:
Deze?:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:06 schreef Brunette het volgende:
Vooral die nonchalante houding is zo sexy![]()
Jij voelt je niet aangesproken wanneer ze het over mannen heeft?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch voel je je aangesproken?![]()
Niet over mannen met een ego.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over mannen had!
Zet dat dan in de OP, anders raak ik in de war.quote:
Hoerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef Brunette het volgende:
Trouwens sommige kalerts zijn ook erg smakkelijk![]()
Nou nou, jij bent wel heel erg direct.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef Brunette het volgende:
Sorry, ik ben nogal ongenuanceerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent wel heel erg direct.![]()
Ik weet het schatje, ik kom je straks halen op me harleyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
Jij bent helemaal out of league![]()
Mijn Hells Angelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet het schatje, ik kom je straks halen op me harley
Schpreek iek met Mogamed?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:13 schreef slaapkamermug het volgende:
Ja, hallo.
Jij bent lang, hebt haren, hebt een mafia-uitstraling en ongewone ogen (voor jouw inferieure ras)!quote:
Lijkt wel sprekend op jou danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt wel een vent op die fiets![]()
homo! homo! homo!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef Pracissor het volgende:
N.a.v. dit soort topics krijg ik altijd allemaal mannen in mijn fotoboek, die moeten dan ff checken ofzo
Kan je nagaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt wel een vent op die fiets![]()
Omdat ik je heb gespot toen je zat te fietsen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:17 schreef Brunette het volgende:
[..]
Voor deze keer kots ik je uit als je het niet erg vindt.
![]()
Lijkt je dat nou wat of niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Zullen wij een keer afspreken dan?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef Pracissor het volgende:
Ik wil overigens wel weten hoe TS eruit ziet, anders sla ik mij voor niets op de borst.
Doe niet zo jaloers joh, nog steeds boos dat ik je vriendin afpakte?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MoChe het volgende:
ik zei toch dat ie homo was
Ah!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef De_Postbode het volgende:
Pot in ontkenningsfase!!!
Aan gorillasex doe ik niet, sorry.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef Pracissor het volgende:
Ik wil overigens wel weten hoe TS eruit ziet, anders sla ik mij voor niets op de borst.
Gelukkig maar, ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Brunette het volgende:
[..]
Aan gorillasex doe ik niet, sorry.
over welke hebben we het nou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe niet zo jaloers joh, nog steeds boos dat ik je vriendin afpakte?![]()
Nee dat kan jij beter doen, want ik weet niet hoe gorilla's communiceren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar jij kan me uitleggen wat het inhoudt?
Over welke wil je het hebben?quote:
Waar doe ik dat dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee dat kan jij beter doen, want ik weet niet hoe gorilla's communiceren.
Jij slaat immers op je borst voor foto's.![]()
zolang je maar niet probeert om die collega van me met die dikke tieten af te pakkenquote:
Nee, die is te duur.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef MoChe het volgende:
[..]
zolang je maar niet probeert om die collega van me met die dikke tieten af te pakken
Hou je van Hells Angels?quote:
zo lelijk ben je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS mag blij zijn dat ze nog nooit een foto van mij heeft gezien.
daar zijn wij ook blij meequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS mag blij zijn dat ze nog nooit een foto van mij heeft gezien.
Nog veel erger dan jij denkt. Maar misschien is dat wel juist wat TS wil; dus lijkt het me prettig voor mijn eigen gemoedsrust als ik de foto maar niet post.quote:
fijn... ga nu maar slapen jochiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog veel erger dan jij denkt. Maar misschien is dat wel juist wat TS wil; dus lijkt het me prettig voor mijn eigen gemoedsrust als ik de foto maar niet post.
safe guesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
misschien ben je wel gewoon een breezah die op elke gast verliefd wordt, kan hoor, gewoon een speculatie.
Why your interested?quote:
wat jij zegtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
Brunette schijnt het irl wel erg goed te doen.
Waarom plaatst ze geen foto's?
Jullie kunnen er ook mee terecht hoor! Die mooie ronde vormen, sexy blik in jullie ogen, de uitdagende kleding...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
Oke dit is te triest om op te reagerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hou je van Hells Angels?
Ok. dat zegt iets over je smaak. Dikke naar pis stinkende mannen met een baard
YUk.
Kan wel een vieze dikke motorrijder voor je regelen als dat je idng is.
Zo zou het wel moeten zijn jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:15 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Jullie kunnen er ook mee terecht hoor! Die mooie ronde vormen, sexy blik in jullie ogen, de uitdagende kleding...
Raap me op.![]()
Of ben ik gewoon over-sext?![]()
Een 20-jarige breezah bestaat niet!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
misschien ben je wel gewoon een breezah die op elke gast verliefd wordt, kan hoor, gewoon een speculatie.
Onzin.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een 20-jarige breezah bestaat niet!![]()
Dat denk jij, volgens jou doet iedereen het goed behalve jij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
Brunette schijnt het irl wel erg goed te doen.
Waarom plaatst ze geen foto's?
says who?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een 20-jarige breezah bestaat niet!![]()
Gaat dit topic soms weer over je buurman??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
evenals vrouwenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef little_pussy het volgende:
Ben het helemaal eens met brunette, mannen zijn heerlijk en als gebruiksvoorwerp zijn ze perfect
Lang leve de emancipatie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef little_pussy het volgende:
Ben het helemaal eens met brunette, mannen zijn heerlijk en als gebruiksvoorwerp zijn ze perfect
Is niet mijn idee, laat mij maar lekker koken, strijken en schoonmaken zolang ik zo vaak mogelijk geneukt word hoor je mij niet klagenquote:
Ieuwl.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Is niet mijn idee, laat mij maar lekker koken, strijken en schoonmaken zolang ik zo vaak mogelijk geneukt word hoor je mij niet klagen
wil je je misschien ff melden hiero: HOLLANDSE vrouwenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Is niet mijn idee, laat mij maar lekker koken, strijken en schoonmaken zolang ik zo vaak mogelijk geneukt word hoor je mij niet klagen
sletquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Nee, mijn buurman en ik leven vredig naast elkaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gaat dit topic soms weer over je buurman??![]()
Hoezo omdat ik duidelijk ben? Ik deel niet met iedereen het bed en ik zeg gewoon waar ik voor staquote:
Heitje voor een karweitje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:33 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Hoezo omdat ik duidelijk ben? Ik deel niet met iedereen het bed en ik zeg gewoon waar ik voor sta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Hou je van mannen met overal tattoo's en een bierbuije ?Tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bierbuik
Maar een klein buikje mag wel
4
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:36 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Neeheb al een vriend en vriendin dus me handen vol
![]()
Ironisch om dan zo een UN te hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:36 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Neeheb al een vriend en vriendin dus me handen vol
![]()
Ja klein buikje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:36 schreef Brunette het volgende:
[..]
Tattoo's
Bierbuik
Maar een klein buikje mag wel![]()
Oh, het was een sollicitatie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja klein buikje.
Maar zijn geen tribals hoor das nep.
Draken en vogelsoldskool das vet
En een Duits Shirt aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij bent lang, hebt haren, hebt een mafia-uitstraling en ongewone ogen (voor jouw inferieure ras)!![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:39 schreef Brunette het volgende:
[..]
Oh, het was een sollicitatie.
Ik ben niet meer zo scherp vandaag![]()
Ik was ook niks van plan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik ben al bezet![]()
Beide.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zit er nou geen zadel op die fiets?
Daar gaat je OP toch over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:35 schreef Brunette het volgende:
[..]
Waarvan dan pcies, onweerstaanbare mannen?![]()
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:32 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, mijn buurman en ik leven vredig naast elkaar.
Hij is wel een muzikaal talent.
Ik zeg alleen dat ik daar nooit last van heb.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:44 schreef Brunette het volgende:
Dit topic ging overmannen, dus doe zo onweerstaanbaar mogelijk, heb ik ook weer wat te klagen
Je hebt me verkeerd gequote.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik daar nooit last van heb.
Niet bijna mannen tenminste.
Uberhaupt vrouwen die klagen over mannen, terwijl ze thuis een lief lief vriendje op hun hebben zitten wachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Vooroordeelbevestigende vrouwen,.
Maar jij klaagt dus dat je met heel veel mannen wil neuken en je niet kan kiezen? wat een huillende hoer zeg.quote:
Zo die deed pijn, heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt toen ik je hoer noemde?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:59 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, dat was de reactie van je moeder toen je vader jou niet wilde erkennen als zijn zoon.
Dus de moeder van pizzakoppo zei dit: "Maar jij klaagt dus dat je met heel veel mannen wil neuken en je niet kan kiezen? wat een huillende hoer zeg."quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:59 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, dat was de reactie van je moeder toen je vader jou niet wilde erkennen.
Als jij ook even sterft is alles koek en ei.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus de moeder van pizzakoppo zei dit: "Maar jij klaagt dus dat je met heel veel mannen wil neuken en je niet kan kiezen? wat een huillende hoer zeg."
Snel ff editten he Brunnette![]()
Het doet je wel wat om hoer genoemd te worden he? Wordt je soms heel vaak hoer genoemd en doet het pijn als mensen je hoer noemen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:04 schreef Brunette het volgende:
[..]
Als jij ook even sterft is alles koek en ei.
heb je foto's?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
En eeehm? Waarom moet ik doodquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:04 schreef Brunette het volgende:
[..]
Als jij ook even sterft is alles koek en ei.
dat heb ik nou emt jouw avatarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
Moest dit ? ik ben net met mijn ontbijt bezigquote:
Thanks (vrijwillig kaal overigens). Jouw klacht gaat ook voor een heel aantal vrouwen op overigens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef Brunette het volgende:
eensch eenschquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
En de meeste vrouwen zijn te lelijk, loopse takketeef.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef benchMarc het volgende:
Ga ergens anders aandacht zoeken... Je bent vast lelijk.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:51 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
En de meeste vrouwen zijn te lelijk, loopse takketeef.
Hells Angel toch? Ik lees toch niet verkeerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:16 schreef Brunette het volgende:
[..]
Oke dit is te triest om op te reageren
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
Ongesteld?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Brunette het volgende:
Mannen![]()
![]()
![]()
![]()
Geef je een compliment, is het weer niet goed en krijg je beledigingen als: hoer, loopse teef etc. naar je hoofd.![]()
![]()
![]()
![]()
De meesten van jullie moet je gewoon als een stuk stront behandelen, gatverdamme zeg![]()
Hoe bedoel je? Is dat gewoon dat deel van je lichaam afvegen als-ie eruit is?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Brunette het volgende:
Mannen![]()
![]()
![]()
![]()
Geef je een compliment, is het weer niet goed en krijg je beledigingen als: hoer, loopse teef etc. naar je hoofd.![]()
![]()
![]()
![]()
De meesten van jullie moet je gewoon als een stuk stront behandelen, gatverdamme zeg![]()
en waar komen we vandaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef TrentReznor het volgende:
waar gaat dit heen?
Vandaan is toch niet zo moeilijk? Of worstel je nog steeds met de gedachte over die ene ooievaar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en waar komen we vandaan?
moeilijke vraag man
ow de wereld is pas in 1981 begonnen. Wist ik veel. Nou dan gaat dit tot je doodquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:46 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Vandaan is toch niet zo moeilijk? Of worstel je nog steeds met de gedachte over die ene ooievaar?
Gelukkig, dan kan ik nu tenminste rustig gaan maffen. Goed jaar trouwens '81..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ow de wereld is pas in 1981 begonnen. Wist ik veel. Nou dan gaat dit tot je dood
Maar je hebt het dan vooralsnog alleen over mooie mannen he.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Brunette het volgende:
Mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin jouw gestalk aanwezigheid hier op fok en de topics waar ik post, steeds zatter te worden.Wat ben jij een triest figuur zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:58 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maar je hebt het dan vooralsnog alleen over mooie mannen he.
Zoals Hugh Grant of Brad Pit of een Jonny Depp of een of ander ondergoed modelletje.
En als je een mooie man ziet dan doen verwende nesten als jij nog moeilijk
"tja, ik weet niet hoor bla dit bla dat" Helemaal perfect en er mankeert vooralsnog iets aan.
Verwende jonge kutnesten.![]()
Zo mag ik het horen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Brunette het volgende:
Mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huillie, moet je zelf maar normaal doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Brunette het volgende:
Mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik geniet er ook al vanquote:
Niet generaliseren he, er zitten best ook exemplaren tussen die wél aardig zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Brunette het volgende:
Mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:29 schreef dady het volgende:
Wij zijn geen lekkere stukken vlees hoor
waarom zeggen meestal alleen lelijke personen dat soort dingenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:29 schreef dady het volgende:
Ik zoek nog altijd een vrouw die me eens om me innerlijk wil niet allemaal vanwege me looks DAT zou ik pas waarderen.
gootsteen ontstoppen, dakje repareren, auto makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef little_pussy het volgende:
Daarom zeg ik ook de meeste, de kleine minderheid bespaar ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef Rio het volgende:
[..]
Niet generaliseren he, er zitten best ook exemplaren tussen die wél aardig zijn.
Bespaar je wat? En wat is nou je klacht? Kun je je niet binden? Of ben je een vreemdganger? Nee toch mag ik hopen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook de meeste, de kleine minderheid bespaar ik.![]()
Je snapt m nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef Rio het volgende:
[..]
Bespaar je wat? En wat is nou je klacht? Kun je je niet binden? Of ben je een vreemdganger? Nee toch mag ik hopen?
Tief eens op met je oh-ik-ben-zo-zielig-en-lelijk-en-de-rest-is-knap-en-gelukkig-postsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
De kleine mooie minderheid dat ook nog es bij jou gaat staan slijmen ed.
Alleen die vind je leuk en aardig.
Waarom denk je dat die mannen aardig zijn tegen je?
Je kan iemand iets besparen, niet besparen an sich. Besparen doe je op benzine of energie, snappez vous? Vandaar mijn vraag. Dat gezucht en gekreun kun je dus wat mij betreft achterwege laten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef Brunette het volgende:
[..]
Je snapt m niet![]()
*Zucht*
Nog een keer.
Ik zei in m'n vorige post dat je de meeste mannen als een stuk stront moet behandelen en toen zei jij dat ik niet moest generaliseren ( want er zijn ook wel aardige exemplaren) en toen postte ik dat ik de kleine minderheid zal besparen en dus niet als een stuk stront zal behandelen.
hé hé
*zucht*
Vrouwen. Wie neemt ze nog serieus. Ze zijn alleen goed voor de seks,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:29 schreef Brunette het volgende:
[..]
Tief eens op met je oh-ik-ben-zo-zielig-en-lelijk-en-de-rest-is-knap-en-gelukkig-posts![]()
Nog een keer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik begrijp je sowieso niet goed: in je OP zeg je dat mannen 'onweerstaanbaar lekker' zijn, met als klacht 'sommige mannen zijn te lekker', om later te zeggen 'De meesten van jullie moet je gewoon als een stuk stront behandelen'. Dat matcht niet lekker in mijn optiek.
Zie boven.quote:Dus;
wat ligt er aan je oorspronkelijke uitspraken ten grondslag? Ik neem aan dat je ergens gefrustreerd over bent (weet even geen minder Dr. Phil achtige term)? Deel het.
Zorg jij maar eens dat je eerst een meisje zoent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Vrouwen. Wie neemt ze nog serieus. Ze zijn alleen goed voor de seks,
Een betere conclusie is er niet.
Hey, niet alle mannen zijn dat gewendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nog een keer.
Mijn klacht: mannen zijn onweerstaanbaar (niet allemaal uiteraard, want je hebt ook lelijkerds).
Maar na mijn OP kreeg ik van sommige users hier te horen dat ik een hoer, teef etc. ben.![]()
Dus geef je eens een keer complimenten, is het weer niet goed, dus eigenlijk moet je sommigen gewoon als een stuk stront behandelen, want daar zijn ze blijkbaar beter aan gewend.
Gefrustreerd, ik kon even geen beter woord vinden zei ik toch. Niet op alle slakken zout leggen aub. Je hebt ook best een beetje lange tenen al zeg ik het zelf (al snap ik wel dat je geen hoer etc genoemd wil worden, maar hey, dit is Fok!).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nog een keer.
Mijn klacht: mannen zijn onweerstaanbaar (niet allemaal uiteraard, want je hebt ook lelijkerds).
Maar na mijn OP kreeg ik van sommige users hier te horen dat ik een hoer, teef etc. ben.![]()
Dus geef je eens een keer complimenten, is het weer niet goed, dus eigenlijk moet je sommigen gewoon als een stuk stront behandelen, want daar zijn ze blijkbaar beter aan gewend.
[..]
Zie boven.
Dus als ik zeg dat ik sommige mannen onweerstaanbaar vind, ben ik gefrustreerd?
Ja, of gewoon een breezah met teveel hormonen in het lichaam. Meisjes die mannen onweerstaanbaar vinden zijn hoeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nog een keer.
[..]
Zie boven.
Dus als ik zeg dat ik sommige mannen onweerstaanbaar vind, ben ik gefrustreerd?
Ja het is echt zo moeilijk voor mij, ik ben zo lelijk en heb ook nog een pikje van 6cmquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:45 schreef lugum het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
[..]
waarom zeggen meestal alleen lelijke personen dat soort dingen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:13 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Hè jammer ik hoopte op een echte klacht
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Brunette het volgende:
Mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is bullshit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een breezah met teveel hormonen in het lichaam. Meisjes die mannen onweerstaanbaar vinden zijn hoeren.
Precies mijn punt, vrouwen snappen mannen niet, mannen snappen vrouwen niet omdat ze in hun ogen allebei logisch nadenken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef Hatsjepsoet het volgende:
'Mannen gedreven door logisch nadenken' pfff![]()
![]()
Dit vraagt natuurlijk om een test, plaats eens een foto in jouw fobo en vraag de dames hoe onweerstaanbaar je bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef dady het volgende:
[..]
Dat is bullshit.
Vrouwen worden gedreven door emoties.
Mannen worden gedreven door logisch nadenken etc.
Ook om deze reden heb ik nog nooit een vrouw NIET kunnen krijgen ook al had ze een vriend, en waarom vrouwen zo beoordelen, zo steken ze gewoon in elkaar.
"Vrouwen die veel sex hebben zijn sletten"Kansloos, het is alleen een probleem voor mensen die geen sex kunnen krijgen van vrouwen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Vrouwen. Wie neemt ze nog serieus. Ze zijn alleen goed voor de seks,
Een betere conclusie is er niet.
De logische vraag is nu natuurlijk: waar ga je uit avanavond?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef Brunette het volgende:
Mijn klacht: mannen zijn onweerstaanbaar
als je maar niet gaat huilen meidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef Brunette het volgende:
Maar na mijn OP kreeg ik van sommige users hier te horen dat ik een hoer, teef etc. ben.
Is dat dan niet haar foto in haar icoon?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:00 schreef Rio het volgende:
Ik ben stiekem eigenlijk wel benieuwd naar wat voor griebushoofd TS heeft, ik durf het alleen niet hardop te zeggen.
Nee, ik denk dat ze al een paar dagen wenend haar puisten aan het uitknijpen is, waarna ze met een bloedend gezicht haar labrador omhelst. Ze zal dan ook wel naar hond ruikenmeuren. Kortom: het zit haar niet mee in het leven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:17 schreef Napalm het volgende:
[..]
Is dat dan niet haar foto in haar icoon?
haha net of ik goedkeuring nodig heb van een stel vrouwen op internetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om een test, plaats eens een foto in jouw fobo en vraag de dames hoe onweerstaanbaar je bent.
Nee hoor, enkel een beetje kracht bij de arrogante post van jou bij zetten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:26 schreef dady het volgende:
[..]
haha net of ik goedkeuring nodig heb van een stel vrouwen op internet![]()
Present!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |